Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stevensweert verdeeld zijn.

Gezellig terras. Leuke bediening. Lekkere capucino. Kop soep besteld. Smaakte goed maar de inhoud viel zeer zwaar tegen. Mijn capucino kopje was net zo groot. Lepel paste er net in. En daar moet je dan €6 voor betalen. Ben op heel veel plaatsen geweest en soep gegeten maar zo’n klein kopje soep ben ik nog nergens tegengekomen. Heel jammer.

We komen hier al heel wat jaren, de laatste keer met een hele groep geweest in januari. Helaas dit keer niet tevreden over de service en bediening. De bediening van sommige was erg mat tot zelfs bot. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken, wellicht teveel groepen die gelijktijdig aanwezig waren. Kwestie van planning, de klant hoeft hier niet de dupe van te worden. Jammer van deze verder leuke locatie. Sommigen aanwezigen van onze groep zaten in de tocht van een openstaande deur van een aangrenzende ruimte. Sjaals en jassen gebruikt om wat meer comfort te ervaren. Uiteindelijk werd een klein straalkacheltje geplaatst, het hielp iets maar niet voldoende om de sjaals weg te laten. Eten is verder wel lekker.

Mooie locatie sfeer helemaal prima. Het eten oke te doen maar ronduit schandalig dat de ingredienteñ die op de kaart staan er gewoon niet bij zitten. De iets onbeholpen vriendelijke serveerster probeerde het nog goed te praten. Salade zonder de haricovert het verrassingseisje zonder verrassing vlees taai en toch het volle pond moeten betalen. Geen kok of eigenaar aan de tafel geweest terwijl we op 2 1/2 tijd echt de enige waren. Als iemand nog even naar onze tafel was gekomen misschien nog een kans gegeven helaas met een dikke teleurstelling en een pittige rekening de deur uit gegaan om nooit meer terug te komen.

Lekker gegeten, goede bediening en een mooie locatie.

Veerle Wijshoff

We hebben met kerst mogen genieten van allemaal heerlijke kleine gerechtjes.
    De wijn die geserveerd werd was erg lekker!
    De service was soms een beetje aan de langzame kant, maar het was erg druk dus hier heb ik begrip voor. Het etem wad erg lekker en er was voldoende keuze, voor ieders wens was er wel iets. Het eten was erg goed bereid, we hadden aardappelkroketjes die nog bevroren waren, maar dit is door het personeel goed opgepakt.
    De sfeer is erg gezellig en de brasserie was leuk aangekleed.
    Mooie afsluiting voor 1e kerstdag!

Ton

Ria Walschot

Gereserveerd voor 6 personen om 18 uur. Om even na 12 uur werd gebeld waar we bleven (?). Aangegeven dat was gereserveerd om 18 uur. Bij aankomst om 18 uur werd op zeer onprofessionele en onfatsoenlijke toon gezegd dat we '6 uren te laat' waren.

Helaas een wat teleurstellende ervaring door de trage en onervaren bediening. Het eten was gemiddeld. Jammer van de mooie locatie.

Peter Schmitz

Na de recensies hier gelezen te hebben toch wat huiverig over wat we hier zouden gaan aantreffen.
    Maar je moet het zelf ervaren zeg ik altijd.

We hadden met ons bestuur van de buurtvereniging hier gereserveerd met 16 personen en daarbij het all You can eat arrangement genomen.

Daar er nog 2 grote groepen waren is de eigenaar zelf gekomen om ons te vragen nog 5 minuutjes geduld te hebben voordat onze gerechten opgediend zouden worden.

De gerechten waren lekker en goed bereid, de presentatie op de borden was uitstekend.

Geen klachten over te trage bediening of vriendelijkheid.

Wij komen hier uiteraard nog een keer naartoe om te genieten.

Wullus - Indigne

Gelegen in het zeer rustig centrum van Stevensweert. Volledig vernieuwd gebouw met dito kamers. Hedendaagse luxe. Mooie combinatie met eigen restaurant aan de overkant van de straat. Lekker eten aan correcte prijs. Prima service. Zeker bezoeken.
    Ps: hartelijk dank voor het nazenden van mijn hemd!

Ik kom hier regelmatig. Zoals je kunt zien in de grafiek worden de beoordelingen steeds slechter. Omdat ik hier vaker kom, kan ik dat volkomen begrijpen. De bediening is om van te huilen. Ze zien je vaak niet eens en als ze de bestelling opnemen duurt het ontzettend lang. De tafels worden niet afgeruimd en wanneer je dit probeert terug te koppelen zijn ze uiterst chagrijnig. Het eten is verder heerlijk, de sfeer en de locatie ook.

Maar eerlijk is eerlijk, wat heb je aan een krachtig schip als de kapitein het niet eens kan besturen? Zo'n soortgelijk patroon is hier duidelijk toepasbaar. Jammer, hopelijk komt er snel verbetering en anders hoop ik dat ze snel uit noodzaak moeten plaatsmaken voor iemand die wel fatsoenlijk een restaurant kan runnen.

Kom er al jaren minimaal 1× en het is altijd weer genieten van de (vakantie)sfeer en het lekkere eten gecombineerd met wat actie/fun tijdens een minigolf'wedstrijdje'.
    De saté en vooral ook de spareribs zijn overheerlijk. En neem aan de rest ook zo goed en lekker is.

Gezien er wat problemen waren naar bezetting kregen we een beperkte menukaart. Gezien de beperkte kaart heeft iedereen toch een keuze kunnen maken. (2 volwasenen en 2 tieners)
    Iedereen was tevreden met de keuze en het eten was lekker. De dochter en de zoon waren helemaal weg van de saus die geserveerd werd bij het trio van medaillons. Mijn tournedo was lekker mals en correct gebakken, mijn echtgenoot had een stuk gebakken kabeljauw die super vers en lekker was.
    De kok is wat komen praten na het verorbenen van de maaltijd wat wij wel gezellig vonden.
    Als afsluiter hebben we nog genoten van het " hemelse modder " die super lekker was en een aanrader is.
    Conclusie : zeer goed betreflt prijs/kwaliteit en voor herhaling vatbaar.

Gezellig plek, goede bediening en lekker gegeten.

jozef Braeken

Afspraken gemaakt voor familiefeest over datum, zaal, aankleding tafels, menu, niets van dit alles is de eigenaar nagekomen. Op de dag van het feest wist men van niets, geen zaal ter beschikking doch om ons uit de nood te helpen heeft men ons in de grote 'kale' schuur geduwd. Dus tafelaankleding niets van. Prijs voor walk-dinerhapjes afgesproken en betaald maar de porties bevatte maar de helft van hetgeen afgesproken was. Over de medewerkers dik tevreden, doch de uitbater is gewoon onprofessioneel bezig.

Voor het eerst hier geweest op een zondag namiddag; onthaal kil, mat.
    Bediening door andere jongens; vriendelijk en attent.
    Lunch matig in verhouding tot prijs.
    Gelukkig konden de kinderen zich vermaken in de leuke natuurspeeltuin.
    Als eigenaar zou ik serieus kijken naar de recensies betreft de klantvriendelijkheid en hier iets mee doen!

Anoniem

Slechte ervaring, ik ben er jaren geleden geweest, en toen was het beter.
    Nu lang wachten, slechte bediening, telkens vragen om het menu, en ook voor toetjes kaart, men had geen tijd voor ons, geen sfeer, terwijl het hoofdmenu lekker was, maar de rest, nee hier kom ik niet meer terug.

Rob van Wegberg

Lekker gegeten en gedronken, top.

Estelle

Jos

"Oplos" - cappuccino uit een automaat, water zonder flesje (kan net zo goed kraanwater zijn), kippenpasteitjes waarschijnlijk gemaakt van al eerder verwerkt vlees. De kip was gebraden, er zat nog een ander soort vlees in (waarschijnlijk eerder verwerkt rundvlees). Toen we dat zagen was de honger gelijk gestild.
    Bediening uiterst traag. Toen we vroegen om schijfjes citroen, kregen we limoenschijfjes voorgeschoteld.

Vorige wandeling hier heerlijk genoten van een drankje en wat eten, maar vandaag een grote domper: bij aankomst na een vermoeiende wandeling zijn bijna alle tafels op het terras óf bezet (logisch, het is heerlijk weer) óf gereserveerd. Ook het plaatsnemen bij andere aan tafel is niet mogelijk omdat de tafel na het vertrek van de reeds zittende gasten ook gereserveerd is. De gastheer doet geen poging, zelfs niet alsof, om een alternatief te zoeken of aan te bieden en is op het botte af onvriendelijk. Of er binnen nog plaats is, komt eigenlijk niet ter sprake...
    Wij zijn ergens anders gaan eten en drinken en zullen hier niet nog snel terug komen. Jammer.

Hartelijk en vriendelijk onthaal, de eigenaars en het personeel waren super sympathiek. Het eten was voortreffelijk en absoluut correct qua prijs - kwaliteitsverhouding.
    Ongetwijfeld een aanbeveling !

Carin Wauben Scheijven

1e bezoek! In gezellige sfeer, rustig, knus, 4 uur zitten tafelen. Tappan 10 gangen gegeten, ieder individueel gerechtje was met aandacht bereid en leuk geserveerd. De Sangria die we erbij dronken was erg lekker.

We komen zéker nog eens terug in de nabije toekomst!

Zeer matig. Wat aanvankelijk een gezellig familiediner zou moeten zijn werd een drama. Tijdens het diner was er ook een bruiloft waar de muziek Zeer hard stond, konden elkaar nauwelijks verstaan. Voor de rest mochten er geen ramen en deuren open ivm de muziek. Daarnaast was de manager zeer onprofessioneel en inadequaat. Enige zelfreflexie op eigen handelen was ver te zoeken. Advies van ons is om dit restaurant te vermijden en een gezellige andere lokatie te bezoeken.

Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de sfeer was zeker gezellig.

Uitstekend gegeten! 4-gangenmenu wordt aan tafel voorgesteld, met een keuze bij het hoofdgerecht uit vis of vlees. Ook het dessert had een aantal keuzes. Restaurant Chamber is een gezellig huiskamer restaurant, met een knusse sfeer. Vlotte, jonge bediening. Porties zijn ruim voldoende, voor een 4-gangendiner misschien zelfs iets aan de grote kant.
    Al met al echt een aanrader.

Wally van der Laan

Top restaurant! Vriendelijk personeel, denken graag mee. Prijs dik in orde en prima sfeer. Persoonlijk zie ik graag een beter aanbod van whisky's en vegetarisch eten.

W. Gubbels

Prima gegeten.

Marika Op 't Veld

Voor herhaling vatbaar. Alleen jammer dat ze geen wijnkaart hebben. Voor de rest zeer goed!!