Hier zie je hoe de meningen over de Woody's House verdeeld zijn.

1. John Degeling

Mijn vrouw en ik waren op zaterdag 7 april voor familie bezoek in Steenwijk.

Voordat we weer terug reden naar Noord Holland besloten we om in Steenwijk uit eten te gaan en na een rondje marktplein leek ons Woody’s House wel leuk omdat de sfeer en uitstraling ons wel trok.

Toen we binnen liepen vergaapten we ons aan de uitstraling van een Amerikaanse ski hut zoals je dat in Aspen tegen komt. Het personeel vertelde ons dat het restaurant pas was geopend en dat was te zien. De menu kaart was lekker simpel, een A4-tje met daarop de gerechten in Amerikaanse benamingen.

Ik nam een Wild Cat Biefstuk van de haas met een wildscherpe saus, gevuld met champignons en spekjes en mijn vrouw een Mountain zalmfilet op Red Cedar hout. Maar een woord voor geweldig lekker en nooit eerder zo gegeten!

Het toetje was net zo super als de rest en wat hebben wij genoten.
    De bediening was voldoende, snel en heel aardig en de gastvrouw trakteerde ons op een Jazzy optreden.

Tijdens de reis naar huis hebben we het er nog enthousiast over gehad.

Mensen een advies van mij: als je eens iets anders wilt, go to Woody’s House!

2. M. Zeilstra

Op zaterdag 7 april mochten wij proeven van de heerlijke verwennerijen bij Woody's House! Ik had er al meerdere goede kritieken over gehoord en was dus benieuwd wat dit nieuwe restaurant mij te bieden had, maar er was niets teveel over gezegd!

Ik heb ervaring met en in de horeca, weet ook wat een goeie chef binnen prijs-kwaliteit moet kunnen bieden en hoe een goede bediening hoort te zijn, maar dit was ronduit super in alle opzichten!

Een schitterend ingericht en zeer sfeervol restaurant waar je je op je gemak voelt, geen statische sfeer maar alles met aandacht, de hele opzet en inrichting is het bekijken alleen al waard.

Het eten was in alle opzichten zeer smakelijk en ook smaakvol gepresenteerd, de bediening was professioneel en uitermate vriendelijk.
    Ik doe het niet snel, maar in dit geval heb ik de kok persoonlijk gecomplimenteerd voor zijn top-koken!

Tegen het einde werden er nog twee prachtige songs gezongen door de gastvrouw. Heerlijk om zo verwend te worden.

Steenwijk mag zich gelukkig prijzen met zo'n toptent!

Een aanrader!

3. johanna

Ik ben met twee vrienden een tijdje geleden bij woody's geweest.

Mijn eerste indruk was: Sauna. Van binnen is alles van hout zelfs het plafond, dit gaf mij een erg benauwend gevoel. Verder voelt het niet prettig aan omdat het plafond (door het hout) op je af lijkt te komen.

Biefstuk besteld, het was erg weinig voor de hoeveelheid geld die er gevraagd word. Verder was de biefstuk redelijk lekker maar iets te rood voor medium.

De bediening was vriendelijk maar wat ik erg jammer vond is dat iemand een glas droge witte wijn zonder dienblad bracht en met haar handen om het glas heen.

Over het algemeen zal ik maar zeggen, ga het absoluut een keer proberen, maar mijn tent is het niet.

4,1
  4. We hebben een zeer gezellige avond gehad. Het eten was voortreffelijk. Was netjes opgemaakt en er was van alles genoeg. Bediening super. En prijs/kwaliteit precies oke.
    We komen zeker een keer weer.

5. Fam Gaal

08-03-07
    Ouderwets gezellig in een ontzettend mooi restaurant. Wij zijn blij dat Peter en Lieke de horeca weer hebben opgepakt.

De frisse uitstraling en het lekkere eten nodigt ons uit om hier zeker terug te komen.

6. J.E.Kienhorst

07-03-09 Voor het eerst wezen eten bij Peter en Lieke. Weer ouderwets goed met een fantastische nieuwe look. Een frisse uitstraling, warm en open en behoudens goed eten ook weer een prima en vlotte bediening. Ook voor ons, was het weer thuiskomen.

Steenwijk staat culinair weer op de kaart.

Vorige pagina