Hier zie je hoe de meningen over de Argentino Tango verdeeld zijn.

1. Ongelooflijk gastvrij! Een echte aanrader wanneer je van heerlijk vlees houdt!!

2. Lekker, snelle bezorgservice, helemaal top.

4. wim udink

Eten is gewoon heel erg goed, lekker smakelijk en kwaliteit van wat geserveerd wordt. De bediening is heel vriendelijk en oprecht hartelijk naar de klanten. We zijn daar geweest met eten op vrijdag 28 maart 2015.

5. corine admiraal

Zeer goed! We zijn een aantal keer hier geweest, ook 1x met een groep, en het is altijd top. Nergens is het vlees zo mals en heerlijk bereidt als bij dit restaurant. Bediening is erg vriendelijk, de sfeer + aankleding van het restaurant, alles is top. Wij komen zeker terug.

6. Manon Maters

Wij zijn met zijn 8-en gaan eten bij Argentino Tango. Super lekker gegeten. Aanraders: carpaccio, chickenwings, spareribs en tournedos. Ook de frietjes en gepofte aardappel waren overheerlijk. Alhoewel het saladebuffet iets mooier gepresenteerd kan worden, waren de gerechten lekker. De koffie is (naar onze begrippen) aan de slappe kant. Maar dat weerhoudt ons er niet van om nog eens terug te komen.

7. Zondag na een flinke wandeling bij de Hunebedden neergestreken in Steenwijk. Het restaurant ziet er gezellig uit, schoon & netjes.

Heb de ossenhaas besteld: een mals & sappig stuk vlees. Ook het buffet & de frites waren prima. Heb er heerlijk geteten in een prima ambiance.

Kok Emad zou niet misstaan in de keuken van Herman den Blijker & de bediening van Tineke was perfect. Jammer dat ik niet om de hoek woon.

Een regelrechte aanrader wat mij betreft!

8. Heerlijk en niet duur spare-ribs gegeten. Zo mals dat ze van het bot af vielen. Zeker de moeite waard. Een echte aanrader is ook de huiswijn, zowel rood als wit zijn heerlijk!

9. Top! in smaak, hoeveelheid, bediening en sfeer!!

10. Samen hadden mijn vriendin en ik een unaniem oordeel, subliem! Mijn vriendin en ik waren het over eens dat het eten boven onze verwachtingen was. Nog nooit zo lekker vlees gehad en daar is geen woord aan gelogen. Absoluut een aanrader voor iemand die van vlees houdt!

11. Ria en Boukje

Gisteren voor het eerst bij Argentino Tango gegeten. Een aanrader.
    Mochten we weer eens in de buurt zijn dan komen we zeker nog eens te eten

12. Het was zoals gewoonlijk weer goed toeven bij Argentino Tango! Chef Emad verstaat zijn vak. Gastvrouw Tineke zorgt voor een prettige sfeer en vlotte bediening.

Klasse.

13. Jelly en Carry.

Gisteravond voor de zoveelste keer hier gegeten. Het was geweldig. Eerst een glaasje wijn waar we stokbrood met kruidendokter bij kregen. Heerlijk warm, vers en zacht. Daarna namen we kip met championnesaus. Wat een mooi opgemaakt bord en wat lekker vlees. Zo heb ik het nog nergens gegeten. Heerlijk! Argentino Tango is onbetwist het allerbeste restaurant van Steenwijk. Ga er maar heen en proef en geniet zelf. Tot de volgende keer.
    Jelly en Carry.j

14. Emed is een kunstenaar met vlees. We eten nergens zo lekker als bij hem. En de bediening is ook leuk. Tot spoedig!

15. Esther Stam

Gisteren hebben we lekker genoten van de knusse gezelligheid en eten bij Argentino Tango. Het vlees van spareribs was zo mals dat het van het bot afviel. De tortilla met gepofte aardappel was ook erg smakelijk en goed op temperatuur. Echt een aanrader om in alle rust te genieten van lekker mals eten.

16. jelte & lydia

Komen hier al jaren en weer in een rustige sfeer heerlijk kunnen eten. Tot nu toe het restaurant met de beste spareribs, deze zijn heerlijk mals en vallen bijna van het bot.

17. Gisteren heerlijk gegeten, de porties waren ruim voldoende en het vlees super mals. We komen hier zeker weer!

18. e. Lagerwaard

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Toppie!

19. Wat heb ik hier heerlijk gegeten om mijn vingers bij af te likken. Een garnalencocktail waar je u tegen zegt en heerlijke kippen-dijen met krul frites, het lekkerste wat ik ooit gegeten heb.
    De ambiance was super romantisch, het personeel zeer vriendelijk en de kok dus excellent. Ik had helaas geen plekje meer over voor een dessert, maar dat komt de volgende keer wel. Want dat ik hier nogmaals ruim een uur rijden voor over heb is zeer zeker.
    Al met al een heerlijk avondje genieten was het. En een echte aanrader.

20. Heerlijke spareribs gehad, precies zoals ons door de bediening was verteld. Saladebar met ruime keus, ook niks mis mee. En een prima bediening waar je als het werk het toelaat ook nog een leuk gesprek mee kunt voeren. Kortom gewoon erg lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Tineke en dochter nog bedankt voor de prima bediening en Emad voor de super lekkere spareribs.

21. Fam.Slager

Super maaltijd met een heerlijke biefstuk! Ga zo door!!

22. Elke keer heerlijk eten.

23. Prima gegeten en een keurige bediening.

24. Herman & Viviane

Toffe gastvrouw.
    Overlekker vlees.
    Magistraal gegrild...
    en ...betaalbaar!

25. Desmedt Verbeeck Wim & Irène

Weekendje Giethoorn, recenties opgezocht van restaurantjes in de buurt en Argentino Tango leek ons heel goed.

Wel, die kok kan koken, beheerst zijn grill als geen ander. De befaamde ribbekes gegeten en die waren uit de kunst. Een salad bar zo veel men wil, heel lekker brood en nog lekkerder boter. Dan kwam er nog witlof met kaassaus bij wat echt niet nodig is, een aardappel in de schil, enfin, alles super. Heel lekkere huiswijn, en zoals het een goeie Antwerpse bourgondïer betaamt ineens een fles.

Wij hadden geen goesting in iets wat minder was en zijn de andere dag terug gegaan om T-bone steak voor mijn vriend (vindt ge bijna nergens meer) en voor mij de rib eye en het is echt Argentijns vlees. Dit is pas een aanrader, zo veel smaak, wij wisten niet dat dat nog bestond. Perfect saignant gegrild en goed warm van binnen, het water loopt me terug in de mond. Terug de huiswijn genomen en een fles voor thuis extra gekocht, zo lekker.

Moest deze zaak in Antwerpen staan, zat alle dagen 's middags en 's avonds twee keer vol. De bediening ook heel vriendelijk, niks was te veel, alles kon en voor die prijs dan nog.

Het zit er dik in dat wij drie uur rijden over hebben, gewoon om van die keuken terug te genieten. 10 op 10 is het maximum, anders kregen ze van ons nog meer.

Wim en Irène

26. Bart Kleijn

Super lekker gegeten. De beste entrecote ooit!
    Kippensoep heerlijk (vrij veel).
    Ook de spareribs waren super!
    Wel ver rijden uit Sliedrecht, maar we komen een keer terug!

27. Heerlijk gegeten met mijn vriendin. We komen snel weer Super bediening.

28. Bote &Annelies

Met in acht neming met de mogelijkheid van het maken en breken via internet van een restaurant kunnen we toch niet anders dan eerlijk zijn. Het eten en de bediening is goed, echter de verlichting te fel is om gezellig te zijn (kaarsjes zijn leuk, maar geven niet die gezelligheid door de ambient verlichting. Ik weet dat er een dimmer tussen zit maar die werd kennelijk niet bediend). Het eten, we zijn hier nu 2x geweest, 1e keer was heerlijk.. garnalen en zalm.. super goed bereid en bediend. 2e maal iets minder, bediening goed maar eten niet zoals je zou verwachten bij een Argentijn. Hoezo wortel in een tortilla en hoezo een roomsaus daarin? De eigenaresse en tevens bediening doet haar uiterste best, echter straalt ze niet de juiste uitstraling uit voor een nette tent met alle respect voor de enorme inzet. Het restaurant geeft verder een nette en schone indruk, je zou verwachten dat het op een zaterdag avond vol zou zitten maar dat was in beide bezoeken niet het geval. Aanrader is de kippensoep.

29. Het was heerlijk, we komen vast nog weer eens. Top!

30. Wij hebben heerlijk gegeten vanavond Spa - ribs en Entrecote.
    Het was fantastisch, tot de volgende keer.
    Naam bekend.

31. Het eten is heerlijk daar. De sfeer is gezellig en de bediening is goed. Een aanrader!

32. Wij hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Super service en zeker niet duur. Het eten was goed van temperatuur. We komen zeker nog een keer.

33. Het was heerlijk eten daar, de service is erg goed. Alleen we hadden vlees van de grill, er waren stukjes vlees bij dat te gaar was. Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben voor de rest heerlijk gegeten. We komen zeker terug om de rest te proeven..

34. Natascha & Thomas

Lekker eten, goede sfeer en goede service! Met name de spareribs met huisgemaakte marinade is aan te raden!

35. Echt een ontzettend gezellig restaurant. Super service, heel persoonlijke en meedenkende bediening. Het eten is ook heerlijk, als je van echte grill houdt moet je daar zijn. Helemaal top!!

36. van Sommeren

We hebben genoten van een heerlijk diner, in een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening!

37. John en Els

Wij zijn toevallig in dit restaurant beland toen we op zoek waren om iets te eten. We hadden het niet beter kunnen treffen. Een sfeervol, gezellig restaurant met een bijzonder vriendelijke serveerster en een goede gastvrouw. Het eten was heerlijk, een compliment aan de kok. Ook de prijs is ernaar om nog eens terug te komen, ware het niet dat het voor ons een beetje te ver uit de buurt is. Voor iedereen die van lekker eten houdt voor een leuke prijs in een sfeervolle omgeving met vriendelijk personeel een absolute aanrader.

38. de Kruyff

De kwaliteit van het vlees en de bereiding waren perfect en het eten zeer smakelijk. We hebben nog nooit eerder zo'n excellente bediening gehad als van de serveerster in dit restaurant en dat zonder dat zij daarin opleiding had genoten, werkelijk een voorbeeld voor het bedienend personeel in de Nederlandse horeca. Het bezoek aan dit restaurant was een toevalstreffer dus we hebben het blanco ondergaan zonder kennisneming van de 114 recensies maar hij staat bij ons bovenaan bij de top 5 van goede restaurants, jammer dat we zo ver weg wonen maar we komen zeker terug. De hoge scores zijn beslist terecht verdiend.

39. We hebben heerlijk gegeten en gedronken op vrijdag 27 september 2013. Lamskotelet, en kip met een fantastische champigonsaus. De saladebar met veel verschillende salades zag er netjes, fris en verzorgd uit en was zeer smaakvol. De bediening was vlot, attent en hartelijk. De volume van de muziek was perfect en de privacy optimaal. Al met al een zeer knus en gezellig restaurant wat zeer aan te bevelen is. Voor mensen die dit willen is er de mogelijkheid om op vrijdag tot 18.00 uur lekker, gezond en gezellig te eten tegen een gereduceerde prjs.
    Voor de kok en het vriendelijke meisje in de bediening absoluut de complimenten. Wij komen vast en zeker terug!!

Margriet

40. Woensdag 04-09-2013.
    Heerlijk gegeten nando`s duo meal.
    Nadien fijn op terras gezeten even uitbuiken met prima wijn. We komen snel weer terug.
    Angelina & Obbo

41. Wij waren met 4 personen op vakantie in steenwijk. Op donderdagavond 23 augustus was daar de avond van Steenwijk, alle winkels open tot 22:00 uur, live muziek en kraampjes op het grore plein, al met al zéér gezellig. Wij hebben daar fantastisch gegeten bij Restaurant Argentino Tango, de sfeer was uitstekend, de service grandioos en zéér prettig personeel, van binnen is dit restaurant ook grandioos, heel schoon en gezellig ingericht. Dit Restaurant is een absolute aanrader.
    Nogmaals hartelijk dank voor het geweldige lekkere eten.
    Een hartelijke groet van familie Peters

42. Annette

Heerlijk gegeten. Saladebuffet was goed, vlees van de gril erg smaakvol. Vriendelijke bediening. Prijs / kwaliteit top in orde. Een adres om nogmaals te gaan eten.

43. gert en carolina

Wij komen zeer regelmatig in dit restaurant en hebben alleen maar lof over deze argentijn. De ontvangst, het menu, inderdaad de rodekoolsalade is verrukkelijk, de drankjes en de presentatie van het eten is top! Vergeet geen koffie te nemen want zelfs dit js tot in de puntjes verzorgd. Een dikke tien!

44. Gert-Jan en Lammie

Heerlijk gegeten de spareribs waren verrukkelijk ! De gastvrouw was zeer gastvrij, het restaurant is rolstoel toegankelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad!

45. Heerlijk eten hier! Goede spareribs die zo van het bot vallen.

46. Goed restaurant, met heerlijk vlees!! ( Spare-ribs zoet & Biefstuk)
    Aanrader!

47. Het was echt heel erg lekker. Service was super, kregen heerlijk een spare rib om te proeven en die was ook heerlijk, net zoals de steaks. Jammer dat ze niet in noord-holland zitten.

48. Goed en lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Ook voor vegetarische klanten is er genoeg keuze.
    Saladebuffet wisselt regelmatig van gerechten,
    en vergeet dan zeker niet de overheerlijke koude rodekoolsalade!
    Bediening is erg vriendelijk en beleefd.
    Sfeer is relaxt en het restaurant is mooi beschilderd en opgefleurd met Zuid-Amerikaanse accenten.

Kortom; Argentino Tango is een aanrader voor wie eens lekker en gezellig uit eten wil gaan.
    Ik kom zeker nog eens terug, want de chefkok maakt er elke keer weer iets heerlijks van!

49. R. Keuning

Wij hebben afgelopen vrijdag hier gegeten en het eten was heerlijk!! We verbleven in hotel de Eese In de Bult. Na de eerste avond in het hotel gedineerd te hebben, besloten we dat niet een tweede keer te doen. De keuze viel toen op Argentino Tango en daar hebben we absoluut geen spijt van!! Super lekker eten, we hebben met zijn tweetjes 3 voorgerechten gehad, en 2 hoofdgerechten. Ook mochten we gebruik maken van de saladebar, super! Als we weer in de buurt zijn, schuiven we zeker weer aan. Een echte aanrader!

50. Cheryl

20 april hier heerlijk gegeten heb er al een paar keer eerder gegeten en alles is gewoon goed. Vlees is heerlijk en bediening is top. Ga er zeker nog een keer eten.

51. Zaterdag met ons drieën gegeten. Tot onze verbazing (we hadden gelukkig gereserveerd) zat de zaak bijna helemaal vol. De kaart is overzichtelijk; niet te veel gerechten en ook niet te weinig. Het voorgerecht is mooi en goed verzorgd. We hadden de gamba's, de tortilla's en de carpaccio. De laatste wordt als Italiaans op de kaart gepresenteerd en dat is eigenlijk raar. Ik denk dat de Zuid Amerikaanse keuken een goede alternatief kan bieden. Het hoofdgerecht is eenvoudig qua bord opmaak. Het gaat om het vlees. Dat heerlijk gegrild is en een mooie smaak heeft. Er worden twee sausjes bijgeleverd, champignon en een pepersaus. Die vond ik beide niet sterk en ook niet passen bij de Zuid Amerikaanse keuken. Leuk is dat je kunt kiezen uit patat, rijst of gepofte aardappel. De frites worden in een puntzak gepresenteerd. De bediening is attent en vriendelijk. De vrouw (Nederlands, getrouwd met de Argentijnse kok) is een beetje chaotisch maar zeer vriendelijk en zeer attent. Soms moet je even wachten. De dochter hielp gisteravond en dat is een natuurtalent! Vriendelijk, alert en houdt het hoofd koel.
    Al met een restaurant waar het eten goed is. Het vlees (en daar draait het om in dit restaurant) is zeer smakelijk. De rest (saladebuffet, sausjes) is voor erbij. De inrichting lijkt meer op Italiaanse leest geschoeid dat Zuid Amerikaans. Wat men zou kunnen doen is eens kijken of in die rest wat meer Zuid Amerikaanse accenten zou kunnen aanbrengen. Dan zou het compleet zijn.

52. Eerste Paasdag,hebben wij daar Mixed Grill gegeten. Het was er gezellig druk,het eten was fantastisch,en de bediening was super.Ga zo door!

53. Het was erg gezellig en ik heb lekker gegeten :)

54. Bij Argentino Tango kan je heerlijk eten, ook word je erg vriendelijk bediend. Ik heb er al een aantal keren gegeten en het bevalt me erg goed. Dit restaurant is dus zeker een aanrader!

55. Charlotte

Ik vond het eten heerlijk, een goede, overzichtelijke menu kaart. En prima service. Echt een aanrader!

56. Ik heb 28 maart met een groep van 15 meiden gegeten bij Argentino Tango,
    en dat beviel mij heel goed.
    Ik had de medium biefstuk en daar was niks op aan te merken, goed rood en lekker mals.
    Er was een mooie overzichtelijke menukaart en de bediening was zeer vriendelijk.
    Ook de service was goed en de sfeer was top!
    Kaarsjes op de tafel, gezellige inrichting en op de achtergrond muziek.

Argentino Tango is echt een aanrader en ik zal er zeker nog een keer terugkomen.

57. Raimond Fickel

58. We hebben heerlijk gegeten.
    Het vlees is zo zacht en de garnalen en mosselen zalig.

Je voelt je echt welkom.

59. Rob en Femmy

Op zondagavond de enige gasten, een beetje "kaal"...
    Menu voor 2 personen was goed, voorgerecht en vlees prima (mixed grill). Saladebuffet niet geweldig. Bediening goed. Gaan vast nog een keertje.

60. Wim en Yvonne

Wij komen hier al jaren. Als je van vlees van de grill houdt vind je zo'n lekker mals stukje vlees in de wijde omgeving niet.
    Leuke bedieningen, ongedwongen sfeer.

61. Alex en Marga

Op 5-9-2012
    Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant!!

De bediening was goed en vriendelijk.

62. Arwin & Betty Baars

Donderdag 27 juni 2012

We hebben echt heerlijk gegeten en gedronken, en het was super gezellig. Prima prijs kwaliteit verhouding. Zalig vlees ( we hadden van alles wat ) Lekkere wijn leuke bediening. Terwijl ik dit schrijf krijg ik alweer zin om er te gaan eten.

63. Gert en Carolina

Wij komen in de zomer zeer geregeld bij hun eten We zijn super tevreden over service, kaart, ambiance, netheid en zeer vriendelijk personeel! Van vis to vlees, van voor -tot nagerecht bijna alles al gegeten en kunnen niets anders zeggen dan TOP! Een aanrader voor wie uit eten wil in Steenwijk.

64. Math

Op 3 mei 2012 heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant!!
    De bediening was top: persoonlijke aandacht; goede bediening, goede timing en zeer vriendelijk. We hadden samen een totaal mixed grill menu: super. De diverse voorgerechtjes die hierbij hoorden waren heel speciaal, mooie aankleding en erg lekker. Dat gold ook voor het hoofdgerecht met onbeperkt aanvullen van vlees. Dat was nauwelijks nodig, want het vlees, met bijgerechten en groenten was meer dan genoeg.
    Kortom: een absolute aanrader!!!

65. angelique

Gisteravond heerlijke spareribs gegeten met een paar glazen goede rode huiswijn. Top!

66. Het was een jaar geleden dat we er gegeten hebben, maar op 20 maart 2012 zijn we er weer geweest! Het eten was voortreffelijk. Eerst gratis broodjes met kruidenboter. Spareribs waren heel erg goed. Lekker mals en goed van smaak. Wederom een dikke voldoende!

67. Het eten was oké; grote mosselen als voorgerecht smaakten naar mosselen, echter de gebakken uitjes waren veel te vettig. Drie stukjes rucola en twee schijfjes komkommer met maiskorrels uit de blik waren als salade bijgeserveerd. Mijn man had de huisgemaakte pasteitjes die nog van binnen koud waren.

Als hoofdgerecht de ossenhaas genomen, die was wel lekker mals. De kwaliteit van het vlees is goed, jammer genoeg is het niet genoeg voor een betere recensie.

Drinken - een tip: als je gasten met lege glazen zitten als je langs komt, is het misschien handig om hen te vragen of ze nog wat te drinken lusten, in plaats van weglopen en hun zelf er voor laten vragen na 10 minuten wachten. De bediening kwam zeer onervaren over. Mijn man had bovendien een whisky besteld, hij was niet gevraagd wat voor een (en kreeg dus de goedkoopste ierse), op de rekening stond echter Jack Daniels die duurder was.

Romantiek, rust en gezelligheid was nergens te vinden; ik zou nooit mijn zakelijke relaties hier brengen!

We zijn niet gebleven voor een nagerecht en gaan ook voortaan ergens anders heen. Er zijn betere restaurants zelfs in Steenwijk!

68. Nynke Wiersma

Wij hebben tweede kerstdag bij Argentino Tango in Steenwijk gegeten. Het eten was voortreffelijk!
    Als voorgerecht hadden we de poppers (jalapenos). Deze waren erg heet, maar heerlijk.
    Als hoofdgerecht hadden we ossenhaas en kip met champignonsaus.
    De ossenhaas was zeer mals, kip met champignonsaus was ook heerlijk.
    Het toetje was ook heerlijk.
    De service was goed, goede bediening, zeer vriendelijk.
    Erg leuke mensen.

Voor iedereen die een avondje heerlijk wil eten in een gezellig restaurant is Argentino Tango een echte aanrader!
    Voor herhaling vatbaar!

69. Joop Piest

Hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk

70. Raimond & Yvette

Heerlijk genoten van een 3 gangen menu voor een mooie prijs. Stokbrood met kruidenboter, tomaten en uiensoep, kipfilet met champignon roomsaus en varkenshaas en ijs toe. Vriendelijke bediening ook en korte wachttijden. Zeker een aanrader!

71. Het eten en drinken was zeer lekker, de biefstuk prima gebakken zoals medium hoort te zijn.
    De service kon in mijn ogen beter, vond het wat ontbreken aan professionaliteit. (bijv. Gewone vrijetijdskleding aan, spel/grammaticafout op hun advies kaartje om hier te reageren).
    Het restaurant is leuk aangekleed en er is een goede sfeer.
    De prijsverhouding is zeer goed, voor weinig kan je lekker eten.

72. We hebben weer heerlijk gegeten, de mosselen en garnalen heerlijk.
    De heren waren ook zeer tevreden over entrecote en tortilla.
    Echt een aanrader. en we maken ook altijd met veel smaak gebruik van het buffet.
    Houden zo!!

Tot de volgende keer.

73. Op een dinsdagavond bij dit restaurant gegeten, leuk ingericht, we hadden een tafeltje aan het raam. Hele aardige serveerster! Eten was boven verwachting voor die prijs! Het onbeperkte salade buffet was met verrassende combinaties. Erg lekker.
    De varkenshaas was op bijzondere wijze gekruid en ook de zoete spareribs waren om je vingers bij af te likken! Gepofte aardappel was lekker. De thee werd leuk geserveerd met bonbons, nogat en pepermuntjes en dat voor maar 1,95 euro.
    4 gangen menu voor maar 20,95 euro!

74. Zondagavond de "hot spare ribs" gegeten. Klasse. Zo moet elke spare rib zijn. Het vlees valt van de ribs af en de smaak is onovertroffen. "The best there is..."
    Ook de gegrilde gamba's gegeten. Dezelfde klasse. Top. Meer dan heerlijk.
    Tineke, hou je kok in ere en wij zullen je nog vaak bezoeken.

75. Het was vanavond erg rustig, dus in de keuken gekeken. Onze zoon mocht zelf zijn ijsje maken, wat altijd mag als het niet te druk is. Eten was erg lekker, erg goede spare ribs en een heerlijke ossehaas. Gastvrouw was erg gastvrij, en zeer kind vriendelijk. Zaak is prachtig aangekleed en gezellig ingericht.

Het was de eerste keer dat wij hier gegegeten hebben maar het is zeer zeker niet de laatste keer.

76. Het restaurant is mooi aangekleed, daardoor doet het allemaal ook heel gezellig aan. Zeer vriendelijke gastvrouw en heerlijk eten.

De menu's zijn goed betaalbaar en er is een salade buffet, waar onbeperkt gebruik van gemaakt kan worden.

Noot: Gedurende ons eten lag de pin en radio eruit en degene die het kwam repareren had vrouw en kind bij zich. Dit leverde veel rumoer op. Zonder dit zou onze beoordeling misschien nog wel hoger uitvallen.

77. We hebben hier vanavond heerlijk gegeten met onze dochter van 6.

Ambiance leuk, goede sfeer. Zeer vers stokbrood vooraf. Man en ik hadden de spare ribs "onbeperkt" en dochter kindermenu. Spare ribs waren echt heerlijk (zodat je er weer teveel van eet ;-))

Dochter mocht zelf het ijsje maken in de keuken en kwam helemaal trots en gelukkig terug.

We komen hier zeker terug en kunnen het iedereen aanraden!

78. Argentino is een gezellig en gemoedelijk restaurant. Wij komen er al jaren, en hebben er al verscheidene mensen naar toegestuurd. De Spare-ribs zijn van uitstekende kwaliteit en geen gekluif, want ze vallen zo van het bot. Het saladebuffet is ook goed en smaakvol. De bediening is heel vriendelijk, en de kok doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Dit restaurant heeft gunstige prijzen, en de kinderen mogen zelf hun ijsje maken in de keuken, wat zij heel leuk vinden. Dit restaurant is zeker een aanrader, als u eens lekker wilt gaan eten. Iedereen die wij Argentino hebben aanbevolen, ontvangen wij leuke reacties van, en deze mensen blijven zeker terugkomen.

79. Wij hebben er nu twee keer gegeten 1 keer met zijn viertje en 1 keer met zijn tweetjes de laatste keer op 14-7-11. Het was heel gezellig wij zijn goed bediend het eten was perfect. Wij wonen in Alkmaar en komen er met de boot als ik weer naar Steenwijk kom dan ga ik daar weer eten.

80. Vanavond weer heerlijk bij de Argentijn gegeten!

Zulke lekkere spare ribs als bij hun hebben we nog nergens anders gehad, zo mals dat ze van het bot af glijden!

Tot de volgende keer!

81. JM

Nog nooit zo'n slechte bediening mee gemaakt, echt chaotisch. Er is geen tafel verdeling onder het personeel (2 dames en een meisje van 13-14 jaar), dus alles loopt door elkaar. Er wordt b.v. Gevraagd of de koteletjes lekker waren, terwijl die nog niet eens geserveerd zijn.

In plaats van bediend te worden wordt gevraagd om het door te schuiven naar de volgende.

Er is geen oog voor lege glazen of een opgestoken vinger voor een bestelling. 2 van de 4-gangen werden tegelijk geserveerd.

Het eten was redelijk van smaak.

TIP: neem 2 losse glazen wijn (a 2,70) i.p.v. Een karafje ( 8,50), want daar gaan slechts 2 glazen uit (0,25 liter). Het scheelt op 2 glazan 3,40 euro en is exact dezelfde wijn.

82. Yme Leplaa

Ik heb afgelopen zaterdag gegeten bij dit restaurant. Ik had een 4-gangen menu voor een laag prijsje. Ik kan eerlijk zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik ooit zo lekker uiteten ben geweest. De kippenvleugeltjes en de biefstuk waren perfect. De krulfrietjes en het toetje maakten het af. Geweldig!

83. Op dinsdag 14 juni hebben we hier spareribs gegeten en ze waren voortreffelijk. Ik heb een hekel aan kluiven, maar dat hoeft met deze spareribs niet. Ze vallen zo van het bot. Ook de saladebar is erg gevarieerd en smaakt prima. De bediening is okee. Vriendelijke mensen waar je een praatje mee kunt maken. De beschilderingen passen prima bij de bordeauxrode lambrisering. Het is gezellig ingericht. Als we wat dichterbij zouden wonen zouden we hier zeker vaker terugkomen.

84. Wij eten regelmatig bij jullie en dit altijd tot grote tevredenheid. Het eten is er goed en ziet er verzorgd uit. De spareribs is wel de favoriet van mijn man. Die zijn mals en vallen van het bot. Ook het overige eten is heerlijk en goed gekruid.

De bediening is leuk en vlot, zeer vriendelijk en beleefd. Zij hebben altijd wel even tijd voor een praatje. Wij kunnen ons dan ook totaal niet vinden met de ervaring van Andries. Wij komen toch regelmatig en hebben dit nog nooit gezien, noch meegemaakt. De prijs kwaliteit verhouding is volgens ons prima.

Wij zeggen kom gerust want je zult zien dat het goed toeven en eten is bij Tango.

Groetjes van tevreden gasten Wilco.

Ps: Wij komen gauw weer bij jullie.

85. Donderdag 12 mei jl. Heb ik samen met mijn collega's gegeten in restaurant ARGENTINO in SNEEK. Wij hebben daar meer dan voortreffelijk gegeten.

Wij hebben een tournedos gekozen, en ik heb zelden zo'n voortreffelijk gegrild stukje mals vlees gehad. Ook de salade-bar was rijkelijk gevuld met heerlijke rauwkost. Vooral de kool-salade met cocos was echt h e e r l i j k!

Het enthouisiasme van de kok cq eigenaar was aandoenlijk. Iemand die werk van zijn vak maakt, en vooral met liefde zijn vak uitoefent. Aandacht op een vooral bescheiden manier.

Voor ons een heel fijne avond, en dit restaurant verdient m.i. een heel groot comliment.

Ik ga zeker binnenkort weer eten in de Muntstraat in dit TOP restaurant, het is meer dan een bezoek waard!

Een vriendelijke groet van Tineke de Boer uit Sneek.

86. Hallo allemaal,

Gisteravond gegeten bij Argentino Tango!

Bij binnenkomst wisten we meteen dat we een goede keus hadden gemaakt.

De stijl was knus en gezellig en we werden vriendelijk ontvangen.

De spontane dochter van de eigenaar nam meteen de bestelling op.

Het gerecht begon goed met de lekkere kruidenboter met stokbrood.

Het brood was warm en super zacht van binnen.

Ook het salade bufet viel goed in de smaak.

Als voorgerecht gemarineerde kippevleugels.

Kip zo lekker mals en zacht dat het vlees van het bot viel.

Daarna kwamen de hoofdgerechten.

Mijn broertje had biefstuk die heerlijk was gekruid en vol van smaak.

Ik had de kip tortilla. Deze zat vol met heerlijk gekruide kip en groentes.

Mijn vrouw had de hot spareribs die zo zacht waren dat ze bijna niet hoefde te kauwen. Naderhand likten we onze vingers af.

Wij zaten zo vol dat er geen toetje meer in kon.

Mijn broertje kreeg nog een ijsje dat rijk was gevuld.

We konden hier met zijn 3 nog van smullen.

In een woord, deze tent is top en voor herhaling vatbaar.

En dat allemaal voor een normale prijs.

Bedankt voor de fijne avond en de goede service.

87. Leuk klein restaurantje, bediening is vriendelijk alleen het eten vond ik een beetje tegen vallen. Wel uitgebreidde menukaart.

88. Kinderen bij opa en oma, wij saampjes een weekendje Steenwijk. En dan komt de vraag.. "waar gaan we eten?"

Via de site van de dinerjaarkaart kwamen we op Argentino Tango.

Ach waarom ook niet... we hadden al een tijdje geen spareribs gegeten dus daar kregen we wel zin in.

De ontvangst was bijzonder vriendelijk in dit leuk aangeklede restaurantje. Er hing een soort van huiskamersfeer en de gehele familie werkte mee om het ons naar onze zin te maken. Brood met kruidenboter van het huis om alvast in de stemming te komen en na besturing van de kaart toch bij de spareribs gebleven, 1x zoet en 1x hot.

Super mals! Niet vet! Zeer royale porties! Het vlees viel zo van het bot, dus goed gegaard! Heerlijk.

De volgende avond teruggekomen voor een portie lamskoteletjes voor mijn vrouw en een supermalse entrecote. Weer een lekkere avond en een gezellig weerzien.

Kortom..... eten heerlijk en de prijs eerlijk!

Tot de volgende keer!

89. Een heel gezellige sfeer. Ontvangst en bediening waren uitstekend! Vriendelijk en personeel hield goed in de gaten of je voorzien was van drinken.

De heerlijke mixed grill voor 2 personen gegeten, deze was goedkoper als op de site stond en stokbrood met kruidenboter zat er gratis bij in. Heerlijk mals vlees, lekkere sausjes erbij, erg lekkere en knapperige kronkelpatat en het salade buffet was ook goed.

Toetjes zagen er op de kaart lekker uit, maar hiervoor hadden we geen ruimte meer.

Het is zeker een aanrader en als we weer in de buurt zijn, bezoeken we dit restaurant zeker weer!

90. Afgaand op de eerdere recensies hadden we hoge verwachtingen. Het eten was niet echt bijzonder, spareribs waren vet en niet echt lekker. Burrito (opgerolde pannekoek) was saai en smaakloos. Het enige wat wel smaakte was de patat.

91. Goede service/bediening en gezellig restaurant.

Het eten smaakte goed en het vlees was uitstekend bereid!

Zeker een aanrader voor een gezellige en natuurlijk een smakelijke avond!

Wat leuk is, is dat er een salade buffetje aanwezig is.

92. gerrit en Hennie Prins

Op zondag 13-02-2011 hebben wij weer heerlijk gegeten bij Tango. Zoals gewoonlijk was het weer gezellig. Het eten is hééérlijk. De ossehaas super mals. De sparibs om te zuigen. De bediening heeft altijd tijd voor een gezellig praatje.

Voor wie het nog niet kent.......doen!. Je hebt een heerlijke avond.

93. marjolein

Super lekker gegeten en het was erg gezellig..

94. pauline en frans

De zondag na nieuwjaar hebben we hier gegeten. Er heerst een vriendelijke en ontspannende sfeer. De bediening was perfect en belangstellend.

Wij hebben genoten van de heerlijke spare ribs. Dat gaan we dus nog een keer doen.

95. Heerlijk geheten in dit sfeervolle restaurant. Het vlees was weer heerlijk mals en van zeer goede kwaliteit. De bediening ook zeer vriendelijk. Wij komen enkele keren per jaar in Steenwijk, waar we dan zeker genieten van dit restaurant.

96. Wij hebben zaterdag 18 december heerlijke ossenhaas gegeten. Nog nooit zo'n stuk mals vlees gegeten. Ook de bedeining was erg vriendelijk en het restaurant is knus ingericht. Wij komen hier zeker terug! Wel een aandachtspuntje: de mensen die komen afhalen zitten naast de saladebar te wachten en dat was wat minder plezierig.

97. Supergezellig restaurant met vriendelijke bediening waar je heel lekker kunt eten. Vooral de spareribs en ossenhaas nog nergens zo lekker gegeten. Zeker een aanrader!

98. Het beste restaurant in het centrum van Steenwijk! Een zeer gezellig restaurant met een zeer fijne menukaart. Voor de liefhebbers van een zeer goed stukje mals vlees bereidt op houtskool is dit zeker een aanrader! Meerdere malen gegeten in het restaurant en we blijven steeds terug komen. Zeker de spareribs zijn niet te omschrijven. Deze moet je hier gewoon een keer gegeten hebben. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer positief.

Bediening is keurig en ook kleine aanpassingen in een gerecht, bijvoorbeeld voor onze kleine meid, is daar geen enkel probleem!

Kortom een aanrader voor een gezellig avondje uit.

99. Waarschijnlijk hadden de eigenaren er geen zin in toen ik met een goede vriend kwam eten. En dit restaurant krijgt hooguit een 6.5!

Ze hadden nog een tafeltje voor ons. Heerlijk dachten wij, want we zagen deze recensies. Heerlijke kruidenboter kregen wij met warm stokbrood. Wat een verrukkelijk begin. Maar dat was het dan ook.

De tomatensoep die volgde was niet smakelijk. Teveel spaghetti slierten en geen smaak aan. Hierop heb ik wat gezegd, maar het werd negerend aangenomen.

Vervolgens kreeg ik het hoofdgerecht gegrilde kip met champignonsaus ofzo. Nou ook geen smaak aan. De eigenaresse kreeg te horen dat ik de tomatensoep niet lekker vond. Dus die kwam vragen of het nu wel lekker was. Vervolgens vertelde ik mijn mening en ze werd gewoon boos.

Uiteindelijk de spare-ribs gekregen. Erg lekker! Dat was een goedmakertje. Ook het dessert was erg lekker (maar ook simpel).

100. pieter en zwaantje

26 jaar getrouwd en lekker uit eten samen! Doen we elk jaar en vooral dit jaar was het zeer geslaagd. We hebben super lekker gegeten. De voorgerechten waren zalig (mosselen en gamba's).

We aten allebei ossehaas. Dit was heerlijk. Lekkers mals en heel smakelijk. We hebben allebei een beetje spijt dat we ijs na namen. Dit was een beetje een afknapper. Ben dol op ijs met caramelsaus, dus die besteld, maar caramel heb ik niet geproefd. Jammer. De koffie was wel weer heerlijk.

Kortom: vooral eens proberen. (een keer een plumeau door de zaak is trouwens geen overbodige luxe - we zagen wel wat spinnenwebben in de planten enz.).

Vorige pagina

Volgende pagina