Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stiens verdeeld zijn.

Altijd goed eten hier! Lekker gekruide patat, lekkere plates en ruime keus. Vooral de kipshoarma, spareribs & kipsaté zijn hier top! & gezellig personeel :-)

Eén keer maar nooit weer. Wordt gezegd dat de bestelling om 19.15 klaar zal zijn maar deze is pas om 19.35 klaar. Bij het telefonisch bestellen werd gezegd dat het drie kwartier zou duren voor de bestelling klaar zou zijn, 4 patatjes en vier snacks, erg lang!! Daarbij waren de snacks veel te lang gebakken, de bratt wurst was in de frituur gebakken en smaakte verbrand. De hoeveelheden waren ondermaats.

Hotze en Karin

De sfeer in de tuin is rustgevend, de bediening vriendelijk. Prima adres voor een bakje koffie of thee met wat lekkers tijdens een (mid)dagje fietsen. Ook de soep smaakt goed. Prachtig plekje!

4. Shoarma Stiens

De pizza's zijn oké, zeker voor de redelijke prijs die ervoor gevraagd wordt. De service viel ons alleen erg tegen: op een normale doordeweekse avond zaten er aan drie tafels mensen te eten (niet druk dus); wij gingen buiten zitten en vroegen eerst binnen of dat kon (natuurlijk). Na een kwartier gewacht te hebben zelf maar naar binnen gegaan en besteld; pas na drie kwartier kwamen de pizza's. Dat is veel te lang! Zeker als er in de tussentijd wél continu pizza's via de afhaal worden uitgegeven. Als gewone bezoeker sta je bij Palmyra dus op de laatste plaats. Jammer, een gemiste kans, want het leken verder vriendelijke mensen.

5. Pizzeria Stiens

Sebastiaan

Heerlijke pizza, het lijkt wel of ik in Italië ben nog steeds. Ik kwam van Levico Terme vandaan, mooie stad.

6. Shoarma Stiens

Te veel pizza saus op de pizza, ook was het bestek niet goed afgewassen. Er zaten nog restjes eten aan de vork. Ook vond ik de pizza niet lekker, heel erg weinig kaas op de pizza magarita.

7. Shoarma Stiens

Met het gezin gegeten, 3 personen. Pizza besteld zonder salami, zat er wel op. Andere pizza was niet de soort die besteld was. Ter compensatie gratis rondje drankjes gehad. Muziek in de zaak stond erg hard, de luidsprekerbox hing precies boven onze tafel wat de sfeer absoluut niet ten goede komt. Besloten hier niet meer te eten.

8. Shoarma Stiens

Heerlijk gegeten (inmiddels 3 x met het gezin). Super vriendelijk. Een echte aanrader .

9. Chinees-Indisch Stiens

De sfeer was goed, het restaurant was rustig. De service was erg goed, de bediendes kwamen een paar keer om te vragen of alles naar wens was, dit is erg prettig. Mijn man en ik hebben een gezellige avond gehad in restaurant Azië. ik wil ook nog even aangegeven dat het eten erg lekker is! Het is zeker het proberen waard! M.v.g.

10. Chinees-Indisch Stiens

Zeer positief, het eten was erg lekker, sate was ook erg lekker. Voldoende eten voor de prijs en erg lekker, ik rij graag om voor deze chinees. We wonen inmiddels zo`n 60km verder maar als ik in het weekend in de buurt ben haal ik hier mijn chinees vandaan en het is ook nog warm als ik thuis kom:-)

11. Chinees-Indisch Stiens

Helaas is de recessie ook bij de Chinees toegeslagen.
    De saté was koud en de afhaal bakjes waren Haagse bakjes. Helaas is dit de laatste tijd vaker het geval. Net als droog vlees.

12. Chinees-Indisch Stiens

heb hier vorige week heerlijk gegeten.

omdat ik nogal een zinnige eter ben eet ik bepaalde dingen niet. dit was hier geen probleem en konden de ingrediënten gewoon weggelaten worden.

hier is erg veel mogelijk dus!

13. Chinees-Indisch Stiens

Heb hier meerdere keren afgehaald en 1 keer gegeten. Eten is goed en erg lekker. Grote hoeveelheden ook en verse ingredienten. Er worden geen smaakversterkers gebruikt wat voor mij erg belangrijk is aangezien ik hier hoofdpijn van krijg. Kom hier zeker vaker terug!

14. Chinees-Indisch Stiens

Wij aten(en dronken) afgelopen zondag in Chinees Indisch restaurant Azie in Stiens.
    Geweldig, allen, wij waren met 4, vonden de sfeer goed, de bediening heel goed, maar vooral het eten was zeer gevarieerd, erg lekker en voor een heel speciale prijs. En dat alles incl. het eerste drankje.
    Voor ons een aanrader, we komen zeker terug.

Jan Lugtenborg

Broodje hamburger gegeten, was het geld eigenlijk niet waard. Broodje was niet vers en de hamburger niet geheel gaar. Jammer!

16. Chinees-Indisch Stiens

Ik vind het een erg leuk restaurant.
    Ik ben er samen met mijn vrouw geweest, en we hebben een hele leuke tijd gehad.
    Het eten was erg lekker en niet duur. De bediening was ook erg goed, ze kwamen vaak om te kijken of alles naar wens was en of we nog iets moesten drinken..
    Ik geef dit restaurant een dikke 10

17. Chinees-Indisch Stiens

onlangs daar wezen eten, niks schokkends. Chinees eten wat ik 20 jaar geleden ook al te eten kreeg. Smaakte allemaal wel, satesaus alleen erg flauw en flets. Enige bijzonderheid was dat we daar ongeveer 1,5 uur gezeten hebben, en geen chinees of iets wat er op lijkt gezien.. heel apart. Zal de volgende keer toch maar een klein eindje verder rijden.

18. Shoarma Stiens

Zeer goede pizza's! Zeer zeker de beste van Stiens

19. Shoarma Stiens

Lekker en verzorgd! Met super vriendelijke bediening

20. Shoarma Stiens

Was super gezellig! En het eten is uitstekend! Tot gauw.

21. Shoarma Stiens

Baukje Steenstra

Heerlijk gegeten, we komen snel weer terug.

22. Chinees-Indisch Stiens

In het weekend hier met mijn ouders gegeten. Veel variatie en grote hoeveelheden. Konden zelf een rijsttafel samenstellen voor 12 euro per persoon. Uiteindelijk hadden we met zijn allen dus veel verschillende gerechten, erg leuk!

Bediening toont veel interesse en is spontaan.

Zeker aan te raden!

23. Chinees-Indisch Stiens

Marjolein

Wij hebben hier met de familie gegeten, we hadden een lopend buffet besteld. Geruime keuze aan gerechten en het werd regelmatig bijgevuld. De bediening was er aardig en kwam regelmatig langs. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker voor herhaling vatbaar!

24. Chinees-Indisch Stiens

Afgelopen zondag met mijn echtgenoot hier lekker gegeten. Royale porties en vooral de Kantonese gerechten zijn aan te bevelen!

25. Chinees-Indisch Stiens

Indische rijsttafel werd door bediening afgeraden i.v.m. de hoeveelheid.

Toch besteld en de hoeveelheid viel best mee, alles was bijna op.

Verder was het eten koud.

26. Chinees-Indisch Stiens

Hans Tiger Smits

Goede bediening.

En ik ben veel Chinese restaurants gewend door heel Nederland en Belgie..

En geef dit restaurant toch een dikke 8 hoor!

27. Chinees-Indisch Stiens

Gemiddelde Chinees.

Gewoon goed.

Erg blij met Pompidompi, echt en vers deeg, uit een echte oven.

Geen voorgebakken bodems of plettermachines, een serieus goede oven, en kwalitatief ver boven gemiddeld.

Wachttijden zijn wel relatief lang, maar wel constant, dus daar kun je rekening mee houden.

D

Waardeloos. Dure pizzas, broodbeleg en alles uit blik. 1 keer, nooit weer.