't Veerhuys in Steenwijk

Genieten van heerlijke gerechten in een gastvrije omgeving

't Veerhuys is gevestigd aan de kop van het Steenwijkerdiep te Steenwijk. Vanuit dit historische pand heten wij u graag welkom om te komen genieten van onze gerechten en onze heerlijke wijnen.
Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!
Nieuw dit seizoen is ons Chefs Verrassingsmenu voor 27,50!
3- gangen kiezen van de kaart voor slechts 28,50!

• Veganistisch

1484119274 89
1520777928 85
1532057514 87

1. Alex van Bruksvoort

Hoofdgerecht bijna op als de bijpassende wijn gebracht wordt.
    'Want we hebben een chronisch tekort aan glazen'.
    Dit is een gevalletje van mager management.
    Niet van deze tijd in ieder geval.

2. Rika en Jan Boer vd Woldpoort

Altijd welkom en altijd vriendelijk.
    Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Gezellig…
    hebben altijd een plekje vrij voor ons en onze hond die nog eerder drinken krijgt als wij!

3. Arie van Klaveren

Het eten was heerlijk, attente en vriendelijke bediening.

4. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en prettige sfeer.

5. Prima zaak als je je niet stoort aan bedienend personeel dat vanaf het terras via de zaak rechtstreeks de keuken inloopt (.HACCP - hygienecode).

6. Was heerlijk, bijzondere smaakcombinaties! Gedurfd en tongstrelend!!
    Aanrader😊

7. Super locatie, lekker buiten gezeten. Heerlijk gegeten en gedronken! De bediening was super!

8. Nieuwe kok en meteen de verrassing van de kok heerlijke ribeye zalig gegeten. We komen snel terug, het was zo heerlijk dat we vergeten zijn om een foto te maken.

9. Wij hebben heerlijk gegeten bij 't Veerhuys. Het eten werd mooi en verzorgd opgediend en de service was prima. Een aanrader! Het is leuk dat er een mogelijkheid is voor een verrassingsmenu, maar ook een zelf samengeteld drie- gangenmenu. Wij hebben genoten!

10. We hadden alle 4 het verrassingsmenu vlees/vis en hebben allevier van onze keuze genoten.
    Sfeer en bediening was gezellig.

11. Germina Schröer

Leuk gezellig restaurant! Heerlijk gegeten met onze mantelzorgers uit Hoogeveen.
    Het is een klein restaurant, wat sfeer geeft, maar doordat je redelijk dicht op elkaar zit er ook gemakkelijk ruis ontstaat van medegasten.

12. Gastvrijheid prima.
    Accommodatie goed je heb niks geen last van de andere personen vrij ruim neer gezet.
    Eten voortreffelijk voor- en hoofdgerecht goede kwaliteit zalm over heerlijk koffie na gehad eten was genoeg.

Wij komen graag terug succes met de zaak.

13. Jannievandorth

We zaten boven bij de deuren. Erg warm boven en 1 deur stond gelukkig iets open. Maar een dame aan een andere tafel had last van tocht dus de deur ging dicht zonder met ons te overleggen. Mevr had aan het andere eind van de tafel kunnen gaan zitten. Het voorgerecht was prima carpaccio met toebehoren. Het hoofdgerecht was varkensvlees, mijn man had alleen een vetkraag en ik had nog wat vlees eraan zitten. Een erg klein schaaltje rauwkost en een mantje patat. Alles toch wel minimaal. Het toetje panna cotta, en bananenijs met verkruimelde bastogne eronder was oké maar niet bijzonder. De wijnen waren prima en je had gelukkig keus en niet alleen huiswijn.
    Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

14. Bert Bos

Uitstekend en aanbevelenswaardig in alle opzichten!

15. We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.
    Prijs was ook nog eens heel redelijk.
    Echt een aanrader

16. Lekker gegeten, verrassend goed voorgerecht, goed hoofdgerecht. Frietjes kunnen iets beter van kwaliteit. De broodjes met kruidenboter niet bijzonder. Aardige en attente bediening.

17. FA van der Burg

Leuk restaurant lekker klein en rustig, vriendelijke bediening, leuke sfeer en prima eten. Aanrader.

18. Wij hadden het verrassingsmenu, vis bij hoofdgerecht was prima, vlees vond ik minder geslaagd. Fijne avond gehad, compliment aan kok en bediening.

19. Harry Otter

Wij hebben met 4 personen echt heel heerlijk gegeten. De ontvangst was erg vriendelijk de bediening was geweldig. Het was allemaal heel gemoedelijk. Echt het was allemaal perfect. Nogmaals bedankt.

20. M.R. Bos

We hebben ons laten verrassen door de chef (wat een topper!) met zijn eigen 3 gangenmenu en daar kregen wij geen spijt van. De proeverij vooraf smaakte naar meer en zowel het hoofdgerecht met vis als die met vlees was oprecht culinair genieten! Mooie wijnen op de kaart, pitoreske bijzondere locatie. Mooi terras en vrolijk vlotte bediening. Kleine kritische noot; de kinderkaart. Leuk vormgegeven maar schrap de snacks en neem die kids iets serieuzer. Er is genoeg kwaliteit in huis om hen mee te laten genieten!

21. Het veerhuys is een klein restaurant met grootse medewerkers. De menukaart is een gebalanceerde samenstelling van lekkere gerechten die met passie worden bereid en uitgeserveerd. Een plek om terug te komen.

22. van der heide

Heeft fijn en vriendelijk personeel.
    Klantvriendelijk en erg behulpzaam hadden iemand bij ons die met een rollator liep.
    Hadden een plaats boven maar dat werd direct omgezet voor een plaats op de begane grond.

23. William

Leuk knus restaurant, prima eten, uitstekende prijs.

24. Super lekker gegeten! De salade biefstuk met pangang saus en krokante uitjes niet normaal zo lekker!!

25. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gewoon een top restaurant

26. Lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug!

27. Het was simpelweg perfect. Ik kom hier steeds weer en het is altijd boven verwachting goed.

28. E. Spitzen

Er was maar 1 soort groente (bietjes). Voor iedereen dezelfde groente. Ik miste rauwkost of nog een groente. Het vlees was prima. Ook de patat was te weinig. Later werd er nog een 1 klein bakje bij gebracht voor 4 personen! Echt te weinig… Jammer!
    Ook de stoelen zaten verschrikkelijk! Wij hadden de pech dat we ruim 3 uur op oude, krakerige stoeltjes zaten. Het toetje moesten we ook lang op wachten. Ze waren het vergeten “op de rol te zetten”.
    Ik had er wat gemengde gevoelens over!

29. Al een aantal keren heerlijk gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding en een gezellige entourage. Echt een aanrader!

30. Team 't Veerhuys

31. Jan Willem Snippe

Uiterst plezierig.

32. Arjan piest

Gezellig restaurant, met niet al te grote menukaart, maar wel keus genoeg.
    Goed eten voor een prima prijs.

33. L.P. Heiner

Gezellig klein restaurant met persoonlijke aandacht.

34. J.Hofland

35. Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Kortom: Top!

36. Super goede ervaring.
    Leuk intiem restaurant.
    Heerlijk gegeten en gastvrije bediening.
    Top!

37. Verrassend goed voor relatief gezien weinig geld. Aanrader!

38. Lekker gegeten. Klein minpuntje: iets te weinig tijd tussen de drie gangen. Dinercadeaukaart van onder meer VVV werd niet geaccepteerd. Maar we komen zeker terug.

39. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Gezellige uitstraling.
    Prijs kwaliteit erg goed.
    De carpaccio mag je me voor wakker maken!

40. JanRoel en Brigit

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle
    Restaurantje. Aanrader!

41. Prima omgeving, lekker gegeten voor een schappelijke prijs.
    Prijs/kwaliteit prima.

42. Fam J.Boer-Weytjens

Zeer goed en gezellig ZOALS ALTIJD. Komen snel weer terug. Vr gr.

43. wandelklup1×perjaar

Na een wandeling uitstekend ontvangen; eerst een drankje op het terras daarna heerlijk gegeten binnen

44. Heel erg lekker gegeten op het terras buiten.
    Prijs/kwaliteit prima, en bediening zeer vriendelijk.
    Komen er vast vaker.

45. Regelink

Prima restaurant, leuk concept kaart mag wel wat vaker aangepast worden.

46. jenny braad

heerlijk gegeten, bediening goed.

47. fam kuper

Heerlijk gegeten. Bijzonder goede kwaliteits, prijs verhouding.

48. Voelt als thuis eten! ( maar dan vele malen lekkerder)

49. R van Leuveren

Eten was goed prijs en kwaliteit ook. ruimte beperkt

50. Restaurant afgehuurd voor feest. Alle afspraken voor borrel etentje etc prima uitgevoerd. Carola en andere medewerkers veel dank. Mede dank zij jullie op alle fronten een geslaagde middag en avond. Kok super eten. Bediening super.

51. A. Kouroukounis

Het was super, goede service en genoeg aan hapjes en drank. De hapjes waren ook erg lekker!
    Onze complimenten en ik kom zeker terug

52. J. Derks

Sfeer: niet zo bijzonder als je misschien zou verwachten, maar wel gewoon prettig en rustig.
    Bediening idem: geen overdreven uitleg van frutsels en fratsels en niet te opdringerig of "alles wel naar wens" is.
    Eten goed: de kok maakt ook de bijkomstige ingrediënten lekker klaar, zoals de boontjes en de patatjes.
    Leuke variatie trouwens in de menu's op de kaart!

53. Nathalie

Lekker gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. We gaan hier zeker vaker heen.

54. Erik vd weijden

Wel gezellig, de medium steak was meer dan wel done. Jammer.

55. Jordi Andriol

Lekker gegeten in een gezellig restaurant! Zeer vriendelijke bediening! Aanrader, zelf ga ik daar zeker terug komen.

56. Het eten was goed bereid. Toetje te machtig en onhandig om het uit een oubollige "weckpot"naar boven te halen. Het oogde ook niet aantrekkelijk. Liever minder maar meer verfijnd!

57. Familie Verbeek

Voor een leuke prijs lekker gegeten.

58. Onze ervaring in het Veerhuys is helaas een hele slechte. We kregen een tafel die m.i. absoluut niet verkocht kan worden, namelijk voor het trapje dat naar de keuken leidt. Dit betekent dat je constant bedienend personeel in je nek hebt dat het trapje op en af rent, je eet in het neonlicht dat uit de keuken straalt en daarbij zit je met je hoofd onder de speakers van de muziek. Kortom: onrustig, ongezellig en je kunt nauwelijks een gesprek voeren met elkaar. We hebben snel een hoofdgerecht besteld en dat opgegeten en afgerekend.
    Als klap op de vuurpijl lag bij het afscheid de -bij aankomst aangenomen- jas van mijn man op de grond in de garderobe en hadden ettelijke gasten daar al overheen gelopen...

59. Het was weer een feestje om bij 't Veerhuys te eten. Hoewel het een beperkte kaart is, is de variatie in de kaart voldoende. De mooie besloten ruimte is gezellig en het geroezemoes van de gasten maakt dat er vrij kan worden gesproken aan tafel. De vlotte en ongedwongen bediening is heel plezierig en altijd tijd voor een praatje of een grap. Jammer dat er een beperkte opening is en zeker dat zo blijkt ook het Veerhuys met de kerst gesloten is. Suggestie: wat vaker wisselen van gerechten op de kaart maakt het voor regelmatige bezoekers aantrekkelijker om naar het Veerhuys te gaan.

60. Heerlijk gegeten! Prima prijs! Fijne ontvangst en bediening!

61. Voor het eerst hier gegeten. Er was net een nieuwe kaart in gebruik genomen. Keuzemenu 3 gangen voor € 26,50. Leuke aparte gerechten op de kaart. Voor ieder wel wat. Van het huis heerlijk brood met tapenade en kruidenboter. Voor: gemarineerde zalm, die was een beetje te koud, dus je proefde niet zoveel. Bijgerechten soort van zeewier en beetje saus, erg lekker. Andere voorgerecht kroketjes van truffelrisotto, was lekker.
    Hoofd: heerlijke gemarineerde biefstuk en dik stuk kabeljauw, goed gebakken. Verse groente en heerlijke zelfgemaakte frites erbij. Na: hemels toetje, met mascarpone, kersen en bastogne. En creme brulee van blokzijlerbrok met caramelijs. Allebei heerlijk.
    Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Kok is in z'n eentje zeer relaxed (op het oog) bezig en alles verloopt prima. Heerlijke avond voor zeer schappelijke prijs.

62. Henk Alberts

Prima. Prijs pret niveau super.

63. André en Marjan Smit

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Jammer dat jullie met de kerstdagen gesloten zijn. We komen zeker terug.

64. Gerrit en Rita Siemons.

2 oktober 2016. Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer die er hangt, bijzonder dat zo een jong team dit alles zo voor elkaar krijgt. Jammer dat het van de plaats waar wij wonen (Nieuwegein) een beetje ver af is, maar mochten we ooit weer eens in de buurt zijn weten we het Veerhuis zeker te vinden.

Ga zo door!

65. Super lekker gegeten fijne avond gehad

66. Super lekker gegeten, prima sfeer en echt vriendelijke serveersters. Aanrader!

67. Het was echt een verrassing, zowel de sfeer als het eten. Dit is echt voor herhaling vatbaar. Een compliment aan de kok en de bediening.

68. Lekker gegeten. Goede kaart. Prima sfeer. Kanttekening: bediening bracht verkeerde bestelling. Het duurde een uur voordat het voorgerecht kwam en daarna een uur voordat het hoofdgerecht kwam. Dit was de reden dat we geen dessert hebben genomen.

70. mosterman

Gezellig restaurant om te eten. Jammer dat er weinig groente (slamix en 6 peultjes) bij het hoofdgerecht worden geserveerd.

71. j. strijk

Gezellig sfeervol restaurantje. Heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Een aanrader. Wij komen zeker weer.

72. R.Dickhaut

Hier kun je goed en lekker eten, er hangt een goede en ontspannen sfeer met vriendelijke en leuke bediening en een goede en creatieve kok. Ga zo door dan komen we hier zeker terug.