Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stevensweert verdeeld zijn.

1. Frank Kilkens

Lekkere royale porties, gevarieerd eten, vriendelijke bediening, eigenaar maakt praatje, mooie locatie en sfeervolle inrichting! Verbeterpunt: afruimen tafel mag iets sneller. Aanrader.

2. Richard Evers

3. Recentelijk bij Sigo gaan eten. Zowel de kwaliteit van het eten, als van de bediening, waren uitstekend. Carpaccio was buitengewoon lekker.

4. Christine

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en sympathieke bediening!

5. T. Kneepkens

Heerlijk gegeten vanavond. Heel vriendelijke gastvrouw. De kok kwam nog even een praatje maken en vragen of alles naar wens was. Een hele fijne avond gehad.

6. Heerlijk gegeten vanavond bij de Veldpoart, ik heb een overheerlijke visschotel gehad en mijn man heeft gesmuld van zijn contrafilet. De kids hadden een kindermenu; een echte aanrader! Goede kwaliteit voor weinig geld, ik ben nu nog aan het genieten van de koffie Veldpoort.

Super aardig en gastvriendelijk personeel, de chef kwam ook even gezellig kletsen.

Ik ben helemaal tevreden! Kom zeker nog eens terug!

7. Vriendelijk personeel, fijne bediening en het was formidabel. Komen zeker terug. Vriendelijke groeten, Huib en Irene

8. Nou, dat was een prachtige avond in restaurant Sigo. Gezellig, maar bovenal een schitterend diner. De bijpassende drankjes waren heerlijk, vooral de desertwijn die ons door de gastheer aangeraden worden. Klasse!

9. Fam Peters Horst

Wij zijn erg verrast door een heerlijk, gezellig avondje. Zeer vriendelijk ontvangen door Jan en zijn personeel. We komen zeker terug!!

10. Genoten van een geweldig dinerbuffet. Zeer gevarieerd, overheerlijk en voor elk wat wils. Ook onze gasten hebben het zeer gewaardeerd.

11. E. Stams

12. Richard Evers

We hebben vanavond bij SiGo gegeten en het was echt super. De kaart Is zeer overzichtelijk en er wordt enorm veel aandacht besteed aan vers en eerlijk koken.
    Als je binnenkomt voel je je direct "thuis" en Silvia en Jan maken nog echt tijd voor hun gasten.

Zeker een aanrader als je het romantische stadje Stevensweert bezoekt!

13. Leuk, bruin café met een gezellig terras. Vriendelijke bediening.

14. Super lekkere mosselen gegeten net zoals voorheen bij jullie in jullie voormalig oud klooster. Vriendelijk en correcte bediening en een gezellig interieur. We komen snel terug.

15. Hm van mulken

Op zondag 30-8-2015 namen mijn vriendin en ikzelf plaats op het terras van Int Brookx. We bestelden 1 cola en een 0.3 l erdinger malt alcohol vrij. De erdinger was alleen verkrijgbaar als 0.5l, deze dus besteld. Naderhand bekeek ik de rekening en was zeer verbaasd, de erdinger koste namelijk 4.80 euro, bij navraag. Bleek dit toch de gehanteerde prijs te zijn. Ik vind dit wel heel erg veel geld voor een glas bier, hierdoor heb ik nu de gedachte dat ik nooit meer op dit terras ga plaatsnemen.

Gr. Hem van Mulken

16. Het lijkt overdreven om een dergelijke score te geven, maar wij hebben heerlijk gedineerd met zijn vijven, in een prachtige omgeving, tegen een zeer redelijke prijs. Zeer vriendelijk en enthousiast personeel. Wij gaan zeker terug.

17. Mestrom, Ruud

Zeer prettige bediening, heerlijk eten, persoonlijke wensen goed te bespreken en aandacht voor alles. Kortom een aanrader!

18. Mooie omgeving, heel vriendelijk, opmerkzaam, enthousiast personeel. We hebben er nu twee keer super lekker gedineerd. Wij vinden het een aanrader om voor een leuke prijs lekker te eten en te drinken.

19. Else en Frits

Bij toeval hier terecht gekomen. Echt heerlijk gegeten! En zeer goed betaalbaar.
    Een aanrader! Wij komen zeker terug.

20. Lekker lunch gehad. De huisgemaakte tonijnsalade met oerbron en cappuccino was heerlijk. De witte wijn wat minder.

Prima locatie om te lunchen.

21. Heerlijke lunch gehad met 4 volwassenen. Enthousiaste kok die veel vertelde over het eten en de zaak. Komen hier zeker weer terug, dan om te dineren.

22. Zeer slechte ervaring. Puur op basis van de recensies op Eet.nu een bezoekje gebracht aan deze zaak, gelegen aan een heel karaktervol pand in Stevensweert.

Matige, ietwat klungelige bediening. De bestellingen werden vrij gauw opgenomen. Na bijna een uur (!!) wachten op een salade en een broodje eens gevraagd of alles goed ging in de keuken. Uiteindelijk bleek onze bestelling niet te zijn doorgegeven.

Niet veel later kwam het eten. Dit was ronduit slecht. De salade was een drijfnatte krop sla. Gewassen, maar vervolgens amper droog gemaakt. Met het vocht dat op mijn bord achterbleef had ik een glas kunnen vullen. Dit kan echt niet. Het water droop er gewoon van af. Los van de sla zeer karig gevuld met ingrediënten van matige kwaliteit. Ook het broodje was niet meer dan middelmatig.

Toen we uiteindelijk aangaven zeer ontevreden te zijn gaf de medewerkster, die het na 3 weken weer voor gezien hield en haar laatste werkdag had, aan onze kritiek te begrijpen aangezien zelfs bediening in de keuken werd ingezet. Zeer vriendelijke meid die met haar nuchterheid nog e.e.a. goedmaakte.

Uiteindelijk was niet meer mogelijk dan 2 drankjes niet in rekening te brengen. Veel te duur betaald voor wat het was, zonde van de tijd en het geld. Uiteindelijk direct doorgereden naar Bufkes om daar met z'n 2en voor 9 euro veel beter te eten...

2,4
  23. Martina Manzek

Wir waren begeistert. Das Personal ist super hilfsbereit und sehr freundlich. Das Essen war genial. Das Preis Leistungsverhältnis ist vollkommen in Ordnung. Wir werden auf jeden Fall wieder kommen.

(Vertaling door Eet.nu)

We waren erg tevreden. Het personeel is enorm behulpzaam en zeer vriendelijk. Het eten was geweldig. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij komen er zeker terug.

25. Peter groenhof

Wat een trieste bende, wij komen nu 4 jaar achtereen in de Maaspoort, eerste jaar hebben we kennis gemaakt (in de negatieve zin) met de oudere mensen die er toen in stonden. Triest was dat die man gewoon doof en traag is. Het tweede jaar was het een gezellig dorpscafé geworden met jonge uitbaters en een normale hap eten, vorig jaar hadden we ons verheugd op een gezellige avond uit. Maar we kregen niks te drinken meer na 20:30 uur want het was een restaurant geworden en geen kroeg.
    En dit jaar... dezelfde bejaarde mensen van ons eerste jaar, dus weer hard praten om iets te drinken te krijgen, slordig terras en het eten hebben we niet geprobeerd, zo vies was het daar. Beste mensen, jullie zijn volgens mij rond de 100 jaar stop er toch mee. Maar ons zien ze daar niet meer. Zonde, was een mooi terras en een gezellige kroeg, maar nu 👎

1,2
  26. Martha Heemskerk

Heerlijk gegeten en de sfeer was gezellig. Keuken heeft kwaliteit en er is voor een ieder wat wils. Gezellige, vriendelijk ontvangst en leuke, vlotte uitstralende bediening.
    Hartelijk dank, het was geweldig. Wij komen zeker terug.

27. Ben Gijsbertse

Wij hebben er met 4 personen gegeten en het was fantastisch goed en lekker. Gezellige sfeer en het eten is er zeer goed. Voor een ieder een aanrader. Wij komen er zeker terug. Wat goed.

28. Dagmar Smits

Op woensdagavond zijn we lekker wezen eten. Alles, vanaf de ontvangst tot het uitzwaaien, was perfect. Bedankt voor de heerlijke avond. We hebben genoten.

29. Ein vorzügliches Restaurant mit sehr hohem Qualität und schöner Lage.

30. jorgen

Lekker gegeten. Verse producten en alles met liefde bereid, dat proef je. Grappig om te lezen dat sommige bezoekers het te duur vonden... als ik in een eetcafe een kop soep en een biefje met friet bestel ben ik al bijna even duur uit tegenwoordig. Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding juist heel goed. Enige puntje van kritiek is de presentatie van de bediening, dat zou iets professioneler mogen.