Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stevensweert verdeeld zijn.

Voor de tweede keer dit sfeervolle restaurant bezocht. Wederom een avond lang genoten van uitstekend eten. Ook het wijnarrangement was geslaagd. De bediening is vriendelijk en efficient. De prijs voor dit alles is zeer redelijk.
    Kortom, we komen hier graag nog eens terug!

Tonnie

Wilhelmien Janssen

Dit restaurant is niks op aan te merken. In een woord super. Is er iets wat je echt niet lust, maken ze wat anders. Lekker om een hele avond gezellig te toeven. Een aanrader.

Frites niet te eten lijken karton.
    Maak je frites toch eens zelf..ambachtelijk !!

Brigitte

Fijn dat de Maaspoort weer open is met nieuwe eigenaars die er een gezellige zaak van gemaakt hebben. Lekker eten en vriendelijk personeel.

Wessel

Een zeer gezellige brasserie! Leuke nieuwe eigenaren! Een echte aanrader zowel voor te eten als voor gezellig iets te drinken.

Vanavond 25-07-2018 met ons gezin wezen eten. Heerlijke biefstuk perfect medium gebakken, alles tegelijkertijd uitgeserveerd en super lekker! Ook de mixed grill is zeker aan te raden. Prima prijs kwaliteit verhouding kortom een aanrader!

Prima zaak met lekker eten en vriendelijk personeel! Zeker een aanrader.

Prachtige lokatie, knusse terras, gastvrij. Lekker eten!

Wiermans

Eten was weer geweldig, leuke gerechten, alles super vers en mooi opgediend, mooie tafels buiten bediening goed.
    Hier uiteten moet je jezelf Kado doen dit is genieten Puur.
    Bedankt Clements en je Team. Geert en Marij.

Derk Kuil

We komen graag bij de Beertuin, omdat deze plek bij ons een gevoel van vakantie oproept. Lekker een drankje en iets eten onder de parasols, terwijl mensen bezig zijn op de midgetgolfbaan en kinderen spelen. Gezellige activiteiten. Laatst weer een heerlijke malse tournedos gegeten.

Een toplocatie met een superleuke speelplek voor de kinderen! Alleen de bediening en vriendelijkheid wordt iedere keer slechter. Het terras is een rommeltje. Er zit weinig structuur en systeem in de manier van bedienen. Het duurt alkemaal veel te lang. De kaart is ook niet meer wat het was: weinig keus op de menukaart en al helemaal niets voor de kinderen. Je voelt je niet welkom, en het lijkt alsof de eigenaar gewoon makkelijk geld wil verdienen. Erg jammer, we gaan eigenlijk iedere keer meer teleurgesteld naar huis. Ik hoop dat de uitbater tot inzicht komt, want de lokatie is echt top! Alleen nu op deze manier verliest hij vaste klanten uit de buurtā€¦

Eten zowel de bediening was prima. šŸ‘šŸ‘Uiterst tevreden. Voor herhaling vatbaar.

Estelle

Gezellige sfeer. De medewerkers zijn vriendelijk en hebben humor.
    Toch een 5 voor service.
    Toiletten waren dagenlang niet gepoetst.

Estelle

Hier worden verschillende prijzen gehanteerd, op dezelfde dag en bij dezelfde bestelling. Vreemd.

Estelle

Gezellig terras. Leuke bediening. Lekkere capucino. Kop soep besteld. Smaakte goed maar de inhoud viel zeer zwaar tegen. Mijn capucino kopje was net zo groot. Lepel paste er net in. En daar moet je dan ā‚¬6 voor betalen. Ben op heel veel plaatsen geweest en soep gegeten maar zoā€™n klein kopje soep ben ik nog nergens tegengekomen. Heel jammer.

We komen hier al heel wat jaren, de laatste keer met een hele groep geweest in januari. Helaas dit keer niet tevreden over de service en bediening. De bediening van sommige was erg mat tot zelfs bot. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken, wellicht teveel groepen die gelijktijdig aanwezig waren. Kwestie van planning, de klant hoeft hier niet de dupe van te worden. Jammer van deze verder leuke locatie. Sommigen aanwezigen van onze groep zaten in de tocht van een openstaande deur van een aangrenzende ruimte. Sjaals en jassen gebruikt om wat meer comfort te ervaren. Uiteindelijk werd een klein straalkacheltje geplaatst, het hielp iets maar niet voldoende om de sjaals weg te laten. Eten is verder wel lekker.

Mooie locatie sfeer helemaal prima. Het eten oke te doen maar ronduit schandalig dat de ingredienteƱ die op de kaart staan er gewoon niet bij zitten. De iets onbeholpen vriendelijke serveerster probeerde het nog goed te praten. Salade zonder de haricovert het verrassingseisje zonder verrassing vlees taai en toch het volle pond moeten betalen. Geen kok of eigenaar aan de tafel geweest terwijl we op 2 1/2 tijd echt de enige waren. Als iemand nog even naar onze tafel was gekomen misschien nog een kans gegeven helaas met een dikke teleurstelling en een pittige rekening de deur uit gegaan om nooit meer terug te komen.

Lekker gegeten, goede bediening en een mooie locatie.

Veerle Wijshoff

We hebben met kerst mogen genieten van allemaal heerlijke kleine gerechtjes.
    De wijn die geserveerd werd was erg lekker!
    De service was soms een beetje aan de langzame kant, maar het was erg druk dus hier heb ik begrip voor. Het etem wad erg lekker en er was voldoende keuze, voor ieders wens was er wel iets. Het eten was erg goed bereid, we hadden aardappelkroketjes die nog bevroren waren, maar dit is door het personeel goed opgepakt.
    De sfeer is erg gezellig en de brasserie was leuk aangekleed.
    Mooie afsluiting voor 1e kerstdag!

Ton

Ria Walschot

Gereserveerd voor 6 personen om 18 uur. Om even na 12 uur werd gebeld waar we bleven (?). Aangegeven dat was gereserveerd om 18 uur. Bij aankomst om 18 uur werd op zeer onprofessionele en onfatsoenlijke toon gezegd dat we '6 uren te laat' waren.

Helaas een wat teleurstellende ervaring door de trage en onervaren bediening. Het eten was gemiddeld. Jammer van de mooie locatie.

Peter Schmitz

Na de recensies hier gelezen te hebben toch wat huiverig over wat we hier zouden gaan aantreffen.
    Maar je moet het zelf ervaren zeg ik altijd.

We hadden met ons bestuur van de buurtvereniging hier gereserveerd met 16 personen en daarbij het all You can eat arrangement genomen.

Daar er nog 2 grote groepen waren is de eigenaar zelf gekomen om ons te vragen nog 5 minuutjes geduld te hebben voordat onze gerechten opgediend zouden worden.

De gerechten waren lekker en goed bereid, de presentatie op de borden was uitstekend.

Geen klachten over te trage bediening of vriendelijkheid.

Wij komen hier uiteraard nog een keer naartoe om te genieten.

Wullus - Indigne

Gelegen in het zeer rustig centrum van Stevensweert. Volledig vernieuwd gebouw met dito kamers. Hedendaagse luxe. Mooie combinatie met eigen restaurant aan de overkant van de straat. Lekker eten aan correcte prijs. Prima service. Zeker bezoeken.
    Ps: hartelijk dank voor het nazenden van mijn hemd!