Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Steenwijk verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gewoon een top restaurant

2. Lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug!

3. Het was simpelweg perfect. Ik kom hier steeds weer en het is altijd boven verwachting goed.

4. Zuid-Amerikaans Steenwijk

J. Donker

Allereerst een gastvrij ontvangst. Voor een zaterdagavond was het niet druk, maar wel gezellig. De drankjes werden vlot geserveerd. Het was even wachten op ons voorgerecht. Voorgerecht smaakte daarentegen prima. Ons hoofdgerecht was van de grill. Het vlees smaakte heerlijk en de sausjes ook. Verder een leuke opmaak op het bord. Het saladebuffet gaf helaas niet zo veel keuze en er was niet genoeg. Gelukkig hadden we genoeg aan het gegrilde vlees, de rijst en de patatjes. Het dessert wat bij het menu hoorde, zag er leuk uit en smaakte redelijk goed. Al met al prima gegeten.

5. E. Spitzen

Er was maar 1 soort groente (bietjes). Voor iedereen dezelfde groente. Ik miste rauwkost of nog een groente. Het vlees was prima. Ook de patat was te weinig. Later werd er nog een 1 klein bakje bij gebracht voor 4 personen! Echt te weinig… Jammer!
    Ook de stoelen zaten verschrikkelijk! Wij hadden de pech dat we ruim 3 uur op oude, krakerige stoeltjes zaten. Het toetje moesten we ook lang op wachten. Ze waren het vergeten “op de rol te zetten”.
    Ik had er wat gemengde gevoelens over!

6. Gisteren 2 doner gehaald. Zo slecht heb ik het nog nooit gehad 13. - Euro zo de prullenbak in. Opgewarmd vlees gemengd met ander soortig vlees, aangebrand en uitgedroogd, heel erg jammer.

1,9
  7. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Veldhuis

Lekker gegeten, heerlijke spare-ribs en de zalm van de gril ook!
    Vriendelijke bediening.
    Saladebar was beetje leeg… maar de snel klaarmaakte aubergine met champignon lekker.
    Prijs kwaliteit goed.

8. Al een aantal keren heerlijk gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding en een gezellige entourage. Echt een aanrader!

9. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Altijd lekker en goed verzorgd eten!

10. Mediterraans Steenwijk

Goede sfeer, enthousiaste bediening, prima eten.

11. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Leuke sfeer, bediening top.

12. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heb gebeld en gevraagd of er ook biefstuk bezorgd kon worden, en dat kon mits ik relatief in de buurt zou wonen dit om de kwaliteit te kunnen waarborgen (gaart door in warmhoud box)
    De bezorging was lekker snel en de biefstuk heerlijk! peperroomsaus erbij, friet , salade en blikje cola. Dit bestel ik zeker nog een keer, Top!

13. Op een rustige woensdag avond. Zeer lekker gegeten. Alles werd goed en snel bereid door de 3 dames. Bediening was lekker los en vriendelijk. Aanpassing aan gerecht was geen probleem.

14. Chinees-Indisch Steenwijk

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Komen zeker nog eens terug.

15. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wat hebben we lekker gegeten! En wat een vriendelijke service, ook naar onze zoon van twee toe. Hij mocht zelf zijn ijsje maken en toen hij die niet meer op bleek te kunnen kreeg hij extra chocolade lollies mee naar huis omdat hij die zo lekker vond! We hebben een heel gezellige avond gehad hier.

16. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Jan Roelof

Live gitaar muziek wel leuk maar een beetje te aanwezig. Eten helemaal goed en een attente bediening.

17. Het eten, biefstuk en stoofpotje waren geweldig bediening goed maar toch een opmerking vooraf had ik op de site gekeken op de menu kaart zijn de prijzen anders(duurder)ik maakte daar een opmerking over maar dat lag aan zijn website beheerder bij het afrekenen toonde hij zich geen goede gast heer door niets aan de prijs te doen(neem je verlies van vijf euro of geef een bakje koffie)nutwee weken later kijk ik op de website en nog steeds de oude prijzen?

18. Vanavond met zijn vieren wezen eten.
    Er waren geen andere gasten.
    Eten was matig, vrij smakeloos, pittig geprijsd. Tot onze verbazing werden er mensen weggestuurd om 19.45 Omdat de keuken gesloten was (!) wij waren de deur nog niet uit en werd gezegd” gauw dweilen, ik ben er klaar mee”. Al met al… 1× en nooit weer!

1,6
  19. Zuid-Amerikaans Steenwijk

bedrijfs uitje

Geef nooit een 10, maar dit was het bijna. Op laatste moment gereserveerd voor grote groep. Was geen enkel probleem. Vriendelijke ontvangst. Eten was heerlijk.

20. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Johan Dekker

We hebben heerlijk gegeten, Bediening netjes en vriendelijk en kwamen geregeld vragen of er nog wensen waren, Het was vol en druk en toch hoefden niet lang te wachten en alle gerechten waren netjes verzorgt en op juiste gaarheid De saladebar was goed gevuld. Met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, Klein minpuntje was deze avond veel gasten die toch na buiten gingen om te roken, hierdoor kreeg je soms een koude tocht op onze plaats langs de benen, Echter hier kan het Restaurant niets aan doen, komt door de gasten Rokers.

21. Lekkerste spareribs die te krijgen zijn, mits je de goede versie krijgt. Helaas verschilt het per keer enorm. Zowel qua smaak als gaarheid van het vlees. Gelukkig is het vaker goed als slecht.
    Vriendelijkheid en verstaanbaarheid aan de telefoon zou wat kunnen verbeteren. Bezorgers altijd vriendelijk.

Ondanks de minpunten blijf ik een trouwe klant.

5,3
  22. Dirk Dirksen

Bereklauw (schijven gehakt met uienringen) besteld en deze was lauw van binnen. Reactie na
    melding; tsja...
    Friet besteld zónder zout en word met zout geleverd. Vergissing is menselijk en de friet werd nogmaals gebakken en daarna wel zonder zout neergezet.
    De friet is een kruising tussen franse en gewone friet. Oftewel iets dunner dan normale danwel iets dikker dan franse frietjes. Portie is mager.
    Als het zo gaat, bak ik liever zelf of ga naar een goede snackbar. Eet ze!

23. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Vriendelijke, vlotte bediening. Goede kok. Heerlijk gegeten.

24. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijke spare-ribs gegeten deze week. Zelden spare-ribs gegeten die zo perfect klaargemaakt waren. Ook de bediening nam de tijd en was zeer vriendelijk.
    Het was de eerste keer maar wij komen hier zeker terug en ik zeg: Argentino Tango in Steenwijk is een aanrader.

25. Zuid-Amerikaans Steenwijk

We hebben heerlijk gegeten, met alles erop en eraan. We waren met een groep en iedereen bestelde iets anders, maar we hoefden niet lang te wachten en alle gerechten waren mooi opgemaakt en precies goed qua gaarheid en temperatuur. De saladebar was goed gevuld.
    De bediening is vriendelijk en attent en je kunt meekijken in de keuken. En na dit alles viel de rekening ook nog mee!

26. peter duinkerk

Het eten is altijd erg lekker.
    Ik ben er nu wel een klaar mee dat ze bij de bediening meer staan te praten dan je bestelling op te komen halen.
    Ook komt je eten niet tegelijk op tafel, dat vind ik erg jammer.

27. Super lekkere zalmsalade gegeten!
    Top!!!

28. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gisteravond erg lekker gegeten bij argentino tango.
    Voorgerecht een carpaccio van rundvlees en pittige worstjes, hoofdgerecht zoete spareribs die echt zo van het bot afglijden en heerlijk mals zijn en een ribeye was goed gekruid en mals.
    Nagerecht een koffie en een warm chocolade cakeje met ijs.
    Voor herhaling vatbaar.

29. Wilma Duijnstee

Wat een geweldige mensen werken hier die nog weten wat service is. 17 November gegeten en zo goed dat we gelijk voor de zondag opnieuw hebben gereserveerd. Aan het eind van de avond kreeg ik totaal onverwacht van het personeel nog cadeautjes voor mijn verjaardag! Nog nooit op die manier meegemaakt. Een dikke pluim! Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer!