Shanghai laten bezorgen?

1467197241 76
1555612041 80
1599819442 76
1621923142 72

1. Lekker gegeten, goede service!! Onze zoon had speelgoed laten staan, dat werd netjes opgestuurd toen wij dat vroegen. Top!

2. Geweldig lekker gegeten…
    De bediening was uitmuntend, 5 sterren waardig 👌👌

3. Sept 20 18
    Hier op een zaterdag met 3 personen wezen Wokken. De Wok Maaltijden waren heerlijk, werden door goede koks bereid. Wat ik wel als vervelend heb ervaren is dat ik tot 3 keer toe op de rijst moest wachten omdat deze op was, het duurde zeker 20 min. Dat deze werd aangevuld, terwijl mijn Wok gerecht al was bereid en deze ging afkoelen. Verder is de ambiance ook vergane glorie, ik schrok van het rode tapijt die op verschillende plekken stuk was. Ik denk dat Shanghai zo langzamerhand toe aan een nieuw onderkomen, bv op de randweg van steenwijk : een modern Wok Restaurant laten bouwen wat van deze tijd is.

4. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Komen zeker nog eens terug.

5. Personeel adviseerde 2 verschillende gerechten te nemen. Wij kozen babi pangang met bami, en mie met vegetarische tjaptjoy. Porties echt groot, dus goede tip van personeel.
    Babi pangang voortreffelijk, knapperig etc. Vegetarische tjaptjoy heerlijk vers en (fris) beetgaar. Met 4 bier nog geen 40€.

6. Afgelopen week hier gegeten, was prima! De bediening is snel, er wordt niet te zuinig gedaan met de porties en de Teppan gerechten smaken goed. Men komt ook met speciale gerechten die niet op de kaart staan als je hier om vraagt, zeer attent. Aanrader!

7. Hier op zondag à la carte gegeten. Hoi Sing menu en een teppan for yuk besteld. Heerlijk gegeten en leuke dames in de bediening.

8. Erg vriendelijk personeel en als je vraagt of het vlees zacht kan of b.v de atjar uit de bami pangang kan dan doen ze het

9. Hier onlangs een verassingmenu besteld waar ik zeer content mee was. Een groot scala aan lekkernijen werd er geserveerd verdeeld over 5 gangen. De kwantiteit was zeer royaal. Wij hebben het niet op kunnen krijgen. De bediening was erg vriendelijk en attent.

10. Perfecte wok en teppanyaki. Eén van de beste biefstuk tot nu toe gehad, van binnen heerlijk rood! Ook zalm is hier heerlijk. Heerlijke dranken, uitstekend personeel. Fijn om hier te komen voor een acceptabele prijs. Shanghai heeft geïnvesteerd in kwaliteit in de afgelopen maanden.

Ook verbeterpunten:
    - sushi bevat geen zalm en is bovendien zuur, minder azijn aub
    - gebakken banaantjes drijven in een bodem met olie, zou niet hoeven
    - knoflook oestersaus smaakt niet naar knoflook en het eten blijft heel flauw, er moet meer zout bij

Wel lachwekkend dat in 2 uur tijd vijf maal personeel naar de AH is geweest voor Nutrilon ;-) De klanten zien dat!

11. B.E.Schuit

Wij zijn met een groep geweest, maar de service was ver te zoeken helaas. In plaats van ons in de watten te leggen, werd er moeilijk gedaan over een extra drankje, de saus die je mocht kiezen was ver te zoeken op je bord en we werden letterlijk de tent uitgekeken zodat het personeel naar huis kon.
    Helaas viel het eten ook erg tegen qua versheid. De kroepoek was slof, de spa rood had geen prik meer en met de cake-toetjes kon je een wedstrijd beschuit fluiten houden. Jammer, maar hier komen wij dus niet meer terug...

12. G. Ortdroog

Met een grote groep geweest. Er waren weinig tot geen andere klanten. Weinig keus.. Sommige dingen waren uitgedroogd. Niet klantvriendelijk, ze keken ons de zaak bijna uit!! Zeker niet voor herhaling vatbaar...

13. T.pleister

Wij hebben er 31 okt.gegeten met 9 pers.(gezellig avondje met collega's). De saus die bij de wok hoorde was ver te zoeken, erg waterig! De browniecakjes waren gortdroog, zat bijna geen prik in het drinken maar t ergste was de bediening. We werden om 21.20 de deur uitgekeken, elke keer naar de klok kijken terwijl ze geopend zijn tot 22.00 uur! We waren amper de voordeur uit en deze werd direct op slot gedaan. Nee wij gaan daar nooit meer eten, erg jammer! Dus geen goeie reclame voor dit restaurant!

3,6
  14. Ik vond het erg tegenvallen. Qua eten was er niet veel keuze, zowel bij de wok als het buffet. Moest lang wachten tot dat je gerecht werd bereid en wat je kreeg was matig en een kleine hoeveelheid. Het is er erg klein dus met een grote groep mensen bij het buffet is het lang wachten. Het duurde erg lang voordat je het bestelde drinken kreeg. Dessertbuffet vond ik helaas ook matig. Sfeer was wel goed en de bediening vriendelijk. Gelukkig was er een leuke aanbieding van 15,-.

5,3
  15. Vorig weekend met drie personen wezen wokken. Prima bediening, redelijk veel keuze, had wel meer keuze mogen wezen in vleessoorten voor de wok. Voor deze prijs zeker een aanrader!

16. C&I 156 punten

Op een zaterdagavond hebben we hier een Chinese rijsttafel genuttigd. Alle gerechten waren vers en er was ruim voldoende. De bediening was prima. De tafels staan wel wat dicht op elkaar, maar je kunt hier toch leuk zitten.
    Conclusie: Prima gegeten, voor herhaling vatbaar.

17. Lekker gegeten.
    Ik kom hier niet zo vaak, maar de nasi etc. was uitstekend. Mijn broer is vegetarisch, en er was volop keus. Niet duur ook. Vriendelijke bediening.
    Wellicht de volgende keer eens uitgebreider eten hier!

18. Cynthia van den Berg-Ekkeveld

De mensen die dit wokrestaurant een 10 geven zijn of nooit ergens anders geweest of wij hebben het gewoon niet getroffen. Er staat iemand achter de teppan yaki zo sloom te werken dat het irritant wordt en blijft maar olie over produkten gooien waardoor het te vet wordt. De keuze in kant en klaar gerechten is minimaal en wat er staat wordt slecht bijgevuld. Aardappeltjes staan bol van de peper en veel gerechten staan uit te drogen. De bami en nasi waren wel prima maar over het algemeen slecht gegeten hier. Personeel vraagt wel 3 keer of het heeft gesmaakt en heb dus 3 keer moeten uitleggen dat we het niet zo goed vonden. Was toch dezelfde persoon dus de standaard tekst tegen de klanten waarschijnlijk.

19. Hiddo Grosbeek

Gisteren met mijn vrouw Pippeke even een hapje wezen eten. We eten thuis vaak groenten met aardappelen, dus een keer nasi of bahmi doet een mens goed.
    Bij aankomst werden we vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw (volgens mij heette ze Chi Cha, maar ik ben slecht in het onthouden van Chinese namen).
    Eenmaal aan tafel twee drankjes besteld en wat soep. Bij het uitserveren van de drankjes en de soep gebeurde iets vreemds. Chi Cha had enkele bahmislierten in haar haren, en de soepresten zaten overal op haar kledij. In een poging de slierten uit haar haren te vissen viel mijn Bitter Lemon in de ossenstaart soep van mijn vrouw Pippeke. Verward en licht geschrokken depte Chi Cha de hete soep op uit de schoot van mijn vrouw. Met een snelle beweging wist ze een stukje gevallen vlees uit de schoot van mijn vrouw naar binnen te werken. Dit vond ik minder smakelijk. Gelukkig kreeg mijn vrouw al snel een nieuw kommetje soep geserveerd.

Na dit incident heb ik de gastvrouw de hele avond niet meer gezien, ik hoop dat alles goed met haar gaat; aangezien ik erg veel sympathie voor haar (en haar hardwerkende zoon Jan Tran) kon oprbengen.

Het hoofdgerecht ( voor mij nummer 26, de dubbele Bahmi met ossenstaartpuntjes, gebakken prei en cashewnootjes en voor mijn vrouw nummer 40, tarwenasi met diverse groenten (vegetarisch)) werd uitgeserveerd door eerder genoemde Jan Tran. Zoals gezegd prima kerel hoor, wel even wat aan de lichaamsgeur doen. Tevens druppelde het zweet in een niet geringe aantallen van zijn hoofd af. Een enkel druppeltje vond bij het uitserveren mijn ossenstaartpuntjes. Omdat ik niet wilde dat Jan Tran op zijn kop zou krijgen, heb ik het maar zo gelaten.

Het hoofdgerecht was prima, al was de tarwenasi van Pippeke niet helemaal gaar.

Al met al een prima Chinees-Indisch restaurant in Steenwijk.
    Tip: bij een fooi van meer dan 5 euro krijg je vaak een gratis (korte) massage van de beeldschone bardame!

20. Ik heb afgelopen weekend met de familie gereserveerd bij het wok restaurant. Ik had een super tafeltje gekregen en genoten van de avond. Het personeel was erg geduldig en vriendelijk. Mijn dochter heeft een bepaald dieet en het personeel wist waar we het over hadden en konden ons goede uitleg geven. Ik zeg, tot de volgende keer maar weer!

21. S. Lablaadje

Wederom gegeten bij deze fantastische tent. Aan die goed gebakken biefstukken kan niets tippen. Met de kerst voor de deur weer een prima plek om te gaan eten!

22. vrienden van Vri-Jon

30 september 2011 hebben wij met een groep van 20 personen een heel gezellige en smaakvolle wokavond gehad in dit restaurant.
    Het personeel was geduldig en zeer vriendelijk daar wij met een grotere groep zouden komen dan eerder was afgesproken. Ze hebben alles in werking gezet om ons een plekje te geven. Bleek de groep toch niet groter te zijn, het was allemaal geen probleem. Er werd een goede uitleg gegeven aan mensen die nog nooit hadden gewokt.

23. marjan & Jeroen

Wij hebben met de hele familie, genoten van ons wokavondje! Er was ruime keuze in allerlei heerlijke hapjes naar keuze. De bediening was uitstekend.

24. Wij ervaren de laatste tijd jammer genoeg een achteruitgang in zowel het eten als de service. Het gemis van de goedlachse en ervaren chinese kok is overduidelijk. De praatjes en uitleg met daarop gevolgd het juiste sausje van deze kok "maakt" grotendeels het wokken in dit restaurant tot een leuk uitje. De vervanging door een hollandse jongeman die samen met een chinese jongeman de gerechten met weinig interesse voor je klaar maakt is wat ons betreft een hele foute keus. De gerechten worden te zout en te doorbakken bereid. Als je de volgende keer aanwijzingen wilt geven (graag minder zout en niet te lang bakken a.u.b.!)wordt je zogenaamd niet verstaan en gaat de jongeman toch gewoon zijn eigen gang.
    De service laat ook te wensen over. Wij vinden het knullig om hier aan te geven dat als je een tafel reserveert bij het raam en zelfs het nummer van deze tafel doorgeeft, deze toch bezet is. Het parttime personeel heeft geen feeling heeft voor het werk wat ze doen. Niet vriendelijk, bijna onaardig en geen enkel benul hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn en of ze het wel of niet goed doen.
    De vieze ijsbak is duidelijk aan vervanging toe en het eten is te doorbakken. De vinylvloer vlak bij de ijsbak is duidelijk aam vervanging toe, stukken uit de vloer en alles plakt aan je schoenen.
    Wij wachten eerst maar eens een flinke tijd eer wij weer een tafel reserveren.

1,9
  25. Jan-Jan

Al voor de binnenkomst is de toon al gezet. Het is geen modern ogend gebouw, maar een echte authentieke Chinese sfeer. De twee leeuwen beelden precies uit waar het allemaal om draait. De rechter leeuw die het welpje de muil open beukt staat symbool voor de mentaliteit van de hardwerkende Chinezen. De linker leeuw is dan weer een afspiegeling van het genot dat ontstaat door de grandiose wisselwerking tussen culinaire en culturele hoogstandjes.

Van het standaard assortiment valt natuurlijk veel te genieten, maar de klapper op de vuurpijl is toch echt de wokafdeling. Hier kan men voor een zeer schappelijke prijs zich te goed doen aan diversie buffetten (van voor to na) en natuurlijk de wok en bakplaat. De uiterst geslepen koks spelen het klaar om uw gerecht sappig en lekker pittig tegelijk aan u voor te schotelen. De kakelverse tongfilet, sappige bief en stevige garnalen kan niemand iets op aan te merken hebben.

Ook het drinken is bij de prijs inbegrepen en ook op dit gebied zijn ze niet te kloppen. Zo heeft men voor de liefhebbers van het "even zakje Tsingtao halen" een goed gekoelde fles-variant beschikbaar gesteld. Een echte aanrader!

26. Het was daar erg gezellig, sauzen waren prima te doen, verder hebben ze naast het wokken daar nog een variatie van een bakplaat, de tepanyaki. Was erg goed, de chef erachter was geweldig, wist veel van eten af en was duidelijk ervaren in het gebied van koken.

Daarnaast zijn de serveersters erg goed, ze hebben goed voor ons gezorgd en ik hoop dat ik daar weer snel heen kan.

Klasse!

27. K. Baard

Zoals ieder bezoek was het ook deze keer weer genieten. Niet alleen de wok is verbluffend, de bijgerechten eromheen zijn altijd vers en snikwarm.

Met deze warme tijden mag de airco nog wel wat harder aangeslingerd worden, maar de sfeer maakt alles weer goed. Mijn dank is verpletterend!

28. Het restaurant is behoorlijk gedateerd en het ruikt er wat muf. Ook de toiletten waren niet fris.

Het eten was redelijk maar niet echt overtuigend.

Jammer dat de serveerster zo slecht Nederlands sprak.

29. Komt in de buurt van de kwaliteit bij van der Valk. Niets meer of minder dan een vreetschuur. Kwaliteit van het eten erbarmelijk. Supergaar met vieze zoete saus.

2,9
  30. Al vaak erg lekker gewokt daar! Niet groot, maar wel gezellig. Vriendelijk personeel en lekker eten!

31. De gemiddelde ervaring. Dus zijn er minder goede Chinese restaurants maar er zijn er ook veel die beter zijn. Bediening en kwaliteit is zoals het hoort en dat zou ook niet bijzonder moeten zijn.

32. Als je op zoek bent naar Chinees eten zoals het hoort te zijn dan kun je dit restaurant gerust bezoeken. Vooral verse ingredienten en een variatie aan gerechten. Vriendelijk personeel.

33. yvonne tol

Gewoon de beste in Steenwijk.
    Met name de Wok afdeling ben ik erg tevreden over

34. Guido Huizinga

Heb er vorige week gegeten, kwam van een Kaasfestijn af dus ik had wel trek in wat pittigs. De Babi Panggang genomen met Chinese Bahmi. Voortreffelijk werkelijk waar. Vriendelijke bediening, en de sfeer was erg prettig. Aanrader!

35. Jaap van Leuven

Het eten is werkelijk fantastisch en dan vooral de wok afdeling. De bediening is altijd erg vriendelijk en vrolijk. Er hangt een gezellige sfeer en het is totaal niet duur.

Kortom, er valt niets meer te willen

36. Folkert & Karin

we hebben ons buikje heerlijk rond gegeten

37. sven van den berg

Super was het !!!