Op dit adres zit nu: Eet en Pannenkoekboerderij Steenwijk

1424319554 71
1431905730 75
1439491906 70
1488802049 76

1. Hier en daar een kanttekening, maar we zijn wel tevreden en voldaan naar buiten gestapt.

2. Wij hebben met 9 personen heerlijk gegeten. Alles was prima van smaak en goed gaar. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de spelletjes en na het eten gezellig nog even in de speeltuin. Alle gerechten werden gelijktijdig geserveerd en binnen een half uur op tafel. Prima bediening. Zijn al diverse keren geweest en zullen nog vaak teruggaan.

3. Op Koningsdag een hapje gegeten bij De Olde Vesting. Bediening was ronduit teleurstellend. Duidelijk geen zin in haar werkdag, geen spontaniteit, geen uitstraling, zeer gemiste kans. Hoewel de drukte meeviel ruim een uur moeten wachten op onze pannenkoeken. Bij het afrekenen geen 'Heeft het gemaakt?', 'Goeiendag" of 'tot ziens'...

Voor ons een eerste, maar zeker ook de laatste keer..

4. Ongezellig. Eigenaar totaal niet vriendelijk. Doet net of je lucht bent ook al ben je de enige gasten. Kan nog geen goedendag af.
    Klein, te dun mini pannenkoekje. Veel te weinig voor volwassen mensen. Te duur voor wat je krijgt. Mis ook bij het lunchgerecht wat garnering zoals tomaat, komkommer, en dergelijke. Ook raar dat wanneer je een pannenkoek bestelt, je ingrediënten los in een bakje erbij krijgt. Dus koud en niet meegebakken. Wat meer fantasie van de kok. Vraag mij af of er een kok is.
    Niet voor herhaling vatbaar.

5. We hebben allen goed en lekker gegeten. Dank en tot snel

6. germa menger

Vanavond gegeten bij De Oude Vesting. Geen aanrader, we hadden twee mixed grill, en een varkenschnitzel met champion saus en paprika en uien. Schnitzel was koud, droog en taai, saus kon je niet vinden, de champions, uien en paprika waren koud en vies. De mixed grill kipfile was koud, varkenhaasje droog, en de sparibs echt ranzig.

Hoe we behandeld werden na commentaar is echt niet normaal, we gaan hier nooit weer heen, en ik zou het dus ook niet aanraden, misschien alleen voor de pannenkoeken. De eigenaar moet een keuze maken: of je bent alleen pannenkoekenrestaurant, of je zorgt dat je voor andere gerechten een betere kok vindt, en niet zomaar wat doen, en dik laten betalen voor alles wat je niet eens op kan eten, omdat het gewoon echt niet te eten is.

7. Janssen

Met het gezin pannenkoeken gegeten. Helaas vonden wij deze niet echt lekker. De smaak was nog wel ok maar ze waren erg slap en klef. De naturel pannenkoek was niet zo heel dun maar die met spek en kaas was erg dun en daardoor nog slapper. Het personeel was best vriendelijk maar een van hen stond achter de bar te eten en drinken en dat ziet er wel wat vreemd uit.

8. Jan 27 punten

Gezellig ja, de speel gelegenheid voor de kinderen is geweldig, de pannenkoeken goed, maar bijvoorbeeld mixed gril wat wij daar twee keer gegeten hebben viel erg tegen. Geen enkele smaak aan de kip. Nagerecht sorbet niet te eten.

Wij gaan er met de kleinkinderen heen voor de speelgelegenheid, drinken er wat, maar gaan ergens anders eten. Wanneer je bovenstaande aangeeft krijg je geen enkele reactie.

Wij zien er vaak enkele auto's staan met het logo van De Oude Vesting, wij hopen dat dat er ook één is van een echte kok.

10. Vanavond met z'n 2tjes uit eten bij Restaurant de Oude Vesting. Inmiddels mijn 3e bezoek, en uiteindelijk tevreden naar huis.

Mix Grill voor mij, mijn vrouw een Zalm plate. In de mixgrill een varkenshaas, beetje rose, absoluut uit de kunst. Kipfilet en een sparerib. Spareribs moet je sowieso van houden, dat was niet bijzonder, maar de kip was rauw van binnen.
    Hetzelfde verhaal voor de zalm, die was ook niet gaar.

Even iemand van de bediening erbij geroepen, die nam het mee en even later kregen we het terug, uiteraard WEL gaar met 1000x excuses. "Tijdelijke kok" (voor ons trouwens niet relevant).

Bij wijze van tegemoetkoming kregen we cappuccino, en warme choco van het huis aangeboden, wat ik keurig vind. Mijn inziens is het niet erg dat er ergens fouten gemaakt worden, maar de manier van oplossen is hier uit de kunst.

Bediening is netjes in omgang, verzorgd en heeft gevoel voor humor.

11. Hebben hier gegeten 12 september. Enorme teleurstelling.

De soep vooraf was lauw en waterig, waarschijnlijk uit een blik of pakje. De plate met schnitzel was niet te eten, het smaakt naar karton. De salade was erg zuur, iets te veel azijn gebruikt waarschijnlijk. De plate met mix gril had een droog stuk kip en de rest van het vlees was niet veel beter. Voor de kids was er patat, alleen was dit gekruid en gekruld. Kinderen hebben liever gewoon patat.

Alles met alles was het bijzonder jammer en kunnen ze zich beter bij alleen maar pannenkoeken houden (of een betere kok).

12. Wij zijn 6-6-14 voor het eerst bij dit pannenkoekenhuis geweest en wij vonden het super gezellig. Lekkere pannenkoeken gegeten. Het is voor ons wel voor herhaling vatbaar.
    Alv bijv dank Willem

13. Heerlijk gegeten. Pannekoeken heerlijk dun, veel keuzemogelijkheden!
    Voor kinderen speciale speelhoek, dus ideaal.

14. diepjes

15. Na mijn iets negatieve reactie van koninginnedag wil ik graag deze recensie plaatsen. Gisteravond hebben we heerlijk op het terras gegeten. Wij een saté en onze zoon een pannenkoek met appel.

Pluspunt vonden wij echt dat er meer bediening was en dat was ook te merken. Dus dat is echt een vooruit gang. De pannenkoek was ook weer mooi dun en dat vind ik erg fijn. Vond hem wel wat zoutig maar onze zoon had er geen problemen mee. De saté was ook heerlijk alleen jammer dat je kon zien dat de saus was opgewarmd in de magnetron. Misschien een tip omdat nog even door te roeren voor je serveert.

En na het eten nog even wat gedronken op het picknick bankje in de speeltuin. Een heerlijke speeltuin voor de kinderen. Voor klein en groot is er wel speelgoed en glijbanen te vinden. Echt goed gedaan!

Wij waren erg tevreden en komen zeker weer terug.

16. Op Koninginnedag met ons gezin er pannenkoeken gegeten.
    De pannenkoeken waren mooi dun dus dat vonden wij een pluspunt.

Punt van kritiek blijft toch (ook tijdens onze eerdere bezoeken toen het nog een "gewoon" restaurant was) dat toch dat er een minimale bezetting is in de bediening.
    Tot op heden hebben wij telkens moeten vragen of wij nog wat te drinken konden krijgen. En op een dag zoals afgelopen dinsdag kun je verwachten dat niemand zin heeft om te koken en het elders gaat halen. Dan is 2 mensen in de bediening veel te weinig.

We hopen dat de eigenaar deze site ook leest en er toch wat aan gaat doen. Want het wordt wel storend ook omdat het ons iedere keer overkomt.
    Want soms hebben we toch het idee dat het nog echte beginnelingen zijn. Totaal niet erg maar ik hoop dat kritiekpunten omgezet kunnen worden in positieve verbeterpunten.

17. Goede ervaring en lekker eten maar 1 tip, gooi die rot stoelen uit die achterzaal, daar is echt niet op te zitten. Fijne stoelen voor en zeer oncomfortabele stoelen in de achterzaal, ook achter willen mensen graag lekker zitten. Zou voor ons een reden zijn om ergens anders heen te gaan.

18. Peter Schepenaar

Lekker gegeten, gewoon goed. Snelle bediening. Helaas was het opeens slecht weer, maar binnen was het net zo goed. Goede kaart, zeker niet te duur.

19. Dennie en Patricia

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!

20. Bert & Joke

Voor het eerst hier gegeten. Vriendelijk ontvangst. Gezellige omgeving. Prima eten voor een zeer redelijke prijs. We gaan zeker nog een keer terug.

21. Zaterdag 21 januari gegeten bij De Oude Vesting.
    Eetgelegenheid zat goed vol want er waren nog maar 2 tafels leeg. Was wel te merken de ze drukte niet goed aankonden want ze hadden meer aan drinken kunnen verdienen. Bij de grote groep naast ons werd er niet uitgeruimd en bleven dus onnodig met een erg slordige tafel zitten. Was wat storend. Verder was het eten boven verwachting dus gaan we zeker nog een keertje eten en hopen we dat het allemaal nog zo lekker is als de eerste keer.

22. Erg goed eten voor een verrassend klein prijsje. Gezellige sfeer (van buiten bekeken lijkt het niet erg bijzonder, maar van binnen is het erg sfeervol en modern ingericht) en vriendelijk personeel. Je krijgt zeker waar voor je geld!