Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Steenwijk verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Jan Ebbelink

Vandaag spare ribs besteld. Door de grote drukte helaas iets van mindere kwaliteit, maar nog steeds prima. Bellen netjes later op om excuses aan te bieden en een compensatieregeling voor de volgende keer. Vorige bestellingen waren top in orde. Prachtig vlees om de spare ribs en zeer goede smaak. Zeker het bestellen waard.

2. Zuid-Amerikaans Steenwijk

We zijn al heel vaak bij Argentino Tango geweest en ook dit keer was het weer heerlijk! Echt een aanrader!!

3. Zuid-Amerikaans Steenwijk

José Bos

Wauw!!! Wat was dit heerlijk!!! Ik had de zoete spareribs besteld echt de lekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten.. Ik heb er onwijs van genoten. Zal de volgende ook zeker weer bestellen..

4. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Op 1e Kerstdag stonden we in Giethoorn en bleek dat onze reservering niet was opgeschreven, ondanks de ontvangen bevestiging. Helaas geen plaats meer...
    Toen ik de vraag stelde in de groep "waar hebben we zinin.." was direct het antwoord van onze zoon "Dé Argentijn". Gelukkig had Argentino Tango in Steenwijk nog plaats voor ons. We hebben genoten van de gastvrijheid en de altijd heerlijke gerechten. Bedankt dat jullie ons op 1e Kerstdag een heerlijke kerstdiner hebben verzorgd.

5. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gisteravond geen zin om te koken, het was al wat later en via thuisbezorgd zag ik Argentino Tango, waar ik van mijn collega's goede verhalen over had gehoord.

We bestelde spareribs, direct een bevestiging via sms. een half uurtje later stond er iemand aan de deur. De Spareribs zijn hier ontzettend mals, iets meer marinade zou ik op prijs stellen.

De salade vond ik niet zo speciaal, de friet prima ondanks behoorlijk afgekoeld (9km bezorg afstand, dus weinig van te zeggen).

Doen we vaker!

6. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Adrie Omtzigt

Goede kwaliteit en een prima bediening. Ik ga graag weer eens uit eten bij dit restaurant.

7. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Super lekker eten en een goede service! Een echte aanrader!

8. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijk gegeten in het restaurant waar rust, warmte en gezelligheid uitstraalt. Fijne gerechten met voor elk wat wils qua smaak en persoonlijke voorkeur. Bediening zeer vriendelijk en behulpvaardig. Meestal als we met z'n tweeën uit eten gaan, staan we zo weer buiten. Hier niet en dat is positief bedoeld! Bovendien zijn we nog nooit een restaurant tegengekomen met zulke fijne stoelen!

9. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Voor een dichte deur staan terwijl ze open moeten zijn volgens hun openingstijden. Vanuit Limburg gekomen

10. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gegeten met collega's. Prima eten en drinken in een prettige sfeer. Eens een keer zitten op een fatsoenlijke stoel in een restaurant! Echt een aanrader, dit adres!

11. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Altijd top! Van buiten misschien wat simpel.. Maar eten is echt geweldig!

12. Zuid-Amerikaans Steenwijk

westerbeek

Lekker gegeten. Maar als het buiten warm is ga dan niet in de keuken deo spuiten en dan kijken of niemand het gezien heeft.

13. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Auke Jager

Lekker gegeten met 2 collega's. Vriendelijke dames en goede service! We hebben genoten van het eten. Bedankt!

14. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gert Jan

Lekker gegeten.

15. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Reinier

Opnieuw fantastisch gegeten! Nergens anders ooit zulke malse, maar ook smakelijke spareribs gehad. Het is eenvoudig weg top! Jammer dat niet meer mensen de weg naar dit restaurant vinden.

16. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Prima plek om te eten. Redelijk druk op een zondagavond.
    Eten prima, sfeer gezellig en ongedwongen. Leuk dat je zo de keuken in kan kijken.

17. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Verrassend goed! Heerlijk eten, mooie porties tegen een eerlijke prijs. Erg goede steak, top! Ook de bediening prima!

18. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Brabantse dames

Toprestaurant! Heerlijk gegeten. Goede service en gezellige mensen.

19. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Ronald Wienbelt

20. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijk gegeten. Ook vegetarisch prima. Wel erg grote porties

21. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Patrick

22. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Agterdenbos

Op dinsdag 6 oktober heerlijk gegeten. Een menu voor 2 personen echt heerlijk!!! Goede service, heerlijke salade bar en top bediening. Dit zie je niet vaak meer. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

23. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wat een gezellig tentje, en we hebben heerlijk gegeten met zijn 2en. Wij hadden het combo menu voor 2 personen voor €49.50, was heerlijk! Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker nog een keertje langs. Super lief en vriendelijk vrouwtje (eigenaresse) stond in de bediening en kwam ook even een praatje maken. Zeker een aanrader!!!

24. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gisteravond weer naar ons favoriete restaurant in Steenwijk geweest.Het was héérlijk! De tortilla was lekker warm en prima van smaak. Ook de kip met champignonsaus was uit de kunst. Het was erg gezellig en de bediening was erg vriendelijk.
    En... vanavond een verrassing. Ik ga uit de doggybag eten. Dus nog een keer een heerlijke tortilla met gehakt. En natuurlijk tot een volgende keer!!!
    Carry en Jelly

25. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Ontzettend leuk restaurant met heel erg aardig personeel. Het eten was ronduit voortreffelijk en had dan ook een 10 van mij gekregen als de saladebar beter was geweest. Echt heel zonde als je zulke heerlijke gerechten serveert om dan bij het saladebuffet kant-en-klare vlees- en aardappelsalade aan te bieden, samen met wat augurkenstukjes en olijven uit pot aangevuld met (wel verse) gemengde groene salade, rodekool rauwkost en dressing. Dit vonden wij helaas afbreuk doen aan het overigens hele leuke concept om geen bijgerechten te serveren maar de gasten uit het buffet hun eigen keuze/samenstelling te laten maken. Al met al een heel leuk restaurant waar we zeer zeker nog een keer heen gaan zodra we in de buurt zijn :)

26. Zuid-Amerikaans Steenwijk

We werden gastvrij ontvangen op een regenachtige dinsdag en zaten als enige in het restaurant. De service was heel persoonsgericht en heel vriendelijk. Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten en het was meer dan genoeg. Zeker de carpaccio was lekker. We hopen hier nog eens terug te komen.

27. Zuid-Amerikaans Steenwijk

drs jan h bulthuis

Prettige en vlotte bediening. Goed verzorgd met warm brood vooraf, smakelijk en met zorg bereid.

28. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Hennie Bijker

Vanavond voor het eerst gegeten bij Argentino Tango en dat gaan we zeker nog eens doen. Enorm lekker, grote porties, geweldige bediening, leuke sfeer. Kortom voor een ieder een aanrader.

29. Zuid-Amerikaans Steenwijk

marlak

De spareribs zijn zeker weten de best in town. Bediening vlot en erg vriendelijk. Kortom: Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij Argentino Tango te Steenwijk.

30. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Ongelooflijk gastvrij! Een echte aanrader wanneer je van heerlijk vlees houdt!!

31. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Lekker, snelle bezorgservice, helemaal top.

32. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Dirk

33. Zuid-Amerikaans Steenwijk

wim udink

Eten is gewoon heel erg goed, lekker smakelijk en kwaliteit van wat geserveerd wordt. De bediening is heel vriendelijk en oprecht hartelijk naar de klanten. We zijn daar geweest met eten op vrijdag 28 maart 2015.

34. Zuid-Amerikaans Steenwijk

corine admiraal

Zeer goed! We zijn een aantal keer hier geweest, ook 1x met een groep, en het is altijd top. Nergens is het vlees zo mals en heerlijk bereidt als bij dit restaurant. Bediening is erg vriendelijk, de sfeer + aankleding van het restaurant, alles is top. Wij komen zeker terug.

35. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Manon Maters

Wij zijn met zijn 8-en gaan eten bij Argentino Tango. Super lekker gegeten. Aanraders: carpaccio, chickenwings, spareribs en tournedos. Ook de frietjes en gepofte aardappel waren overheerlijk. Alhoewel het saladebuffet iets mooier gepresenteerd kan worden, waren de gerechten lekker. De koffie is (naar onze begrippen) aan de slappe kant. Maar dat weerhoudt ons er niet van om nog eens terug te komen.

36. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Zondag na een flinke wandeling bij de Hunebedden neergestreken in Steenwijk. Het restaurant ziet er gezellig uit, schoon & netjes.

Heb de ossenhaas besteld: een mals & sappig stuk vlees. Ook het buffet & de frites waren prima. Heb er heerlijk geteten in een prima ambiance.

Kok Emad zou niet misstaan in de keuken van Herman den Blijker & de bediening van Tineke was perfect. Jammer dat ik niet om de hoek woon.

Een regelrechte aanrader wat mij betreft!

37. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijk en niet duur spare-ribs gegeten. Zo mals dat ze van het bot af vielen. Zeker de moeite waard. Een echte aanrader is ook de huiswijn, zowel rood als wit zijn heerlijk!

38. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Top! in smaak, hoeveelheid, bediening en sfeer!!

39. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Samen hadden mijn vriendin en ik een unaniem oordeel, subliem! Mijn vriendin en ik waren het over eens dat het eten boven onze verwachtingen was. Nog nooit zo lekker vlees gehad en daar is geen woord aan gelogen. Absoluut een aanrader voor iemand die van vlees houdt!

40. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Ria en Boukje

Gisteren voor het eerst bij Argentino Tango gegeten. Een aanrader.
    Mochten we weer eens in de buurt zijn dan komen we zeker nog eens te eten

41. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was zoals gewoonlijk weer goed toeven bij Argentino Tango! Chef Emad verstaat zijn vak. Gastvrouw Tineke zorgt voor een prettige sfeer en vlotte bediening.

Klasse.

42. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Jelly en Carry.

Gisteravond voor de zoveelste keer hier gegeten. Het was geweldig. Eerst een glaasje wijn waar we stokbrood met kruidendokter bij kregen. Heerlijk warm, vers en zacht. Daarna namen we kip met championnesaus. Wat een mooi opgemaakt bord en wat lekker vlees. Zo heb ik het nog nergens gegeten. Heerlijk! Argentino Tango is onbetwist het allerbeste restaurant van Steenwijk. Ga er maar heen en proef en geniet zelf. Tot de volgende keer.
    Jelly en Carry.j

43. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Emed is een kunstenaar met vlees. We eten nergens zo lekker als bij hem. En de bediening is ook leuk. Tot spoedig!

44. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Esther Stam

Gisteren hebben we lekker genoten van de knusse gezelligheid en eten bij Argentino Tango. Het vlees van spareribs was zo mals dat het van het bot afviel. De tortilla met gepofte aardappel was ook erg smakelijk en goed op temperatuur. Echt een aanrader om in alle rust te genieten van lekker mals eten.

45. Zuid-Amerikaans Steenwijk

jelte & lydia

Komen hier al jaren en weer in een rustige sfeer heerlijk kunnen eten. Tot nu toe het restaurant met de beste spareribs, deze zijn heerlijk mals en vallen bijna van het bot.

46. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gisteren heerlijk gegeten, de porties waren ruim voldoende en het vlees super mals. We komen hier zeker weer!

47. Zuid-Amerikaans Steenwijk

e. Lagerwaard

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Toppie!

48. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wat heb ik hier heerlijk gegeten om mijn vingers bij af te likken. Een garnalencocktail waar je u tegen zegt en heerlijke kippen-dijen met krul frites, het lekkerste wat ik ooit gegeten heb.
    De ambiance was super romantisch, het personeel zeer vriendelijk en de kok dus excellent. Ik had helaas geen plekje meer over voor een dessert, maar dat komt de volgende keer wel. Want dat ik hier nogmaals ruim een uur rijden voor over heb is zeer zeker.
    Al met al een heerlijk avondje genieten was het. En een echte aanrader.

49. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijke spareribs gehad, precies zoals ons door de bediening was verteld. Saladebar met ruime keus, ook niks mis mee. En een prima bediening waar je als het werk het toelaat ook nog een leuk gesprek mee kunt voeren. Kortom gewoon erg lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Tineke en dochter nog bedankt voor de prima bediening en Emad voor de super lekkere spareribs.

50. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Fam.Slager

Super maaltijd met een heerlijke biefstuk! Ga zo door!!

51. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Henk Krikke

Elke keer heerlijk eten.

De nieuwste recensie
  52. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Prima gegeten en een keurige bediening.

53. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Herman & Viviane

Toffe gastvrouw.
    Overlekker vlees.
    Magistraal gegrild...
    en ...betaalbaar!

54. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Desmedt Verbeeck Wim & Irène

Weekendje Giethoorn, recenties opgezocht van restaurantjes in de buurt en Argentino Tango leek ons heel goed.

Wel, die kok kan koken, beheerst zijn grill als geen ander. De befaamde ribbekes gegeten en die waren uit de kunst. Een salad bar zo veel men wil, heel lekker brood en nog lekkerder boter. Dan kwam er nog witlof met kaassaus bij wat echt niet nodig is, een aardappel in de schil, enfin, alles super. Heel lekkere huiswijn, en zoals het een goeie Antwerpse bourgondïer betaamt ineens een fles.

Wij hadden geen goesting in iets wat minder was en zijn de andere dag terug gegaan om T-bone steak voor mijn vriend (vindt ge bijna nergens meer) en voor mij de rib eye en het is echt Argentijns vlees. Dit is pas een aanrader, zo veel smaak, wij wisten niet dat dat nog bestond. Perfect saignant gegrild en goed warm van binnen, het water loopt me terug in de mond. Terug de huiswijn genomen en een fles voor thuis extra gekocht, zo lekker.

Moest deze zaak in Antwerpen staan, zat alle dagen 's middags en 's avonds twee keer vol. De bediening ook heel vriendelijk, niks was te veel, alles kon en voor die prijs dan nog.

Het zit er dik in dat wij drie uur rijden over hebben, gewoon om van die keuken terug te genieten. 10 op 10 is het maximum, anders kregen ze van ons nog meer.

Wim en Irène

55. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Bart Kleijn

Super lekker gegeten. De beste entrecote ooit!
    Kippensoep heerlijk (vrij veel).
    Ook de spareribs waren super!
    Wel ver rijden uit Sliedrecht, maar we komen een keer terug!

56. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijk gegeten met mijn vriendin. We komen snel weer Super bediening.

57. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Bote &Annelies

Met in acht neming met de mogelijkheid van het maken en breken via internet van een restaurant kunnen we toch niet anders dan eerlijk zijn. Het eten en de bediening is goed, echter de verlichting te fel is om gezellig te zijn (kaarsjes zijn leuk, maar geven niet die gezelligheid door de ambient verlichting. Ik weet dat er een dimmer tussen zit maar die werd kennelijk niet bediend). Het eten, we zijn hier nu 2x geweest, 1e keer was heerlijk.. garnalen en zalm.. super goed bereid en bediend. 2e maal iets minder, bediening goed maar eten niet zoals je zou verwachten bij een Argentijn. Hoezo wortel in een tortilla en hoezo een roomsaus daarin? De eigenaresse en tevens bediening doet haar uiterste best, echter straalt ze niet de juiste uitstraling uit voor een nette tent met alle respect voor de enorme inzet. Het restaurant geeft verder een nette en schone indruk, je zou verwachten dat het op een zaterdag avond vol zou zitten maar dat was in beide bezoeken niet het geval. Aanrader is de kippensoep.

58. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was heerlijk, we komen vast nog weer eens. Top!

59. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wij hebben heerlijk gegeten vanavond Spa - ribs en Entrecote.
    Het was fantastisch, tot de volgende keer.
    Naam bekend.

60. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het eten is heerlijk daar. De sfeer is gezellig en de bediening is goed. Een aanrader!

61. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wij hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Super service en zeker niet duur. Het eten was goed van temperatuur. We komen zeker nog een keer.

62. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was heerlijk eten daar, de service is erg goed. Alleen we hadden vlees van de grill, er waren stukjes vlees bij dat te gaar was. Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben voor de rest heerlijk gegeten. We komen zeker terug om de rest te proeven..

63. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Natascha & Thomas

Lekker eten, goede sfeer en goede service! Met name de spareribs met huisgemaakte marinade is aan te raden!

64. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Echt een ontzettend gezellig restaurant. Super service, heel persoonlijke en meedenkende bediening. Het eten is ook heerlijk, als je van echte grill houdt moet je daar zijn. Helemaal top!!

65. Zuid-Amerikaans Steenwijk

van Sommeren

We hebben genoten van een heerlijk diner, in een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening!

66. Zuid-Amerikaans Steenwijk

John en Els

Wij zijn toevallig in dit restaurant beland toen we op zoek waren om iets te eten. We hadden het niet beter kunnen treffen. Een sfeervol, gezellig restaurant met een bijzonder vriendelijke serveerster en een goede gastvrouw. Het eten was heerlijk, een compliment aan de kok. Ook de prijs is ernaar om nog eens terug te komen, ware het niet dat het voor ons een beetje te ver uit de buurt is. Voor iedereen die van lekker eten houdt voor een leuke prijs in een sfeervolle omgeving met vriendelijk personeel een absolute aanrader.

67. Zuid-Amerikaans Steenwijk

de Kruyff

De kwaliteit van het vlees en de bereiding waren perfect en het eten zeer smakelijk. We hebben nog nooit eerder zo'n excellente bediening gehad als van de serveerster in dit restaurant en dat zonder dat zij daarin opleiding had genoten, werkelijk een voorbeeld voor het bedienend personeel in de Nederlandse horeca. Het bezoek aan dit restaurant was een toevalstreffer dus we hebben het blanco ondergaan zonder kennisneming van de 114 recensies maar hij staat bij ons bovenaan bij de top 5 van goede restaurants, jammer dat we zo ver weg wonen maar we komen zeker terug. De hoge scores zijn beslist terecht verdiend.

68. Zuid-Amerikaans Steenwijk

We hebben heerlijk gegeten en gedronken op vrijdag 27 september 2013. Lamskotelet, en kip met een fantastische champigonsaus. De saladebar met veel verschillende salades zag er netjes, fris en verzorgd uit en was zeer smaakvol. De bediening was vlot, attent en hartelijk. De volume van de muziek was perfect en de privacy optimaal. Al met al een zeer knus en gezellig restaurant wat zeer aan te bevelen is. Voor mensen die dit willen is er de mogelijkheid om op vrijdag tot 18.00 uur lekker, gezond en gezellig te eten tegen een gereduceerde prjs.
    Voor de kok en het vriendelijke meisje in de bediening absoluut de complimenten. Wij komen vast en zeker terug!!

Margriet

69. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Woensdag 04-09-2013.
    Heerlijk gegeten nando`s duo meal.
    Nadien fijn op terras gezeten even uitbuiken met prima wijn. We komen snel weer terug.
    Angelina & Obbo

2 vorige recensies
  70. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wij waren met 4 personen op vakantie in steenwijk. Op donderdagavond 23 augustus was daar de avond van Steenwijk, alle winkels open tot 22:00 uur, live muziek en kraampjes op het grore plein, al met al zéér gezellig. Wij hebben daar fantastisch gegeten bij Restaurant Argentino Tango, de sfeer was uitstekend, de service grandioos en zéér prettig personeel, van binnen is dit restaurant ook grandioos, heel schoon en gezellig ingericht. Dit Restaurant is een absolute aanrader.
    Nogmaals hartelijk dank voor het geweldige lekkere eten.
    Een hartelijke groet van familie Peters

71. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Annette

Heerlijk gegeten. Saladebuffet was goed, vlees van de gril erg smaakvol. Vriendelijke bediening. Prijs / kwaliteit top in orde. Een adres om nogmaals te gaan eten.

72. Zuid-Amerikaans Steenwijk

gert en carolina

Wij komen zeer regelmatig in dit restaurant en hebben alleen maar lof over deze argentijn. De ontvangst, het menu, inderdaad de rodekoolsalade is verrukkelijk, de drankjes en de presentatie van het eten is top! Vergeet geen koffie te nemen want zelfs dit js tot in de puntjes verzorgd. Een dikke tien!

73. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gert-Jan en Lammie

Heerlijk gegeten de spareribs waren verrukkelijk ! De gastvrouw was zeer gastvrij, het restaurant is rolstoel toegankelijk. Wij hebben een heerlijke avond gehad!

74. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Heerlijk eten hier! Goede spareribs die zo van het bot vallen.

75. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Goed restaurant, met heerlijk vlees!! ( Spare-ribs zoet & Biefstuk)
    Aanrader!

76. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was echt heel erg lekker. Service was super, kregen heerlijk een spare rib om te proeven en die was ook heerlijk, net zoals de steaks. Jammer dat ze niet in noord-holland zitten.

77. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Goed en lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Ook voor vegetarische klanten is er genoeg keuze.
    Saladebuffet wisselt regelmatig van gerechten,
    en vergeet dan zeker niet de overheerlijke koude rodekoolsalade!
    Bediening is erg vriendelijk en beleefd.
    Sfeer is relaxt en het restaurant is mooi beschilderd en opgefleurd met Zuid-Amerikaanse accenten.

Kortom; Argentino Tango is een aanrader voor wie eens lekker en gezellig uit eten wil gaan.
    Ik kom zeker nog eens terug, want de chefkok maakt er elke keer weer iets heerlijks van!

78. Zuid-Amerikaans Steenwijk

R. Keuning

Wij hebben afgelopen vrijdag hier gegeten en het eten was heerlijk!! We verbleven in hotel de Eese In de Bult. Na de eerste avond in het hotel gedineerd te hebben, besloten we dat niet een tweede keer te doen. De keuze viel toen op Argentino Tango en daar hebben we absoluut geen spijt van!! Super lekker eten, we hebben met zijn tweetjes 3 voorgerechten gehad, en 2 hoofdgerechten. Ook mochten we gebruik maken van de saladebar, super! Als we weer in de buurt zijn, schuiven we zeker weer aan. Een echte aanrader!

79. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Cheryl

20 april hier heerlijk gegeten heb er al een paar keer eerder gegeten en alles is gewoon goed. Vlees is heerlijk en bediening is top. Ga er zeker nog een keer eten.

80. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Zaterdag met ons drieën gegeten. Tot onze verbazing (we hadden gelukkig gereserveerd) zat de zaak bijna helemaal vol. De kaart is overzichtelijk; niet te veel gerechten en ook niet te weinig. Het voorgerecht is mooi en goed verzorgd. We hadden de gamba's, de tortilla's en de carpaccio. De laatste wordt als Italiaans op de kaart gepresenteerd en dat is eigenlijk raar. Ik denk dat de Zuid Amerikaanse keuken een goede alternatief kan bieden. Het hoofdgerecht is eenvoudig qua bord opmaak. Het gaat om het vlees. Dat heerlijk gegrild is en een mooie smaak heeft. Er worden twee sausjes bijgeleverd, champignon en een pepersaus. Die vond ik beide niet sterk en ook niet passen bij de Zuid Amerikaanse keuken. Leuk is dat je kunt kiezen uit patat, rijst of gepofte aardappel. De frites worden in een puntzak gepresenteerd. De bediening is attent en vriendelijk. De vrouw (Nederlands, getrouwd met de Argentijnse kok) is een beetje chaotisch maar zeer vriendelijk en zeer attent. Soms moet je even wachten. De dochter hielp gisteravond en dat is een natuurtalent! Vriendelijk, alert en houdt het hoofd koel.
    Al met een restaurant waar het eten goed is. Het vlees (en daar draait het om in dit restaurant) is zeer smakelijk. De rest (saladebuffet, sausjes) is voor erbij. De inrichting lijkt meer op Italiaanse leest geschoeid dat Zuid Amerikaans. Wat men zou kunnen doen is eens kijken of in die rest wat meer Zuid Amerikaanse accenten zou kunnen aanbrengen. Dan zou het compleet zijn.

81. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Eerste Paasdag,hebben wij daar Mixed Grill gegeten. Het was er gezellig druk,het eten was fantastisch,en de bediening was super.Ga zo door!

82. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was erg gezellig en ik heb lekker gegeten :)

83. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Bij Argentino Tango kan je heerlijk eten, ook word je erg vriendelijk bediend. Ik heb er al een aantal keren gegeten en het bevalt me erg goed. Dit restaurant is dus zeker een aanrader!

84. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Charlotte

Ik vond het eten heerlijk, een goede, overzichtelijke menu kaart. En prima service. Echt een aanrader!

85. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Ik heb 28 maart met een groep van 15 meiden gegeten bij Argentino Tango,
    en dat beviel mij heel goed.
    Ik had de medium biefstuk en daar was niks op aan te merken, goed rood en lekker mals.
    Er was een mooie overzichtelijke menukaart en de bediening was zeer vriendelijk.
    Ook de service was goed en de sfeer was top!
    Kaarsjes op de tafel, gezellige inrichting en op de achtergrond muziek.

Argentino Tango is echt een aanrader en ik zal er zeker nog een keer terugkomen.

86. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Raimond Fickel

87. Zuid-Amerikaans Steenwijk

We hebben heerlijk gegeten.
    Het vlees is zo zacht en de garnalen en mosselen zalig.

Je voelt je echt welkom.

88. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Rob en Femmy

Op zondagavond de enige gasten, een beetje "kaal"...
    Menu voor 2 personen was goed, voorgerecht en vlees prima (mixed grill). Saladebuffet niet geweldig. Bediening goed. Gaan vast nog een keertje.

89. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Wim en Yvonne

Wij komen hier al jaren. Als je van vlees van de grill houdt vind je zo'n lekker mals stukje vlees in de wijde omgeving niet.
    Leuke bedieningen, ongedwongen sfeer.

90. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Alex en Marga

Op 5-9-2012
    Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant!!

De bediening was goed en vriendelijk.

91. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Arwin & Betty Baars

Donderdag 27 juni 2012

We hebben echt heerlijk gegeten en gedronken, en het was super gezellig. Prima prijs kwaliteit verhouding. Zalig vlees ( we hadden van alles wat ) Lekkere wijn leuke bediening. Terwijl ik dit schrijf krijg ik alweer zin om er te gaan eten.

92. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Gert en Carolina

Wij komen in de zomer zeer geregeld bij hun eten We zijn super tevreden over service, kaart, ambiance, netheid en zeer vriendelijk personeel! Van vis to vlees, van voor -tot nagerecht bijna alles al gegeten en kunnen niets anders zeggen dan TOP! Een aanrader voor wie uit eten wil in Steenwijk.

93. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Math

Op 3 mei 2012 heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant!!
    De bediening was top: persoonlijke aandacht; goede bediening, goede timing en zeer vriendelijk. We hadden samen een totaal mixed grill menu: super. De diverse voorgerechtjes die hierbij hoorden waren heel speciaal, mooie aankleding en erg lekker. Dat gold ook voor het hoofdgerecht met onbeperkt aanvullen van vlees. Dat was nauwelijks nodig, want het vlees, met bijgerechten en groenten was meer dan genoeg.
    Kortom: een absolute aanrader!!!

94. Zuid-Amerikaans Steenwijk

angelique

Gisteravond heerlijke spareribs gegeten met een paar glazen goede rode huiswijn. Top!

95. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was een jaar geleden dat we er gegeten hebben, maar op 20 maart 2012 zijn we er weer geweest! Het eten was voortreffelijk. Eerst gratis broodjes met kruidenboter. Spareribs waren heel erg goed. Lekker mals en goed van smaak. Wederom een dikke voldoende!

96. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het eten was oké; grote mosselen als voorgerecht smaakten naar mosselen, echter de gebakken uitjes waren veel te vettig. Drie stukjes rucola en twee schijfjes komkommer met maiskorrels uit de blik waren als salade bijgeserveerd. Mijn man had de huisgemaakte pasteitjes die nog van binnen koud waren.

Als hoofdgerecht de ossenhaas genomen, die was wel lekker mals. De kwaliteit van het vlees is goed, jammer genoeg is het niet genoeg voor een betere recensie.

Drinken - een tip: als je gasten met lege glazen zitten als je langs komt, is het misschien handig om hen te vragen of ze nog wat te drinken lusten, in plaats van weglopen en hun zelf er voor laten vragen na 10 minuten wachten. De bediening kwam zeer onervaren over. Mijn man had bovendien een whisky besteld, hij was niet gevraagd wat voor een (en kreeg dus de goedkoopste ierse), op de rekening stond echter Jack Daniels die duurder was.

Romantiek, rust en gezelligheid was nergens te vinden; ik zou nooit mijn zakelijke relaties hier brengen!

We zijn niet gebleven voor een nagerecht en gaan ook voortaan ergens anders heen. Er zijn betere restaurants zelfs in Steenwijk!

97. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Nynke Wiersma

Wij hebben tweede kerstdag bij Argentino Tango in Steenwijk gegeten. Het eten was voortreffelijk!
    Als voorgerecht hadden we de poppers (jalapenos). Deze waren erg heet, maar heerlijk.
    Als hoofdgerecht hadden we ossenhaas en kip met champignonsaus.
    De ossenhaas was zeer mals, kip met champignonsaus was ook heerlijk.
    Het toetje was ook heerlijk.
    De service was goed, goede bediening, zeer vriendelijk.
    Erg leuke mensen.

Voor iedereen die een avondje heerlijk wil eten in een gezellig restaurant is Argentino Tango een echte aanrader!
    Voor herhaling vatbaar!

98. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Joop Piest

Hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk

99. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Raimond & Yvette

Heerlijk genoten van een 3 gangen menu voor een mooie prijs. Stokbrood met kruidenboter, tomaten en uiensoep, kipfilet met champignon roomsaus en varkenshaas en ijs toe. Vriendelijke bediening ook en korte wachttijden. Zeker een aanrader!

100. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het eten en drinken was zeer lekker, de biefstuk prima gebakken zoals medium hoort te zijn.
    De service kon in mijn ogen beter, vond het wat ontbreken aan professionaliteit. (bijv. Gewone vrijetijdskleding aan, spel/grammaticafout op hun advies kaartje om hier te reageren).
    Het restaurant is leuk aangekleed en er is een goede sfeer.
    De prijsverhouding is zeer goed, voor weinig kan je lekker eten.

Vorige pagina

Volgende pagina