Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stolwijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Stolwijk

GH Snijder

Heerlijk gegeten leuke en gezellige locatie service prima personeel super aardig en behulpzaam AANRADER.

2. Chinees-Indisch Stolwijk

Echt een super restaurant! Ik heb 16 juli 2016 samen met mijn man bij de chinees gegeten en het was heerlijk! Je hoeft ook niet lang te wachten op je eten. De bediening is top, heel aardig en altijd wel in voor een praatje. Het was heerlijk eten.

Echt een grote aanrader.

3. Chinees-Indisch Stolwijk

Heerlijk eten en super goede loempia.

4. Chinees-Indisch Stolwijk

Eigenlijk voldeed alles precies aan de verwachtingen die ik vooraf had bij een chinees restaurant midden in een dorpskern waar we goede verhalen over hadden gehoord. De ontvangst was vriendelijk en we mochten elk tafeltje uitzoeken in het verder lege restaurant.De inrichting is zoals bij veel Chinese restaurants een tikkeltje verouderd. De eerste keuzes vallen op loempia's. De smaak van de droog knapperige loempia is oké, erg lekker dus. Daarna verschijnen de Tipan gerechten, sissend in twee ijzeren pannetjes op een rechaud. Het blijkt een goede keus, dankzij mals vlees en goed combinerende smaken. De bediening dus zeer vriendelijk, heel voorkomend en even tijd voor een kort gesprek. Onze complimenten. Ben & Marijke.

5. Chinees-Indisch Stolwijk

Geen smaak, teveel doorgekookt, alles is klef, zelfs de sfeer bij afhalen is saai... Ga wel in de stad eten halen daar snappen ze het wel.

6. Chinees-Indisch Stolwijk

Van den berg

Vanavond een Chinese rijsttafel voor twee pers gehaald. Wat super slecht, mijn kinderen moesten zelfs de saté niet! Alles was smaakloos. Heb gelijk gebeld, dit kon niet volgens de telefoniste en bedankte me voor haar belletje! Vroeg nog of ze een andere kok hadden. We hebben wel vaker bij hun Chinees gehaald wat toen wel goed was! Maar nu gaat het rechtstreeks de kliko in, echt onbeweeglijk slecht. Voorlopig geen chi garden!

Een toekomstige sterrenkok kookt hier, zorg dat je erbij bent. Nu nog tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Prettige en vakkundige bediening, kortom een aanrader! Geweldige prijs-kwaliteit verhouding!

Wij zijn tijdens een weekendje weg hier wezen eten en het was een fantastische ervaring. Uitstekende service en nog betere gerechten! Dit restaurant doet in kwaliteit zeker niet onder aan een sterrenrestaurant.

Helemaal verrast en verwend in dit tot in de puntjes verzorgde restaurant. Echt alles was super, van de sfeer, de service en het eten tot aan de fijne schone toiletten aan toe. Heel erg bedankt voor de fijne avond!

Harriet Gargoskij

11. Chinees-Indisch Stolwijk
    Vertaal van English naar Nederlands

Een geweldige Chinees! Zij hebben nieuwe gerechten op de menukaart wat je zeker een keer moet proberen. De loempia's zijn altijd krokant, zelfs bij thuiskomst. De Tipan gerechten zijn ook overheerlijk, maar daarvoor moet u daar een hapje gaan eten. De pannetjes komen sissend de keuken uit. Dit familie bedrijf doet het uitstekend!

Gerrie en Thijs

Uitstekend gegeten. Hoge kwaliteit. Bediening kundig en zeer attent. Kortom: zeer aan te bevelen.

Piet en Ada

Het eten in de Nieuwe Polderkeuken was een ware culinaire beleving met een uitstekende wijnkeuze bij de gerechten door de Mairtre Sommelier. De gerechten worden met veel zorg en liefde van de Chefkok bereid en als een waar kunstobject voorgezet. De bediening straalt rust en zorg uit en geven goede informatie over de gerechten en de wijn.
    Een grote aanwinst in het Groene Hart een echte aanrader voor de culinaire genieter

Heerlijk gegeten in een prachtig verbouwde ruimte.
    Sfeervol...mooie originele kleuren. Maar belangrijker....we hebben genoten van de verschillende gerechten. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. We komen zeker terug.

15. Chinees-Indisch Stolwijk

Wederom weer heerlijk gegeten van het weekend bij Chi Garden. Theo is ook weer terug en weer gezellig bijgekletst met de familie. Echt een familie zaak. Wij komen hier al jaren en het is altijd goed!

16. Chinees-Indisch Stolwijk

Wij zijn vanavond met 8 personen vlak voor sluitingstijd binnen gekomen bij chi garden. De keuken was al gesloten, maar de familie ontving ons openhartig en we hebben heerlijk gegeten. Wij kregen een lekker verrassingsmenu voorgeschoteld en ook nog heerlijk kunnen natafelen met een dessert en een kop koffie zonder gehaast vanwege de tijd. Onze favoriet uit de regio!

17. Chinees-Indisch Stolwijk

Het eten was voor zover we het kregen lekker. Alleen jammer dat we er bijna andere half uur op moesten wachten. We kregen.er toen nog geen nasi bij, daar moesten we nog een kwartier op wachten. Inmiddels was al het andere eten al koud. Als goedmaking kregen we een drankje. Daar hadden we niet erg veel aan. Uit eindelijk mochten we voor het kleine beetje wat we kregen 100 euro betalen. Totaal niet te spreken over de service.

18. Chinees-Indisch Stolwijk

Voor de regio een goed restaurant, ben je gewend in de grote stad te eten dan valt dit restaurant met zijn standaard menu niet echt op.

19. Chinees-Indisch Stolwijk

Ik vind Chi Garden een goed restaurant waar de bediening ook vriendelijk is en waar het afhalen ook prima is. TOP.

20. Chinees-Indisch Stolwijk

Koos van Ven

Een zeer goed Chinees restaurant. De bediening en het eten is uitstekend, kan iets meer afwisseling in komen.

21. Snackbar Stolwijk

Eeg heeft de beste pindasaus en de beste frikandellen!

Voor de rest is het sowieso een top tent.

22. Snackbar Stolwijk

Super lekker, en gezellig.

Van alles enorm genoten, het eten was perfect, de bijbehorende wijn perfect, de bediening perfect.

Kortom een toprestaurant.

Wij zijn hier met de familie met kerst geweest. Er was maar 1 menu dus er kon niet gekozen worden. Dat was al heel jammer. Het waren allemaal kleine hapjes. We kregen er een wijnarrangement bij wat ook veel kostte, maar 3 van de 6 wilden maar een beetje proeven en we hebben lang niet alle wijnen geproefd. Het dak kwam naar beneden vallen, door een lek. Sommigen van ons waren zelfs wat nat en eentje kreeg een gipsplaat tegen zich, maar niet hard gelukkig. Onze grote broer heeft geholpen met het opruimen. Het eten is niet bij iedereen bevallen en er is bij 1 persoon een gerecht overgeslagen. Het was een rare avond. De mensen wilden wel hun best doen. Maar toen we de rekening kregen schrokken we ons dood. We hebben niet eens korting gehad. Ze hebben hun best gedaan daar, maar het was het geld zeker niet waard. Prijs kwaliteit is erg slecht! Wij gaan hier nooit meer heen.

25. Chinees-Indisch Stolwijk

Op advies van andere bezoekers zijn we daar gaan eten.

Bediening is vriendelijk, het eten is betaalbaar.

Doorsnee is het een restaurant wat niet uitschiet met culinaire hoogstandjes.

Alleen een stuk scherp plaatje plastic wat in de Kip-Kerry aanwezig was, daar wisten ze in het restaurant ook geen raad mee.
    Excuses van de serveerster maar niet eens een compensatie.
    Al zou het maar een consumptie zijn.

En het bestelde glas Bitter Lemon was voor 80 procent gevuld.

Dat betekend dat er op de 5 consumpties 1 glas teveel betaald zou worden.

Cees van den Berg

Zeer grote klasse. Gereserveerd voor de ware fijnproever!

C. Huisman

Wat een leuk restaurant, informele sfeer, hele enthousiaste eigenaar, die echt gelooft in zijn eigen creativiteit en kookkunst, en dit ook nog waarmaakt. Wij waren hier voor een zakendiner en hebben allen genoten van zowel het lekkere eten, als van de fijne sfeer. Heerlijk! Veel succes!

Marcel Derksen

Een heel mooi restaurant met zeer goede bediening en een uitstekende keuken.

Wij hebben er een geweldige avond gehad.

30. Chinees-Indisch Stolwijk

Jan van Buren

De mensen zijn heel erg vriendelijk, service is goed.

Het eten is beetje standaard, onderscheid niet heel erg veel ten opzichte van de concurrenten.