Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stein verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Stein

We hebben het geluk dat we zo een goede chinees hier hebben en ja wachten als het snel ging was het niet vers bereid of niet genoeg klandizie dus ik wacht wel altijd krakvers.

2. Eetcafé Stein

We komen hier regel matig een hapje eten gezellige zaak goede bediening vanavond ook weer top gegeten heb alleen een puntje van opbouwende kritiek doe iets aan de wacht tijd tussen voor en hoofd gerecht dit duurt echt te lang zeker met vier man in de keuken verder top.

Sjir Mullenders

Gerard. Heijen

Heb nog steeds een goede ervaring met eten en drinken. Prima bediening.

Wij hadden vandaag een familiewandeling georganiseerd voor 27 volwassenen en 5 kinderen. Zowel de bediening voorafgaande aan de wandeling als die erna was perfect. Afspraken werden tot in de details nagekomen. Koffie, vlaai, soep en broodjes, evenals de verrassingsbox voor de kleintjes was zonder meer goed. Het personeel was bijzonder vriendelijk.
    Hier komen wij zeker terug en ik zou willen zeggen:"Brasserie Steinerbosj, wat wils te nog mië?
    Complimenten!

6. Eetcafé Stein

Peters-Knoben

Duur en eten is onder de maat in vergelijking met de prijs die je ervoor moet betalen, elke keer als de deur open gaat zit je in de kou. Als het druk is moeten de mensen de jassen op een hoop gooien, onvoldoende kapstokken. Porties voor het betaalde bedrag veel en veel te klein, diamanthaas met de kest uitverkocht, eten was lauw.
    Als je na 4 gangen nog honger hebt dan klopt er iets niet naar ons idee.
    Product op de rekening dat we niet hebben gehad.
    Maar ja, Luna was voor onze familie uitproberen, maar daar zal het dan ook bij blijven.
    We zijn zeker geen negatieve mensen maar als je voor 50 euro per persoon eet en wat drink, dan heb je daar ook een bepaalde verwachting van.
    Jammer van onze kerstavond.

7. Eetcafé Stein

Het was super lekker, en gezellig geweest. Met top bediening.

8. Eetcafé Stein

Lily Notten

Vandaag met zoon en kleinzoon bij Luna gaan lunchen.
    Kleinzoon wilde graag t borrelplankje maar dat was niet mogelijk voor 1 persoon.
    Hier viel niet over te praten dus toch maar besteld met de intentie dat we t zouden delen.
    Toen het borrelplankje gebracht werd viel ons gelijk op hoe klein de porties waren en we dachten dat t toch voor 1persoon was aangepast. Mooi niet! Want toen de rekening kwam bleek de plank, overigens zonder de gebakken calamaris, want die hoefde hij er niet bij, toch 16.95 te kosten. Dat vonden we toch echt te duur in verhouding tot wat erop lag en spraken er de bediening op aan. Daar viel niet mee te praten want wat er op de menukaart staat wordt pricipieel niet aan veranderd!

Klantgericht en flexibel zijn met jongere klanten staat duidelijk nog niet op t menu van Luna. Jammer.

9. Eetcafé Stein

Lunch bediening en sfeer was top.

10. Eetcafé Stein

Riet Alberts

11. Eetcafé Stein

Twee keer binnen een week hier gegeten. Heerlijk beide keren gedineerd. Kwamen gister terug voor o.a. de carpaccio :)

Bediening viel wel op. Woensdagavond super gezellige bediening, in voor een grapje en leuk aan tafel. Gisteravond was het wat statischer. Zeker vriendelijk, maar meer zakelijk. Jammer, want je komt toch voor de beleving.

Maar een 3e keer komt zeker :)

Eenvoudig, daar is de prijs dan ook voor, prima. Maar bediening kan heel vele malen beter. Vragen niet eens voor een 2e drankje als ze eten brengen. Zaak is sfeerloos, is meer ideaal voor als er een voorstelling in de zaal is. Een theatercafé, meer is het niet. Terras aan de rotonde, niet ideaal.

Niets aan te merken op het eten van De Grous. De saté is erg lekker! Als je met een groep een borrelplankje wil, laat het dan gerust aan het personeel over om iets samen te stellen. De prijzen zijn ook normaal.

De bediening is heel vriendelijk en doen het goed!

Enige minpuntje vind ik de sfeer. Het terras heeft een ongunstige ligging en ik vind de inrichting niet zo gezellig. Is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak.

14. Eetcafé Stein

Met name geschikt om in de zomer tijdens het doen van boodschappen even te lunchen. Op het eten niets aan te merken, al zijn de prijzen iets aan de hoge kant.

Terras zit bij goed weer meestal vol. Als je alleen even iets wil drinken kan het zijn dat je geen plaats mag nemen. Mensen die komen om te eten gaan voor. De bediening oogd jong en onervaren. Iedereen zal een baantje moeten kunnen hebben, maar er mag iets meer ervaring bij zitten. Je ziet ze vaak vragend rondkijken voor wie de bestelling ook al weer was?!

Kortom vind ik het eten lekker maar de service valt bij te schaven. Van mensen om mij heen hoor ik vaak dezelfde klachten. Jammer, want Stein kon een paar goede restaurants gebruiken....zit genoeg potentieel in Luna.

15. Huiskamerrestaurant Stein

Zeker één van mijn favorieten! Als je van scampies houd, dan is 'T veur Letste het restaurant waar je moet zijn. Hier staan ze dan ook bekend om.

Over het eten niets te klagen! Diverse gerechten gehad, maar de topper zijn absoluut de sampies. Spareribs mochten beter gemarineerd worden. Bief, lam, sate...allemaal top. De manier waarop de gerechten zijn aangekleed en geserveerd zijn heel leuk! De porties zijn ook groot genoeg. Ik ga niet altijd voor een voor- of nagerecht, maar hier kan ik het meestal niet laten. De chocolade droom en Eton mess als nagerecht zijn heerlijk! Als je van een kaasplankje als nagerecht houd, dan moet je dit zeker eens bestellen (betreft een royale portie).

Over de bediening niets te klagen. Vriendelijk en gastvrij personeel.

De sfeer van het resaturant is helemaal naar mijn persoonlijke smaak. Het is een oud bruin café met een soort van huiskamer eetgedeelte dat retro is ingericht. Heel gezellig!

16. Huiskamerrestaurant Stein

Kevin

17. Eetcafé Stein

Wij hebben heerlijk gegeten gisteravond. Heerlijke paella en vooraf lekkere thai beef salade. Leuke bediening, en plus punt is dat ze vragen of je het hoofdgerecht al geserveerd wilt hebben of toch even wilt wachten. Heel fijn

18. Eetcafé Stein

Marita Dirks

Gisteravond bij Luna Stein gegeten.
    Het was er hartstikke koud, heb mijn fleece jas weer aan gedaan. Op de toilet was het wc-papier op. Eten werd geserveerd op een bord met een fink stuk eraf, dat ziet er niet uit.
    De tweede gang duurde heel lang. En ik vond de prijs-kwaliteit verhouding niet goed. Veel te duur voor wat het biedt. Heel jammer.

19. Eetcafé Stein

Jannes en Elise

Het leek een hele aanwinst voor een plaats die achterstevoren gelezen nietS heet, maar het valt behoorlijk tegen. Kaart verandert maar weinig. Randstadprijzen in een dorp werkt niet. Het is echt veel te duur voor de geboden kwaliteit.

20. Eetcafé Stein

Het idee is aardig, maar het blijft een restaurant in een winkelcentrum. Akoestiek is belabberd en luchtcirculatie klopt niet. Het eten is ok maar niet spectaculair. Na het zien van de rekening weet je dat je hier nooit meer terugkomt.

Fam Spronk

Superlekker eten vriendelijk en gastvrij personeel en de georganiseerde feestjes zijn ook super

22. Huiskamerrestaurant Stein

Als je 3× gerecht kiest wat 3× niet meer geserveerd kan worden, sla je wat mij betreft de plank volledig mis. Dan vraag ik me af of er wel verse gerechten zijn of alles wordt opgewarmd. Daarbij geen enkel excuus van personeel of ter compensatie een gratis drankje!
    Jammer, de sfeer is top. Wij houden van spontaan uit eten gaan en dat lukt daar nooit, je moet reserveren. Voor ons werkt dit niet.

23. Eetcafé Stein

Het blijft heerlijk genieten bij Luna in Stein.
    Na een lange dag reizen geen zin om te koken dus besloten we gisteravond maar weer heerlijk te gaan eten bij Luna.
    Ze hebben mosselen... laat dat nu voor mij althans een favoriet zijn. Genieten! Mijn partner was ook erg te spreken over de mix gril.

Prijs kwaliteit klopt hier prima en de bediening is erg vriendelijk en goed! Herkende nog mensen.

Tops, Lou

De beste en lekkerste stokbroodjes gezond van Stein. De ingelegde komkommerschijfjes maken het helemaal af!

Al een aantal keren in hun zaak gegeten, goede kwaliteit, goede service, goede bediening van deze jonge mensen.

26. Eetcafé Stein

Blijft een favoriete zaak voor ons. De service is werkelijk geweldig, dat zie je echt zelden in deze regio.

We hebben dit keer lekker geborreld op het terras, met een borrelplankje voor beide wat wils. Flesje Torres op tafel en de avond was compleet voor ons.
    Zo begin je een vakantie fijn :)

Bediening zéér vriendelijk. Maken leuk praatje, hebben je scherp in de gaten.

Heerlijk gegeten. De saté was heerlijk mals met een lekkere dikke saus! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Zeker een aanrader.

De saté van De Grous was weer overheerlijk, konijn ook lekker en zeker niet te vergeten de gróóte zalige ijscoupe's! Vriendelijke bediening. Kortom; alweer geslaagd!

29. Eetcafé Stein

Caatje

Ook wij waren blij met een leuk nieuw restaurant in ons Stein. Sinds de opening zijn we er een keer of 4 geweest. Conclusie is betreurenswaardig. De prijzen in verhouding voor hetgeen je krijgt zijn behoorlijk uit proportie. Een simpel pasta gerecht 17,95 en nog creperen van de honger erna. Het schijnt een hoofdgerecht te zijn, wij vonden het meer een voorgerecht! Ook de portie friet voor 2 (voor 1 persoon al erg klein) En wij zijn heus geen veelvraat en. Ook als je koffie met gebak besteld zou het fijn zijn dit tezamen te kunnen nuttigen, maar neen de koffie was al 10 minuten achter onze kiezen, daar kwam het gebak. Dus nee Luna Stein jullie hebben kansen genoeg gehad! Helaas keer op keer verprutst. Heel jammer! Denk dat deze zaak na verloop van tijd, als het nieuwe ervan af is ( en ze op deze voet verder gaan) er geen lang zal ze leven zal klinken! Tip " verlaag de prijzen, vergroot de porties.......En ons Stein is tevreden.

30. Eetcafé Stein

Heerlijke lunch, prima service, vriendelijk personeel.