De Hompesche Molen in Stevensweert

Voldoende eigen gratis parkeergelegenheid.

• High tea: € 18,75

1370871949 90
1419294302 86
1446195610 75

1. Veerle Wijshoff

We hebben met kerst mogen genieten van allemaal heerlijke kleine gerechtjes.
    De wijn die geserveerd werd was erg lekker!
    De service was soms een beetje aan de langzame kant, maar het was erg druk dus hier heb ik begrip voor. Het etem wad erg lekker en er was voldoende keuze, voor ieders wens was er wel iets. Het eten was erg goed bereid, we hadden aardappelkroketjes die nog bevroren waren, maar dit is door het personeel goed opgepakt.
    De sfeer is erg gezellig en de brasserie was leuk aangekleed.
    Mooie afsluiting voor 1e kerstdag!

2. Ton

3. Ria Walschot

4. Gereserveerd voor 6 personen om 18 uur. Om even na 12 uur werd gebeld waar we bleven (?). Aangegeven dat was gereserveerd om 18 uur. Bij aankomst om 18 uur werd op zeer onprofessionele en onfatsoenlijke toon gezegd dat we '6 uren te laat' waren.

5. Helaas een wat teleurstellende ervaring door de trage en onervaren bediening. Het eten was gemiddeld. Jammer van de mooie locatie.

6. Peter Schmitz

Na de recensies hier gelezen te hebben toch wat huiverig over wat we hier zouden gaan aantreffen.
    Maar je moet het zelf ervaren zeg ik altijd.

We hadden met ons bestuur van de buurtvereniging hier gereserveerd met 16 personen en daarbij het all You can eat arrangement genomen.

Daar er nog 2 grote groepen waren is de eigenaar zelf gekomen om ons te vragen nog 5 minuutjes geduld te hebben voordat onze gerechten opgediend zouden worden.

De gerechten waren lekker en goed bereid, de presentatie op de borden was uitstekend.

Geen klachten over te trage bediening of vriendelijkheid.

Wij komen hier uiteraard nog een keer naartoe om te genieten.

7. Ik kom hier regelmatig. Zoals je kunt zien in de grafiek worden de beoordelingen steeds slechter. Omdat ik hier vaker kom, kan ik dat volkomen begrijpen. De bediening is om van te huilen. Ze zien je vaak niet eens en als ze de bestelling opnemen duurt het ontzettend lang. De tafels worden niet afgeruimd en wanneer je dit probeert terug te koppelen zijn ze uiterst chagrijnig. Het eten is verder heerlijk, de sfeer en de locatie ook.

Maar eerlijk is eerlijk, wat heb je aan een krachtig schip als de kapitein het niet eens kan besturen? Zo'n soortgelijk patroon is hier duidelijk toepasbaar. Jammer, hopelijk komt er snel verbetering en anders hoop ik dat ze snel uit noodzaak moeten plaatsmaken voor iemand die wel fatsoenlijk een restaurant kan runnen.

8. jozef Braeken

Afspraken gemaakt voor familiefeest over datum, zaal, aankleding tafels, menu, niets van dit alles is de eigenaar nagekomen. Op de dag van het feest wist men van niets, geen zaal ter beschikking doch om ons uit de nood te helpen heeft men ons in de grote 'kale' schuur geduwd. Dus tafelaankleding niets van. Prijs voor walk-dinerhapjes afgesproken en betaald maar de porties bevatte maar de helft van hetgeen afgesproken was. Over de medewerkers dik tevreden, doch de uitbater is gewoon onprofessioneel bezig.

9. Voor het eerst hier geweest op een zondag namiddag; onthaal kil, mat.
    Bediening door andere jongens; vriendelijk en attent.
    Lunch matig in verhouding tot prijs.
    Gelukkig konden de kinderen zich vermaken in de leuke natuurspeeltuin.
    Als eigenaar zou ik serieus kijken naar de recensies betreft de klantvriendelijkheid en hier iets mee doen!

10. Vorige wandeling hier heerlijk genoten van een drankje en wat eten, maar vandaag een grote domper: bij aankomst na een vermoeiende wandeling zijn bijna alle tafels op het terras óf bezet (logisch, het is heerlijk weer) óf gereserveerd. Ook het plaatsnemen bij andere aan tafel is niet mogelijk omdat de tafel na het vertrek van de reeds zittende gasten ook gereserveerd is. De gastheer doet geen poging, zelfs niet alsof, om een alternatief te zoeken of aan te bieden en is op het botte af onvriendelijk. Of er binnen nog plaats is, komt eigenlijk niet ter sprake...
    Wij zijn ergens anders gaan eten en drinken en zullen hier niet nog snel terug komen. Jammer.

11. Zaterdag 10 december een familiefeest gevierd. Het was niet ons eerste bezoek. Ook voorgaande keren goed bevallen. We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Er was ook aandacht voor ons kleinkind.

De gerechtjes waren uitstekend, de bediening attent. "knaller "was het toetje dat vanwege ons feest "vurig" en tot onze verrassing werd opgediend.

Kortom: dikke pluim voor Hompesche Molen en zijn medewerkers. Tot een volgende keer.

12. Personeel oogt zeer vermoeid. Lange wachttijden terwijl terras nog niet half is gevuld. Tafels staan gereserveerd terwijl er in werkelijkheid niemand heeft gereserveerd (piek ontlasting noemt men dat). Wandelaars komen tevergeefs aan op deze mooie pauze plaats, en kunnen weer vertrekken. Erg jammer, de locatie is goud waard.

13. Na lekker gewandeld te hebben even het terras bezocht. Was vol en zag er gezellig uit.
    We hadden een plaatsje naast de ingang waar het personeel steeds naar binnen liep voor de bestellingen te gaan halen. Na dik 20 minuten gezeten te hebben keek er eindelijk eens iemand naar ons voor wat te bestellen.
    Een cappuccino en een Radler bestelde we ons.
    Ook dit was weer een lange wachtijd van ongeveer 15 min voordat het gebracht werd. Wel kwamen er tussendoor obers vragen of we dit of dat besteld hadden want schijnbaar wisten ze nog niet eens aan welke tafels de bestellingen heen moesten.
    Niet echt klantvriendelijk daar, snap niet dat het nog zo druk blijft daar als het op deze manier zo gaat, aan alle recensies te lezen hier.

14. Prachtig weer met een gezelschap van 10 personen naar de Hompesche Molen. Bediening was niet vriendelijk tot tegen het norse af. Na de eerste consumptie en een klein hapje was er behoefte aan nog een consumptie. Enkele malen de hand opgestoken naar het bedienend personeel. Werd niet op gereageerd, terwijl er wel gekeken werd. Het was beslist niet zo druk, dat er geen tijd voor bediening was. Uiteindelijk maar vertrokken: betalen en wegwezen. Zal beslist geen volgend bezoek meer worden.

15. Jammer, zo'n mooie locatie en dan volledig de plank misslaan door absoluut niet klantgericht te werken. Het terras zat vol, maar binnen zat niemand. Toen we wilden bestellen werd ons op botte manier gezegd dat er geen bestellingen werden opgenomen zodat de al lopende bestellingen afgehandeld konden worden. Prima, kan gebeuren, maar kan ook anders medegedeeld worden. Overigens, zo druk was het niet, er werden vooral drankjes besteld en uit eigen ervaring met horecawerk zou het makkelijk te doen moeten zijn als de zaak efficiënter zou werken. Toen we een tweede ronde drankjes wilden bestellen zei de serveerster zo bij ons terug te komen, vervolgens niet meer gezien. Een tweede personeelslid zei geen bestellingen op te nemen en liep vervolgens heel snel weg met de lege glazen. Ook dit kon anders gezegd worden. Na geen contact met bediening meer te kunnen krijgen de rekening maar gevraagd. Hier werd ons 17 euro teveel geteld voor dingen die we niet besteld hadden.

Kortom, slechte bediening, niet klantvriendelijk en een gemiste kans om meer uit hun zaak te halen.

Tip aan eigenaren om bediening een training klantgerichtheid, communicatie en efficiency te geven.

16. Zonde dat je op een zonnige zondag zoals vandaag na 45 minuten wenken nog steeds niks kan bestellen. En dat er in diezelfde tijd op veel tafels vuile vaat blijft staan... Mensen lopen weg van terras, slecht georganiseerd. Erg jammer, want van zo'n toeristisch en ook zeker mooi plekje mag je echt wel meer verwachten!

17. Zeer slechte ervaring. 2 weken geleden bij de eigenaar zelf een koffietafel voor 20 personenen gereserveerd na een zesweken dienst. Afgesproken welk beleg op de broodjes, welke dranken zijn inbegrepen, voor welk bedrag per persoon en een specifieke ruimte gereserveerd. Aangekomen blijkt er geen rekening te zijn gehouden met onze komst. Niets is voorbereid. We worden niet ontvangen en naar de gereserveerde ruimte begeleid. 1 medewerkster komt drankjes opnemen bij zo'n grote groep. De eigenaar staat op zijn dooie gemak nutteloos wat met een bezem te vegen. Als er bij de eigenaar gevraagd wordt om meer bediening, geeft hij aan dat hij niet wenst gehaast te worden. Hier houdt hij niet van en anders konden we vertrekken... Nog nooit zo onbeschoft en onprofessioneel benaderd geworden. NOOIT MEER!

18. Kom aanlopen langs de eigenaar. Hij zegt niet eens goededag. Kijkt door ons heen. Heel veel mensen zitten buiten maar niemand wordt bediend. Als we navragen of iemand de bestelling komt opnemen, wordt "ja" gezegd maar komt niemand. Wel zie ik zo'n 4 personeelsleden incl. eigenaar relaxed met elkaar staan de praten over het werk.
    Ze vergeten alleen het werk. Als het druk is en iedereen is bezig begrijp ik dat ik moet wachten, nu dus niet. Wij zijn weggegaan. Kom er regelmatig en laat ook nog veel geld achter. Dit is dus een domper.

19. Wat een tegenvaller. Gisteren met de familie, 12 personen, gegeten. De eigenaar begon met te vertellen dat er 2 "ernstig zieken" waren, waardoor er te weinig personeel was en derhalve langere wachttijden. Garnalenkroketjes met geen spoor van garnalen. Schnitzel taai en smakeloos. Kipspiesjes waren daarentegen wel lekker. Spa blauw smaakt verdacht veel naar kraanwater. Flesjes niet aan de tafel geopend, dat geeft al te denken. 2x naar de rekening moeten vragen, maar de eigenaresse had het te druk met gezellig keuvelen met het keukenpersoneel. Eens maar nooit weer.

20. We hebben gisteren heerlijk gegeten. Het nieuwe concept is een aanrader. De maaltijd hapjes zijn van goed porties, de smaak voortreffelijk. En genoeg variatie. Kortom een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug.

21. Super,
    Wij waren een beetje sceptisch na het lezen van de recensies, echter het overtrof onze verwachtingen.
    Het "onbeperkt genieten" concept is super, zo is het mogelijk om van meerder lekkere kleine gerechten te proeven. De bediening is vriendelijk, de inrichting sfeervol.
    De parkeerplaatsen en de Entree was in een "aanleg cq Verbouwingsfase" maar gaat naar mijn overtuiging zeker mooi worden.
    Kortom, zéér zeker de moeite waard, en wij gaan zeker terugkomen. zowel voor ontbijt al Diner.

22. Het bezoek was acceptabel, maar geen hoogstandje. Borden niet warm waardoor biefstuk gauw afkoelde, soep was lekker, verder kleine foutjes in bediening en presentatie borden (zo was het verschil in grote en kleine portie niet te zien bij een van de hoofdgerechten). Verder tochtig doordat een deur naar de keuken steeds openging en openbleef. Vriendelijke bediening. Wijn was geen topper. Voor lunch zou ik hier wel terugkomen, diner niet per se.

23. Wij hebben een zeer slechte ervaring. Ondanks dat we hadden gereserveerd en we al een telefoontje hadden gekregen of we niet 1,5 uur later konden komen, was er geen plek voor ons. We konden in een 'kale' zaal gaan zitten, waar verder niemand was. We hebben nog een uur gewacht, maar er kwam geen tafel vrij. Uiteindelijk zijn we na discussie weggegaan en hebben op een laat tijdstip nog een ander restaurant moeten zoeken. Ik vraag me inderdaad af hoe lang we op het eten hadden moeten wachten!! Slecht management, slechte planning, het kwam allemaal heel chaotisch over. Voor ons, samen met vrienden, nooit meer. Een gast moet zich welkom voelen en dat was hier zeker niet het geval!

24. Zeer slechte ervaring. Puur op basis van de recensies op Eet.nu een bezoekje gebracht aan deze zaak, gelegen aan een heel karaktervol pand in Stevensweert.

Matige, ietwat klungelige bediening. De bestellingen werden vrij gauw opgenomen. Na bijna een uur (!!) wachten op een salade en een broodje eens gevraagd of alles goed ging in de keuken. Uiteindelijk bleek onze bestelling niet te zijn doorgegeven.

Niet veel later kwam het eten. Dit was ronduit slecht. De salade was een drijfnatte krop sla. Gewassen, maar vervolgens amper droog gemaakt. Met het vocht dat op mijn bord achterbleef had ik een glas kunnen vullen. Dit kan echt niet. Het water droop er gewoon van af. Los van de sla zeer karig gevuld met ingrediënten van matige kwaliteit. Ook het broodje was niet meer dan middelmatig.

Toen we uiteindelijk aangaven zeer ontevreden te zijn gaf de medewerkster, die het na 3 weken weer voor gezien hield en haar laatste werkdag had, aan onze kritiek te begrijpen aangezien zelfs bediening in de keuken werd ingezet. Zeer vriendelijke meid die met haar nuchterheid nog e.e.a. goedmaakte.

Uiteindelijk was niet meer mogelijk dan 2 drankjes niet in rekening te brengen. Veel te duur betaald voor wat het was, zonde van de tijd en het geld. Uiteindelijk direct doorgereden naar Bufkes om daar met z'n 2en voor 9 euro veel beter te eten...

25. Martina Manzek

Wir waren begeistert. Das Personal ist super hilfsbereit und sehr freundlich. Das Essen war genial. Das Preis Leistungsverhältnis ist vollkommen in Ordnung. Wir werden auf jeden Fall wieder kommen.

(Vertaling door Eet.nu)

We waren erg tevreden. Het personeel is enorm behulpzaam en zeer vriendelijk. Het eten was geweldig. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij komen er zeker terug.

26. Martha Heemskerk

Heerlijk gegeten en de sfeer was gezellig. Keuken heeft kwaliteit en er is voor een ieder wat wils. Gezellige, vriendelijk ontvangst en leuke, vlotte uitstralende bediening.
    Hartelijk dank, het was geweldig. Wij komen zeker terug.

27. Ben Gijsbertse

Wij hebben er met 4 personen gegeten en het was fantastisch goed en lekker. Gezellige sfeer en het eten is er zeer goed. Voor een ieder een aanrader. Wij komen er zeker terug. Wat goed.

29. cor/jacqueline

Een enorme tegenvaller, op alle fronten. Veel te duur vergeleken met het gebodene, zeer summier met de bijgerechten. Kil en koud, letterlijk maar ook qua ambiance. Eigenlijk hadden we het gevoel niet welkom te zijn. We hadden er veel meer van verwacht. Het enige positieve was de uiterst vriendelijke kelnerin, aan haar lag het niet. Hompesche molen: eens maar nooit meer.

30. Het was erg druk en daardoor moesten we heel erg lang wachten. Dit hadden ze best kunnen vermelden per e-mail. Personeel was erg vriendelijk. Mosterdsoep was gezouten maar er werd zeer vriendelijk aan mijn verzoek voldaan toen ik om warm water vroeg om ze aan te lengen. Toen smaakte ze perfect. Zuurvlees was zoet, dus "t was stoofvlees. Maar de kok kwam aan tafel en loste het probleem heel vriendelijk op zodat we toch zuurvlees te eten kregen. Dus met de nodige omzwermingen een lekker diner dat voor herhaling vatbaar was.

31. Afgelopen week met de hele familie gaan dineren bij de Hompesche Molen. De bediening is uitermate vriendelijk en capabel, de omgeving is schitterend en het eten ziet er mooi uit en smaakt heerlijk.
    Een aanrader, wij komen zeker terug!

32. We hebben in het molenaarshuis van de Hompensche molen in Stevensweert een keurig verzorgde maaltijd genuttigd. Goede bediening en goed eten en drinken. Godee deal van WOW deal !

33. Echt een super leuke sfeervolle locatie en het eten is echt prima, niets op aan te merken. Kom er graag en geregeld.

34. Prima ervaring. Lekker wildmenu met een goede smaak en mooi evenwicht tussen de ingrediënten. Voortreffelijk gebakken hertenbiefstuk! Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

35. Lekker gegeten! Halve porties ook prettig (kleine mosterdsoep en halve schnitzel) en verrukkelijk! De spitskool met roomsaus was tongstrelend! Geen plek meer voor een toetje, buikje goed vol. Royale porties friet en salade. Soep werd creatief geserveerd en met broodjes en tapenade.

36. Jos 319 punten

Allereerst een leuke plek om te eten! Zowel buiten (weids uitzicht, midden in de natuur), als binnen (knus, gezellig, in de oude molen). Geen spannende kaart, maar wel lekkere gerechten. Heerlijke mosterdsoep, schnitzel 'De molen' vond ik heerlijk! Mijn vrouw liet zich de vis prima smaken. Zoek je een leuke, verrassende plek om te eten, dan is dit een aanrader. Ook vanwege de prima keuken.

37. Rob 58 punten

Heerlijk gegeten bij dit leuke, mooie en gezellige restaurant.
    De mogelijkheid tot halve porties is ideaal. Daarnaast was de bediening / service geweldig, de kok / eigenaar kwam op het eind ook aan de tafel informeren hoe het ons bevallen was.
    Absolute aanrader, wij zullen zeker nog geregeld terugkeren naar de Hompesche Molen.

38. Super goed eten, en zeer vriendelijk personeel. Een mooie inrichting, en een gezellige sfeer. Een echte aanrader !!!

39. Bart Janssen

Wij gaan hier telkens naar toe op onze fietsroute vanuit Nederweert. Prima eten, zeer vriendelijk, mooie locatie, een voor ons zeer goede tussenstop !!

40. Afgelopen weekend gegeten bij de Hompesche Molen.
    We werden aangenaam verrast door de authentieke sfeer van de molen en de strakke inrichting van de brasserie. Een goed oog voor detail, vriendelijk ontvangst, (lang geleden dat de jas van mijn tafelgenote ergens werd aangenomen en opgehangen).
    Het eten zelf was prima in orde! De mosterdsoep is echt een aanrader, mocht je daarvan houden. De schnitzel is lekker en veel, een dessert paste er ook niet meer in.
    De koffie daarentegen wel, en ook deze werd op een leuke manier geserveerd. (dank u sinterklaasje!) en de rest van de staf natuurlijk voor een knus avondje uit.

41. Ben er gisteren voor het eerst gaan eten.
    Het eten was erg lekker, je proeft de goede verse ingredienten. Zelden zo'n lekker mals goed gebraden biefstukje gegeten, complimenten voor de chef :)

42. Het "aanschuifidee" op woensdag en donderdag namiddag is een echte aanrader..........
    Een behoorlijke portie eten, lekker en vers klaar gemaakt voor weinig geld @ 10 Euro inclusief een kopje koffie/thee.
    Ik ben bang dat ik dit elke week ga doen.
    Een vaste klant!

43. Ik ben hier een paar keer geweest eten met mijn vrouw. vers, goede service, gezellig en eerlijk dat heb ik hier iedere keer ervaren.

44. Ik ben blij dat we ons hierbij hebben uitgefiets. Ik heb een erg lekkere biefstuk gegeten en mijn man een schnitzel de molen. Hij moest goede honger hebben, want het was een flinke schnitzel. Erbij zaten lekkere frietjes, mayonaise (waar overigens niks extra's voor gerekend werd), salade en gekookte witlof. We werden vriendelijk ontvangen, hadden een leuke tafel aan het raam en de bediening was correct. Wij komen hier zeker terug!

45. Bep Hermanns

Loui en alle medewerkers. Het was afgelopen vrijdag een fantastische barbequeavond. Fantastisch eten, met zorg gemaakt, een heerlijk koel glas en een puike, vriendelijke bediening. Geweldig! Verheug me weer op een volgend keer.

46. Afgelopen zondag per toeval hier terecht gekomen. Bediening vond ik prima, de keuken was goed in orde, het was allemaal vers in ieder geval! Mooie locatie vond ik het.

47. Marianne

Wegens schuilen voor een bui hier terecht gekomen.

Ongeinteresseerde bediening door de uitbater/eigenaar, zonder een enkel vriendelijk woord. Rest van personeel erg aardig.

Door deze botte bediening alleen een drankje genuttigd met onze fietsgroep en niet geluncht, wat de bedoeling was. Het was absoluut NIET voor herhaling vatbaar, dus wij komen NIET terug!

48. Piet Lepelaars

Zeer slechte gastvrijheid. Bij het per ongeluk nuttigen van een half belegd broodje, wordt 5 Euro in rekening gebracht.

Discussie hierover was niet mogelijk. Gastheer handelde uit rancune, wat hij ook toegaf.

49. WAARSCHUWING.

Zaterdag 11 juni hebben we, vriendengroep 6 personen, wat gedronken in deze mooie locatie. Bij bezoek aan het toilet zag ik een tafel waarop broodjes en paté werden aangeboden. Ik dacht, hè lekker. De eigenaar zag dit en merkte op dat dit niet de bedoeling was. "Oh sorry, wist ik niet, ik zal het wel betalen".

Nadat we ons drankje hadden afgerekend merkten we pas op, dat er een bedrag was opgevoerd ad. € 5,= keuken. Stom natuurlijk dat we niet vooraf de rekening hadden gecontroleerd. Bij navraag zei de eigenaar dat hij dat uit rancune op de rekening heeft gezet.

WAARSCHUWING: ALTIJD REKENING VOORAF CONTROLEREN.

IS DIT NU DE BEKENDE LIMBURGSE GASTVRIJHEID?

50. We hebben afgelopen voor het eerst gegeten bij de Hompesche Molen en het was heerlijk!

Het zuurvlees is een aanrader, maar ook "schnitzel de molen" is voortreffelijk.

We hoefden niet lang te wachten op het eten en ook de drank werd vlot geserveerd.

Qua prijs/kwaliteitsverhouding is dit een prima restaurant en kunnen we iedereen deze plek aanraden!

Binnen is er overigens een speelhoekje voor kinderen; buiten helaas (nog) niet.

51. Ilse 13 punten

Ik ben hier nu een paar keer geweest en het eten is elke keer heerlijk geweest. Vorige week heb ik zuurvlees gehad en dat is ook echt een aanrader. Een tijdje geleden ook tussen het fietsen door langs geweest voor een lunch en ook dat was weer smullen! Je kunt hier uitgebreid dineren of lunchen maar ook even snel wat eten gaat hier prima.

De bediening is goed en vriendelijk, super mooie locatie en een heel gezellige sfeer.

Ik denk dat dit voor Stevensweert e.o. een heel bijzondere aanwinst is en ik kom hier zeker vaker terug.

52. Genoten van het 3 gangen weekmenu. Dit was perfect.

Ondanks dat 't druk was heerste er een ongedwongen en prettige sfeer. Vanuit onze zitplaats hadden we zicht op de open keuken en we constateerden dat ook de kok rustig zijn gang ging.

We komen hier zeker terug.

53. Wij zijn hier laatst met een grote groep gaan eten.

De sfeer was gezellig, je had een mooi uitzicht over het natuurgebied.

Het eten was lekker, de bediening was ok.

Misschien komen we nog eens terug.

54. Heerlijk gegeten, het zoervleisj is super!

Vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting, zeker een restaurant waar ik vaker zal gaan eten.

55. Heb laatst voor het eerst maar zeker niet voor het laatst gegeten bij de Hompesche molen.

Het was heerlijk!

Heb jullie zuurvlees geprobeerd...was super!

Ook de schnitzels zijn prima, vooral schnitzel de molen.

De prijs/kwaliteisverhouding is niks mis mee.

Leuke bediening en tevens een schitterende locatie voor feestjes en partijen.

Tot gauw!

56. Een gezellig en sfeervol restaurant.

Het eten was ook dik in orde, evenals de bediening die ook erg vriendelijk is.

Een bijzonder restaurant omdat het in een molen is gevestigd.

Vanuit de molen een prachtig uitzicht over de nabij gelegen natuurgebieden.

Zeker een aanrader.

57. Al meerdere malen hier uitstekend gegeten tegen een zeer gunstige prijs.

Het mooie is dat je hier niet alleen heerlijk kunt eten en geweldig goed bediend wordt, maar dat je ook een stukje cultuur mee krijgt.

Als je de tijd neemt om het bezoekercentrum te bekijken en ook eventjes de trap op gaat tot op de stelling van de molen, dat is echt de moeite waard. Je wordt getrakteerd op een schitterend uitzicht over een heel mooi stukje natuurgebied.

Louis en Maartje, ik vind dat jullie een top zaak hebben!

58. Een heerlijke omgeving met geweldige bediening en fantastisch eten. Vooral een heerlijke, eerlijke salade en amazing zoervleis. Zeker de moeite waard om voor om te rijden, ook vanuit Maastricht.

59. Een unieke plek aan het water om geheel in ongedwongen sfeer te dineren. Alles wat we gegeten hebben was smaakvol en keurig op gediend. Al met al een aanwinst voor de regio.

Louis en Maartje, volhouden zo, succes!