Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stellendam verdeeld zijn.

1. N.Stam-Westerik

Wij komen vaak bij jullie eten en vinden het altijd goed.
    Bediening gaat wat rommelig. Kan beter.

2. Janny Scholten

Lekker gegeten in een sfeervol restaurant.

3. Tineke Bechtum

Kerst brunch bij Zoet of Zout! Geweldige sfeer, bediening en het koude en warme buffet aan je tafel geserveerd! In een woord fantastisch! Genoten! Prachtige smaken... en het frambozen ijs is heerlijk!

4. Freek Oosterhuis

De erwtensoep was heerlijk, komen zeker aankomende koude dagen nog eens langs.

5. Arie Jongejan

Met 14 vrienden en fam , heerlijk gegeten,super lieve bediening,prachtige locatie. Verjaardag Suus!

6. Fam. de Moei, Smit en molenaar

Vandaag met familie gegeten. Het bestelde kaasplankje, dat kan natuurlijk niet zo geserveerd worden en het dan ook helemaal buiten de boot viel. 3 flinter dunne stukjes kaas met 2 flinke boterhammen, dan moet u zich toch wel even achter de oren krabben. Dit is echt een aanfluiting wat uw hulp ook wel toegaf; voor 7.50 euro. Nog nergens zoiets slechts gehad. Ook kwamen de bestelde gerechten niet gelijk door wat erg vervelend is.

Ik hoop dat u hier iets mee doet, dan vertel ik het niet verder.

Bedankt voor zover.

7. Michiel Gelderland

Beste lekkerbek van mijn leven gegeten!

8. Margreet Verkaik

Vanavond met 7 personen gedineerd. Voorheen weleens bij Hansje Grinwis geweest. Geweldige verrassing hoe het nieuwe restaurant is geworden, klasse. Prachtige, ruime opstelling, toch intiem genoeg om met een groter gezelschap gezellig te praten en te eten. Vlotte, vriendelijke bediening, attent en voorkomend. Mooie, afwisselende kaart, ruime keuze, betaalbaar. Heerlijk gegeten, chapeau!

9. Vrijdag 21 september j.l hebben wij met z'n vieren bij jullie gegeten. Wij waren daarover zeer tevreden. Het was druk, maar wel gezellig. De service was heel goed verzorgd. Er werd ook steeds geïnformeerd of alles naar wens was en of het goed smaakte. Wat ons ook opviel op de nota dat ervoor 4 glazen water niets op de nota stond. Dit hebben we wel eens anders meegemaakt. Wij hopen zeker nog wel eens terug te komen in de toekomst.

10. Mooie tent met vlot personeel en ongetwijfeld lekker eten als je tenminste niet van gebakken vis houdt, want daarvan is de kwaliteit te wisselend. Kwestie van goed opgeleid personeel.
    Vandaag was de kibbeling wederom zompig. Gebakken vis moet een knapperige korst hebben. Dit was zonde van de vis en het geld.
    Gebakken vis eet ik hier nooit meer!

11. j h rijkers

13 sept met 4 personen gegeten,waarvan 2 mosselen bestelden .Met de herinnering aan de mosselen bij de vorige eigenaren,was dit een zware teleurstelling. De mosselen waren onvoldoende gekookt en ook de bijbehorende sauzen waren van mindere kwaliteit.een opmerking hierover werd afgedaan met "zal het aan de keuken doorgeven"
    Jammer een gemiste kans.

12. Anneke akershoek

Wij hadden via deze ste gereserveerd voor een higt-tea. Deze leveren ze niet, ondanks dat het op de site staat vermeld. Daarover ben ik gebeld en ergens anders een high-tea gaan gebruiken. Dus bij het Wapen niet geweest.

13. Gerda

14. Wij hebben ons 50 jarige huwelijks jubileum gevierd met een koud en warm buffet .
    Het was alles goed verzorgd ook de felicitatie vooraf, we konden op het terras zitten omdat het mooi weer was .
    Daarna binnen om 18.00 uur om aan te vangen met het koud en warm buffet het eten was prima.

15. Gisteravond voor het eerst gegeten bij zoet of zout
    Bij binnenkomst krijg je gelijk wel het vd valk gevoel ,erg massaal en erg rumoerig.
    Het eten was in een woord fantastisch.
    Heerlijk vis gegeten ( het was de week van het goereese vis) dus het menu gekozen waar ik geen spijt van had
    Alleen jammer als je bij de keuken zit is het erg druk met al die heen en weer lopende serveersters! De bediening daarentegen is vlot en aardig.
    We komen zeker nog een keer terug.

16. Helaas een keer en nooit meer!
    Na wissel van eigenaar is het hier niet beter op geworden.
    De kibbeling was super vet en dik gepaneerd. Vis was ver te zoeken!
    Alhoewel onze blikjes meer naar vis roken dan de kibbeling zelf.

1,7
  17. Mijn meest geliefde snackbar. Helaas overgenomen door een nieuwe eigenaar in april/mei 2016. Sindsdien is de kwaliteit enorm gedaald. Voorheen het lekkerste frietje van Stellendam, nu vies - overgebakken in oud vet. Geen ruime porties meer, om nog maar over de menu's te zwijgen.
    Ik mis de oude Stelle, en dan vooral het personeel. Als ik een bestelling doorgaf en ik vergat iets, dan werd ik altijd geattendeerd op het missende onderdeel. "Normaal bestelt u er altijd nog pindasaus bij, meneer. Zal ik dat ook toevoegen?" Kijk, dat zijn vakmensen met hart voor de zaak.

18. Früher war das Essen viel besser und größere Portionen.

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Vroeger was het eten veel beter en grotere porties.

19. Goed en voldoende gegeten, vriendelijk personeel.

20. J . Couwenberg

Zaterdag 28 mei door mijn kleindochter uigenodigd voor een lunch bij Zoet of Zout samen met haar moeder. Prachtig terras en vriendelijke bedienig. Mijn gerecht bestond uit een caesar salade. De salade op zich was goed maar ik miste de dressing. Dat heb ik gemeld bij ik dacht de cheffin, maar die nam het erg laconiek op en zei rustig "die zit erover". Ik ga het voor u halen maar dat is wel extra. Bij nader inzien had ze dat zelf kunnen zien omdat de dressing er een beetje romig uitzag. Ik heb me verder niet met de afrekening bemoeid omdat ik daar op uitnodiging was. Maar het was een kleine moeite geweest als die mevrouw zich even overtuigd had of deze inderdaad vergeten was. Dat is voor mij een echte misser.

21. Piet Kranendonk

Het was een gezellige avond. Sfeer goed uitzicht mooi en prijs gericht oke.
    Heerlijk geeeten.

22. G van der Made

Wij komen al jaren bij deze eet gelegenheid als gezin maar ook als familie.Bediening altijd netjes en vlot .Eten altijd een waar genot. Zullen dit dan ook elke keer weer aanbevelen bij vrienden en familie.

23. Tony Jansen

Op vrijdag 11 maart jl waren wij met een ploeg van 17 mensen, en allemaal hebben we genoten van alles wat op tafel kwam. Het was helemaal top, een heerlijk voorgerecht, heel apart al die verschillende hapjes, een fantastisch hoofdgerecht en ook het dessert was heerlijk, leuk die kleine gerechtjes. Een aanrader voor een ieder die eens anders dan anders uit eten wil. En een dikke 10 voor de bediening. Deze avond is zeker voor herhaling vatbaar. Namens alle 17 bedankt.

Tony Jansen.

24. Prachtig restaurant ,het voor-, hoofd- en nagerecht was heerlijk. Geweldige locatie.

25. Hans van't Klooster

Uitstekende bediening, eten en drinken erg goed, wel jammer dat we al om 17:00 uur aan tafel moesten, omdat er later dan 17:00 uur geen mogelijkheid was om te dineren. De sfeer is geweldig, vooral met dit uitzicht op de omgeving. Prima locatie.

Hans & Willy.

26. Jacqueline

Mooie nieuwe aanwinst op de rand van Zuid-Holland en Zeeland, prachtige locatie aan het water en goed parkeren. We hebben hier met de bank vergaderd in een mooie aparte zaal voorzien van alle moderne gemakken. Aansluitend een prima 3-gangen diner gehad. Vriendelijke bediening. Was allemaal dik voor mekaar!

27. Na 3 maanden in het buitenland nu tijd samen met echtgenote om te lunchen! Zoet of zout aan het Haringvliet! Wat een mooie lokatie en idem gebouw! Dat belooft wat. Prima ontvangst en erg aardig en gastvrij personeel. Op de kaart staat een salade van verschillende soorten vis en garnalen. Stellendam ademt vis dus de keus is snel gemaakt. Er moet me toch iets van het hart; de geserveerde salade bestond uit gemengde salade, gepelde Stellendamse garnaaltjes (prima), 2 stukjes gerookte paling (2cm) een lepel paling/zalmmousse, een 7tal roze Garnalen en een flinter gerookte zalm met 2 sausjes. Hier bovenop 3 kleine stukjes brood met een half romatomaatje. Dit alles voor de prijs van €16,-. Dan denk ik: zet voor deze prijs iets bijzonders neer van uitzonderlijke kwaliteit of doe iets aan de kwantiteit! Met alle respect maar deze salade match niet met de pretenties en de uitstraling van dit restaurant.

28. Mooi restaurant, leuk aangekleed. Wel zit je ver van elkaar af als je aan een grote tafel zit, wat voor kleine mensen ongemakkelijk is. Er is voldoende bediening, maar focus is er niet. Zet minder mensen in. Er werden zeker 20 gasten weggezonden, terwijl er nog voldoende ruimte was.
    Shared dining is een leuk voorgerecht, maar pak dan niet al je voorgerechten. Als ik de volgende keer weer kom word ik niet meer verrast.
    Tonijn met zoveel zaadjes was echt niet lekker. Vis van de vismijn: dat vraagt om stoere hele vissen, niet om een zeebaarsfiletje. Echt, prijs is niet belangrijk, kwaliteit wel!
    Bedrijfsleider: doe je blouse in je broek. Benieuwd naar de zomer met een meer dan fantastische plek voor een terras. Onze dame in de bediening: uiterst vriendelijk.

29. Sanne de Wit

Sinds de dag van de opening groot fan van Restaurant Zoet of Zout. Inmiddels in een paar maanden tijd regelmatig wezen eten en steeds erg tevreden. De voorgerechten in de vorm van shared dining is een hele leuke maar vooral lekkere manier van eten met twee of meer personen. Binnen de hoofdgerechten is er voor iedereen keuze. Van een broodje hamburger tot een goed klaargemaakte eendenborst. Het dessert maakt de smaakbeleving compleet door de mogelijkheid tot meerdere kleine desserts te nemen. Heerlijk! Bediening is jong, fris en correct maar zou nog wat meer of verkoop mogen aansporen. Al met al een heerlijk en gezellig nieuw restaurant waar je prima een avond kunt vertoeven!

30. Pas eten afgehaald, man man man wat slecht!
    Patat was slap, en dat komt niet doordat ik zo ver weg woon want ik woon in Stellendam. 2 keer meegemaakt dat de bazen sterke alcohol drinken en alle jongeren het werk op mogen knappen, medeleven met deze nog jonge kinderen!

2,3