Restaurant Chambor in Stevensweert

do vanaf 18:00
vr vanaf 18:00
za vanaf 18:30
zo vanaf 18:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1191380709 95
1341942186 85
1471972554 89
1506191071 91

1. Wullus - Indigne

Gelegen in het zeer rustig centrum van Stevensweert. Volledig vernieuwd gebouw met dito kamers. Hedendaagse luxe. Mooie combinatie met eigen restaurant aan de overkant van de straat. Lekker eten aan correcte prijs. Prima service. Zeker bezoeken.
    Ps: hartelijk dank voor het nazenden van mijn hemd!

2. Hartelijk en vriendelijk onthaal, de eigenaars en het personeel waren super sympathiek. Het eten was voortreffelijk en absoluut correct qua prijs - kwaliteitsverhouding.
    Ongetwijfeld een aanbeveling !

3. Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de sfeer was zeker gezellig.

4. Uitstekend gegeten! 4-gangenmenu wordt aan tafel voorgesteld, met een keuze bij het hoofdgerecht uit vis of vlees. Ook het dessert had een aantal keuzes. Restaurant Chamber is een gezellig huiskamer restaurant, met een knusse sfeer. Vlotte, jonge bediening. Porties zijn ruim voldoende, voor een 4-gangendiner misschien zelfs iets aan de grote kant.
    Al met al echt een aanrader.

5. Ilse Wolters

Het eten was voortreffelijk. Het nadeel is, als je voor twee personen reserveert de kans heel groot is dat je langs de muur wordt geplaatst .Dat is ons al vier keer achterelkaar overkomen. Boeking voor meerdere personen hebben een betere plaats .

6. Zaterdag 17 december heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Heel gezellig. Er zat echt genoeg tijd tussen de gangen. Het eten heeft ons verrast. Mooie combinaties. We komen zeker nog een keer terug!

7. F. Renkens

Zondag 11 december heerlijk gegeten in restaurant Chambor. Het was een gezellige avond. De gerechten waren heerlijk en werden heel mooi opgediend. Voor ons (we waren met 4 personen) werden de gerechten alleen wat snel achter elkaar op gediend. Er had wat meer tijd tussen mogen zitten. En aan het eind, wij waren de laatste gasten, werd er al met schoon maken begonnen, waardoor wij het gevoel kregen dat we moesten op stappen. Maar buiten dat hebben we toch een heel gezellige avond gehad, en zullen we hier zeker nog eens terug komen.

8. John Bloemer

Heerlijk gegeten, grote porties. Goede prijs en de bediening is heel fijn. Niet opdringerig en toch duidelijk aanwezig. Zeker een aanrader.

9. Met een groepje collega's zijn wij gaan eten bij Chambor. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en werden we naar onze tafel geleid. De bediening was erg vriendelijk. Vooraf werd het menu verteld en werden eventuele aanpassingen genoteerd. Wij hadden twee vegetariërs in de groep en voor hen werden aparte gerechten gemaakt.

Alle gerechten waren zeer smakelijk en het waren grote porties. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De huiselijke sfeer maakt het een heel leuk restaurant voor een wat langere avond tafelen. Een echte aanrader!

10. jorgen 107 punten

Lekker gegeten. Verse producten en alles met liefde bereid, dat proef je. Grappig om te lezen dat sommige bezoekers het te duur vonden... als ik in een eetcafe een kop soep en een biefje met friet bestel ben ik al bijna even duur uit tegenwoordig. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding juist heel goed. Enige puntje van kritiek is de presentatie van de bediening, dat zou iets professioneler mogen.

11. Ton van der Eerden

Het was de tweede keer dat we in Chambor reserveerden voor het 4 gangen menu. Wederom valt er weinig af te dingen aan de kwaliteit van het menu en de geboden service. Hoge kwaliteit voor een redelijke prijs. De huiskamer heeft een knusse sfeer, maar ook het nadeel dat een luidruchtige andere tafel al snel iets teveel dominant aanwezig is: dat trof ons gister.

12. Wiel 32 punten

Afgelopen zondag genoten van een goed bereidde maaltijd. Je moet eten wat er die dag aangeboden wordt. In ons geval was de hoofdmaaltijd: lam. Voor de vegetariër werd een aangepaste en zeer smaakvol menu bereid. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Enigste minpunt, ten minste voor mij, was het water. We drinken meestal water naast de wijn, en konden alleen een fles water van 5 euro krijgen. Ze moeten de optie voor gewoon kraanwater aan de gasten aanbieden. De prijs/kwaliteit zou dan 1 punt hoger eindigen.

13. Niet goedkoop maar supervers voedsel. Eten wat de pot schaft maar dan wel van hoog niveau. Voor elke bijzondere gelegenheid een aanrader. Houden rekening met elk dieet en de wens van de mens. Super!

14. Prijs kwaliteit verhouding is super en je gaat nooit met honger naar buiten!
    De wijnen zijn niet te duur en de huiswijn smaakt prima.
    Het is een gezellig restaurantje op een mooie locatie. Het publiek varieert van jong tot oud.
    Bediening is vriendelijk en gastvrij, aanpassingen op het menu i.v.m. allergieën of iets niet lusten is geen probleem.
    De dadelcake met caramelsaus is een echte aanrader!!

15. Jano 9 punten

Komen er al vanaf het begin (Chez Paul zelfs) en was altijd goed tot bijzonder goed. Hebben er ook een afscheidsfeest voor collega georganiseerd. Alles verliep voortreffelijk en men genoot. Intieme tete a tetes waren ook altijd erg mooi en toen ik bij ziekte ooit iets niet mocht hebben, werd het menu op CHEF- niveau aangepast. We zullen er blijven komen ook al neemt de verrassing ietsje af.

16. Heel lekker eten, komen er 1a 2 keer per jaar. Sfeer heel prettig. De kok zou alleen wat meer mogen variëren met zijn menu, erg voorspelbaar.

17. Onlangs weer eens gedineerd bij Chambor en wederom was het verrukkelijk!

We hebben inmiddels al meerdere vrienden meegenomen naar Stevensweert om ze eens te laten proeven wat ze bij Chambor klaar maken en jawel hoor iedereen gaat terug.

Het is echt lekker, ze zijn zeer gastvrij, je kan er prima zitten, op je gemak tafelen met een goed glas wijn en het is ook nog eens zeer betaalbaar.

18. johanna van veghel

Op aanraden van wat collega's zijn we bij dit restaurant terechtgekomen en het heeft ons zeker niet teleurgesteld moet ik zeggen. Het eten was verrukkelijk, maar persoonlijk vonden wij de tijd tussen de gangen te lang duren. Ruim 1 uur tot het volgende gerecht kwam, maar dat kan persoonlijk zijn.
    In ons geval vonden we dat gewoon te lang.
    Het was erg druk en misschien heeft het daar dan aan gelegen en wat een klein minpunt was dat de tafels erg dicht bij elkaar stonden zodat de gesprekken van buren woord voor woord konden worden verstaan.
    Ook duurde het erg lang alvorens de lege borden werden weggenomen (minstens een half uur) en dat vonden wij persoonlijk ook niet zo fijn.
    Het personeel was wel zeer vriendelijk en attent en zoals gezegd het eten meer dan uitstekend.

19. Marleen van de boel-Kathagen

afgelopen vrijdagavond erg genoten van 4-gangen menu bij restaurant Chambor te Stevensweert. Prijs/kwaliteit prima in orde! Chef Clement verzorgt alle gerechten tot in de puntjes. Alles is dagvers! Ook de bediening is alert en deskundig! Proficiat!!

20. dati 20 punten

iedere keer weer geweldige gerechten voor een goede prijs. Wil je eens wat anders dan anders eet dan hier. Je weet niet wat je krijgt van te voren , maar als je iets niet lust maken ze wat anders. Doordat ze maar 1 menu hebben is alles supervers.

21. Hier eind oktober 2011 gegeten. Ik moet toegeven dat het voor iemand van mijn leeftijd niet perse het meest geschikte restaurant is, maar dat doet zeker niet af aan de goede kwaliteit en zeer nette uitstraling.

Ik vond het jammer dat het er erg rumoerig was, maar dat maakt het er ook weer gezellig. De sfeer vind ik prima, het ziet er prachtig en zeer netjes uit, wat mij betreft is dit een prima plek voor een zakelijke lunch, een zeer feestelijk dinertje (daarom waren we er ook) of een informele plek voor collega's bijvoorbeeld.

Het is een restaurant met voornamelijk wat jongere medewerkers, maar dat doet zeker niet af aan hun niveau, ze lopen er allemaal prima verzorgd bij, zijn uiterst vriendelijk ondanks de drukte, het werkt gewoon prachtig. Mensen die het hier te langzaam vinden gaan, zouden beter naar een minder net restaurant kunnen gaan, voor mij ging het ook te traag, maar zo hoort het hier juist. Daar een probleem van maken lijkt me dus meer over de bezoeker te zeggen. Het eten is wat mij betreft eveneens uitstekend, ik ben niet perse fan van alle gerechten die dag, maar ze waren zeker niet slecht. Het is ook op dit gebied wat mij betreft de leeftijd die mijn perceptie anders zou maken.

De prijs weet ik niet zo goed, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen, maar ik weet wel dat er heel wat restaurants zijn geweest waar ik heb gegeten voor een hogere prijs, met minder sfeer en een mindere bediening. Het enige wat dan ongeveer in de buurt komt, is de kwaliteit van het eten.

Al met al nog niet mijn favoriet in de streek (die staat gewoon muurvast), maar zeker een aanrader voor de zakelijke of wat volwassenere bezoekers. Ik denk dat als ze over tien jaar nog zo goed zijn, ik er heel goed een vaste klant kan worden.

Al met al vind ik dit een heel prima restaurant!

22. Het kerstdiner bij Chambor was weer Toppie!
    Het hoeveelste jaar we dit doen? Heel wat keren genoten op 1ste kerstdag.
    We zijn 1 keer, vreemd geweest, viel zwaar tegen na wat we bij chambor gewend waren.
    Gelijk weer gereserveerd voor Kerst 2012...

23. Leuk restaurant. Goed eten, bediening is netjes maar niet meer dan dat. Zou iets meer entertaining mogen zijn. Altijd een leuke lange avond en als er iets is, herstelt men dit! Heel goed dus. Ook fijn dat het lekker limburgs is en niet hoog hollands!

24. Ook ik was aanwezig op 28 oktober 2011.
    Heerlijk gegeten!! Het eerste voorgerecht mag zelfs wel iets minder, zodat er voldoende plaats overblijft voor de daarop volgende gerechten. De omgeving is gezellig en bediening gastvrij. Zoals altijd een pluim!

25. Gisteravond hier gegeten en vanwege het voorgerecht en het stuk vlees kan ik geen onvoldoende geven voor het het eten, helaas voor de rest wel....
    Vooraf stokbrood met brie en honing was lekker, de salade met carpaccio was goed en fris. Daarna duurde het naar mijn mening te lang voordat we de soep kregen, deze vond ik gewoon niet lekker. Dat is misschien mijn smaak en persoonlijk, maar het heeft ook mijn eetlust verpest voor de rest van de avond.
    Daarna duurde het opnieuw erg lang voordat we weer wat kregen en daarom ging het brood wat op tafel stond snel op. Dat was wel lekker, maar niet de reden waarom ik daar zat.
    Het vlees van het hoofdgerecht was lekker! Maar de rest er omheen vond ik een onsamenhangend geheel. Een appeltje, niet echt heel lekker of op smaak. Aardappeltjes, de een veel te zout en de ander totaal niet. De groenten gingen nog wel, maar het paste gewoon niet bij elkaar. Erg jammer!
    Het nagerecht was weer redelijk, lekkere tiramisu en een flinke bol ijs.
    De service vond ik niet goed, ik spreek namelijk GEEN LIMBURGS en ik vind het belachelijk dat ze dat weigeren aan te passen. Verder waren ze niet netjes gekleed en zou je bijna denken dat ze gasten zijn i.p.v. bediening.
    De sfeer was goed, maar door de drukte was het ook erg rumoerig. Het was af en toe lastig elkaar te verstaan en ik ben niet het type dat over de tafel gaat roepen, je moet elkaar gewoon op een normale manier kunnen verstaan.
    De prijs vind ik voor dit geheel veel te hoog en ik zou het er zelf niet voor over hebben.

26. Het eten is een lust voor het oog, borden met zorg opgemaakt en zeer smakelijk, goede basisproducten! Uit de kunst!

27. Lieve Marscha & Clement,

We komen nu al zo ontzettend vaak al die jaren maar we blijven het helemaal top vinden bij jullie! Speciale dank voor de besloten avond voor de 80-jarige verjaardag van Wil's moeder, ook namens de familie. Men vond het eten, jullie gastvrijheid, kortom alles geweldig!

Tot heel snel weer!

28. In een woord: voortreffelijk!

Goddelijk eten in een perfecte sfeer en omgeving, een waar en betaalbaar genoegen. Uiterst correcte bediening.

29. g. kneepkens

Heerlijk eten, gezellige inrichting, voortreffelijke bediening, kortom zeer goed verzorgd.

30. Met kennissen heerlijk gegeten in een gezellige huiskamer.

De gerechten waren van hoge klasse en de smaakpapillen werden meerdere malen gestreeld.

Bediening was erg goed en....

Wij komen er zeker terug.

Een echte aanrader!

31. D. Kierkels

Wederom genoten van een perfecte avond.

Chambor staat garant voor een heerlijk diner met altijd de juiste wijn.

Onze Noord-Limburgse vrienden die voor het eerst bij Chambor waren, komen zeker nog eens terug, ook al moeten ze een half uur rijden. Ze waren allemaal overdonderd door de hoge kwaliteit die op tafel werd gezet.

De springbok was ook echt superfantastisch! En de dadelcake blijft een topper!

32. Mirjam en Roland

Gisterenavond hebben we hier gegeten en zeer genoten.

De bediening is erg vriendelijk.

De prijs-kwaliteit verhouding zeer goed.

Wij hebben een super avond gehad en gaan snel weer terug.

33. Adri en Marij

Je wordt er gezellig en warm onthaald. Het eten is er goed verzorgd en de prijs-kwaliteit verhouding klopt.

Helaas werd de beschikbare ruimte overvol gepropt en was het mede daardoor super rumoerig. Deze minpunten deden helaas afbreuk aan het algemene sfeerbeeld.

34. Raymond

35. Wij komen hier al vanaf de opening, jaren geleden.

Het niveau is altijd constant en hoog. We hebben hier geweldige momenten beleefd, bijv. op de vooravond van het huwelijk van onze dochter, toen we met de schoonouders en familie van een heerlijk diner hebben genoten. De champagne was bij deze gelegenheid zelfs van het huis. Top was het.

Onlangs nog met een vriendin gegeten. Het menu was onberispelijk en perfect. Stevensweert mag trots zijn op dit restaurant. Voor iedereen een aanrader!

36. Chambor is een heerlijk intiem restaurant in het schilderachtige Stevensweert. In een woord is het er gezellig en je eet er in een heerlijke ongedwongen sfeer. De prijs/kwaliteit-verhouding is zonder meer erg goed te noemen. Clement en Marcia zijn zeer vriendelijke mensen die het hun gasten erg naar de zin maken.

Wij komen er gegarandeerd terug!

37. We komen hier al jaren: perfecte prijs-kwaliteit door het werken met een vast menu. Steeds gezellige en persoonlijke sfeer. Een echte aanrader.

38. Heerlijk eten, lekkere huiswijn, een echte aanrader!

Telkens weer een superfijne verrassing om hier aan tafel te gaan.

Prijs - kwaliteit verhouding zeer goed.

39. Hele goede prijs/kwaliteitverhouding en nette bediening. Helaas geen amuse bij het aperitief en het brood kwam pas erg laat op tafel. Lekker gegeten, maar voor mij mogen de (voor)gerechten iets eenvoudiger, bij eerlijke producten hoeft niet zoveel garnering.

Trouwens: heerlijke witte huiswijn!

40. Zonder meer uitstekend.

Verse produkten van uitstekende kwaliteit.

Schitterende locatie.

41. ROBERT

42. J.E.M van pol

1 punt
  43. Wij hebben dit restaurent op een zonnige zondag ontdekt.

De zondag werd nog mooier toen wij dit restaurantje ontdekte.

Het eten was fantastisch, de bediening zeer vriendelijk en voorkomend, een verademing.

Wij gaan beslist terug, want dit is toch wel echt genieten!

44. Dennis en Anouk

We zijn er verschillende keren gaan eten. Altijd een goede sfeer. Perfecte eetgelegenheid.

45. Berry en Linda

lekker eten voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.Prettige atmosfeer.

46. Anniek en Jan

Prima menu samenstelling, prettige bediening, goede sfeer, prima prijs/kwaliteit. Altijd goed.

47. Ben nog nooit teleurgesteld geweest bij dit restaurant. Een topper!

48. jose en hub

Wij zijn vaste klanten sinds de opening van het restaurant.Prijs kwaliteit is prima.Uitsekende kok

49. J. Kessels

de kwaliteit was voor ons een verrassing. Leuk het concept dat de kok maar een gercht kookt, vooral de huiswijn vonden wij een aangename verrassing.

50. Voortreffelijk als altijd!!

51. De gastvouw mag wel duidelijker praten en een vriendelijke uitstraling hebben.

52. Eten ambiance en wijnen super mooi restaurant voor een rustige en sfeervolle avond

53. zeer aangename ambiance. Ongedwongen en vriendelijk. Gastheerschap wordt hier met hoofdletters geschreven en in praktijk gebracht! Alle hulde. En de gerechten waren simpelweg top!

54. Jacques Stinkens

het was zo knus en het eten was heerlijk lekkere wijn en zeer attente bediening en kok

55. M. Janssen

Topkwaliteit.