Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Steenwijk verdeeld zijn.

Joke Gordijn

Op het bord buiten staat plate “ snitzel incl krulfriet en salade” 11 euro. Wij bestelden alle twee de schnitzel. Wat lag erop ons bord een halve schnitzel . Maar dat stond niet op het bord buiten. Toen ik hier iets van zei kreeg ik als antwoord “ voor 11 euro mevrouw dat is een halve”. Maar dat staat niet op het bord buiten. Kan ik dan ook de helft afrekenen? Dat ging natuurlijk niet. Hier dus nooit meer eten. Je wordt in de maling genomen waar je bijstaat.

Na een warme ontvangst heerlijk gegeten! Een aanrader!

3. Chinees-Indisch Steenwijk

Beetje een aparte onderneming. Ik ben zelf wonende in Steenwijk en bevind mijzelf vaak in Steenwijkerdiep en de omgeving. Wat ik zo opmerkelijk vind is dat ik nooit klandizie merk; ik zie nooit mensen naar binnen lopen, ook heb ik nog nooit iemand positief horen praten over Dynasty.
    Natuurlijk moet je niet zo snel oordeel trekken zonder het eten eerst te proberen. Dus ik ging met een maat naar binnen op een sombere avond.

De eerste indruk van het interieur was somber en vervallen. Er zaten vlekken op de stoelen, het gordijn hing aan zijn laatste draad, tafelkleed was van papier en zag er uit alsof het er gewoon opgesmeten was: het zag er over het algemeen niet onderhouden en verwaarloosd uit.

Het menu was niks bijzonders, gewoon de typische afhaal Chinees-Indo mix. Ik bestelde wat volgens het menu "nasi-kip" was. Nou prima, 8 euro neergetikt en ik kan je vertellen ik kon beter een pizza halen want het was niet te eten. Het meest lullige was nog dat het blijkbaar 2 aparte gerechten waren. Een bak droge nasi (met HAM in plaats van KIP!?) en gewokte kipdij met ondoorbakken groenten. Ik snap dat groenten met een bite lekkerder zijn maar dit was gewoon rauw. Godzijdank was de kip wel doorbakken, maar vrij droog. Ook zijn zij helaas gegaan voor het goedkopere kipdijvlees in plaats van kipfilé, maar dat kwam misschien wel door het gerecht. Wat ik niet snap is dat het geadverteerd wordt als "nasi-kip" terwijl kip een bijgerecht was en er ook nog ham in de nasi zat. Ik heb hier persoonlijk geen probleem mee, maar wat nou als je geen varkensvlees eet? Dan ben je de dupe.

Ik kan u vertellen, mijn avondmaal was verpest en ik heb driekwart weggegooid omdat het niet te eten was. De nasi smaakte naar supermarkt kant en klare meuk en de kip was zo droog als karton. Ook vermelden zij er niet bij dat dit gerecht groot genoeg is voor 2 personen.

Één keer, nooit weer!

De sfeer gezellig en gemoedelijk, het eten is perfect. Het toetje crème brulee, zag er prachtig uit en was heerlijk. Het was zeker niet duur en een aanrader om nog eens terug te gaan. Personeel ook zeer vriendelijk en attent.

Goed eten voor goede prijs! Aanrader!

Chefs menu gegeten. Was voortreffelijk. Alles goed op smaak met verrassende combinatie’s. Pluim voor de keuken en de bediening.

Wim Beerlage

Het eten was heerlijk en qua hoeveelheid precies genoeg. Jammer dat de koffiemachine storing had en er steeds koude lucht naar binnenkwam als de deur werd geopend. Erg krappe garderobe ook. Desondanks, een aanrader.

Het eten was fantastisch. Bediening en service top. Klein maar oh wat goed!!

Mia vugts

Via Internet naar een restaurant gezocht ivm met weekendje in de Weerribben. 'T Veerhuis kreeg goede recensies dus daarvoor gekozen. Het was geweldig.
    Heerlijk eten, goede sfeer, vriendelijke bediening en hard werkende koks die vanuit een kleine keuken de heerlijkste creaties bereiden. We zijn de volgende dag teruggegaan en het was weer top!

Danny meurs

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Complimenten aan de kok die er echt een feest van maakte. De bediening was ook top. Komen zeker terug.

Jan van der Veen

Gezellig, prima service, lekker eten, heerlijke rode wijn.

Tony Dacosta

Zaterdag 6 oktober hier een personeelsuitje gehad wat een feest. Eten was lekker en heerlijk Hertog Jan op de tap mijn avond kon niet meer stuk. Wij komen volgend jaar weer! Bedankt voor een top avond.

Fantastisch eten en een goed kwaliteit prijs verhouding.
    Gekozen voor het menu van de chef Fantastisch.

14. Internationaal Steenwijk

Tiny Noot

Wat jammer! Ik had al weken van te voren een tafeltje gereserveerd i.v.m. de 75e verjaardag van mijn man. Wat schets mijn verbazing dat er al 2 dames aan dat tafeltje zaten! Had ik meteen moeten zeggen, maar daar ben ik dan te " netjes " voor. Het eten was ronduit teleurstellend. In het vlees zat veel zeen en de schaaldieren waren nogal smakeloos. Alleen de voorafjes waren een aangename verrassing; dus toch nog iets positiefs! Maar we komen zeker niet meer terug!

Ssst. Niet verder vertellen!
    Groots genieten in een klein restaurant. Werkelijk álles klopt.

(Ik raad het maar niet aan, want dan is er straks geen plaats meer voor ons🤓)

Langezaal

Al jaren top restaurant! Geweldig eten voor de prijs die je betaald.

17. Chinees-Indisch Steenwijk

Sept 20 18
    Hier op een zaterdag met 3 personen wezen Wokken. De Wok Maaltijden waren heerlijk, werden door goede koks bereid. Wat ik wel als vervelend heb ervaren is dat ik tot 3 keer toe op de rijst moest wachten omdat deze op was, het duurde zeker 20 min. Dat deze werd aangevuld, terwijl mijn Wok gerecht al was bereid en deze ging afkoelen. Verder is de ambiance ook vergane glorie, ik schrok van het rode tapijt die op verschillende plekken stuk was. Ik denk dat Shanghai zo langzamerhand toe aan een nieuw onderkomen, bv op de randweg van steenwijk : een modern Wok Restaurant laten bouwen wat van deze tijd is.

Eten was goed en met aandacht bereid. De bediening was bijzonder gastvrij

Dutchstonehenge

Verrassing van de chef met mooie wijnen is een aanrader. Mooie 3 gangen diner. Uitstekend rekening gehouden met glutenintolerantie! En niet door iets weg te laten maar er echt rekening mee te houden. Bediening uitstekend en de rekening ook. ;)

Gerechten kwamen te snel en was niet verzorgd. De medium biefstuk was doorbakken en bijna geen groenten. De sjalotten/rode wijn boter bleek een dikke plak boter zonder sjalotten en rode wijn. Geen aanrader.

21. Lunchroom Steenwijk

Regelmatige bezoeker voor koffie en broodjes to-go. Is een leerwerkbedrijf dus personeel is niet altijd even ervaren. Doen duidelijk hun best en de begeleiders staan meestal direct klaar om te helpen.
    Koffie (peeze) lekker, broodjes sinds de nieuwe kaart echt super. Eerder duurde het altijd erg lang. Nu word het voor je neus bereid en is het zo klaar.

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening en een top gastvrouw. Een aanrader!

We hadden een proeverij van voorgerechtjes en daar betaal je € 3,00 extra voor. Geen probleem, maar helaas was de soep aangebrand en hebben we om nieuwe gevraagd, maar dit was hetzelfde. Dit hebben we weer aangegeven, maar we kregen als reactie: Oh ik dacht dat de soep koud was". Wanneer het mijn restaurant was dan had ik gezegd die € 3,00 hoef je niet te betalen. Het vegetarische gerecht viel ook erg tegen. Overige was goed.

In 1 woord "geweldig".
    Hele gezellige avond gehad met lekkere gerechten en bijpassende wijnen👌🏽👍🏼

Ruth Spijkerman

Amazing service, amazing food!
    Love everything about this restaurant 😉

Ype. Weijdema

Was erg leuk en erg lekker weer.
    Altijd gezellig om daar even te gaan eten.

Kleinschalig, prima eten, vlotte bediening. Aanrader!

Heerlijk gegeten! Was goed voor elkaar!

Heerlijk gegeten in een heel sfeervol restaurant

30. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijk gegeten bij Argentino Tango. We hadden een menu voor twee personen. We hadden heerlijke voorgerechtjes, goed vlees en een gezellig en lekker toetje. De gepofte aardappel bij het hoofdgerecht is een aanrader!
    Het was wat teveel om helemaal op te eten, er werd gelijk aangeboden 9m het in een bakje te doen om mee te nemen. Fijn dat er zo niet onnodig goed eten wordt verspild.