Verse salades Heerlijk belegde broodjes Ontbijtservice per persoon, nu ook in een ontbijtbox! Voor meer info: 0621-262233 Tapas catering (groepen vanaf 15 personen) op aanvraag!

Welkom op onze site,

Catering Het Pakhuys is gevestigd op het volgende adres: Dolderweg 27G te Steenwijk. Vanuit deze lokatie verzorgen wij uw catering op maat, maar ook onze ontbijtservice (ontbijtinsteenwijk.nl) en onze maaltijdservice, deze wordt warm aangeleverd op 2 momenten van de dag, te weten tussen de middag en in de avond. Wij werken met porcelein, nagenoeg geen plastic maar wel duurzaam! Wij zijn nu bezig met een opstart voor de bezorging van koelverse maaltijden rondom Steenwijk. Voor meer informatie bel (0621-262233) of mail ons(info@hetpakhuys.eu)! Op onze nieuwe lokatie gaan we voor duurzaam, zo koken we niet meer op gas maar elektrisch en gaan zo veel als mogelijk het plastic vermijden. Ook koken wij op UW lokatie en verhuren klein materiaal zoals porcelein, statafels maar ook kolen bbq! (nieuw in ons assortiment) . Voor foto\'s zie galerij! Voor meer info of vragen, ons telefoonnummer is: 0621-262233 of mail ons: info@hetpakhuys.eu

Onze specialiteiten

Catering activiteiten 7 dagen per week