Bezorgrestaurants in de buurt van Woody's House

1372031228 90
1420430903 90
1488190448 89

1. Beijen, Erna

Heel gezellig, vriendelijk personeel maar bovenal het eten was geweldig, mijn zoon kookt graag en goed maar hij was zelfs ook erg enthousiast.
    Raad het iedereen aan om dit te proberen.

2. Anja Jagtenberg

Tijdens onze korte vakantie hebben wij twee keer gegeten bij Woody.
    Goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, en een gezellige sfeer. Wij rijden de volgende keer gerust een stukje om, zodat we hier weer kunnen eten. Een echte aanrader.

3. Hw Jousma

Heerlijk gegeten gisteren, voor mijn verjaardag. Vriendelijke bediening en als extra kreeg spontaan van het personeel een paar cadeautjes aangeboden. Hoe leuk is dat! Bedankt.

4. Prima eten en zeer vriendelijke bediening.

5. Emad Barsoum

6. Super sfeervol restaurant met (h)eerlijk eten. Ook met mijn glutenintolerantie kon ik hier uitstekend terecht. Aanrader!

7. Hadden smiddags besproken rond 16 uur konden savonds kwart voor 8 terecht vrij laat maar die optie namen wij daar aangekomen hebben we dik 45 min moeten wachten op ons voorgerecht hebben daar ook melding van gemaakt bij het personeel daarna hadden we om kwart voor 10 ons eten nog steeds niet honger weg inmiddels. Door het lange wachten. Na wederom een klacht ingediend te hebben over de lange wachttijd werd ons het eten gratis aangeboden want het was bijn klaar. We hebben daarvoor bedankt omdat we op dit late tijdstip geen honger meer hadden ook niet gratis onze gezellige avond uit eten werd dus een borreluur achteraf heel jammer.

8. Zaterdagavond 27 mei 2018 hebben wij hier gedineerd. Leuk en attent personeel en laagdrempelige sfeervolle locatie.
    Tip voor de kleine eters: sla of het voor- of het nagerecht over, want het hoofdgerecht is zeer uitgebreid
    Tip voor de kok
    Laat de mint uit het Joseph potje wat de smaak nu te veel overheerste
    Verder alles zeer smaakvol
    Jannie en Bert Lodonk

9. peter duinkerk

Het eten is altijd erg lekker.
    Ik ben er nu wel een klaar mee dat ze bij de bediening meer staan te praten dan je bestelling op te komen halen.
    Ook komt je eten niet tegelijk op tafel, dat vind ik erg jammer.

10. Wilma Duijnstee

Wat een geweldige mensen werken hier die nog weten wat service is. 17 November gegeten en zo goed dat we gelijk voor de zondag opnieuw hebben gereserveerd. Aan het eind van de avond kreeg ik totaal onverwacht van het personeel nog cadeautjes voor mijn verjaardag! Nog nooit op die manier meegemaakt. Een dikke pluim! Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer!

11. Gister gereserveerd voor vandaag om onze trouwdag te vieren. Bij binnenkomst warm ontvangen, met de mededeling; zullen we jullie tafel voor even wisselen met een tafel achter, dat is makkelijker met de kleintjes (bij de speelhoek). Fijn dat ze meedenken.

Het eten was dik voor mekaar. Een broodje vooraf, Pulled pork voor mij, Angus Beef voor mijn vrouw en de kleintjes een kipnugget gerechtje. Eten allemaal dik voor mekaar. Alles heerlijk op smaak, borden warm, even aanvullen als er schaaltjes leeg waren en tussentijds de vraag of alles naar wens is.

Bediening is vriendelijk, attent en alert. En nog een paar leuke cadeautjes gekregen voor onze trouwdag. Met dit soort dingen scoor je verschrikkelijk veel punten.

Tot de volgende keer!

12. Lekker gegeten, mooi opgemaakt, ruime keuze div. warme en koude groenten; heerlijke gekruide bijzondere frites en aardappelgratin. Vis was prima, bediening prettig en ongedwongen. Aangename sfeer en zeer betaalbaar. Zeer goed gevoel aan overgehouden. Ga zo door!

13. Erg lekker gegeten met zorg klaargemaakt. Niet gereserveerd maar werden uitstekend geholpen ondanks dat de zaak vol zat.. prima bediening en goede gastheer

14. Vanavond heerlijk gegeten bij Woodys. Zoals altijd!
    Bediening zeer attent en vlot, wij komen zeker weer!
    Bedankt Woodys voor de heerlijke avond.

15. Vanavond weer eens gegeten bij Woodies in Steenwijk. Echter vanavond was een grote teleurstelling. De bediening was beneden maat. We vroegen om een lekkere droge witte wijn. Echter de eerste ober wist niets van wijnen. Na enige tijd kwam er een andere serveerster die iets kon vertellen over de wijnen. We kozen voor de Italiaanse witte wijn. Toen we de derde fles wilden bestellen kreeg we te horen dat deze wijn op was. Op de vraag of ze een goede alternatief hadden kreeg we te horen van twee obers dat ze geen verstand van wijn hadden. Uiteindelijk kwam de opper chef van die avond en bood ons een biologische witte wijn hadden. Die mochten we proeven, maar smaakte niet. Dus geen wijn meer. Toen gaf ik aan dat de recensie voor deze avond niet goed zou worden. Er werd toen geopperd dat maakt mij niet uit. Arrogantie ten top. Het eten was goed maar bediening ver beneden de maat. Zelfs de thee wordt opgediend zonder dat er thee in een doosje zit. Echt zeer slecht. Hoe kan dit restaurant zo hoog scoren.

2,6
  16. Roelie koning

Oktober gereserveerd, kwamen 8 jan met 14 man, wist men van niks. Het was allemaal moeilijk en zeer kleine kaart. Niet weer.

17. Lejo en Berbel

Vandaag een 5 gangen verrassings menu gehad. Zoals altijd perfecte bediening en zeer gezellig. Het eten was weer voortreffelijk. Ook leuk is het dat de eigenaar je altijd weer herkent en nog weet wat je de vorige keer hebt gegeten, zodat je altijd weer iets nieuws kan proeven.

18. Prima gegeten met gezin vandaag. Heerlijk voorgerecht, fun voor 2, geweldige steak met Jack Daniels en een overheerlijk nagerecht. Daarbij is de sfeer altijd gezellig en de bediening echt top. Bedankt voor de gezellige avond Peter Zandbergen en team.

19. Heerlijk gegeten en super bediening!! Veel lekkere dingen op de menukaart met een soepele huiswijn. Gaan zeker nog een keer terug.

20. Al jaren mijn favoriete restaurant om te eten als ik op vakantie ben. Rijd hier graag een paar kilometer extra voor. Het eten is er geweldig en eerlijk. De sfeer is warmer dan je warmste jas. De bediening is zeer correct en snel over het algemeen. Het is gewoon iedereen aan te bevelen om hier eens te gaan eten.

21. Een heel gezellig "cosy" restaurant waar je je meteen thuis voelt. Vriendelijke, correcte maar ietwat stijve/afstandelijke bediening, maar tenslotte kwamen we voor het eten. Dat was echt voortreffelijk en overvloedig en de filosofie van het restaurant spreekt ons ook erg aan.
    Als we in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen.

22. Aukje en Wubbe

Om ons 1 jarig huwlijk te vieren gaan we uit eten. Waarheen? Op internet vind ik Woody's. Nou en Woody's is een geweldige ervaring. Bij binnenkomst worden we vriendelijk ontvangen door een vrolijke jonge dame. We hebben gereserveerd en ze brengt ons naar de tafel. Mooi bij het raam in een rustig hoekje. Ze brengt ons de kaart, ruime keus lijkt mij. Laten we eens gek doen en met een voorafje beginnen.

Ik neem het broodplankje en mijn man de scheese nuggets. Er is meer dan genoeg. Het hoofdgerecht is voortreffelijk. De spare ribs zijn supergaar en vallen bijna van het bot. De biefstuk is heerlijk mals en groot joh. Mijn pannetje "kip in roomsaus" is verrukkelijk. Je kunt de kip opzuigen zo mals. Het is een waar feestje. De bijgerechten zoals aardappels, patatjes en de groenten zien er erg lekker uit. En zoals het eruit ziet smaakt het ook... erg lekker. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is en of er nog wat moet komen. Alles is zeker naar wens.

Na een tijdje wordt afgeruimd en gevraagd of wij nog iets na willen hebben. Ja vooruit, waarom niet. De ijs/koffiekaart wordt bestudeert en we vragen of wij gewoon simpel wat bolletjes vanille ijs mogen met slagroom. Nou geen probleem, dat kan. Dat is nou juist het mooie. Geen gedoe over een keuze van de kaart maar een vrije optie. Wij hebben het reuze naar de zin.

Kortom, perfecte bediening, heerlijk eten en gezellig uit bij Woody's in Steenwijk. Wij zeggen... tot ziens.

23. Gelokt door goede recensies op weg naar het naastgelegen restaurant. Dat bleek in de verbouwing en dus visten we achter het net. Geluk bij een ongeluk: Woody's House zit er een deurtje naast en ook daarvan bleken de recensies hier bijna zonder uitzondering gunstig. Als dan een paar andere klanten die net naar binnen gingen ons meegeven 'dat het er goed eten is' is onze keuze bepaald.

Eenmaal binnen is het gezellig en warm. De inrichting is 'houterig', maar wel smaakvol. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het voor een woensdagavond toch bemoedigend druk was, krijgen we vlot een tafeltje. De kaartjes op tafel blijken geen menu's te zijn, maar door de gedimde verlichting duurde het even voor we dat ontcijferd hadden.

De kaart die vervolgens gebracht wordt biedt een ruime keuze. Ook is er een kaartje voor de 'daghappen'. Het een oogt nog lekkerder dan het ander maar we gaan voor de Zwaardvis en de varkenshaas met een courgettesoepje vooraf.

Het soepje is voortreffelijk: mooi stevig van structuur en goed gevuld. Ook de hoofdgerechten zijn meer dan af! De varkenshaas is ruim bemeten en de champignonsaus me spekjes prima! Ook op de zwaardvis valt volgens mijn tafeldame helemaal NIETS aan te merken.

Een en ander wordt gegarneerd door een ruime sortering groente, kronkelpatat (ben ikzelf niet zo'n liefhebber van) en ook was er een heerlijk broodje met smeersels als amuse. Als dan ook de halve litertjes huiswijn nadrukkelijk boven modaal zijn, dan kan onze avond niet meer stuk.

De bediening is vlot, informeel en vriendelijk. Als we de zeer natuurgetrouwe elektrische kaarsjes bewonderen laat de dame in kwestie ons trots zelfs even het laadapparaat zien waarmee de accuutjes worden opgeladen.
    Parkeren lijkt me wel een beetje een probleem, maar wij waren op de fiets en die konden we vrij eenvoudig kwijt.

25. Leuke sfeervolle tent en goed eten. Ook de service is niets mis mee. Ze zaten helemaal vol maar er werd toch voor een ander tafeltje gezorgd nadat we zeiden dat we ons een beetje in een hoekje voelden zitten, toen een ander tafeltje vrijkwam werd meteen een omruil actie in gang gezet. Eten was erg lekker met veel bakjes met verschillende groente (lof, gegratineerde rozeval aardappeltjes, rabarber, salade, krinkeldriet) en allemaal even lekker en apart klaar-, en opgemaakt. Mijn vlees was sucade stoof met pastinaak puree welke erg lekker was. Ik had alleen de pech (wat het risico kan zijn met sucade) dat een groot deel een harde bonk spek was. Ik had al het goede vlees opgegeten en toen pas bleek dat er wel veel spek overbleef. Na de vraag of alles smaakte en hier melding van werd gemaakt werd direct een nieuwe portie aangerukt. Uitstekende service. Er werd door wel drie mensen van het personeel gevraagd of dit stuk vlees goed was. Nou dat was het zeker!

26. Sjon De Rooie

Erg jammer dat er op de site geadverteerd wordt met groepsmenu's maar dat deze niet gelden voor vrijdag t/m zondag omdat het te 'luidruchtig' zou zijn, slechte service.

27. c.admiraal

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel.

28. Jan Ebbelink

Zeer leuk restaurant, reserveren is wel nodig gezien het altijd vol zit (goed teken). Erg lekker en leuk eten, gezellig personeel.

29. Hier voortreffelijk gegeten voor het concert van Clannad. Ik ben zelf gek van spareribs en op de eerst plaats stond bij mij de Valkenhof in Valkenburg. Woody's heeft de Valkenhof op de tweede plek gezet. Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten. Alle gerechten waren voor ons perfect. Jammer dat we op ongeveer 1.5 uur rijden wonen, maar we zullen zeker nog een keer komen eten.

30. Zeer leuk en vooral gezellig restaurant. Enig (voor ons) groot minpunt is dat niet alles biologisch is (de kip is onduidelijk of dit dan scharrel of plofkip is). Bij een goed restaurant als dit, hoort eigenlijk alleen biologische kip.

31. *Evie*

32. Super lekker gegeten. Heerlijke vis. Gezellig. Wordt steeds gevraagd of er voldoende is en alle garnituur kan worden bijbesteld zonder extra betaling.

33. Lijanne en Monique

Wat een fijne ervaring om hier te mogen eten. Heerlijk eten en ook veel te veel. Super bediening, ze zijn bereid om een praatje te houden zijn erg behulpzaam en zorgen voor een prima sfeer.

34. We zijn tweede kerstdag bij Woody's geweest. Het was super gezellig en het eten was heerlijk. We waren met zijn drieën, aan wat we besteld hadden, hadden wij ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar, tot gauw.

35. Ben hier al vele malen geweest. Leuk restaurant met veel eerlijke producten.

36. Christian

Een grote verassing. In positieve zin dan bedoeld. Eten van zeer goede kwaliteit.
    Bediening zou iets alerter kunnen zijn , maar voor de rest een pluim.

37. Zondag 9 december zijn wij met een groep van 13 personen bij Woody's uit eten geweest. We hadden een week van te voren gereserveerd voor 13 personen en kregen toen te horen dat we een speciaal menu moesten nemen anders konden we niet dineren bij Woody's.

We zijn hiermee akkoord gegaan en hebben het duurste menu gekozen. Hiermee dachten we een goed menu gekozen te hebben die naar ieder zijn wensen voldoet.

Het menu was matig en de bediening was erg slecht. Betrokkenheid was er niet te ontdekken bij onze serveersters.

Met vriendelijke groet, Janneke

38. Beetje verschillende ervaringen.
    De ene keer echt super goed! Heel vaak gevraagd naar drankjes. Eten mooi op tijd en lekker.
    Ook wel gehad dat we er waren en dat we een fles wijn bestelden, dat de wijnglazen weer weggenomen werden. Het karaf water liet lang op zich wachten. Andere drankjes duurden soms hele tijd.
    Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Het was toen druk, misschien dat dat meespeelt. Maar vind het wel netjes als er gevraagd wordt of alles naar wens is en of er overal voldoende van is.
    Maar het eten is er wel super lekker! We komen er zeker weer!

39. Gisteravond bij Woody's gegeten. Dankzij een tip bij Woody's terechtgekomen en gistermiddag de recensies even snel doorgenomen en dat zag er prima uit. Nou, het klopte allemaal hoor!
    Bij binnenkomst zeer hartelijk ontvangen en een mooie tafel bij het raam gekregen. Het eten was perfect in orde, van vooraf tot toetje. Niets op aan te merken en de smaak was ook magnifiek. Eigengemaakte rabarber met appelcompote ook superverrassend. Iets niet naar wens (ik eet geen gesmolten kaas over de gebakken aardappeltjes), na vragen kreeg ik een bakje zonder kaas! En dat zonder meerprijs!
    Ook mijn tafelgenote had een geweldige keuze gemaakt en had ook niets aan te merken.
    Er werd maar liefst 3x gevraagd of alles naar wens was en of er nog iets bij moest komen.
    Top, hier kom ik zeker nog eens terug!

40. We hebben vorige week voor het eerst bij Woody's gegeten. Samen met m'n 2 zussen als vrijgezellenavond.
    Het eten was super...fijne bediening met goede service.
    Erg gemoedelijk... Had er veel over gehoord maar het overtrof
    onze verwachtingen.
    Binnenkort maar eens eten samen met de mannen erbij.
    Bedankt voor de fijne avond.

41. Stortelder

Alles is perfect bij Woody: inrichting, bediening, sfeer. Het eten ziet er prachtig uit en smaakt voortreffelijk. En dat alles voor een hele schappelijke prijs. We komen graag terug!

42. Fam. Vaartjes

Wederom weer heerlijk gegeten, we komen hier veel vaker en maar al te graag. We hadden heerlijke voorgerechten met lekker vers brood! Heerlijke malse biefstukjes, lekkere vis die perfect bereid is, wakyu steak is subliem en echt de moeite waard om eens te proberen!!! Bediening super vriendelijk en behulpzaam! Alles is gewoon perfect!! Woodys is the place to be in steenwijk!!!

43. Zerina Jansen

Al een paar keer bij Woody's gegeten een leuke ervaring en goed eten. Zeker een aanrader.

44. Zondag gedineerd bij Woody's. Geweldige ervaring. Fantastische gerechten. Met name het vlees is van hoge kwaliteit. Leuke bediening en redelijke prijzen. Een aanrader!!!!!

45. Henk en Diana Kapsenberg

Wij zijn Henk en Diana Kapsenberg uit Rotterdam, en waren een lekker weekendje weg, we zochten dus een gezellige eetgelegenheid en die hebben we bij jullie gevonden, We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook super, alleen het dessert konden we niet meer op want na heel lang aan de lijn te zijn, zaten we mutje vol, jammer hoor,
    Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer bij jullie eten, groetjes van ons.

46. An 19 punten

Als Steenwijkse hier al verscheidene keren gegeten, eten smaakt hier voortreffelijk! Helaas had men gisteravond (zondag 29 juli) niet hun avond. Het was druk, bediening was kortaf en het liep allemaal niet zo lekker.

We waren met z'n vieren, en al vlot was al het garnituur op. (met z'n vieren kregen we overigens dezelfde hoeveelheid garnituur als dat men met z'n tweeen zou krijgen...) Na 2 keer vragen kregen we een portie friet en wat broccoli bij geserveerd, echter nadat we 20 min. hierop hadden moeten wachten en het hoofdgerecht al op was. Mosterd na de maaltijd dus. Gezien de prijzen in dit restaurant mag je toch op voldoende garnituur en aanvulling rekenen. Na deze ervaring maar geen nagerecht besteld en toch enigzins teleurgesteld naar huis.

Volgende keer beter zullen we maar zeggen!

47. Paul Ruys

Wat een heerlijk avond. Knus hoekje gereserveerd en dat was geregeld. Het mooi weer deed ons besluiten om op het buiten terrasje achter te gaan zitten. Heel gezellig met een grammofoon met hele oude LP's die je zelf kon op zetten tot vermaak van alle "buiten"gasten. Het eten werkelijk subliem, een kogelbiefstuk om je vingers bij af te likken. Daarbij diverse schaaltjes met groente, aardappeltjes met kaas uit de over, krulpatat etc. Elk schaaltje met liefde klaar gemaakt. Niks zomaar erop geschept.
    Dan ook nog heel vriendelijk coulant en oprecht geïnteresseerd personeel.

Ben je in Steenwijk, dan mag je deze tent niet missen.

Woody's bedankt voor de gezellige sfeervolle avond!

Groeten,

Paul Ruys

48. We zijn hier afgelopen maandag eindelijk weer eens wezen eten met z'n 2en.
    En het was (heel verrassend) :-) weer super lekker en goed. We gaan wel eens vaker uit eten.
    Maar dit blijft voor ons toch wel 1 van de beste restaurants naar ons idee. Het is zeker onze favoriet.
    Elke keer denken we weer dat het voor zover mogelijk nog lekkerder was dan de vorige keer.
    En de sfeer is goed en gezellig.
    Vriendelijk personeel en eigenaar(s).
    Echt een aanrader!
    Zal zeggen, bent u in de buurt van Steenwijk.
    Verwen jezelf dan met een etentje bij Woody's.
    Krijgt u zeker geen spijt van!

49. Wat een warm welkom, echte gastheren en gastvrouwen. Mooie kaart met voor iedereen een ruime keus. Heerlijk vleesgerecht gegeten, de gegrilde haasbiefstuk is een aanrader. Lekkere side dishes. Wij zaten aan het raam in een mooi rustig hoekje.
    Wij gaan terug.

50. Mijn lievelingsrestaurant in Steenwijk! Echt een aanrader, je kunt er heerlijk eten!

51. Wij hebben onze 12.5 jarige bruiloft gevierd met een heerlijke maaltijd bij Woody. De sfeer was weer super gezellig en ook met onze kinderen was rekening gehouden middels een mooie speelruimte. En het eten was weer heerlijk, het was ruim voldoende, maar ook weer niet te gek. En als het toch niet genoeg was dan werd het weer bijgevuld. Wij hebben met z'n allen heerlijk genoten van het eten en de aandacht die je krijgt van het personeel. Super. (maar dat wist ik al) Peter en Lieke en de rest van de crew bedankt voor de geslaagde avond. Tot de volgende keer.

52. Rene en Amanda

Het eten wordt hier met liefde bereid, en dat proef je ! De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en ook met een baby erbij is het er goed toeven.

Keep on the good work !
    We komen hier erg graag.

53. Het eten is hier zeer lekker en de bediening vriendelijk.

Wij komen hier zeker nog eens, alleen jammer dat de Wagyu zo duur is!

54. Op woensdag 15 juni hebben we hier gegeten. Het was lekker. De bediening was prima. De zaak is ook gezellig aangekleed als een soort jachthuis met buffelkoppen aan de wand. Een leuk tentje!

55. We hebben genoten van het eten, maar ook van de spontane en gastvrije mensen die er werken een aanrader voor een vrijgezellen feestje{etentje}denk er met veel plezier aan terug, aan de fijne medewerking hiervan om dochter in het zonnetje te zetten, bedankt hierbij nogmaals voor de inzet van de medewerkers.

Ga er zeker nog een keer eten.

56. Gister gezellig met mijn vriendin naar Woody's geweest en het was echt weer geweldig! Ik betrap mezelf er op dat ik vandaag nog steeds euforisch ben over het eten wat ik gister heb gegeten!

Vooraf namen we beide een soepje, ik had de broccoli soep en mijn vriendin de uiensoep en deze waren weer ouderwets lekker! Aankomend bij het hoofdgerecht koos ik voor de Yellowstone (stukjes kogelbiefstuk in een pannetje met champignons en pepersaus) en mijn vriendin voor de Gipsy (varkenshaas met saus van paprika, spek, ui en champignons) en beide hoofdgerechten waren formidabel! Nagerecht werd uiteindelijk een omgekeerde dame blanche (cholocade ijs met warme witte chocolade saus) welke we met zijn 2en hebben opgegeten aangezien we al aardig vol zaten en ook deze was echt lekker.

Ikzelf ben afkomstig van de hotelschool en heb dus in veel restaurants mogen vertoeven maar nergens eet ik zo lekker als bij Woody's!

Kortom ik kijk al uit naar de volgende keer bij Woody's!

57. Wij waren een paar dagen op vakantie en vonden dit pareltje in Steenwijk. Het ontvangst was heel hartelijk, de bediening goed en het eten formidabel. Mijn man genoot van zijn grote Honest en mijn meerval met rucola/pastinaakpuree was voortreffelijk. Het was ons prima bevallen en de volgende avond zaten wij er weer te genieten. Jammer dat wij in Amsterdam wonen, anders stonden wij er wel vaker op de stoep. Steenwijkers wees zuinig op dit pareltje in Overijsel!

58. Een echte aanrader. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, voor een prima prijs.

Helemaal top!

59. Het is hier echt gezellig. Het is zakelijk, gezellig en sfeervol. Het eten is er goed en voor de rest prima.

60. Afgelopen zondag maar weer eens even naar Woody`s geweest.

Het was weer als vanouds, een hartelijk welkom direct al bij de deur. En het eten was weer uit de kunst, lekker uiensoepje als vooraf. Daarna het hoofdgerecht, uiterst malse biefstukjes en heerlijk en perfect gekruide spareribs. Tussendoor nog een stuk eigengebakken brood met kruidenboter en tapenade.

Kortom, het was weer goed toeven daar.

Hartelijke bediening, heerlijk en eerlijk eten, dat proef je aan alles.

Een groot compliment aan het hele team, ga zo door!

61. Woody's is al vanaf het begin een van onze favoriete restaurants! Super lekker eten, ongedwongen sfeer, vriendelijke medewerkers. Of ik nu met mijn vriend Jo of met mijn collega's kom eten... altijd top. Ga zo door!
    Groet, Jo en Truzel.

62. Wat een aanrader!

Heerlijk en eerlijk eten voor een goede prijs!

63. mitch

64. Heerlijk gegeten!

Mijn biefstuk was Zo mals dat ik hem met m'n lepel had kunnen snijden.

Echt een aanrader!

65. Kim en Annet

Deze twee dames van het goede leven gaan graag lekker uit eten bij Woody's, we hebben er zelfs een lichte verslaving voor ontwikkeld.

Wat ons zo vaak doet terugkomen? De gezelligheid van het restaurant, de gastvrijheid van de eigenaars en het personeel, de gemoedelijke sfeer die er hangt, en uiteraard het heerlijke eten! Keer op keer smaken de gerechten ons heel erg goed.

Voor een gezellig en lekker avondje uit ben je bij Peter en Lieke aan het goede adres!

Schnitzel Annet en Zalmwrap Kim.

66. Eigenlijk in een woord; goed.

Lekkere carpaccio gehad, en peper steak in een pannetje met een heerlijke saus. Gerechten werden goed ondersteund door erg smaakvolle garnituur en de bediening was vriendelijk, begaan maar niet te persoonlijk. Een balans die tegenwoordig veel horeca personeel lastig blijkt te vinden.

Een gemiste kans was wel het controleren van de glazen, zoals men zegt; als de gast het zelf moet gaan vragen ben je al te laat.

Maar verder gewoonweg heerlijk gegeten en we komen zeker terug.

67. We waren vorige week even een nachtje weg in een dorpje in de buurt van Steenwijk. Van tevoren al de goede recencies gezien van Woody's dus er was geen twijfel waar we zouden gaan eten! Het was fantastisch! Vriendelijke bediening en wat we zo leuk vonden: bij het hoofdgerecht krijg je ook nog allerlei schaaltjes met groente, salade en aardappels. Dat zie je niet meer zo vaak! We hebben genoten....

68. We hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten. We zijn nu al 4 keer geweest en elke keer is het eten geweldig lekker. De eigenaar Peter en bediening zijn heel gastvrij. Een echte aanrader!

69. M. Wiebols

Wij hebben hier afgelopen weekend met 6 volwassenen gegeten en het was heerlijk. De steaks (kogelbiefstuk, entrecote, etc.) zijn heerlijk! Ook de eigenaar is erg gastvrij en denkt met je mee (er was een zwangere dame bij die niet alles mocht eten).

Al met al een zeer geslaagde avond, we hebben heerlijk getafeld!

70. Bert en Denise

Super gezellig restaurant! We komen geregeld eten en het bevalt elke keer weer! Zeker kijken we elke keer weer uit naar het toetje want die is hier zo lekker dat je hem nergens anders zult vinden!

Een echte aanrader!

71. Lekker eten! Goede prijs, sfeervol restaurant en leuke bediening! Echt een aanrader!

72. Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Woody's. Bediening was oprecht, vriendelijk, no nonsense.

Het eten was superlekker!

Ik vind de inrichting leuk: authentieke sfeer, en heel netjes. Mooi gedaan, dat whitewash en die leuke details overal!

73. Annelies

Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten bij Woody's met mijn dochter en haar zoontje.

Wij hebben er weer echt van genoten evenals van de prettige persoonlijke bediening.

We komen snel weer terug!

Groet,

Annelies.

74. Ons gezin (met 2 kinderen) gingen er op mijn verjaardag eten.

Toevallig hoorde het personeel mijn vrouw opmerken dat het mijn verjaardag was en dat heb ik geweten!

Na elk gerecht werd ik gefeliciteerd door een ander personeelslid met telkens weer een leuke kleine attentie, dus dit is een verjaardagsdiner dat ik niet snel zal vergeten.

Het eten was uitstekend verzorgd en zelfs de kinderen aten hun bord schoon leeg. Zeker een aanrader dus (al weet ik niet of dat van die kado's standaard procedure is :-)

75. Claudia

Ik heb hier laatst gegeten en ik moet zeggen voortreffelijk... echt super goed gegeten :D.

76. Heerlijk eten. Alles was goed. De biefstuk, de snoekbaars en al de heerlijkheden erom heen.

De gastvrijheid en het gevoel speciaal te zijn, is jullie visitekaartje. Klasse!

77. Super!

Altijd al heerlijk gegeten. Vlees is goed en mals en er is genoeg keuze! Voorgerechten zijn ook heerlijk!

Het is gezellig ingericht. Je hebt leuke hoekjes. Sfeervol.

De bediening is aardig en vlot.

Ik ga er morgen weer eten en kijk er erg naar uit!

78. Fam.de Keijzer

Precies wat we ervan verwacht hadden na het lezen van eerdere recensies. Mede door Woody's een onvergetelijk weekend gehad in Steenwijk en omgeving. Sfeer uitmuntend en ook het personeel erg aardig en gezellig. We werden nog getrakteerd op live-muziek ook! Het eten was werkelijk heerlijk en veel! Nee, van de honger kom je er niet om. Top avond!

79. Wij zijn net wezen uiteten bij dit restaurant. We hebben een geweldige avond gehad, het eten was ontzettend goed en de bediening was ook geweldig. Echt een aanrader om heen te gaan!

80. Zandbergen

81. Gisteren (03-01-2010) voor de eerste keer naar Woody's geweest. Dit restaurant is opgestart door de oude (oorspronkelijke) eigenaar van het Steak House in Steenwijk. Waar hij toen is gestopt gaat hij nu mee verder. Erg lekker eten, leuke bediening. Mooie nette inrichting.

82. Net na de kerst gegeten. Zoals altijd heerlijk gegeten alleen ze hebben de prijzen wel aardig omhoog gegooid. Jammer, maar voor de rest was het weer prima.

83. Onlangs met vrienden wezen eten, voor de derde keer voor onszelf en voor hun de eerste keer. Het eten is prima en de bediening ook.

Komen binnenkort weer.

84. We zijn gisteravond uit eten geweest bij Woody's en het was ouderwets goed. Gezellig, goed eten en heerlijk ongedwongen. Zeker voor herhaling vatbaar.

85. Wij zijn afgelopen woensdag geweest met onze 2 kinderen die zich kostelijk hebben vermaakt in de speelkamer. Wij heerlijk gegeten.
    Nu zaterdag, ook net terug. Wederom super gegeten, genoeg keuze, alles vers, goede smaak aan het vlees, vis ook.
    Vegetarisch was heerlijk.
    Wij komen gauw nog eens, vooral omdat de kinderen het erg naar de zin hebben en niet na een half uur naar huis willen.

86. Als u nog eens in de buurt van Steenwijk bent, ga dan eten bij Woody's House. Het restaurant is redelijk geprijst en de gerechten smaken prima, door het gebruik van mooie en smaakvolle ingredienten. Vaak biologisch en dat proef je.

87. Vrijdag 02-10-2009 even snel binnen gewandeld om (snel) iets te eten! Goed ontvangst, leuke zaak, goed personeel, lekker gegeten, garnituren goed en lekker op smaak en de biefstuk lekker mals. Top, voor herhaling vatbaar. Bedankt!

88. Weer zalig gegeten!

Heerlijke huiswijn, zalige gerechten, alles super op smaak!

De sfeer en bediening altijd vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

De speelkamer voor kinderen is erg gezellig, leuke attentie bij het kindermenu.

Een vertrouwd adres om een avond te genieten!

89. Min of meer per ongeluk op vrijdagavond in Steenwijk beland. Op de gok bij Woody's naar binnen. In 1 woord geweldig. Heerlijk eten, goede serice, mooie inrichting, aandacht voor de details. En lekkere wijn en goede koffie en thee. Wat wil een mens nog meer?

Regelmatig ga ik uit eten in de Randstad, en zelden voel ik me een gast. En dan ook nog teveel betalen voor matig eten.

Hier in Steenwijk bij Woody's is de prijs-kwaliteit verhouding heel erg goed.
    Wij genoten als voorgerecht van pittige garnalen, als hoofdgerecht kozen we een vis-schotel en een vega-quiche.
    De toetjes zagen er goed uit, maar we kozen voor koffie en thee. Nergens was ook maar iets op aan te merken.
    Inclusief drank waren wij een kleine 60 euro kwijt.

90. Ik was er voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst. Persoonlijk, ongedwongen, flexibel, betaalbaar en héérlijk zijn trefwoorden die bij Woody's House horen. Bij Woody's House ben je echt gast, in de ware zin van het woord.

Mijn keuze was gebaseerd op de recensies die op deze site staan. Alle positieve dingen kloppen daadwerkelijk.

91. fam. Mulder

Gisteren schoven we met 9 personen aan bij Woody. Na een middagje fluisteren in Giethoorn, werd dit een zeer aangename afsluiting van de dag. We kozen deze locatie op basis van recensies en willen er daarom graag een aan toevoegen.

Het restaurant heeft een wat donkere inkijk en de omgeving buiten is niet echt inspirerend. Stap je binnen, dan kom je in een heel andere wereld, waar laagdrempeligheid en klantvriendelijkheid hand in hand gaan. De bediening is vlot, vriendelijk en gelukkig niet opdringerig. Aan de naambordjes kun je zien met wie je van doen hebt. Als inrichting heeft men voor een hoog hout-gehalte gekozen, met een goed oog voor detail. Al kun je de enorme Eland aan de wand niet echt een detail meer noemen.

De kwaliteit van het eten overstijgt die van het gemiddelde steakhouse met gemak. Door de ongedwongen sfeer, de niet te luide muziek zodat een gesprek voeren nog mogelijk is en de attente bediening is het uiterst goed dineren in Steenwijk, ook als je niet van Elandvlees houdt.

We komen graag nog eens terug,

Fam. Mulder (Benneveld)

92. Wij zijn tijdens onze vakantie bij Woody's gaan eten met zijn vijven en dit is ons erg goed bevallen! Het eten was heerlijk en werd mooi en kleurrijk op de borden gepresenteerd, de bediening was aardig en betrokken, de sfeer erg goed. De inrichting van het restaurant is gezellig en de stijl sprak ons aan door de (Canadese) accenten van hout, smeedijzer etc.

De medewerkers stralen uit dat ze er plezier in hebben er (met elkaar) te werken. Ook vonden we het leuk dat ze er even de tijd voor nemen om een praatje met de gasten aan tafel te maken. Een echte aanrader!

93. Petra S

Absolute top! Blij verrast.
    Twee jaar geleden in dit pand gegeten. Er was toen een andere eigenaar en het was in een woord slecht.

We waren erg nieuwsgierig naar het "nieuwe" restaurant.
    En wat hebben we genoten, goede service, aandachtig personeel die de gast absoluut op de eerste plek plaatsen en het eten was meer dan voortreffelijk. Mals vlees, prachtig opgediend, het hele plaatje klopt.

Dit restaurant straalt warmte en liefde voor de gast uit.

Dank jullie voor het heerlijke avondje uit, er zullen vast en zeker nog vele volgen bij jullie!

94. Henk, Tineke en kinderen

Afgelopen weekend voor de 3e keer aan tafel geweest bij Woody's.
    Weer een voortreffelijke avond, heerlijk eten, zeer goede, gezellige en warme bediening, met name de gastheer!
    De porties zijn meer dan voldoende!
    Het vlees is heerlijk mals! De krulfrieten zijn bij de hele familie een favoriet!
    Zeker een aanrader om te doen!
    Tot de volgende keer.

95. Lukas & Denise

Lekker gegeten! Zeker genoten van het Ben & Jerry's ijs! Zeker een aanrader als je met zen 2tjes bent of een grote maag hebt!

96. Woody's house is een toprestaurant met krachtig personeel.

Een geweldige sfeer, leuk personeel en warme uitstraling.

Inrichting is sfeervol, warm, het geeft je het gevoel alsof je thuis bent.

De speelkamer voor de kinderen is perfect, zodat het ook leuk is om met je gezin te eten.

Ik ben nu al 5x wezen eten hier sinds de opening en ik zal nog vele malen terugkomen!

Wilt u een avondje heerlijk eten in een geweldige sfeer ga naar Woody's House!

97. José Evers

We waren zaterdag 30 mei, met een groep van 10 volwassenen.

En het was in een woord "geweldig". Vlotte en leuke bediening. Ondanks 10 personen, iedereen tegelijk bediend. Het is een echte aanrader..En hoezo kleine porties? Er was voldoende.

Jammer dat we zo ver weg wonen..anders kwamen we er regelmatig.

Nogmaals dank aan het personeel.

98. anita & henk

Wij zijn afgelopen zaterdag geweest bij woody´s en het was voortreffelijk! De sfeer erg gezellig en het eten super. Snelle en zeer vriendelijke bediening en de zaak was afgeladen. Echt een gezellige en vernieuwde aanwinst voor regio Steenwijk. Zeker geen kleine portie´s. Het vlees was super mals bereid. Wij waren met 4 personen en allemaal dubbeldik tevreden met alles. Wij komen zeker weer eens terug. Klasse!

99. nicki & henk

Het eten was goed maar de porties te klein voor de prijs!

Bijgerechten voor 4 personen (aardappelpuree, krulfriet, salade) van elk een kommetje is toch redelijk karig!

Na een uur en 10 minuten gewacht te hebben kwam er eindelijk wat op tafel. Er is weinig veranderd na het steakhouse! Alleen de flauwe grappen bleven achterwege.

De ijskaart werd gebracht maar het geduld konden we niet meer opbrengen, na een kwartier kwam er nog niemand terwijl er toch bijna geen klanten meer waren dus de groeten maar weer dit was de laatste keer!

100. Woody's is een echte aanrader! Heerlijk eten, prima sfeer en een vriendelijke bediening. Ook met kleine kinderen kun je hier prima eten.

Volgende pagina