Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stevensweert verdeeld zijn.

1. Wij waren daar afgelopen zaterdag. Lounge bank zonder kussens, overal op het terras vieze tafels en smerige asbakken.
    De eiganaars zeggen geen woord, het cafe is koud, leeg en ongezellig. En belachelijk genoeg konden we niet eten. Die mensen daar moeten nog heel veel leren.

2. Saskia

3. De laatste keer dat ik bij de Maaspoort was, waren de oude eigenaren er nog. Sinds die tijd kan ik alleen maar zeggen dat het bergafwaarts is gegaan.
    Ik heb zeker 10 minuten moeten wachten en uiteindelijk zelf moeten roepen voordat wij waren opgevallen. De eigenaar wilde onze bestelling niet opnemen, we moesten wachten op de bediening. Deze was al vaak naar buiten gekomen maar het viel haar niet op dat er meerdere tafels zonder drinken zaten. Alleen de voorste tafel bij de deur werd vaker bij gekeken.
    Na 15 min kwam ze eindelijk eens vragen wat we wilden. Toen we het drinken op hadden duurde het heel lang voordat ze weer eens terug kwam. Uiteindelijk zelf naar binnen gegaan om te betalen. Hier werd gezegd dat ik maar naar de bediening moest gaan. Ik moest dus achter de serveerster aan hobbelen om te betalen, belachelijk. En het was niet eens druk, hooguit 20 mensen.
    Ik ga in ieder geval niet meer terug.

4. Afgelopen week met de hele familie gaan dineren bij de Hompesche Molen. De bediening is uitermate vriendelijk en capabel, de omgeving is schitterend en het eten ziet er mooi uit en smaakt heerlijk.
    Een aanrader, wij komen zeker terug!

5. Wederom met de avond gezellig doorgebracht met familie bij restaurant In't Brookx. Gezellig samen borrelen gevolgd door een heerlijk vier-gangen diner. Goed voor een hele gezellige avond samen.

6. Margot houben

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten en zullen zeker nog een keertje terug gaan.
    Alles was goed verzorgd.

7. We hebben in het molenaarshuis van de Hompensche molen in Stevensweert een keurig verzorgde maaltijd genuttigd. Goede bediening en goed eten en drinken. Godee deal van WOW deal !

8. Niet goedkoop maar supervers voedsel. Eten wat de pot schaft maar dan wel van hoog niveau. Voor elke bijzondere gelegenheid een aanrader. Houden rekening met elk dieet en de wens van de mens. Super!

9. jeroen frijns

10. Lekker gegeten. Niet echt goedkoop maar zeker de moeite waard en men kan nogmaals op ons rekenen.

11. Vanavond met ons 3 hier heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooie presentatie van de gerechten. Perfect gebakken biefstuk en heerlijke verse ingrediënten. Chef-kok Erik, ga vooral zo door ! En het is wat ons betreft zeker een aanrader.
    fam. Broekmans Amstenrade.

12. Mien & Piet

Nergens een prijslijst van dranken kunnen vinden. Na afloop blijkt waarom. 5 euro voor een klein glaasje rode wijn. Porties waren erg klein. Geen enkel extra schaaltje groente en/of frites. Een keer en nooit meer.

13. Echt een super leuke sfeervolle locatie en het eten is echt prima, niets op aan te merken. Kom er graag en geregeld.

14. Stokbrood met kruidenboter besteld. Kregen 1 pistoletje (ja die uit een pak van 4)...
    Hoofdgerecht dat ik bestelde was op en de schnitzel die ik als alternatief bestelde was het ook niet helemaal.

15. Voor de eerste keer hier afgelopen zaterdag gaan eten met een wowdeal. Het eten was verrukkelijk en mooi verzorgd. Voor de wowdeal zonder meer een koopje en de gewone prijs zouden wij ook hiervoor betaald hebben. Beslist een aanrader en wij komen zeker terug (ook zonder wowdeal).

16. Prima ervaring. Lekker wildmenu met een goede smaak en mooi evenwicht tussen de ingrediënten. Voortreffelijk gebakken hertenbiefstuk! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

17. Net de wowdeal gedaan met 5 personen, heerlijk gegeten en meer dan genoeg. Vriendelijk personeel, van ons een welverdiende zilveren lepel.

18. Al een keer of 10 gegeten in dit restaurant. Elke keer weer genieten van het heerlijke eten. De laatste keer hebben we genoten van een truffelmenu met wijnarrangement. De bediening is elke keer weer heel vriendelijk en correct.

19. Ik heb vandaag met 4 personen in het kader van de aktie IENS DinerDagen in dit restaurant gegeten. Wij waren er nog nooit geweest, sterker, wij hadden er nog nooit van gehoord. Wat een teleurstellende avond is dit geworden. Direct bij binnenkomst werden wij in een donker hoekje geduwd. Wij konden zelfs niet zien, wat wij op ons bord hadden. Mijn vrouw bestelde als drankje een glas rode wijn. Géen smaak en een mus zou er zelfs nog niet genoeg aan hebben gehad. Andere gasten in het restaurant kregen wél een fatsoenlijk glas ingeschonken. Waarschijnlijk vaste klanten. Later bleek op de rekening, dat zij hiervoor 5,00 EURO in rekening hadden gebracht. Schandalig !!! Vanaf het begin hadden wij de indruk, dat wij niet welkom waren. Misschien door 't feit, dat zij aan de aktie-prijs van 25,00 EURO niets kunnen verdienen. Dan maar beknibbelen op de porties van 't door ons bestelde 3 gangen-menu. Alles was minimaal ( de groenten kon je nog niet zien ) en in de tijd tussen de diverse gangen door had je flinke boswandelingen kunnen maken. Zo lang duurde het allemaal. Als je hier niets aan kunt verdienen, doe dan niet mee aan een dergelijke aktie. Ik voelde mij de gehele avond opgelaten, omdat ik de rest van 't gezelschap had uitgenodigd voor mijn verjaardag. De bediening was stug en klant-onvriendelijk. Mijn vrouw en ik hadden net 1 dag een fantastische 15-daagse vakantie in Griekenland achter de rug, en dan ga je direct vergelijken. Want daar wordt je in de restaurants wél als gast en mens behandeld. Voor ons nooit meer Herberg Stadt Stevenswaert. Ik ben in mijn leven in heel wat restaurants over de gehele wereld geweest, maar een dergelijke slechte ervaring heb ik nog nooit gehad. Dit restaurant zal ik nooit en te nimmer aan iemand anders aanbevelen.

1,8
  20. Ik heb hier gisteren heerlijk gegeten. Ik stoor me helemaal niet aan het personeel dat buiten zit te roken. Ik heb dit liever dan dat ze in de keuken roken waar het eten wordt gemaakt! En bovendien, hierdoor hebben ze overzicht over het gehele terras

21. Het eten is er goed. De bediening kan wat sneller.
    Wat mij het meest gestoord heeft is dat het personeel op het terras aan het roken is terwijl mensen er aan het eten zijn. En dan niet 1 sigaretje maar de ene na de andere. Dit vind ik echt niet kunnen.

22. Prijs kwaliteit verhouding is super en je gaat nooit met honger naar buiten!
    De wijnen zijn niet te duur en de huiswijn smaakt prima.
    Het is een gezellig restaurantje op een mooie locatie. Het publiek varieert van jong tot oud.
    Bediening is vriendelijk en gastvrij, aanpassingen op het menu i.v.m. allergieën of iets niet lusten is geen probleem.
    De dadelcake met caramelsaus is een echte aanrader!!

23. Tjeu Savelkoul

We liggen in Stevensweert in de jachthaven en kwamen hier regelmatig eten ook met onze gasten.
    Gisteren 10 augustus 2013 was de kwaliteit van het eten niet goed.
    Ik heb hier over geklaagd maar werd vanwege de drukte afgedaan met "ik zal het doorgeven" terwijl de toezegging werd gedaan er met de rekening iets aan te doen. Niet dus.

Na een mail naar de eigenaar Jac kreeg ik verschillende mails terug met de opmerking dat door anderen het eten altijd goed werd gevonden m.a.w dat ik uit mijn nek zat te lullen. Jammer dat ze geen kritiek kunnen verdragen. Ik betaalde altijd tussen 35 en 40 euro voor twee personen en dat is toch geld.
    Ik zal er vanwege het antwoord op mijn mails en het niet kunnen omgaan met kritek nooit meer gaan eten.
    Jammer.

24. Lekker gegeten! Halve porties ook prettig (kleine mosterdsoep en halve schnitzel) en verrukkelijk! De spitskool met roomsaus was tongstrelend! Geen plek meer voor een toetje, buikje goed vol. Royale porties friet en salade. Soep werd creatief geserveerd en met broodjes en tapenade.

25. Jos

Allereerst een leuke plek om te eten! Zowel buiten (weids uitzicht, midden in de natuur), als binnen (knus, gezellig, in de oude molen). Geen spannende kaart, maar wel lekkere gerechten. Heerlijke mosterdsoep, schnitzel 'De molen' vond ik heerlijk! Mijn vrouw liet zich de vis prima smaken. Zoek je een leuke, verrassende plek om te eten, dan is dit een aanrader. Ook vanwege de prima keuken.

26. I. Beunen

Eerste indruk is leuk, vriendelijke bediening en sfeervol terras. Totdat je frietjes bij je salade bestelt.. Dat mocht niet omdat verderop een snackbar is. Terwijl er bij het pasteitje wel frietjes zitten! Verder veel te veel (kant en klare) dressing op de salade. Jammer. Als we vervolgens uitgelachen worden omdat we naar het toilet vragen zijn we er helemaal klaar mee!

4,9
  27. Rob

Heerlijk gegeten bij dit leuke, mooie en gezellige restaurant.
    De mogelijkheid tot halve porties is ideaal. Daarnaast was de bediening / service geweldig, de kok / eigenaar kwam op het eind ook aan de tafel informeren hoe het ons bevallen was.
    Absolute aanrader, wij zullen zeker nog geregeld terugkeren naar de Hompesche Molen.

28. Wij zijn er gekomen met een wowdeal. Het voorgerecht was helaas nog bevroren. Het hoofdgerecht was oke maar het nagerecht viel tegen. We zaten ook weg geduwd in een hoekje. Het personeel was aardig, de eigenaresse zeer stug. Jammer...

29. Jano

Komen er al vanaf het begin (Chez Paul zelfs) en was altijd goed tot bijzonder goed. Hebben er ook een afscheidsfeest voor collega georganiseerd. Alles verliep voortreffelijk en men genoot. Intieme tete a tetes waren ook altijd erg mooi en toen ik bij ziekte ooit iets niet mocht hebben, werd het menu op CHEF- niveau aangepast. We zullen er blijven komen ook al neemt de verrassing ietsje af.

30. herman