Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Steendam verdeeld zijn.

1. Eten was goed, uitzicht fantastisch en bediening meer dan doorsnee

6,7
  2. Titia oostland

Heerlijk gebak met cappuccino. Vriendelijke en leuke bediening. Top locatie.

3. Zondag 4 juli wilden we tijdens een fietstocht even een drankje doen bij Boei 12. De serveerster liep ons drie keer voorbij voordat ze na bijna een kwartier voeg of we iets wilden drinken.
    We waren niet de enigen die zo lang moesten wachten. Een echtpaar had een broodje carpaccio besteld, maar na een halfuur nog niks. De, ik denk uitbaatster, kwam doodleuk vertellen dat er problemen met het betalingssysteem waren, wat dat met de bestelling te maken had, geen idee, maar de uitbaatster zei dat ze direct aan de slag ging met de bestelde broodjes. Het echtpaar had geen trek meer en vertrok, weg € 27,00
    Een andere klant had nog steeds niet de bestelde verse mint thee gekregen.
    Kortom, als Boei 12 een goed lopende zaak wil worden, dan moet er uit een ander vaatje getapt worden.
    Wij wachten nog wel een tijdje.

4,7
  4. Wij hebben hier vandaag geluncht. Het weer was prachtig en vanaf het dakterras was het uitzicht op het Schildmeer mooi.

De bediening was vriendelijk, maar enorm chaotisch. De verkeerde drankjes werden bezorgd en pas 10 minuten later opnieuw bezorgd. En bij de gerechten leek het, alsof de keuken niet doorgaf voor welke tafel het was. De tijd tussen bestellen en ontvangen van de bestelling was 45 minuten. Wij vonden dat lang - voor twee panini’s en een 12 uurtje.

De tosti en de broodjes kroket waren goed geprijsd. Andere producten waren te duur. De kwaliteit van het eten was matig. De panini was te weinig voor EUR 8,50.

Ik wens het bedrijf succes op deze mooie locatie, maar er is nog het nodige te verbeteren.

3,4
  5. Een garnalen cockt die niet van Hollandse garnalen bleek te zijn. Maar noorse… Met een zoetig sausje… Geen cocktail saus… En alleen wat ijsbergsla.

2,8
  6. Kirsten

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Leckeres Essen, absolut freundlicher Service, tolle Atmosphäre mit super Aussicht! Klasse Terrasse, um den Sommer bei lecker Essen und Trinken zu genießen!

7. Pieter Folkersma

Wil je daar even aan op een fietstocht (koffie en broodje bv) is ie gesloten… (zondag 28 okt rond 14.00 Uur) tja zo krijg je nooit geen klant. Trouwens de rest is daar ook dicht, zo wordt het nooit wat rond 'tSchildmeer.

8. El

9. Konrad Wehr

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Bei Peter und Leni ist man vom ersten Augenblick bis zum Abschied einfach nur "Gast"
    Lecker gegessen, lecker getrunken und dann noch das Konzert von Mean Mary und ihrem Bruder Frank James, SUPER

10. Wat een afknapper…
    Van de lunchkaart een “menu met kroket” besteld. Wat kreeg ik? Een plakje bruin brood een kuipje roomboter (dat dan weer wel 😎) en één (1) kroket 😡. Dit hele “menu” voor de leuke prijs van: € 8,50 😤.
    Je ziet ons niet terug in dit restaurant.

1,2
  11. Siegers

Goed eten voor 10 euro en dagmenu.

12. Dag menu 10 euro. Heerlijke spareribs met aardappeltjes /patatjes salade div sauzen meer dan genoeg.

13. Heerlijk gegeten op het terras in het zonnetje.
    Leuke ongedwongen sfeer en super vriendelijk personeel.
    De runderlapjes met overheerlijke sinaasappelsaus zijn zeker aan te raden.
    Ook Peter en Leni kwamen nog even een praatje maken, wat een leuke mensen. Wij zullen hoogst waarschijnlijk wel vaker komen eten.

14. Jan van ''t Hoff

Perfect.
    Gastheer en gastvrouw super en bediening heel aardig. Gevoel voor humor. Eten is heerlijk. Smaakvol. Een aanrader. Kapsones zijn daar niet te vinden.
    Jan van ''t Hoff

15. rob messchendorp

Vandaag voor het eerst gestopt bij deze eetgelegenheid. Wat eten en drinken besteld. Kwaliteit eten zeer goed en bediening uitstekend.
    Hebben in de zomer elke week muziek waar ik zeker eens ga kijken.
    Leuke tent met leuke eigenaren.

16. Mooie locatie, lekker eten,gemoedelijk.
    Zeker de moeite waard om eens te bezoeken!!
    Bedankt ga zo door!!

17. P.Bolhuis

Prima eten. Goede bediening en Prettige mensen.

18. Hele slechte bediening. Beetje jammer want het eten was wel goed. Maar wij komen niet weer.

19. Lekker relaxt gegeten. Gewoon zoals het hoort.

20. Bert en Sandra Bos

Vanavond wederom heerlijk gegeten, onbeperkt spareribs en een heerlijke huisgemaakte brownie met ijs en slagroom.
    Personeel gastvrij en vriendelijk. Geweldig uitzicht over het Schildmeer.

Wij komen zeker weer eten!!

21. Cris

Wij komen hier nooit weer!
    Wij zijn hier gister wezen eten. Eerst even een terrasje waar het bestellen van bitterballen al erg moeilijk was. De tafel naast ons had ook bitterballen besteld maar kreeg mix-hapjes voorgeschoteld, of ze deze wel op wilden eten want er was iets in de keuken fout gegaan. Glazen werden bij ons weggehaald voordat ze leeg waren.
    Wij toch voordeel van de twijfel, Boei 12 een kans geven en blijven eten. Eten besteld en ruim een uur op ons voorgerecht gewacht. Mosterdsoep zonder spekjes terwijl op de kaart met spekjes staat, een salade met geitenkaas, waar je de sla met een vergrootglas kon vinden, de carpaccio vergeten en later geserveerd.
    Daarna hoofdgerecht, anderhalf uur zitten wachten. Het hoofdgerecht was zo vreselijk slecht dat we besloten hebben om deze te laten staan, zijn gaan afrekenen en zijn vertrokken.

22. Wij hebben ons geen moment gast gevoeld. Lomp personeel 2 uur wachten ivm drukte zegt men. Houdt mijn hart vast als het seizoen begint. Borden en glazen worden weggehaald voordat het leeg is. Iedereen doet maar wat. Wel constant vragen of je nog wat wilt drinken.

23. Kleine lunchkaart. Porties voldoende ruim, vriendelijke bediening, prachtig uitzicht. De salade bij ons 12-uurtje was zeer matig te noemen: tomaat en komkommer waren bevroren/ijsstukjes in en hadden totaal geen smaak meer. De mosterdsoep daarentegen heerlijk en lekker vers brood. Tosti hawai was met verse ananas. Prijs-kwaliteit ok.

24. Eleonore

Onbeperkt spareribs gegeten met een Grouponbon. Nou, 1 portie is al ruim voldoende en de smaak is gewoonweg fantastisch! Heerlijk gegeten, met uitzicht op de ondergaande zon boven het meer... Een echte aanrader en we komen zeker terug! Nu nog een wijnkaart, want die ontbreekt echt!

25. Ad Blankesteijn

De Koperen Scheepshoorn bestaat al enkele jaren niet meer en is ook afgebroken.

26. Gisteravond via Groupon met 6 mensen spareribs gegeten. Iedereen vond de spareribs heerlijk. Je kon kiezen voor pittige spareribs, deze waren echter niet pittig. De bediening was vriendelijk, maar kwam wel erg vaak vragen of we al klaar waren en dergelijke.

27. Met acht mensen en twee honden onaangekondigd binnengevallen voor een Steendammer familie-reünie. We werden zeer vriendelijk en hartelijk ontvangen, en we hebben lekker geluncht en gedineerd (tussendoor een wandelrondje Schild). Wat fijn dat Steendam weer een goed eetcafé heeft! Goed werk, Peter en Lenie!

28. We hebben zaterdag 14-11-2015 via Groupon spareribs bij Boei 12 gegeten. Het eten was heel erg goed. Heerlijke spareribs, eigengemaakte frites en frisse salade. De bediening erg vriendelijk. Wij komen zeker weer terug. Ga zo door!

29. Tijdens een Podiumsessie het café bezocht. Saté menu was voortreffelijk, goede portie, heerlijk klaargemaakt en voorzien van een heerlijke salade en verse eigen gemaakte frietjes. Bediening was subliem en de sfeer uitmuntend, zeker tijdens het optreden. De moeite van een bezoek zeker heel erg waard!!