Laatste updates in Steenwijk

1. Demi's profielfoto
    Demi heeft een recensie geschreven voor Sphinx Steenwijk

Wij hebben onze pizza rond 6 uur besteld en het zou er om 10 over 7 zijn. Het is nu kwart voor 8 dus hebben we maar even gebeld. Onze pizza’s moeten nog gemaakt worden terwijl ik een bericht heb gehad dat het al bezorgt moest zijn.

2. Staal's profielfoto
    Staal heeft een recensie geschreven voor Tennessee Steakhouse

Meerdere keren geweest. Altijd goed eten, supersteaks en spareribs. Goede service en zeer vriendelijke bediening. Helemaal niks op aan te merken.

3. Maarten en Niesje's profielfoto
    Maarten en Niesje heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Maarten en Niesje

Heerlijk gegeten, lekker voorgerecht, hoofdgerecht en smaakvol toetje.
    De biefstuk was heerlijk mals en het vega buideltje was goed van smaak.
    Lekker wijntje. Goed advies.
    Aardig, kundig personeel. Geweldige kok. Hangt erg relaxte sfeer, een team wat er zin in heeft. Je voelt je echt gast! Kunnen andere gelegenheden een voorbeeld aan nemen!

4. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Mediterraans Steenwijk

We hebben ons vanavond (1 december 2018) laten verrassen met de dinershow. Met live muziek. Een op en top gezellige avond. Met een geweldig menu. Super personeel en zeer gezellig publiek. Complimenten aan de kok. Al met al een top avond. Een bedankje voor al het personeel. We komen zeker terug.

5. S.Snijders Blok's profielfoto
    S.Snijders Blok heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

S.Snijders Blok

We hebben weleens lekkerder gegeten. Wij hadden de vis gegeten, onze gasten vlees en die vonden er teveel pesto opzitten. Vrij snel werd er gevraagd of we genoeg hadden gegeten.
    Er werd iets te vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken. Jammer want in de zomer hebben we bij jullie gegeten en dat was erg goed en lekker vandaar dat de keuze weer op jullie was gevallen.

6. de Vrijdagavonddames's profielfoto
    de Vrijdagavonddames heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

de Vrijdagavonddames

We hadden het menu van de Chef. Vooraf heerlijke tapashapjes, hoofdgerecht erg lekker. Het toetjes was niet echt wat we verwacht hadden. Mierzoete framboosgelei met daaronder koffie chocoladepudding. Bah. Beter zou zijn om af te sluiten met 3 kleine toetjesgerechten.

De bediening was top. De kritiek op de toetjes hebben ze meegenomen. Flesje wijn van het huis. Keurig.

Zeker een aanrader.

7. Castiel's profielfoto
    Castiel heeft een recensie geschreven voor Tennessee Steakhouse

Ik vind het hier altijd prima eten en super gezellig.

8. Joke Gordijn's profielfoto
    Joke Gordijn heeft een recensie geschreven voor Tennessee Steakhouse

Joke Gordijn

Op het bord buiten staat plate “ snitzel incl krulfriet en salade” 11 euro. Wij bestelden alle twee de schnitzel. Wat lag erop ons bord een halve schnitzel. Maar dat stond niet op het bord buiten. Toen ik hier iets van zei kreeg ik als antwoord “ voor 11 euro mevrouw dat is een halve”. Maar dat staat niet op het bord buiten. Kan ik dan ook de helft afrekenen? Dat ging natuurlijk niet. Hier dus nooit meer eten. Je wordt in de maling genomen waar je bijstaat.

9. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Na een warme ontvangst heerlijk gegeten! Een aanrader!

10. blackbird931's profielfoto
    blackbird931 heeft een recensie geschreven voor Nieuw Dynasty
    Chinees-Indisch Steenwijk

Beetje een aparte onderneming. Ik ben zelf wonende in Steenwijk en bevind mijzelf vaak in Steenwijkerdiep en de omgeving. Wat ik zo opmerkelijk vind is dat ik nooit klandizie merk; ik zie nooit mensen naar binnen lopen, ook heb ik nog nooit iemand positief horen praten over Dynasty.
    Natuurlijk moet je niet zo snel oordeel trekken zonder het eten eerst te proberen. Dus ik ging met een maat naar binnen op een sombere avond.

De eerste indruk van het interieur was somber en vervallen. Er zaten vlekken op de stoelen, het gordijn hing aan zijn laatste draad, tafelkleed was van papier en zag er uit alsof het er gewoon opgesmeten was: het zag er over het algemeen niet onderhouden en verwaarloosd uit.

Het menu was niks bijzonders, gewoon de typische afhaal Chinees-Indo mix. Ik bestelde wat volgens het menu "nasi-kip" was. Nou prima, 8 euro neergetikt en ik kan je vertellen ik kon beter een pizza halen want het was niet te eten. Het meest lullige was nog dat het blijkbaar 2 aparte gerechten waren. Een bak droge nasi (met HAM in plaats van KIP!?) en gewokte kipdij met ondoorbakken groenten. Ik snap dat groenten met een bite lekkerder zijn maar dit was gewoon rauw. Godzijdank was de kip wel doorbakken, maar vrij droog. Ook zijn zij helaas gegaan voor het goedkopere kipdijvlees in plaats van kipfilé, maar dat kwam misschien wel door het gerecht. Wat ik niet snap is dat het geadverteerd wordt als "nasi-kip" terwijl kip een bijgerecht was en er ook nog ham in de nasi zat. Ik heb hier persoonlijk geen probleem mee, maar wat nou als je geen varkensvlees eet? Dan ben je de dupe.

Ik kan u vertellen, mijn avondmaal was verpest en ik heb driekwart weggegooid omdat het niet te eten was. De nasi smaakte naar supermarkt kant en klare meuk en de kip was zo droog als karton. Ook vermelden zij er niet bij dat dit gerecht groot genoeg is voor 2 personen.

Één keer, nooit weer!

11. Herma's profielfoto
    Herma heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

De sfeer gezellig en gemoedelijk, het eten is perfect. Het toetje crème brulee, zag er prachtig uit en was heerlijk. Het was zeker niet duur en een aanrader om nog eens terug te gaan. Personeel ook zeer vriendelijk en attent.

12. W's profielfoto
    W heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Goed eten voor goede prijs! Aanrader!

13. Roelie's profielfoto
    Roelie heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Chefs menu gegeten. Was voortreffelijk. Alles goed op smaak met verrassende combinatie’s. Pluim voor de keuken en de bediening.

14. Wim Beerlage's profielfoto
    Wim Beerlage heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Wim Beerlage

Het eten was heerlijk en qua hoeveelheid precies genoeg. Jammer dat de koffiemachine storing had en er steeds koude lucht naar binnenkwam als de deur werd geopend. Erg krappe garderobe ook. Desondanks, een aanrader.

15. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Het eten was fantastisch. Bediening en service top. Klein maar oh wat goed!!

16. Mia vugts's profielfoto
    Mia vugts heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Mia vugts

Via Internet naar een restaurant gezocht ivm met weekendje in de Weerribben. 'T Veerhuis kreeg goede recensies dus daarvoor gekozen. Het was geweldig.
    Heerlijk eten, goede sfeer, vriendelijke bediening en hard werkende koks die vanuit een kleine keuken de heerlijkste creaties bereiden. We zijn de volgende dag teruggegaan en het was weer top!

17. Danny meurs's profielfoto
    Danny meurs heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Danny meurs

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Complimenten aan de kok die er echt een feest van maakte. De bediening was ook top. Komen zeker terug.

18. Jan van der Veen's profielfoto
    Jan van der Veen heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Jan van der Veen

Gezellig, prima service, lekker eten, heerlijke rode wijn.

19. Tony Dacosta's profielfoto
    Tony Dacosta heeft een recensie geschreven voor De Opschepper

Tony Dacosta

Zaterdag 6 oktober hier een personeelsuitje gehad wat een feest. Eten was lekker en heerlijk Hertog Jan op de tap mijn avond kon niet meer stuk. Wij komen volgend jaar weer! Bedankt voor een top avond.

20. vdheide's profielfoto
    vdheide heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Fantastisch eten en een goed kwaliteit prijs verhouding.
    Gekozen voor het menu van de chef Fantastisch.

21. Tiny Noot's profielfoto
    Tiny Noot heeft een recensie geschreven voor De Bovenmeester
    Internationaal Steenwijk

Tiny Noot

Wat jammer! Ik had al weken van te voren een tafeltje gereserveerd i.v.m. de 75e verjaardag van mijn man. Wat schets mijn verbazing dat er al 2 dames aan dat tafeltje zaten! Had ik meteen moeten zeggen, maar daar ben ik dan te " netjes " voor. Het eten was ronduit teleurstellend. In het vlees zat veel zeen en de schaaldieren waren nogal smakeloos. Alleen de voorafjes waren een aangename verrassing; dus toch nog iets positiefs! Maar we komen zeker niet meer terug!

22. EnkenAnja's profielfoto
    EnkenAnja heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Ssst. Niet verder vertellen!
    Groots genieten in een klein restaurant. Werkelijk álles klopt.

(Ik raad het maar niet aan, want dan is er straks geen plaats meer voor ons🤓)

23. Langezaal's profielfoto
    Langezaal heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Langezaal

Al jaren top restaurant! Geweldig eten voor de prijs die je betaald.

24. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Shanghai
    Chinees-Indisch Steenwijk

Sept 20 18
    Hier op een zaterdag met 3 personen wezen Wokken. De Wok Maaltijden waren heerlijk, werden door goede koks bereid. Wat ik wel als vervelend heb ervaren is dat ik tot 3 keer toe op de rijst moest wachten omdat deze op was, het duurde zeker 20 min. Dat deze werd aangevuld, terwijl mijn Wok gerecht al was bereid en deze ging afkoelen. Verder is de ambiance ook vergane glorie, ik schrok van het rode tapijt die op verschillende plekken stuk was. Ik denk dat Shanghai zo langzamerhand toe aan een nieuw onderkomen, bv op de randweg van steenwijk : een modern Wok Restaurant laten bouwen wat van deze tijd is.

25. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Eten was goed en met aandacht bereid. De bediening was bijzonder gastvrij

26. Dutchstonehenge's profielfoto
    Dutchstonehenge heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Dutchstonehenge

Verrassing van de chef met mooie wijnen is een aanrader. Mooie 3 gangen diner. Uitstekend rekening gehouden met glutenintolerantie! En niet door iets weg te laten maar er echt rekening mee te houden. Bediening uitstekend en de rekening ook. ;)

27. Rita's profielfoto
    Rita heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Gerechten kwamen te snel en was niet verzorgd. De medium biefstuk was doorbakken en bijna geen groenten. De sjalotten/rode wijn boter bleek een dikke plak boter zonder sjalotten en rode wijn. Geen aanrader.

28. Kevin's profielfoto
    Kevin heeft een recensie geschreven voor Perron3
    Lunchroom Steenwijk

Regelmatige bezoeker voor koffie en broodjes to-go. Is een leerwerkbedrijf dus personeel is niet altijd even ervaren. Doen duidelijk hun best en de begeleiders staan meestal direct klaar om te helpen.
    Koffie (peeze) lekker, broodjes sinds de nieuwe kaart echt super. Eerder duurde het altijd erg lang. Nu word het voor je neus bereid en is het zo klaar.

29. Jaapilmer's profielfoto
    Jaapilmer heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening en een top gastvrouw. Een aanrader!

30. marlak's profielfoto
    marlak heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

We hadden een proeverij van voorgerechtjes en daar betaal je € 3,00 extra voor. Geen probleem, maar helaas was de soep aangebrand en hebben we om nieuwe gevraagd, maar dit was hetzelfde. Dit hebben we weer aangegeven, maar we kregen als reactie: Oh ik dacht dat de soep koud was". Wanneer het mijn restaurant was dan had ik gezegd die € 3,00 hoef je niet te betalen. Het vegetarische gerecht viel ook erg tegen. Overige was goed.