Corona informatie

Gratis parkeren op bijgelegen plein

Uitzonderingen

1347602035 84
1365204056 87
1506020224 89

1. René Janssen

We voelden ons weer bijna 60 jaar terug in dezelfde gezellige sfeer als ons huwelijksfeest in het restaurant.

2. Heerlijk gegeten, super bediening.

3. Vandaag zeer onvriendelijk bejegend bij deze brasserie. We waren niet via de normale ingang naar binnen gekomen en daar was de dame niet over te spreken. Wij waren hier voor het eerst met 4 personen en hebben de ingang niet gezien. Er waren nog enkele tafeltjes vrij maar de dame zei dat er op datzelfde moment alle tafels bezet waren. Zeer onvriendelijk, zo behandel je geen mensen. Zelf hebben we een eigen zaak en bij ons is de klant nog altijd koning. Naar van der Valk gegaan en daar zeer professioneel en vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten, daar ben je welkom. Nooit meer brasserie Steinerbos meer voor ons.

4. Prima bediening alleen de kok is nors valt ook uit in het bijzijn van gasten niet professioneel

5. Na vele ups en downs eindelijk weer super kwaliteit. Zowel op eten en bediening viel niets aan te merken. Mede door het mooie weer en niet al te grote drukte heerlijk op het terras kunnen eten. Het is en blijft een super mooie lokatie. Nu maar hopen dat ze deze kwaliteit vasthouden.

6. Peter en lenie

Het was netjes goed eten goede services gewoon een aanrader.
    Ik begrijp niet wat anderen er slecht aan vonden.
    Als ik in de buurt ben ga ik er weer eten top.

7. Barbara

Vanmiddag hier met 6 personen hier gegeten. De high tea ruim een week van tevoren gereserveerd dus kon geen verrassing voor de bediening zijn. Het was echter een complete chaos. Drukte kan geen excuus zijn want het was er bijna leeg. Het personeel wist echt niet wat te doen. Alles werd tegelijk geserveerd, soep pas nadat de hapjes op tafel waren. Van de volgorde klopte dus niets. Te weinig theewater. Er was werkelijk niets gedaan om van de high tea iets leuks te maken. Kortom een grote teleurstelling.

8. Top locatie, maar sinds dit jaar zit een nieuwe eigenaar in, die de goede naam te grabbel gooit. Wat een slechte bediening, zeer lang wachten. We hadden na drie kwartier wachten op een broodje nog steeds geen drinken. Ben toen maar naar binnen gelopen om te vragen of dat vergeten was. Je werd binnen bijna compleet genegeerd! Drank kwam toen de broodjes bijna op waren. Nog een keer geprobeerd, maar zelfde ervaring. Personeel rent wat door elkaar en heeft duidelijk geen horecaervaring. Keuken is niet bijzonder in tegenstelling tot de keuken bij de vorige eigenaar. Jammer, voor ons niet meer!

9. Zeer slechte bediening op terras, deze zaak loopt veel geld mis, leuke locatie waar men met kundig personeel heel wat van kan maken.

10. Zeer trage afhandeling bestelling. Kids moesten meer dan 1 uur wachten op hun frietjes. Half vol glas waarvan we nog aan het drinken waren werd zomaar weggepakt in ons bijzijn.
    Jammer, locatie was top.

11. Vorige keer gaan lunchen. Een persoon glutenvrij. Eten werd geserveerd en… oh ja… glutenvrije tosti is niet mogelijk! Dus iedereen had bordje voor zich staan, glutenvrij moest opnieuw besteld worden. Had men ook bij bestelling kunnen aangeven. Nu iets gaan drinken. Eerst gevraagd, zaak is tot 9 uur open maar als er nog genoeg mensen op terras zitten kijken we niet op de tijd. Half 9 werd ons gezegd: laatste bestelronde, kwart voor 9 was bijna alles van tafeltjes gehaald (bloemetjes, menukaarten enz). Zeer klantonvriendelijkheid! 9 Uur sluiten wil m.i. zeggen dat mensen tot 9 uur kunnen blijven zitten. Dan sluiten en opruimen. Zo’n mooie locatie, wat jammer!

12. Voor 13 personen gereserveerd, maar nog nooit zo’n beleving meegemaakt… schandalig!
    We hebben om te beginnen meer dan 2,5 uur gewacht om vervolgens het verkeerde eten te krijgen… nadat de borden weer (deels reeds aangegeten) werden teruggenomen door t personeel… wederom moeten wachten om vervolgens te horen dat de bediening ruzie had met de keuken en er bij ons vanalles was vergeten en de menu’s biefstukken retour moesten. Glazig en 90 % rauw! Frietjes kwamen in etappes maar pas toen de vleesgerechten al 15 min op tafel stonden… spareribs puur vet en de schnitzels in fritevet gegooid… bah bah… de gehele avond bedorven… ons zien ze nooit meer. Als klap op de vuurpijl nam de serveerster… direct ontslag, omdat ze helemaal klaar was met de manager… al met al een echte ‘Gordon Ramsey’ ervaring… SCHANDALIG!

13. Phyllis

Prima eten. Gezellig terras.

14. Prachtige plaats voor te zitten.
    Maar heel jammer dat je steeds heel lang moet wachten om wat te drinken te krijgen.

15. Leuke en sfeervolle locatie.
    High tea was lekker en voldoende.
    Reden om terug te komen.

16. Anja Halmans

We hebben lekker gegeten, het restaurant is gezellig en knus. We gaan zeker nog eens terug.

17. Wij hadden vandaag een familiewandeling georganiseerd voor 27 volwassenen en 5 kinderen. Zowel de bediening voorafgaande aan de wandeling als die erna was perfect. Afspraken werden tot in de details nagekomen. Koffie, vlaai, soep en broodjes, evenals de verrassingsbox voor de kleintjes was zonder meer goed. Het personeel was bijzonder vriendelijk.
    Hier komen wij zeker terug en ik zou willen zeggen:"Brasserie Steinerbosj, wat wils te nog mië?
    Complimenten!

19. Gisteravond samen met mijn man gaan eten bij Brasserie Steinerbos. Wij zijn onder de indruk. Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Het eten was geweldig lekker en ook de bediening was super.

20. Omdat ik er 5 minuten lopen vanaf woon, deze zomer vaker wezen eten op het terras. Dit is echt een goed restaurant! Zeer goed verzorgd en eten is er tot in het detail van super kwaliteit! Bediening is super! En altijd leuk als de eigenaar even komt praten met de klanten! Deze eigenaar en zijn personeel hebben dit restaurant echt tot top niveau gemaakt! Ik kom hier volgende zomer zeker weer vaker eten op het terras!

21. roy

22. Kirsten & miyckel

We hadden in de ochtend van valentijn gereserveerd en hebben heerlijk gegeten. Het was niet al te druk wat voor ons een gemoedelijke sfeer gaf. We komen zeker weer terug.

23. Zojuist een 3 gangen menu van de brasserie Steinerbos gehad, het was onze eerste keer en zeker niet de laatste!

Het eten is tot in de puntjes verzorgd, perfect bereid en grote porties. Ik ben voor de zeebaars gegaan als hoofdgerecht en deze smolt als boter op mijn tong. Mijn tafelgenoten gingen voor vlees en ook dit is perfect bereid. Het garnituur was ook heerlijk (vaak laat ik deze staan omdat dit neerkomt op diepvriesgroenten gebakken in boter). In dit restaurant is alles vers, zelfs het brood wordt zelf gebakken.

Tot slotte is de service van een niveau dat we niet snel zullen tegenkomen, de eigenaar is meerdere malen komen kletsen (heeft zelfs ons heerlijke dessert gemaakt) en onze serveerster was ook warm, servicegericht en gaf je het gevoel dat je meer dan welkom bent!

Al met al is dit een ervaring (verstopt in het bos) waar je kwaliteit/service technisch geen spijt van zult krijgen, het geld was het dubbel en dwars waard!!!

24. Heerlijk gegeten, supermals vlees met lekkere sausjes en gevarieerde groenten (wortel, asperge, broccoli, haricots vert en bloemkool. Nette en heel aardige bediening .
    Zeker een aanrader. Kan over de sfeer binnen niet veel zeggen, zag er wel sfeervol uit. We hebben buiten gegeten. De brasserie ligt leuk tussen hoge oude bomen... en je kunt op een vijver uitkijken.

25. Wendy En Pascal.

Afgelopen donderdag heerlijk gegeten met zijn tweeen. Het aspergemenu smaakte goed, vooral de aspergesoep. We komen hier zeker vaker terug.

26. Gwenny Jansen

We hebben vandaag erg lekker bij jullie gegeten en zijn geholpen door zeer vriendelijk personeel.
    Het is zeker de moeite waard om je kinderwagen over het hek te tillen om bij deze brasserie te komen.
    Vast en zeker tot de volgende keer en bedankt voor de fijne afsluiting van onze dag!

27. Wij hebben hier super lekker gegeten. Er is een gezellige sfeer en super personeel!
    Wij zullen zeker nog een keer terugkomen!
    Ga zo door!

28. van Kuijck

Nette, sfeervolle inrichting. Plezierige ontvangst en voortreffelijk eten dat smaakvol wordt opgediend. Tussendoor wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. We hebben niet lang hoeven te wachten tussen de diverse gangen.
    Geen klachten dus.

29. Vandaag genoten van het Wildmenu bij Brasserie Steinerbos.
    Het eten, de bediening, de hele entourage.. in één woord subliem! Het menu was perfect uitgebalanceerd, waarbij het supermalse wild zeer goed tot z'n recht kwam.
    Prijs-kwaliteit verhouding is uitermate goed!
    Ik kan niet wachten tot volgend jaar, als er weer wild op het menu staat! Jan en je hele staf, bedankt!

30. Fam. Janssen

In een woord geweldig, gezellig restaurant, super eten en prima bediening. Ik heb allang niet meer zo lekker gegeten, verder prima keuze in exotische bieren en lekkere huiswijn. Al met al een aanrader, we komen absoluut hier terug!

31. e penders

Na een middagje winkelen zijn wij bij deze brasserie terecht gekomen. Leuk terras met een nette uitstraling. We hebben hier samen met 3 kinderen plaats genomen.de drankjes werden op genomen en de menukaart ingekeken. Deze is beperkt maar wel gevarieerd. Pa ging voor de zeebaars, ma voor de schnitzel, kids soep en pannenkoek. Het duurde vrij lang, intussen werd er wel een ambachtelijke amuse van het huis geserveerd! Het eten was het wachten meer dan waard! Vers tot in de puntjes!! Echt een aanrader! Binnen was het ook erg sfeervol. Wij komen hier zeer zeker weer een vorkje prikken.

32. kurvers

We kunnen geen eens een beoordeling geven over het eten.
    Zijn nu al voor de tweede keer weggestuurd omdat de keuken het niet aankon.
    De eerste keer hadden we nog zo iets van dat kan gebeuren maar twee keer gaat ons echt te ver.
    Wat een beleid, zelfs de serveerster schaamde zich dat ze het moest komen melden van haar baas.
    Ik heb haar dan ook laten doorgeven dat wij dus nu nooit meer komen eten er zijn genoeg restaurants waar we wel welkom zijn.
    Marion Kurvers

33. ROC Leeuwenborgh Deelnemersadministratie

Met kerst hier een buffet gehad, zeer goed bevallen.
    Heeft ons doen besluiten om terug te gaan en menu te gebruiken.
    We hebben absoluut geen spijt.
    Het eten was zeer goed verzorgd, het vlees was super mals, voldoende goed bereidde groente.
    Het personeel was vriendelijk; gemoedelijke sfeer.
    Al met al een aanrader.

34. jacques pijpers

Vrienden van ons hadden ons een tegoedbon kado gedaan om hier te komen eten. Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door de eigenaar en zijn gastheer. We hebben heerlijk gegeten, de soep was verrukkelijk, het hoofdgerecht smolt op de tong en als afsluiter heerlijk ijs.
    De sfeer, de rustige bediening en de hartelijke uitleg van de eigenaar cq kok over het eten waren bijzonder.
    Kortom TOP.

tiny en jacques
    7 maart 2012

35. Wist uit eerdere ervaring dat het bij Dhr. Jilderda goed eten was en ook afgelopen vrijdag was het weer een feestje. Eten goed , sfeer goed we zaten bij de haard en een warm welkom. Wij zijn zeer gecharmeerd van de brasserie en zullen zeker vaker van de partij zijn.

Tot snel Jan en Silvia.

Groetjes van Ronald en Petra

36. Kort geleden hebben we hier heel lekker gegeten!! Porties zijn prima, smaak is goed en opmaak van gerechten mooi!! Je merkt dat de kok er echt werk van maakt!! Er hangt een leuke sfeer en de bediening is goed! We waren positief verrast en komen zeker nog eens terug. Aanrader!!

37. Rens en Ingrid

Afgelopen zaterdag 4 februari voor de zesde keer heerlijk gegeten.
    Wat ons bij binnenkomst gelijk opviel was het nieuwe personeel. We werden netjes ontvangen en gevraagd of we gereserveerd hadden. Dit was nog niet eerder zo snel gebeurd.
    De hele avond viel ons vanalles positiefs op wat er veranderd was. Dit ten goede van de hele sfeer. Conclusie: we blijven zeer zeker met nog meer plezier terugkomen hier, tot de volgende keer!!

Groetjes Rens en Ingrid

38. Vorige week hebben we met vrienden genoten van het 3-gangenwildmenu. Werkelijk heerlijk! Ook de rode huiswijn was verrassend lekker. Vriendelijke, persoonlijke bediening. Kortom: een aanrader!

39. Wij hebben verschillende keren met een groep dames van het winkelcentrum in Stein gegeten bij brasserie Steinerbos, en worden daar iedere keer hartelijk ontvangen. Het veranderen en schuiven van menu's is ook geen enkel probleem, natuurlijk veranderd dit wel de prijs, maar ook dit is voor ons geen punt. Dat is normaal als je voor een duurdere gang gaat. Aangezien we altijd redelijk lang tafelen en de keuken om 21.00 uur gesloten is worden we zeker niet naar buiten gekeken en worden we nog steeds naar volle tevredenheid bediend! Chapeau, ga zo door! en we zullen ons nog vaker zien, groet Annet