Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stiens verdeeld zijn.

1. Braaksma

Toetjes zijn goddelijk lekker 😀🍀

2. Bestelling slecht uitgevoerd. Gevraagd om broodje hamburger vegetarisch. Werd gewone hamburger geleverd.
    Ook twee frikandellen speciaal werden niet geleverd. Wel betaald!
    Was niet de eerste keer dat de bestelling niet klopte. Was nu echt de laatste keer voor ons.
    Slecht communiceren met deze mensen.

4,1
  3. Fantastische patat! Dat ben ik nog niet vaak tegengekomen. Heerlijk krokant en precies zoals het hoort en weinig harde kleine stukjes. Ook wordt de overgebleven patat er niet bij gegooid.

Ga zo door!

4. Johanna

Patat, broodjes hamburger speciaal, kroketten, en frikandellen besteld en gehaald.
    De patat was verschrikkelijk zout, het leek of die te zout gestrooid was, de broodjes waren van slechte kwaliteit en de hamburgers waren niet de hamburgers die ze anders verkochten. Duidelijk van mindere en goedkopere kwaliteit.
    Geklaagd bij de eigenaar kon nieuwe patat krijgen maandag was voor mij niet de oplossing. Hij bood als laatste een ijsje aan. Hier niet op ingegaan.

5. Onze bestelling is niet goed klaargemaakt. Hierdoor hebben wij ook extra moeten betalen.

6. Helaas holt de kwaliteit de laatste maanden met sprongen achteruit Voornamelijk de patat schijnen ze niet meer goed te kunnen bakken Te lang, droog, teruggegooide patat! Geen zout/kruiden Op een berichtje wordt niet gereageerd Er is maar 1 goede "bakker " en dat is een oudgediende de collega's van hem bakken er niets van 😭

7. Altijd goed eten hier! Lekker gekruide patat, lekkere plates en ruime keus. Vooral de kipshoarma, spareribs & kipsaté zijn hier top! & gezellig personeel :-)

8. Eén keer maar nooit weer. Wordt gezegd dat de bestelling om 19.15 klaar zal zijn maar deze is pas om 19.35 klaar. Bij het telefonisch bestellen werd gezegd dat het drie kwartier zou duren voor de bestelling klaar zou zijn, 4 patatjes en vier snacks, erg lang!! Daarbij waren de snacks veel te lang gebakken, de bratt wurst was in de frituur gebakken en smaakte verbrand. De hoeveelheden waren ondermaats.

9. Hotze en Karin

De sfeer in de tuin is rustgevend, de bediening vriendelijk. Prima adres voor een bakje koffie of thee met wat lekkers tijdens een (mid)dagje fietsen. Ook de soep smaakt goed. Prachtig plekje!

10. De pizza's zijn oké, zeker voor de redelijke prijs die ervoor gevraagd wordt. De service viel ons alleen erg tegen: op een normale doordeweekse avond zaten er aan drie tafels mensen te eten (niet druk dus); wij gingen buiten zitten en vroegen eerst binnen of dat kon (natuurlijk). Na een kwartier gewacht te hebben zelf maar naar binnen gegaan en besteld; pas na drie kwartier kwamen de pizza's. Dat is veel te lang! Zeker als er in de tussentijd wél continu pizza's via de afhaal worden uitgegeven. Als gewone bezoeker sta je bij Palmyra dus op de laatste plaats. Jammer, een gemiste kans, want het leken verder vriendelijke mensen.

11. Sebastiaan

Heerlijke pizza, het lijkt wel of ik in Italië ben nog steeds. Ik kwam van Levico Terme vandaan, mooie stad.

12. Te veel pizza saus op de pizza, ook was het bestek niet goed afgewassen. Er zaten nog restjes eten aan de vork. Ook vond ik de pizza niet lekker, heel erg weinig kaas op de pizza magarita.

13. Met het gezin gegeten, 3 personen. Pizza besteld zonder salami, zat er wel op. Andere pizza was niet de soort die besteld was. Ter compensatie gratis rondje drankjes gehad. Muziek in de zaak stond erg hard, de luidsprekerbox hing precies boven onze tafel wat de sfeer absoluut niet ten goede komt. Besloten hier niet meer te eten.

5,5
  14. Heerlijk gegeten (inmiddels 3 x met het gezin). Super vriendelijk. Een echte aanrader .

15. Chinees-Indisch Stiens

sandra en johannes

De sfeer was goed, het restaurant was rustig. De service was erg goed, de bediendes kwamen een paar keer om te vragen of alles naar wens was, dit is erg prettig. Mijn man en ik hebben een gezellige avond gehad in restaurant Azië. ik wil ook nog even aangegeven dat het eten erg lekker is! Het is zeker het proberen waard! M.v.g.

16. Chinees-Indisch Stiens

Zeer positief, het eten was erg lekker, sate was ook erg lekker. Voldoende eten voor de prijs en erg lekker, ik rij graag om voor deze chinees. We wonen inmiddels zo`n 60km verder maar als ik in het weekend in de buurt ben haal ik hier mijn chinees vandaan en het is ook nog warm als ik thuis kom:-)

17. Chinees-Indisch Stiens

Helaas is de recessie ook bij de Chinees toegeslagen.
    De saté was koud en de afhaal bakjes waren Haagse bakjes. Helaas is dit de laatste tijd vaker het geval. Net als droog vlees.

18. Chinees-Indisch Stiens

heb hier vorige week heerlijk gegeten.

omdat ik nogal een zinnige eter ben eet ik bepaalde dingen niet. dit was hier geen probleem en konden de ingrediënten gewoon weggelaten worden.

hier is erg veel mogelijk dus!

19. Chinees-Indisch Stiens

Heb hier meerdere keren afgehaald en 1 keer gegeten. Eten is goed en erg lekker. Grote hoeveelheden ook en verse ingredienten. Er worden geen smaakversterkers gebruikt wat voor mij erg belangrijk is aangezien ik hier hoofdpijn van krijg. Kom hier zeker vaker terug!

20. Chinees-Indisch Stiens

Wij aten(en dronken) afgelopen zondag in Chinees Indisch restaurant Azie in Stiens.
    Geweldig, allen, wij waren met 4, vonden de sfeer goed, de bediening heel goed, maar vooral het eten was zeer gevarieerd, erg lekker en voor een heel speciale prijs. En dat alles incl. het eerste drankje.
    Voor ons een aanrader, we komen zeker terug.

21. Jan Lugtenborg

Broodje hamburger gegeten, was het geld eigenlijk niet waard. Broodje was niet vers en de hamburger niet geheel gaar. Jammer!

22. Chinees-Indisch Stiens

Ik vind het een erg leuk restaurant.
    Ik ben er samen met mijn vrouw geweest, en we hebben een hele leuke tijd gehad.
    Het eten was erg lekker en niet duur. De bediening was ook erg goed, ze kwamen vaak om te kijken of alles naar wens was en of we nog iets moesten drinken..
    Ik geef dit restaurant een dikke 10

23. Chinees-Indisch Stiens

onlangs daar wezen eten, niks schokkends. Chinees eten wat ik 20 jaar geleden ook al te eten kreeg. Smaakte allemaal wel, satesaus alleen erg flauw en flets. Enige bijzonderheid was dat we daar ongeveer 1,5 uur gezeten hebben, en geen chinees of iets wat er op lijkt gezien.. heel apart. Zal de volgende keer toch maar een klein eindje verder rijden.

24. Zeer goede pizza's! Zeer zeker de beste van Stiens

25. Lekker en verzorgd! Met super vriendelijke bediening

26. Was super gezellig! En het eten is uitstekend! Tot gauw.

27. Baukje Steenstra

Heerlijk gegeten, we komen snel weer terug.

28. Chinees-Indisch Stiens

In het weekend hier met mijn ouders gegeten. Veel variatie en grote hoeveelheden. Konden zelf een rijsttafel samenstellen voor 12 euro per persoon. Uiteindelijk hadden we met zijn allen dus veel verschillende gerechten, erg leuk!

Bediening toont veel interesse en is spontaan.

Zeker aan te raden!

29. Chinees-Indisch Stiens

Marjolein

Wij hebben hier met de familie gegeten, we hadden een lopend buffet besteld. Geruime keuze aan gerechten en het werd regelmatig bijgevuld. De bediening was er aardig en kwam regelmatig langs. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker voor herhaling vatbaar!

30. Chinees-Indisch Stiens

Afgelopen zondag met mijn echtgenoot hier lekker gegeten. Royale porties en vooral de Kantonese gerechten zijn aan te bevelen!