Hier zie je hoe de meningen over de Bistro Koos verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. ‪Gisteren gegeten bij Bistro Koos te Stramproy. Waanzinnig goed gegeten‬. ‪Gastvrijheid is enorm. ‪Presentatie van de gerechten een dikke 10‬. ‪De smaak ongelooflijk! ‬‪Wat een gezellig en leuk ingerichte Bistro‬

2. Huub en Carla

We waren afgelopen vrijdag voor de eerste keer bij Bistro Koos op de nieuwe locatie in Stramproy. Het was een super ervaring. De ontvangst was zeer hartelijk, de ambiance was erg goed en het eten, zeker gelet op de prijs kwaliteit verhouding, ronduit geweldig. Een echte aanrader!

3. Heerlijk gegeten, bijzondere en echt lekkere gerechten.
    We waren met een gezelschap van 10 personen, perfect verzorgde avond.
    (Hier wordt tevens serieus en betrouwbaar omgegaan met dieetwensen, in mijn geval glutenvrij)

4. Heerlijk eten en een prima service

5. Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt en gepresenteerd. Top kok!! Iedere keer een zalige verrassing op je bord.
    Kwalitatief goed eten. Fijne sfeer, goede bediening en gastheer.

Wij komen er graag. Tot snel weer.

6. Leon Verhaegen

Heel lekker menu voor een prima prijs.

7. We hebben voor de tweede keer genoten van het kerstdiner bij Bistro Koos, nadat vorig jaar prima was bevallen. Ik had het wijnarrangement erbij, en de wijnen pasten prima bij de gerechten. En ze waren bepaald niet zuinig: mijn glas werd bij elke gang nog een tweede keer gevuld. Het vijfgangen-diner stond vast omdat het tweede kerstdag was, en bood veel variatie en wat apartere ingrediënten. Prima bereid, mooi opgediend en vriendelijk geserveerd door het personeel dat niet té aanwezig was, maar wel oplettend en attent. Kortom, weer een prima avond en zijn prijs meer dan waard.

8. Vriendengroep VAW

Heerlijk gegeten. Het verassingsmenu is altijd een genot. Combinatie van diverse smaken, gepresenteerd als een klein schilderijtje. Geweldig eten, gecombineerd met goede wijnen en voldoende aandacht en uitleg van Koos. Wederom een top avond!

9. Gertie Vialle

We hebben enorm genoten, samen met familie en het heerlijke eten. Chapeau voor de kok. Een echte aanrader dat 3 gangen menu 😋. Vriendelijk en deskundig personeel. Top avond gehad 👍

10. Ans en willem

L.S. mevr. /Menh.
    Prima sfeer, met persoonlijke aandacht.
    Gaan zeker nog vaker terug.

11. Heerlijk gegeten op de wild wijn avond. Wat een aanrader!

Vriendelijke bediening, mooie gerechten en bijpassende wijnen.
    Met de uitleg van Enrico en de livemuziek van Fons was de avond compleet.

12. Heel erg lekker gegeten, mooi gepresenteerd, en heerlijke passende wijnen erbij.
    Top.

13. Echt een aanrader!! We hebben mogen genieten van een verrassingsmenu en verrast zijn we daarmee zeker! Heerlijke combinaties van smaken. Wij hebben er echt van genoten.
    We komen zeker snel weer terug

14. Gisteren weer heerlijk wezen eten bij Koos. Deze keer met mijn familie en ik mag zeggen dat Koos er weer twee fans bij heeft.

We gingen voor het 4-gangen menu, ik zonder de wijn ihkv de BOB duty. Wijnen pasten prima bij de gerechten heb ik begrepen en mijn geen vlees / room wens werd volkedig ingewilligd en was zeker net zo verrukkelijk.

Na een super geslaagde avond met voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Tot de volgende keer!

15. Jacqueline

Gisteravond genoten van een driegangenverrassingsmenu; alles klopt bij Bistro Koos! Bediening, mooie opgemaakte borden en vooral… heerlijk eten vergezeld van dito wijnen! We kwamen graag van Roggel naar Stramproy.

Een klein aandachtspuntje is voor ons de akoestiek.

16. Overheerlijk gegeten bij Koos. Hier wordt veel aandacht gegeven aan alle gerechten met veel bijzondere smaakexplosies.

17. We hebben het 4- gangen verrassingsmenu gekozen.
    Het was heerlijk, het eten overstijgt het niveau van een gewone bistro.
    De borden waren zorgvuldig en mooi opgemaakt, de smaken prima en het geheel afwisselend en goed gecombineerd.

18. Het verrassings menu was met recht een verrassing, 4 gangen op mooi opgemaakte borden die heerlijk smaakten.

19. Viel ons tegen. We hadden verrassingsmenu.
    We waren met 5 personen kregen een schaaltje met twee stukjes stokbrood, krijgen we normaal voor twee personen.
    Een pakje harde roomboter kwam uit de koelkast.
    Frites waren ook erg weinig,
    Dessert was heerlijk. Wel lang moeten wachten.
    We kwamen uit weert maar is niet voor herhaling,
    Voor de prijs hadden we meer verwacht.

20. Rene Van Dael

Heel lekker eten en een top bediening. Voor herhaling vatbaar.

21. Gisteren voor de 2e keer bij Bistro Koos van een variatie op het vorige week al door ons gekozen 3 gangen verrassingsmenu genoten. Beide keren waren het heerlijke verrassingen, zowel qua presentatie van de 3 gangen als qua keuze en samenstelling van elke gang. Heerlijke gerechten die zowel een lust voor het oog als een lust voor de tong waren! Dat in combinatie met de prettige bediening maakt Bistro Koos een absolute aanrader!

22. Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu is een echte traktatie!

23. Super gegeten, verrassingsmenu met een fantastische wijn. De bediening was erg attent en zorgzaam. Een geweldige avond gehad. Bedankt.

24. Herbert

Onze keuze viel op een all in verrassingsmenu van 3 gangen. Voorgerecht was een lekkere salade met veel variatie. Hoofdgerecht was een sappige kalfshaas met warme groenten en frietjes. Nagerecht ijs met bosbessen en aardbeien. De aangepaste wijnen maakten het af. Bediening was lief, vriendelijk en top. Een aanrader!

25. De Vries

Zeer slecht.
    Vanmiddag daar salade gegeten van de lunchkaart.
    De sla zag er al wat raar uit. En veel te veel slasaus door de salade. Viel dus erg tegen. En was ook nog erg duur voor wat je kreeg.

26. Jacobs P.

Prima kwaliteit, prettige bediening…

27. Noor Coenen

We hebben genoten van het 3 gangen verrassingsmenu. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
    Zeker een aanrader.

28. We hebben heerlijk gegeten. Wij hadden een verrassingsmenu wat dan ook een echte verrassing was. De wijn die er bij geschonken werd was perfect. De bediening was geweldig. We komen hier zeker vlug terug.

29. Caris

Erg lekker gegeten, verrassingsmenu is een aanrader

30. Een echt grote aanwinst en aanrader in Stramproy. Koos van de oude Schut uit Weert start zijn eigen bistro op het kerkplein in Stramproy. Sfeervolle zaak met ruimte tussen de tafels, zicht op de keuken en een gezellige bar.
    De chef in de keuken heeft zijn ervaring mede opgedaan in een sterrenrestaurant in Eindhoven en dat is te merken. Prachtige paletten die wat ze beloven ook in de smaak waarmaken. Mooie maar zeker ook verrassende combinaties van smaak en geur die soms snel en soms langzaam zich ontwikkeling op de tong. Alles begeleid met uitstekende soms gewaagde wijnen die de smaken versterken.
    Vegetariërs komen hier zeker aan hun trekken. Niet de bekende gerechten maar verrassingen en mooi verpakte superlekkere gerechten. Chapeau.
    Koos als uitstekende, attente en onderhoudende gastheer etaleert zijn kennis van wijnen met durf en soepel elan.
    De prijs-kwaliteit verhouding is zonder overdrijven uiterst gunstig te noemen.
    Kortom in een aangename sfeer heerlijk genieten van spijs en drank, eten op culinair hoog niveau voor een zeer gunstige prijs kan ook in een dorp.

31. Top keuken en een gezellige sfeer. Goede bediening en fijn dat ze ook rekening hielden met ons zoontje van 4. Gaan daar vaker komen

32. We hadden het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met een lekkere witte wijn van Sicilië. Er was vlees en vis en een extra asperge soep. Ook het nagerecht was een traktatie.

33. Heuvelmans

Mooie Lokatie, heerlijk gegeten.
    En een heel vriendelijke fijne bediening.

34. Pleunis, Nelleke

Het was een heerlijke avond met lekkere gerechten en een fijne persoonlijke bediening!

35. Wat hebben we heerlijk gegeten! Alles van ons verrassingsmenu was even lekker.
    Ook de bij iedere gang geserveerde wijn was prima.
    Met daarbij de vriendelijke ontvangst en de fijne bediening maakt dat we zeer zeker graag terugkomen!

36. Frank Zoon

Ons eerste bezoek in Stramproy na jarenlange positieve ervaring met Koos in zijn Oude Schut te Weert. Eten en drinken waren zeer goed, vriendelijke en attente bediening. Ten opzichte van vorige locatie vele verbeteringen: meer ruimte, waardoor o.a. niet meer zo dicht op andere gasten; parkeermogelijkheden.

37. Joke Creemers

Heerlijk gegeten en gedronken; verrassingsmenu met wijnarrangement. Gezellige, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug!

38. Je kon zien en proeven dat het eten met liefde was klaar gemaakt! De kaart nodigt qua prijzen uit om een verrassingsmenu te nemen. Slim bedacht qua inkoop, maar je moet het leuk vinden dat je niet weet wat je krijgt. Op de bierkaart staan geen prijzen vermeld en deze blijken voor de omgeving (dorp) wel wat aan de hoge kant. De eigen site van het restaurant is niet via Google vindbaar, je krijgt wel de Facebook pagina en daar staat de site op vermeld. Een online reservering verloopt snel en makkelijk. De lunchkaart ziet er aantrekkelijk uit en die gaan we zeker eens uitproberen! En met lekker weer op het terras met een drankje en een knabbel.

39. Heerlijk gegeten en goed verwend door de hele fijne en vriendelijke bediening en een fantastische gastheer.
    Complimenten voor Koos en z'n team!

40. Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij Bistro Koos en ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk eten was met een topsfeertje. Wij gaan zeker terug.

41. Stephan Laenen

Heerlijke lunch genoten in gastvrije gezellige ambiance, verwelkomd door vriendelijke gastheer en dito gastvrouwen, heerlijke Chefs' special, TOP!

42. Toos In den Kleef

We hebben met ons gezin de verjaardag gevierd van mijn man en ik.
    Met 7 personen hebben we het verrassings menu 4 gangen gekozen.
    We konden van tevoren ook aangeven wie een voorkeur voor vlees of vis had.
    We hebben heerlijk gegeten, ook genoeg, want we konden zelfs frietjes bij bestellen bij het hoofdgerecht.
    Dat duurde echt niet lang.
    Voor herhaling vatbaar!

43. Een jarige jop

44. Sfeervol, heerlijke combinatie van lekkere gerechten en smaakvolle aangepaste wijnen. Aanrader!

45. Leuke ongedwongen sfeer. Verrassingsmenu genomen en dat was helemaal top!
    Hier gaan we vaker naar toe!

Vorige pagina