Tennessee Steakhouse in Steenwijk

1620838715 61
1632070340 62
1643301965 62

1. Het eten was prima.
    Alleen de entourage was niet leuk, alle lichten aan, was nog net geen TL verlichting. Personeel staat met elkaar te kletsen bij de bar. Gezelligheid ver te zoeken, het was er dan ook niet druk, jammer. Eten was ook binnen uur klaar, gegeten van 19.00 tot 20.15 uur. Voor en hoofdgerecht gegeten.

6,1
  2. De varkenshaas was bijna rauw. En volledig smakeloos. Leek wel gekookt i.p.v. gebakken of gegrild. Zonder kruiden. Ook de stoofpotje van kip was niet best. Vooral een dikke bloemige saus. Vlakke smaak.

Viel behoorlijk tegen allemaal.
    Op mijn verzoek is de varkenshaas nog gaarder gemaakt maar hoe vroeg ik me af.

3,9
  3. Meerdere keren geweest. Altijd goed eten, supersteaks en spareribs. Goede service en zeer vriendelijke bediening. Helemaal niks op aan te merken.

4. Ik vind het hier altijd prima eten en super gezellig.

5. Joke Gordijn

Op het bord buiten staat plate “ snitzel incl krulfriet en salade” 11 euro. Wij bestelden alle twee de schnitzel. Wat lag erop ons bord een halve schnitzel. Maar dat stond niet op het bord buiten. Toen ik hier iets van zei kreeg ik als antwoord “ voor 11 euro mevrouw dat is een halve”. Maar dat staat niet op het bord buiten. Kan ik dan ook de helft afrekenen? Dat ging natuurlijk niet. Hier dus nooit meer eten. Je wordt in de maling genomen waar je bijstaat.

3,1
  6. Vanavond met zijn vieren wezen eten.
    Er waren geen andere gasten.
    Eten was matig, vrij smakeloos, pittig geprijsd. Tot onze verbazing werden er mensen weggestuurd om 19.45 Omdat de keuken gesloten was (!) wij waren de deur nog niet uit en werd gezegd” gauw dweilen, ik ben er klaar mee”. Al met al… 1× en nooit weer!

1,6
  7. Wij vonden dat er weinig garnituur bij was, het eten was verder goed.

8. Heerlijk eten. T-BONE steak is zeker aan te bevelen. Ruim voldoende garnituur. Bediening aardig en correct.
    Gaan zeker nog een keer.

9. Na paar gegeten te hebben. Zijn we gisteravond weer heen gegaan. Het was druk deze avond. We hadden wat gedronken en bestelden wat te eten. Na een uur werd de koude groenten en sausjes op tafel gezet. De mensen die na ons kwamen kregen allemaal al eten terwijl wij nog zaten te wachten. Daar eten maar niet kwam werd er gezegd dat niet fris was om de groenten te laten staan. Deze werden weer mee genomen en na. Ruim 20 min kwam het vlees. Ik had varkenshaasje deze zag er bleekjes uit. De spekjes en champions waren koud. Bleek dat de vis, die iemand anders besteld had ook koud was en de biefstuk ook. We zeiden er wat van. Werd bruusk weggehaald. Klacht geuit ze gingen niet in discussie hebben drinken laten staan en zijn zonder te betalen opgestapt en naar de buren gegaan. Daar hadden we binnen half uur eten.

1,5
  10. gaby van der veen

Zeer leuke bediening. Het ruikt wel wat muf wanneer je binnenkomt. Ziet er wel gezellig uit, maar wat gedateerd. Te gekruide chips vooraf. Spare-ribs erg lekker net als rabarbercompote. Biefstuk was ook goed. Cajun gerecht was wat flauw en veel te veel.

6,7
  11. Vriendelijk personeel. Lekker, goed en veel eten voor een eerlijke prijs. Binnen lekker warm met muziek die bij de stijl past.

12. Erg duur voor geboden gerechten. Salade bijv. van 11 € klein en smaakloos met enkel ijsbergsla en tomaat en taaie biefstuk reepjes. Op klachten feedback wordt niet gereageerd. De wijn was smakeloos en kennelijk erg goedkoop.

Ambiance is erg gedateerd, muziek staat te hard. Eigenaar staat hinderlijk te roken voor de ingang. Erg jammer.

13. Steak was niet goed. 1 kant gebakken, werd terug gebracht. Brie werd niet meer bij gedaan. Broodje hamburger is niet wat we verwacht hadden, vreemde smaak, geen rundergehakt, erg bleek van kleur.

14. Als gezin met 2 kinderen wezen eten op zaterdagavond. Het was er goed gevuld. Op tijd kregen we het eten. Toen ik voor mijn werk een half uur weg moest kreeg bij binnenkomst te horen dat ik een nieuw gerecht kreeg. Lekker op temperatuur en keurig door de kok gebracht. We hebben de avond er gezellig uit gezeten met zeer vriendelijk personeel.

15. Ik heb er samen met mijn vrouw gegeten, zaterdagavond. En ik vond het een geweldige ervaring, de dames van de bediening waren leuk om te zien lopen met hun bandanas om het thema van de zaak een beetje meer te versteken, ons eten was heerlijk en er waren veel extras bij ons eten, zoals de heerlijke rabarber en koolsalade. En wat we kregen voor wat we er voor betaald hadden was ruim genoeg.

Het was leuk om te zien dat het personeel ook wat deed met verjaardagen en speciale gelegenheden, met muziek en vuurwerk. Het was een prachtige ervaring en we komen zeker weer terug.

16. van Spreeuwel

Wij vonden het een zeer slecht restaurant, op de eerste plaats was het er erg vies. Er lag een flinke laag stof op de vensterbanken, er stonden vieze waxinelichtjes op tafel, , maar er was geen kaarsje aan voor een beetje sfeer.
    De kleding van de serveersters was nou ook niet bepaald schoon en toen we een kok voorbij zagen komen, had ik eigenlijk al helemaal gegeten en gedronken.
    Vlees was niet warm en de reuze gambas waren nou ook niet zoals wij het gewend zijn. Bestek werd ook nog even op tafel gegooid toen we het eten al hadden en servet werd al helemaal vergeten.
    Al met al hebben we nog nooit zo slecht gegeten voor zoveel geld.

17. Op een woensdag avond hier met 3 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Was heel rustig waardoor we alle aandacht kregen. Super vriendelijke en attente bediening.
    De meeste van ons hadden een steak, die gewoon goed was. Ik had zelf een t-bone, prima. Had deze rood besteld, was ook rood zonder te koud te zijn van binnen. Lekkere groenten er bij en krul frietjes. En een appel-rabarber moes, bijzonder lekker. Mijn zoontje had als nagerecht een milkshake, die kreeg hij met een rietje van een meter lang. Heel leuk.
    Kortom prima gegeten voor een niet te hoge prijs.

18. Jeroen Kiewiet

19. Twee weken geleden gegeten met een aantal vrienden. Het is niet zo goed bevallen. Over het algemeen genomen hoort de kwaliteit niet bij de prijs. Het eten was over het algemeen wat flauw en het leek allemaal niet zo vers te zijn. Het was in ieder geval niet fris, knapperig en mals. Het plaatselijke uitje met harde muziek is misschien leuk voor vaste provinciale gasten maar het is niet bevorderlijk voor de algehele sfeer, evenals het harde gegil en de bijbehorende alcoholconsumptie.

2,3
  20. Vanavond hier ontzettend goed gegeten Het was erg druk door de midweekfeesten. Toch hebben we niet erg lang hoeven wachten op ons eten. We waren met ons vieren en allemaal erg tevreden over het vriendelijke personeel, het heerlijke vlees en de ruime hoeveelheid. Echt top.

21. Zeer slechte ervaring,
    Ten eerste was er niet te krijgen wat er op de menukaart van internet stond.
    Na een uitleg toch het gewenste gekregen.
    Varkenshaas in champignon roomsaus.
    Deze was zo rauw dat hij bijna niet te snijden was, het bloed droop er aan alle kanten uit, terug naar de keuken gegaan en daarna nog niet te eten... Naar ons weten moet een varkenshaas toch een beetje gaar zijn( diep van binnen een BEETJE rosé mag) en anders vragen wat de klant wenst.
    Maar niks van dit alles helaas,
    Hebben alles laten staan en helaas het volledige bedrag betalen.

Wij komen er nooit weer

22. Duur, slechte service. Ken het tennesse steakhouse van vroeger.... is niets goeds meer van over! Eten was niet lekker. Zonde van het eten en het geld!

23. Eten was redelijk. Het vlees was redelijk maar van binnen niet warm genoeg. De appelmoes was lekker en ruim patat en aardappeltjes. De salade die als maaltijd salade was aanbevolen, was een voorgerecht. De wijn was goed. De plaats in het zonnetje op de markt perfect. De nieuwe dames in de bediening deden enorm hun best.

24. Afgelopen weekend hier gegeten. Uitgebreide keuze. Tournedos was heerlijk, precies zoals hij moet zijn. Mijn vriendin nam de spare ribs; erg mals.
    Gezellige drukte, erg attent en vriendelijk personeel.
    Wij komen hier zeker terug.

25. Eten besteld, schnitzel hawai voor 3 personen, en de twee andere gasten een biefstuk. De schnitzel was vreselijk grijs van kleur en wat stukjes ananas en kaas er in gedrukt... De rest was ook grijs van kleur en er kwam een nare geur af, om over de gepofte aardappel maar te zwijgen. Gebakken aardappeltjes en normale friet hebben ze niet, alleen van die vieze harde stukken, friet is het niet. Knetter duur ook nog. Nooit weer.

3,3
  26. Vorige week alweer heerlijk gegeten bij dit restaurant, vooraf een vissalade met gerookte zalm, krab, garnalen en forel daaroverheen een lekkere cocktailsaus. Als hoofdgerecht tonijnsteaks op een soort fris zure salsa afgemaakt met geschaafde courgette's. Dit was een andere keuze dan die ik anders altijd maak, ze hebben een uitgebreide kaart met verschillende soorten rood vlees, deze zijn precies hoe een stuk vlees moet zijn, goed gegrillt en nog een beetje rood aan de binnenkant. Verder hangt er een heerlijke huiselijke sfeer en hoef je je niet te schamen als je je mes of vork laat vallen. Alweer een heerlijke avond gehad en een absolute aanrader! Tot de volgende keer weer!

27. Voorgerecht (garnalen in philo deeg) was prima.

Hoofdgerecht zalm was veel te droog en zonder saus.
    De gamba garnalen waren ronduit smerig (bij lichte druk verpulverde het vlees tussen je vingers), waarschijnlijk paar keer ontdooit en weer ingevroren.
    De t-bone steak (medium gebakken) was rauw en koud van binnen, moest weer worden terug gezonden. Er was geen saus bij deze steak waar ik zelf dus om moest vragen.
    Aan de steak zelf zat voor 1/3 zeem.

Nagerecht was ijs die werd geserveerd op een groot eetbord?!
    Bovendien zaten er ijspegels in het ijs wat duidt op dat het eerder ontdooid is geweest.

De bedienster deed haar best. Wat wel jammer is is dat de bazin aan de bar bleef zitten (terwijl de zaak bijna leeg was) zonder zich te bekommeren om ontevreden klanten.

Paar jaar terug hadden we goede ervaring met deze zaak maar het niveau is behoorlijk gedaald.
    Advies: links laten liggen.

28. Heerlijk gegeten! Goede en gastvrije bediening!

29. Bram en Mieke

Eten was heerlijk en de bediening was goed. Wat ik minder vond was de veel te harde, storende muziek en de niet fijne harde houten stoelen. Verder was het heel rustig in de zaak.

30. Jan 22 punten

Onlangs langs wezen eten bij Tennessee steakhouse in Steenwijk en dit was erg goed bevallen. Het vlees was erg mals en de bediening was erg gastvrij. Als je gaat voor het dessert voor lovers krijg je nog een leuke verrassing op de koop toe.

31. Een goede ervaring verdiend een goede recensie. Even "doordeweeks" met een stel vrienden uit eten en zo verjaardagen vieren. Zeer vriendelijke bediening met veel persoonlijke aandacht. Heerlijk eten, klaargemaakt met kennis van zaken, goede producten en liefde voor het vak. Zoals in een eerdere recensie beschreven zeer verzadigend. Een ervaring die zeker zorgt voor een spoedig weerzien..

32. Wij hebben afgelopen zondag gegeten bij Tennessee Steakhouse. Vooraf namen wij een mosterdsoepje en een zalmsalade. Het werd snel geserveerd, terwijl het redelijk druk was in het restaurant. Het smaakte ook nog eens goed. Als hoofdgerecht namen wij beide de spareribs. Deze waren zoals de gastvrouw beloofd had, zo mals dat ze van het botje vielen. We kregen genoeg te eten en konden daarom dus geen dessert meer op en namen een lekkere cappuccino. Zeker een aanrader!

33. Heb hier zaterdag gegeten en het is met een woord super
    Bediening was super vrolijk en spontaan en het eten buitengewoon goed voor elkaar daarom zeg ik dit steakhouse nog vaker gedag.

34. Afgelopen Pasen 2011 hebben wij hier gegeten. Het was mooi weer en het terras was geopend.

Ws. had dit steakhouse te weinig personeel ingezet. Nadat we drinken hadden gekregen werd er niet meer naar ons omgekeken, terwijl duidelijk was dat we kwamen eten. Na een verzoek van ons om de bestelling door te geven duurde het een poos voordat het voorgerecht kwam. Hierna weer een hele poos moeten wachten op het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht was niet echt warm, we kregen geen bestek enz. Het was voor ons een aanfluiting! En we komen hier zeker niet terug!

1,9
  35. Elisabeth, here I come, this is a BIG one....( uit een oude tv-serie > Sanford and Son )
    Onze ervaring, op 25-03-2011, was een heel positieve! Samen met nog 3 stelletjes uit Hampshire Hotel De Eese....(!) aten we daar. Hun ervaringen hopen we nog eens te lezen. Zowel de ontvangst als de bediening, het eten en de prijs / kwaliteit vonden we volledig in balans....Een voortreffelijke champignonsoep en Salmon on the run! Mensen, ervaar Tennessee....Warm aanbevolen!

36. Super gegeten bij dit Steakhouse... Toen het woord steakhouse is uitgevonden was dit wat men bedoelde! Echt steengoed en heerlijk!

37. maaike en jeroen

Ontzettend goed gegeten! We kwamen spontaan aanlopen en er was nog een tafeltje vrij in de gezellige drukte. De spare ribs waren heerlijk mals en ook de soep van de dag, courgettesoep, was ontzettend goed. De bediening was vrolijk en nam tijd voor een praatje. Een pre is dat je gewoon bij kunt bestellen zonder dat dit in rekening wordt gebracht, kom maar op met de krulfrietjes en de heerlijke rabarber.

We komen hier zeker terug!

38. Bij binnen komst werden we opgewacht door een gastvrouw, we mochten een tafeltje uitkiezen.

Als voorgerecht had ik een carpaccio, deze heb ik niet opgegeten omdat hij doorweekt was, ook was de sla niet goed meer en al met al was het een natte hap.

Mijn vriend had mosterdsoep, die regelrecht uit blik leek te komen.

Toen we net het voorgerecht kregen ging de muziek ineens op zo een hard niveau dat we elkaar niet meer konden verstaan. Een paar minuten later kwam er pas iemand met een verjaardagsachtige taart uit de keuken en in totaal heeft de radio 5 minuten zo hard gestaan dat je elkaar niet verstond en het licht was uit, dus wij konden niet verder eten want het was pikkedonker. Verjaardagen zijn leuk, maar dit was echt belachelijk.

Als hoofdgerecht nam ik spareribs, ik vond ze erg matig. Ze waren droog en vielen niet van het bot af zoals je verwacht. De sausjes waren allemaal vrij sober en saai.

De frietjes waren oke.

Ook vond ik het personeel erg onvriendelijk en hebben we lang op onze drankjes moeten wachten. Ook kwamen ze niet vragen of het smaakte en of we nog iets wilden drinken en hebben ze ons niet eens eet smakelijk gewenst na het plaatsen van het hoofdgerecht.

Ik zal er niet meer komen.

3,4
  39. Wij zijn sinds april 2010 enkele malen wezen lunchen en dineren bij Steakhouse Tennesee, het eerste wat ons opviel was de gemoedelijke huislijke sfeer, we voelden ons meteen thuis. De lunch gerechten zagen er goed verzorgd uit en smaakten heerlijk. De biefstuk en de steak waren precies zoals gevraagd (medium rare). De erbij geserveerde groenten(sommige uit eigen tuin) en de aardappel gerechten zagen er goed verzorgd uit. De nagerechten zagen er smakelijk en goed verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk en heeft tijd voor een praatje en de service is uitstekend. Toppie. Een aanrader voor iereen die van lekker (uit)eten houdt. Met vriendelijke groet: Gerrit en Karen de Lang.

40. Wat een ontzettende tegenvaller..

Al jaren kwamen wij bij Tenessee in Steenwijk. Het wás altijd een erg gezellig restaurant waar een ontspannen Amerikaanse sfeer de toon zette. Zoals onze voorgaande ervaring ons liet weten reserveerden we maar even van te voren. Het werd zondag avond en we kwamen aan bij Tenessee aan de Markt in Steenwijk, niet meer op de oude lokatie maar dat had mevrouw al duidelijk gemaakt tijdens de reservering. Bij aankomst, wat al absoluut niet vriendelijk was, kwamen wij in een kaal en vooral leeg steakhouse terecht. Een tegenvaller dus, waar was die ambiance gebleven?. We mochten overal plaats nemen (blijkbaar dus de enige reservering) en we kozen een ronde tafel uit. Ik kan u vertellen, de tafel was smerig, we plakten er zo aan vast, verhuizen dus, maar die mededeling werd door een voorbij hollende serveerster compleet genegeerd. We zijn opgestapt met de smerige tafel als voorbode van de toestand in de keuken in ons achterhoofd. De gastvrouw riep ons achterna dat is de lak hoor die plakt! Ronduit gezegd teleurstellend na al die avonden dat we er wél fijn gegeten hebben.

41. José en Kenneth

Héééérlijk gegeten! De spareribs waren heerlijk mals, het vlees viel zo van het bot en de smaak was voortreffelijk. Gevuld varkenshaasje was ook heerlijk. De tafel was goed gedekt met een schaaltje warme groente, salade, aardappelkroketjes, krulfriet, sausjes en verrukkelijke rabarber met kaneel. Pure verwennerij!

De bediening was vriendelijk en gastvrij en het geeft ze voldoening om de klant iets lekkers te serveren en zich thuis te laten voelen. Als we weer in Steenwijk zijn, komen we hier vast weer een keer eten!

42. Lekker eten, ook de kippensoep die zelf gemaakt was was lekker. De mix plate was ook lekker.

Groetjes, Jeroen.

43. Voor de eerste keer in Steenwijk. Jammer dat het bijna 2 uur rijden is, want anders zouden we hier zeker vaker een hapje komen eten. Maar wie weet..... Eindelijk eens een kok die weet hoe je een lamsrack moet bereiden. Zalig gegeten, zéér vriendelijk personeel!

44. Lekker gegeten op een rustige zondagavond. Vlotte bediening en een lekkere zak snoep bij het kindertoetje!

Vlees was prima van kwaliteit en de porties waren ruim voldoende.

Doen we zeker nog een keer.

45. Gisteren weer eens gegegeten. Het was te lang geleden.

Wat een gezellige sfeer. Heerlijk gegeten en nog even na genoten.

Veel aandacht voor de gasten.

Nieuwe locatie is veel prettiger dan eerst. Wij komen zeker binnenkort weer.

46. Tweede kerstdag 2009.
    Wij dachten gezien eerdere ervaringen (nog in het vorige pand) lekker te gaan eten maar dat viel ff tegen. Hadden we de recensies beter van tevoren gelezen, dan hadden we ons wel bedacht, maar ja dat is achteraf.
    Eerst werden we naar een tafeltje gestuurd, het dichtst bij de keuken. Nou als je ergens niet moet zitten....continu deur open en dicht, lawaai van gerammel met servies etc. Maar goed, ik snap ook nog wel dat je als rest. al je ruimte benut. We kozen voor het samengestelde 'kerstmenu' en gaven al snel onze selectie op. Na ong 45min. kwam het kopje soep, die was nog wel lekker. Toen werden we omdat de band ging spelen, pal achter ons hoofd, aangeraden aan een ander tafeltje te gaan zitten voor in het rest. Goed plan..dachten we. Maar behalve 2 pers zaten daar verder geen gasten, was het er erg koud en heb je niet meer het idee dat je in een rest. zit.
    Hadden we, veel goedkoper, aan onze eigen keukentafel beter gezeten. Het hoofdgerecht, spareribs waren koud. Heb ik gemeld, maar verder dan 'wat apart' kwamen we niet. De band speelde ondertussen en dat was niet al te zuiver, dus niet erg om er ver vandaan te zitten. Het nagerecht, eerst twee ipv drie ijsjes, toen voor onze zoon (15) slagroom met wat ijs en choc saus en daarna voor ons slagroom wat ijs, erin drie haribo aardbeisnoepjes! (kindermenu?) en schaaltje met uit een pot koude saus met drie kersen. Dit moest zijn volgens de kaart... heerlijk dessertijs met warme! kersen. Dit sloeg alles. We hebben afgerekend. Op de vraag of alles naar wens was heb ik gezegd dat het niet aan onze verwachtingen voldeed, zeker geen hoogstaand eten. Maar goed, de jongen die daar op dat moment staat kan er ook niks aan doen. Ik schrijf dit op omdat ik hoop dat ze er wat van leren en het absoluut verbeteren want met deze recensies kun je niet trots zijn.

1,1
  47. Tenessee Steakhouse, tsja......met de vorige eigenaar en locatie was het echt super maar nu is het echt slecht.

Cappuccino gedronken op het terras, was niet te drinken, nog slechter dan senseo.
    Het apparaat moet echt schoon gemaakt worden. Aangegeven aan bediening, als antwoord krijg je oh oh, goh...

Gingen met 4 personen daar eten, drinken duurt een eeuwigheid, bier stond al een kwartier op de bar, door verschillende mensen bediend.
    Extra portie patat kwam pas bij het dessert.

Prijs/kwaliteit verhouding niet in orde.

Waar zijn de charmes gebleven van dit bedrijf, vroeger was het echt top maar nu....echt jammer, jammer!

Al met al een ontevreden gast.

48. anita 10 punten

Te duur in verhouding tot de kwaliteit. Alles smaakte flauw, van wat kruiden hebben ze daar nog nooit gehoord. Met gekookte ui.

Daarentegen waren ze zeer kwistig. Niet echt een aanrader.

49. SUNNY uut Wolvega

Steakhouse Tennessee is een echte aanrader!

Sfeer altijd: opgewekt, los en vrolijk (dat zie je ook vaak héél anders).

Service: mag wat sneller, maar de sfeer heft dat op.

Prijs/kwaliteit: helemaal in verhouding.

Eten en drinken: Een topper zijn de spareribs enne ik meen op maandag onbeperkt! Verassende desserts op het menu.

Als je jarig bent, maken ze er een feestje van, gewoon een top tent dus. Wel ff van tevoren reserveren, anders heb je pech!

p.s. Muziek mag wel iets zachter :)

50. Was alles behalve goed. Kaart achterhaald al jaren hetzelfde... tijd voor iets nieuws?!

Het eten was echt niet lekker. Vooraf een salade besteld met zalm en dille eerst kregen we een verkeerde salade en toen de juiste kwam at je meer ui en tomaat dan zalm. Ui was overheersend. Mixed plate was op de kip na echt niet lekker tafelgenoot ervaarde precies hetzelfde. Spareribs was oudbakken en de varkenshaas onherkenbaar en smaakte echt smerig net of het niet goed meer was.

Bedrijfsleider ging erg in de verdediging toen wij onze ervaring vertelde en was het niet eens met onze feedback. Zij vond dat ze kwaliteit leverde en stond voor 100 procent achter haar product. En dat kan ik mij niet voorstellen.

Wij zijn geen zeikerds maar dit was gewoon ver onder de maat. Bediening matig moesten lang wachten verkeerde salade en onze koffie werd aan de andere tafel geserveerd. Jammer, je betaald veel geld voor geen kwaliteit.

51. Tompeet

Afgelopen vrijdag gegeten.

Bediening vriendelijk en vlot. Eten was prima, flinke porties(vooral de voorgerechten).

Kortom, een aanrader.

52. Het is niet te eten. Ik kom daar nooit meer. Het eten was vies en het was best duur.

2,1
  53. anthony

In een woord geweldig. Het was erg lekker en gezellig. Een plek waar je rood vlees ook echt rood krijgt en dan bedoel ik bloed rood zoals ik persoonlijk het lekkerste vind.

De bediening is vriendelijk en vrolijk.

Gewoon goed dus.

54. We zijn een tijdje terug met wat vrienden in het nieuwe steakhouse wezen eten.
    Het ziet er van buiten uitnodigend uit, zeer mooi met het bord ook.
    Van binnen ziet het er rustiger uit als in het oude pan.
    Lekker eten, leuke bediening erg gastvrij en vriendelijk.
    De ijskaart was wel even schrikken, maar daar konden we wel om lachen met z'n allen.

We hebben een leuk avondje uit gehad met z'n allen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

55. Ik ben er vandaag wezen eten en het was echt geweldig!

Eten was super, bediening was leuk en snel en van de buitenkant is het ook een groot welkom een heel mooi groot uithang bord en een leuk vuurtje op het terras.

Als ik op de markt zou staan zou ik gelijk naar deze tent gaan!

Je krijgt absoluut veel kwaliteit voor de prijs.

Dit is echt een dikke aanrader!

56. ontevreden klant

Slecht slecht!! Wij hadden goeie ervaringen in het oude restaurant maar nu op de nieuwe locatie, nee.... gaan we niet meer heen!

Het vlees was taai, droog en zwart geblakerd. Nadat het aangegeven was werd het beaamd ... ja het is aan de keuken doorgegeven maar voor de rest gewoon maar zo gelaten, geen nieuw stukje vlees, drankje van het huis of.... Dure prijs voor de kwaliteit die wordt geboden. Debijgerechten zijn ook drastisch verminder in tegenstelling tot de oude locatie.

De toetjes zijn overigens wel super!!

Vervolgens word ons kind gevraagd of ze zelf het ijsje wil klaarmaken of ze ook snoepjes wil ( ja tuurlijk... wil een kind dat ), leuk idee zelf je ijsje maken in de keuken. Ons kind kwam terug met ijs en een doggy bag met snoep. Pff dachten we nog, das veel.. leuk hoor. Maar wat schetst onze verbazing op de rekening stond 1, 70 aangeslagen voor een zak snoep!! Uiteindelijk na een opm. wel terug gekregen, maar erg raar bied een kind dan geen snoep aan en als ik een zakje wil kopen ga ik wel naar een supermarkt nietwaar.

3,7
  57. Dit restaurant heeft zijn flair verloren. Oude "gags" die niet meer leuk zijn en kwalitatief is het vlees er ook op achteruit gegaan. Jammer, want vroeger was het een feest om er te eten!

1,2
  58. Het eten is erg lekker maar er is weinig tot geen variatie, de kaart is al jaren hetzelfde en de grapjes daar heb ik het wel een keertje mee gehad. Als de kaart een keer weer aangepast zou worden zou ik wel weer gaan.

59. We zijn hier een paar keer wezen eten toen ze nog in het oude pand zaten.Daar had het echt zo'n amerikaans eetcafe uitstraling.Ook ging het licht uit en de muziek aan als er iemand jarig was.Je moet er van houden.Het vlees is matig. Soms kan je het goed treffen, maar soms is het niet zo goed. Weinig variatie.
    De ijsjes op de ijskaart zijn wel bijzonder.
    In het nieuwe pand is het wat rustiger volgens mij. In iedergeval rusgtiger qua sfeer. De bediening die ik heb mee gemaakt zijn erg aardig...
    Probeer het eens uit zou ik zeggen:)

60. Deze tent gaat de laatste jaren hard achteruit. Tijdens een etentje met familie zette een schreeuwende eigenaar zijn personeel voor schut. Kwaliteit van het eten had beter gemogen en was soms (vlees) gewoon niet goed bereid.

1,8
  61. jaqueline

Leuke tent en ontzettende leuk personeel. Lekker vlot en geweldig in de omgang met kinderen. Wij waren er op zaterdagavond en hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar

62. De Vries, H.

Gisteravond voortreffelijk gegeten! Leuk zaak met gedreven mensen. Heerlijk mals vlees en lekker nazitten genieten. Uw tent is Top!

63. lang geleden dat we er geweest waren,ervaring van toen was prima
    gister hadden we wat te vieren dus dachten we lekker uit eten te gaan.
    dat viel dus vies tegen.
    het eten was gewoon niet te (v)reten,beklag gedaan en wat zegt die ober ,jullie hebben groot gelijk maar we moesten wel de volle mep betalen,hier komen we dus nooit meer.

1,2
  64. na lang wachten kregen we een smakeloze kipsalade, koude biefstuk, taaie schnitzel als deurmat, koude loempia's, droge kipsate, vergrilde droge hamburger zonder de beloofde appelmoes en mayonaise als kindmenu. 4 personen hadden enorme buikkrampen thuis aangekomen. Waardeloos en giga duur. Aangegeven tijdens eten en tijdens betalen en geen tegemoetkoming!
    Waardeloos!!

1,1
  65. eten was een aantal jaren geleden super, nu echter erg teleurstellend. bediening was ronduit onvriendelijk. ook erg rustig in vergelijking met een aantal jaren terug, jammer

2,6
  66. Erg jammer.... had meer verwacht. :(

2,8
  67. eten alleen op maandag lekker!

68. Echt waar, altijd goed. Wil je ontspannen eten in een ongedwongen sfeer dan zit je hier goed. Lekker gewoon en ongedwongen en heerlijk eten!!!