Xin & Hao in Steenbergen

Xin & Hao laten bezorgen?

Het concept “all you can eat”

Tijdens de lunch & het diner kunt u 2,5 uur onbeperkt genieten van onze gerechten.
De keuken sluit om 22:00 uur. De laatste bestelling kan uiterlijk om 21:45 doorgegeven worden.
U kunt kiezen uit een uitgebreide lijst met verschillende Japanse gerechten.
Alle door u gekozen gerechten worden bij u aan tafel gebracht.
U mag weer bestellen, indien de vorige bestelling geconsumeerd is.
Bestel dus alleen wat u op kunt. Indien u niet alles consumeert wat u heeft besteld wordt dit in rekening gebracht.

Sushi: 1 euro per stuk
Warme gerechten: 3 euro per stuk

1522003368 73
1530619159 70

1. Heerlijk zoals altijd! Zelfs toen we het enige stel waren op het corona/proof gecreëerde terras, het was gewoon private cooking. Keuze uit alles, snel en vers.

2. Eten was heerlijk, de sfeer in het restaurant vind ik erg kaal en kil. Duurde lang voordat drankjes werden bezorgd maar verder bediening prima.
    We hebben genoten

3. Gewoon goed. Prima kwaliteit en een goede hoeveelheid. Ook de keuze is ruim
    Puntje van kritiek. De zaal achter is niet gezellig en de sushi kan iets sneller.
    Maar voor de rest gezellige avond en vriendelijke personeel

4. Eten was prima, moesten alleen wel vaak lang wachten op de gerechten en personeel leek wat ongeïnteresseerd.

5. Service was prima, eten en drinken kwam erg snel. Eten was vrij vettig. Tevens ook voor een door en door gebakken gerecht extra moeten betalen, omdat we dit niet weg kregen. Prijs/kwaliteit onvoldoende.

6. De sushi overtrof onze verwachting. Heerlijk en vers.

7. ETEN/ DRINKEN
    Het eten is goed voor een "all you can eat". Ruime keuze en voor elk wat wils

SFEER
    De sfeer is sober/ saai. Doet denken aan een snackbar uit de jaren 90.

SERVICE
    We zijn om 17:00 uur aan tafel gegaan. De service is ronduit slecht en de doorlooptijd is dramatisch. Na 3 uur hadden we pas 2 rondes gehad en ook na herhaaldelijk hier iets van te zeggen werd het niet beter. Geen uitleg, geen excuus en de vrouwelijke manager wilde ons niet eens te woord staan. We zijn na die 3 uur opgestapt.

PRIJS/ KWALITEIT
    Voor hetgeen wat we hebben kunnen eten was het veel te duur.

HYGIENE
    Bijna boven elke tafel zit een ventilatierooster en die waren echt ronduit smerig. Als ik dit eerder had gezien was ik er niet eens gaan eten. (zie foto)

CONCLUSIE
    Geen Xin & HAO meer voor ons.

8. Het eten duurde lang, als het kwam miste we de helft. De tafels stonden geen 1.5 meter uit elkaar. Personeel hield geen 1.5 meter afstand. Sommige tafels hadden wel een formulier voor gegevens (ivm corona) en sommige niet.

9. Thijs de wild

Heerlijk gegeten. Leuk personeel, echt genieten! Komen snel weer terug.

10. Gezellig restaurant. Warme gerechten heel erg lekker, de sushi daarentegen erg koud en zeer droog. Hebben na 3 kwartier ons eerste drankje pas gekregen. Jammer, wij komen hier niet meer terug.

11. Heerlijke gerechten. Het was druk waardoor we meer tijd nodig hadden. Dit was geen probleem en werd aangepast. Aanrader.

12. Duurde ontzettend lang voor we iets kregen...40 minuten!
    Dat was gebakken rijst... met juist... niets.
    Gebakken garnalen te lang onder rechaud gestaan en dus erg uitgedroogd.
    We konden nog 1 ronde bestellen maar helaas tijd...3 uur was om.
    Dat toetjes aan de bar worden gemaakt vind ik enorm onhygiënisch.
    Mijn partner kan absoluut niet tegen inktvis.... dus niet besteld.... ze werd toch ziek....
    Al met al geen aanrader. Tussendoor wel wat op en aanmerkingen gegeven maar werd niets mee gedaan.
    Als men gevraagd had hoe de ervaring was zou ik dit allemaal gezegd hebben....
    Maar nee.... niemand vroeg verder iets.
    Ze gaan ons hier niet meer zien!
    Misschien wel sushi voor thuis afhalen.... misschien dan.

13. Roelien Pronk

helaas was er gisteren te weinig personeel waardoor er veel fouten werden gemaakt. Vaak klopte de bestelling niet of kwam het helemaal niet en moest je vragen.

De sushi is altijd heerlijk en vers, maar gisteren overheerste toch de fouten die werden gemaakt.

14. Juan Gordeijns

Het was gewoon top.
    Heel veel lekkers.
    Aanrader.

15. De bediening was rommelig,
    Kreeg met regelmaat verkeerde eten op tafel.
    En het was snikheet binnen omdat de airconditioning uit stond schijnbaar in verband met Corona.

16. Wederom lekker gegeten, maar waarom staat in hemelsnaam de airconditioning uit? Het was afgelopen week de warmste week ooit geregistreerd! Na tweeëneenhalf rondje waren wij wel klaar, de hitte was vreselijk.
    Als ik dit had geweten, waren we niet helemaal komen rijden uit de regio Breda...

Eén vorige recensie
  17. Het eten was goed zoals altijd maar het was ontzettend warm binnen. Eerder vertrokken vanwege de hitte, niet te doen. En dat is jammer want je betaald best wat. Hadden best iets van kannen water op tafel mogen staan.

18. Marjolein

Heerlijk gegeten. Eten werd snel geleverd en het was goed warm. Het afruimen duurde naar ons idee wat te lang.

19. Het eten was goed, de sfeer kan beter (nieuwe verf mooi, maar posters hang je niet met punaises op, waarom geen muziek?), bediening wisselend (veel ongemotiveerde jongeren), al met al voldoende maar veel ruimte voor verbetering.

20. G. de Jong

Zoals altijd een heerlijke avond gehad met de kinderen. Het eten is altijd snel en lekker opgediend. De sfeer is gezellig en de bediening is goed. De prijs/kwaliteit verhouding ligt goed. Echt een aanrader.

21. Lekker gegeten.
    Gezellige avond.
    De cocktails waren niet helemaal mijn ding, maar het eten was heerlijk. Vooral de mosselen van de foto waren echt heel erg lekker, vol van smaak!
    Wat ons wel opviel was dat het een hele grote zaak was met genoeg ruimte voor social distancing en toch zaten alle gasten op pre corona afstand van elkaar.

22. Het eten en bediening is prima. Ook de snelheid waarmee het uitgeserveerd is goed. Open keuken dus geen geheimen hoe ze het eten bereiden. Alleen mogen ze het wat gezelliger aan kleden (is bijzaak want je komt uiteindelijk voor het het eten).

23. Chantal Zijlmans-Meijer

Lekker gegeten met mijn dochter, altijd leuk en gezellig en lekker.

24. We hebben 3 kwartier op ons eten moeten wachten van de eerste ronde. Na 3 keer vragen kwamen er 3 gerechtjes. Daarna hebben we zelf maar besloten om de 2de ronde vast te bestellen. Dit duurde wederom weer heel lang. Toewel alle mensen die na ons kwamen al bijna 3 rondes hadden gehad.

25. Eten drinken was oké.
    Restaurant zelf zeer slecht onderhouden en zwaar toe aan een opknap en poets beurt.
    Jammer eten was verder echt oké, maar de sfeer is ook belangrijk.

26. Al vaak bij Xin & Hao gegeten. Maar wat was het deze keer slecht… Ik begrijp heel goed dat er dingen anders en aangepast zijn in deze tijd maar het was vreselijk ongezellig, alle tafels en stoelen die te veel waren stonden naast ons opgestapeld… De bediening wist zichtbaar niet wat te doen. Sushi kwam maar niet, pas bij het toetje werd de sushi die in de eerste/tweede of derde ronde besteld was geserveerd… Meerdere keren bij personeel aangegeven, als antwoord kregen we dat het kwam door de drukte ook als waren er door de corona maatregel veel minder gasten… Een zeer slechte ervaring dus…

27. Corrie Hage

Heerlijk gegeten voor de 5e x...
    Bediening goed, eten lekker warm
    Dank je wel weer voor de leuke avond

28. Ten Brinke

Goeie en snelle bediening. Sushi was ook erg lekker. Helaas in de laatste ronde (voor ons de 4e) 1 bestelling niet gekregen en na de toetjes ronde kregen we nog courgette. Beetje te laat, moest bij de vorige ronde. Dus niet meer opgegeten.

29. De sushi's waren ook erg lauw en smaakte nergens naar. Ook hangt er geen sfeer in het restaurant en moet je met zijn 2'en naast elkaar zitten in plaats van tegenover elkaar, dit is totaal niet gezellig en kan ook op een andere manier opgelost worden in plaats van zo. Ook is het personeel nog allemaal erg jong en staan ze meer met elkaar te praten dan dat er aandacht voor de klant is. Ook lopen er kinderen van de (eigenaar)? rond en geeft dit niet echt een professionele sfeer aangezien zij zelf ijs lopen te lepelen uit de bakken waar de klanten ook van eten. Al met al erg onprofessioneel, smaakloos en sfeerloos. Wij komen hier niet meer.

30. Lang geleden dat we daar gegeten hadden. Weer super lekker. Was wel even wennen met de corona regels. Maar echt super lekker.

31. Bij binnenkomst was de eigenaresse al enorm onaardig omdat wij de gezonheids check wel hadden gedaan, maar de uitslag niet opgeslagen hadden, of gescreenshot.
    Ik kon m wel even opnieuw doen, maar een paar vragen.
    Nadat ik dit gedaan had, werden we naar onze tafel gebracht, de wasabi van de vorige personen lag nog op de bank.
    Toen werd ons drinken gebracht en ik had een vies glas waar de lippen van een ander nog op stonden. Toen ik vroeg om een nieuw, schoon glas, werd er gezucht en vervolgens van achter de bar over ons gepraat en met zn drieën keken ze onze kant op, professioneel?
    Het eten was eerlijk gezegd ook niet top, het vlees koud en de rijst had absoluut geen smaak.
    Alles werd op tafel gekwakt en elke x moest ik opstaan, omdat het zo ver weg gezet werd.

Ik begrijp dat we voorzichtig moeten zijn, maar dit slaat alles.

Ook is er geen sprankje gezelligheid meer te vinden, xin en hao is voor mij echt de laatste keer geweest. We hebben continue recht tegenover een ander koppel gezeten wat ook heel ongemakkelijk was.

Zonde, want ik ging hier altijd graag en zeer regelmatig heen.

32. Sushi-lover

Tijdens Corona zit je hier in een enorm ongezellig restaurant. Je wordt in een kale ruimte gezet waarbij veel is afgezet met linten. Je mag ook niet tegenover elkaar zitten.
    De sushi was vaak koud wanneer deze warm moest zijn. We hebben dan ook erg lang moeten wachten op verschillende sushi. Dat terwijl de afhaal sushi snel werd bereid.
    Personeel geeft geen excuus wanneer je aangeeft dat het deze keer niet naar je zin was.

33. Tim v. Opdorp

Goed eten, sommige gerechtjes duren lang tot ze uitgeleverd worden. Het restaurant heeft totaal geen aankleding. Je zit echt gewoon in een ruimte met tafels.

34. Opstelling van tafeltjes ten tijde van Corona is niet echt gezellig: als je met z'n tweeën bent, zit je naast elkaar ipv tegenover elkaar.
    Het duurde erg lang voordat de bestelde sushi werd geserveerd (voor zover het al werd geserveerd), het leek bijna alsof de bestellingen van bezorging voorrang hadden op de mensen die in het restaurant kwamen eten. Daarnaast waren de sushi-gerechten die warm horen te zijn, al koud voor ze op tafel kwamen.
    Toen we er iets van zeiden, kwam er helaas geen begripvolle reactie.
    We hebben meerdere mensen horen klagen over dezelfde zaken, en wij kwamen nog goed uit ten opzichte van anderen had ik het idee.

35. Hulters

Eten was weer geweldig lekker, bediening was goed! Sfeer was iets minder nu met de corona maatregelen maar aan alles was gedacht om iedereen een veilig gevoel te geven. Wij komen zeker snel weer eten!

36. Normaal hebben we goede ervaringen bij dit restaurant, maar nu ging het helemaal mis. Na anderhalf uur hadden we 2 rondes besteld, waarvan we slechts 4 bordjes hadden gehad. Iedereen om ons heen kreeg volop eten, en wij vrijwel niks. Ook na 2 keer aangeven bij de bediening kregen we nog niks. Na anderhalf uur zijn we naar de kassa gegaan met de mededeling dat we vertrekken omdat we geen van onze bestellingen krijgen. Toen kwam de opmerking dat dit dan 69€ was. Na wederom onze onvrede te hebben geuit en dat we echt geen 69€ gaan betalen voor 4 bordjes eten, hebben we 6€ afgerekend en zijn we vertrokken. Alleen de serveersters boden nog hun excuses aan, van de eigenaresse kregen we dit niet te horen.
    Erg jammer want dit was een van onze favoriete restaurants vanwege de heerlijke sushi, maar ik zal er niet snel meer komen.

37. Ik vond dat er veel hapjes rechtstreeks van de groothandel op je bord kwamen. Ook vind ik 5 warme hapjes tegelijk moeten bestellen teveel, voor je aan het derde bordje begint zijn 4 en 5 al koud.
    Jammer

38. Anoniem

We hebben voor de eerste ronde al 40 minuten moeten wachten op de salades. Wat ik toen kreeg was een bakje met sla, er zat letterlijk niks anders in. (Carpaccio besteld) toen ik dit had gemeld kreeg ik hetzelfde bakje terug met een mini plakje erin.
    De rest van de avond op alle koude gerechten (salade, sushi) minimaal 40 minuten moeten wachten, terwijl de tijd beperkt is.
    Bij het toetje een tiramisu besteld waarbij er 2 grote stukken plastic uit mijn mond kwamen. Dit ook gemeld er kwam alleen een reactie van ja dat gebeurd vaker. (Bediening kan er natuurlijk ook niks aan doen)
    van de baas geen enkele excuses gekregen, er werd bij het afrekenen niet eens gevraagd hoe het was.
    Dit was toch duidelijk wel de laatste keer dat ik hier kwam.

39. Anita en Indy van Agtmael

Lekker en gezellig, leuke bediening.
    Heerlijk de vers bereide gerechten.

40. Liset van gils

Wij hebben daar lekker gegeten en personeel was vriendelijk alles was prefect.

41. J Welling

Echt heel lekker gegeten. Alles kwam op een juist tempo door. Hoewel zeker niet vervelend misschien eens een andere wijn serveren. Ik kom snel weer eens eten.

42. Heel lekker gegeten. Niet in de valkuil trappen om te snel en teveel te eten.

43. Het was niet druk, het eten was erg lekker en vers....sfeer iets minder, wel kaarsje op tafel maar deze werd niet aangestoken...verder netjes

44. De sushi was heel flauw. Bijna smakeloos. Wat mij betreft was dit geen echte sushi. Ik heb nog nooit zulke slechre sushi gegeten.
    Dat was eens maar nooit weer

45. Lekker gegeten, prima bediening, entourage kan beter en gezelliger.

46. Heerlijk gegeten, veel variatie voor ieder wat wils. Lekker klaargemaakt en vlot geserveerd.

Eén vorige recensie
  47. Eten was lekker! Sfeer gezellig, we waren met zijn vieren. We komen zeker nog eens terug!

48. Heerlijk! En ontzettend goed en lekker eten! Oftewel fantastisch!

49. Ok sushi, restaurant en service verre van bijzonder.

50. Heerlijke avond gehad zoals altijd. Het eten is hier altijd echt fantastisch

Eén vorige recensie
  51. De aankleding van zeker het halletje zet je wel op het verkeerde been. Ik zou deze zeker warmer en sfeervoller maken. Alles ziet er een beetje armoedig uit maar alles is wel schoon.

52. Het eten is heerlijk (op de toetjes na) de bediening slecht onervaren en de eigenaresse erg chagrijnig. Jammer.

53. Het was weer super lekker. Goede en snelle bediening?

3 vorige recensies
  54. We hebben weer heerlijk gegeten! De service krijgt van ons een 8 omdat de bediening (deze keer) wat traag op gang kwam! Maar we gingen voldaan weer naar huis en daar gaat het om.

55. Johnny Van Poortvliet

Eten is top, kaart is wel altijd het zelfde. Bediening mag wat professioneler.

56. Eten is lekker en er is veel keuze. Echter smaakt de wasabi naar niets en is de sojasaus smakeloos en lijkt wel verdund. De bediening is matig.

57. Het eten is echt heerlijk. Een enorm minpunt is 70 minuten wachten op je eerste ronde sushi. Plastic in het toetje en het personeel weet het geen raad mee.

58. Veel beter dan de vorige keer dat ik hier was. Niet lang hoeven wachten, warm en lekker. Het personeel was gewoon prima.

59. Annemieke Zwiep

Erg fijne ontspannen sfeer, heerlijk eten en drinken. Van ons krijgt Xin & Hao een 10!

Eén vorige recensie
  60. Bestellen met een tablet. Ruime keuze uit sushi en ook andere gerechtjes. Niet heel verfijnd, maar op zich lekker gegeten. Hele jonge, ietswat onervaren bediening, maar niet onvriendelijk.

61. Het eten is heel lekker en vers. Helaas is de service en het personeel zeer slecht. Personeel zegt amper iets en is zeer onprofessioneel.

62. De sushi is niet lekker! Het heeft een vreemde nasmaak en de tonijn lijkt niet vers. In vergelijking met de grote sushi ketens is dit alsof je thuis hebt staan klooien.
    Laatste keer dat ik dit thuis heb laten bezorgen.

63. Normaal kom ik daar en is het eten etc. altijd goed. Maar als het druk is kunnen ze het bijna niet aan en dat is jammer.

64. We komen hier best vaak en merken wel veel verschil per keer. De ene keer is het eten perfect en de andere keer zijn de gerechten iets minder met "liefde, " klaargemaakt. De laatste keer was op 12 mei, moederdag, vrij vroeg gereserveerd, om 5 uur al, voor de grootste drukte, om iets over 5 eerste ronde besteld maar dit duurde erg lang. Om 6 uur nog niet alle gerechten gekregen dus toch maar alvast 2e ronde besteld. De tafel naast ons werd volop volgezet maar onze gerechten bleven ver achter. Ineens kwamen alle gerechten tegelijk en aan t eind van ronde 2 kwamen ook eindelijk de gerechten van ronde 1 nog. We hadden het idee dat men niet voorbereid was op een drukke avond qua personeel of voorbereiding in de keuken. Jammer maar aangezien we ook hele goede ervaringen hebben komen we toch graag weer terug. Wel in het gedeelte voorin bij de keuken. Daar zit je het gezelligste. Het hokje ernaast is sfeerloos en kan wel wat aandacht gebruiken. Ook de grote zaal vinden wij erg kil aandoen en geeft je niet het gevoel in een restaurant te zitten.

65. Prijs kwaliteit verhouding was prima, alles werd best snel gebracht maar niet allemaal tegelijk. Er zit soms 15 á 20 tussen het eerst gerecht van de ronde en de laatste.
    Bestellen met de tablets werkt prima.
    Serveersters zijn wel erg jong en hebben totaal geen ervaring met de horeca.

66. Heerlijk eten! Top service!

67. Super lekker eten en veel variatie zodat er voor iedereen voldoende is wat hij lekker vind, echt heerlijk.
    Het eten en de kwaliteit is heel goed maar de sfeer zou een stuk beter kunnen. Er is maar een ruimte waar wat versiering staat. In de andere ruimtes kunnen ze wel eens wat aan de muur hangen. Is erg saai om te zitten. Daarom een 4. Maar het eten is perfect en daar gaat het uiteindelijk om. Dat het niet gezellig is is voor veel mensen wel een reden om er niet meer naar toe te gaan weet ik.

68. Michelle

Opstart met eten brengen duurde de eerste ronde wat lang, daarna ging het vlot. Redelijk stil in het restaurant gasten spraken niet of erg zacht, dit is wel wat jammer als je met een groep gaat, want je stoort de andere gasten met de drukke aanwezigheid.

69. De sushi was heerlijk vers en voor herhaling vatbaar.

4 vorige recensies
  70. Petra van Meel

Lekker gegeten in goed gezelschap.

71. Weer heerlijk gegeten. We komen regelmatig bij Xin & Hao. We kiezen er bewust voor om daar tussen 13:00 en 18:00 uur te eten. Dan is het nog rustig en voor ons het fijnste om op het gemak te genieten van de gerechten.

72. Lejla Riedeman

Ik kwam hier heel vaak, maar ik vind het zo achteruit gegaan zijn.. eten minder lekker, sfeer is ver te zoeken en ik denk dat de vloer en de toiletten nog nooit een poetsdoek hebben gezien. Bij elke stap die je zet, waar dan ook, plak je gewoon vast aan de vloer. Echt heel smerig. Zet me gelijk ook aan het denken qua keuken.. is die ook zo vies/smerig!?
    Ik denk dat ik maar afscheid ga nemen van deze tent, hoe jammer ik het ook vind.. want kwam hier zo graag.

Eén vorige recensie
  73. Eten was goed, echter duurde sushi ontzettend lang. 40 Minuten wachten was normaal. Geen proactieve actie, maar excuses na klagen.

74. Gisteren weer na een tijdje naar Xin&Hao geweest omdat het de vorige keer zo goed was bevallen. Echter was dit gister absoluut niet het geval, we moesten allereerst al één uur wachten op de sushi van de eerste ronde. Ondertussen hadden we al voor de tweede ronde besteld, na 6/20 van onze sushi te ontvangen van de eerste en tweede ronde, hebben we het maar eens gevraagd aan de eigenaresse. ‘Het is erg druk’ zei ze, en liep chagerijnig weer weg. In totaal hebben we 2,5 uur moeten wachten voor de eerste 3 rondes. Toen we dit wel lang genoeg vonden besloten we maar weg te gaan. Bij het betalen kwam er geen excuses aan te pas of iets dergelijks, wat een goed restaurant wel zou doen. Zonde dit, maar wij gaan de volgende keer ergens anders heen zonder twijfel!

75. We moesten een uur wachten op de eerste ronde! Daar hadden meer mensen last van. Het argument wat gebruikt werd was de sushi wordt vers gemaakt waardoor het langer duurt. Niet heel handig dat je daar niet op voorbereid bent aangezien je een sushi restaurant bent 😉

76. Bij binnen komst konden ze onze reservering niet vinden.. Toch een tafeltje gekregen.. Drinken besteld via de tablet gelijk sushi besteld.. Het drinken kregen we binnen 10 min.. Op de sushi moesten we 40 min wachten.. Er staat 1 iemand sushi te rollen.. Er was weinig personeel ze hadden de drukte niet verwacht denken wij.. Na een uur kwam er ineens personeel bij.. Alleen niet voor de sushi.. We zijn maar gestopt met de sushi en warme gerechten gaan bestellen ook dat duurde wel wat lang maar was goed te doen.. Jammer van de sushi die is normaal goed en snel en nu helaas niet..

77. Online via reserveringssysteem gereserveerd, ik had een bevestiging gehad, maar we stonden niet op de lijst?!! Gelukkig wel plek. Het eten is echt heerlijk, echter mag het personeel wel een stuk vriendelijker zijn.

78. Helaas 50 minuten moeten wachten op onze eerste ronde. Na het personeel aangesproken te hebben werd onze bon als eerstvolgende behandeld. Daarna verschillende gerechten vergeten aan tafel te brengen, dus ook maar hier naar gevraagd. Geen excuses of iets dergelijks aangeboden gekregen. Kwaliteit van het eten is altijd erg goed, maar de service laat keer op keer te wensen over. Jammer, want dat kan zo'n avond vervelend afsluiten.

2 vorige recensies
  79. Lekker gegeten, genoeg keuze.

80. Het eten is lekker, maar het restaurant is niet gezellig. Er was zo goed als niets aan kerstversiering gedaan.
    Geen restaurant waar ik nog eens naar terug zou gaan.

81. Menu was zeer gevarieerd. Eten smaakte goed.
    De Xin&Hao rol was helaas niet goed gedraaid waardoor bij het oppakken de rol uit elkaar viel. En deze voelde koud aan wat voor mij betekent dat deze al eerder op de dag is gemaakt.
    Lamsrack was heerlijk gebakken, lekker mals met lekker sausje/kruidenboter?
    Kibbeling stond verrassend ook op het menu, wat de kinderen erg lekker vonden.

82. thea van gool

Het eten was erg goed en betaalbaar het drinken vond ik schandalig duur.

83. Om 19u gereserveerd. Er wordt gewerkt met een tablet waarop je je bestelling aan kan geven en waarop de tijd dat je nog gebruik mag maken van het concept, zichtbaar is en aftelt. (In totaal 160min) wat mij betreft veel te zakelijk. Direct de eerste bestelling geplaatst. Toen de teller op 125 min stond, kwamen ze mijn soepje leveren. Voor mijn man nog niks… na 10 minuten is mijn man naar voren gelopen met de mededeling nog 5 min te wachten en anders zouden we vertrekken. Het zou direct geleverd worden. Na 10 min nog niks! Drankje afgerekend en vertrokken. Wat een domper. Gelukkig konden we nog terecht bij de Griek, een stukje verderop waar wel de service was die je wilt als je uit eten gaat.
    Ik vind het ook erg jammer dat vrijwel alle Japanse restaurants zijn omgedoopt tot all you can eat. Geen Japanse sfeer, tafels staan dicht bij elkaar om zoveel mogelijk mensen te herbergen. Strakke inrichting. Type vreetschuur.

1,3
  84. Schouteren

Wij hadden netjes een week van te voren gereserveerd voor 10 personen, prima geregeld dus, mooi plekje gekregen. Echter er kwam een groep van 20, niet gereserveerd! Deze groep werd duidelijk beter en sneller geholpen dan wij, er ging ook veel meer drank doorheen, volle bierpullen, dus goed voor de omzet, ze kwamen later dan ons en waren ook een uur eerder klaar. Toen die groep weg was, kwamen onze bestellingen ineens ook sneller. Om 6 uur binnen en pas om 22.30 uur buiten. Lang tafelen is gezellig, maar dit sloeg nergens op.

85. R A Vermeulen

Bij binnenkomst stond de reservering niet in de handgeschreven planning, waardoor we in het kale gedeelte werden geplaatst. Na doorvragen was het toch mogelijk in het aangeklede gedeelte te zitten. Bediening heeft het of te druk of niet naar hun zin: slechts 1 serveerster zien lachen, eten wordt snel op de tafels geschoven zonder verdere aandacht voor de klant. Lege bordjes blijven lang staan en worden pas op verzoek van de klant meegenomen, lege tafels blijven lang vuil staan. Weinig sfeer. Eten is wel lekker maar het duurt erg lang, gerechten van tweede ronde kwamen eerder dan de eerste sushi bestelling. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

86. Heerlijk eten. Echt zo lekker. Sushi is fantastisch. Ergens anders lust ik dat niet. Andere gerechten ook geweldig. Fijne vriendelijke bediening. Top restaurant

Eén vorige recensie
  87. Heerlijk gegeten gezellige avond. Hier gaan we zeker nog een keer eten.

88. We hebben er al een heel aantal keren gegeten en het was zoals altijd weer uitstekend.

89. Laura Verhagen

Het eten is super, goeie sushi en veel keuze. Rijst-vulling verhouding is beter als bij de meeste restaurants, alleen hangt er totaal geen sfeer. Vooral als je in het achterste gedeelte zit.

90. Écht lekkere sushi. Sinds de komst van de tablets gaat het ook heel erg goed met het bezorgen van het eten. Vaker in grotere sushirestaurants gegeten in grotere steden maar Xin en Hao is naar mijn mening een van de beste.

91. Heerlijk gegeten!! Echt een aanrader voor sushi liefhebbers

92. Heerlijk gegeten!
    Alles wordt heerlijk vers bereid in de open keuken.

93. Ik ben er gaan eten op een woensdag avond via socialdeal voor 20 euro plus een cocktail gratis. Voor 20 euro was het prima eten alleen ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Elders heb ik al eens sushi gegeten, de sushi bij dit restaurant was niet echt goed. De sushi viel snel uit elkaar en de stukjes waren niet even groot. De andere gerechten kwamen vooral kant en klaar uit de koeling en vrieskast. De chocolade, aardbei mousse zat in een kant en klaar bakje en was droog. De loumpia's, garnalen kroketten, vleeshapjes waren ook allemaal niet vers gemaakt alleen vers gefrituurd. Waar je ook goed op moet letten is dat je maar 3 desserts mag nemen wat ik overigens belachelijk vind. Het bestellen ging makkelijk via een tablet, de bestellingen kwamen op een goed tempo aan zodat er altijd wel eten op tafel stond (waarschijnlijk is het in het weekend wel wat drukker). De bediening was niet altijd even vrolijk maar de service was wel goed. We hadden dus per persoon 4 toetjes besteld waarvoor je extra moest betalen, dit kwam de bediening keurig melden. De bediening is overigens niet echt professioneel. Tegen sluitingstijd werden de dure potjes met sojasaus bijgevuld met een grote fles goedkope sojasaus, en dat midden tussen de mensen aan tafel. Als je dan de goedkopere sojasaus pakt, stop het dan niet in kikkoman flesjes en vul het al helemaal niet bij tussen de etende mensen. De inrichting van het restaurant was niet wat ik had verwacht. Het was gewoon een oud Italiaans restaurant. Het was wel fijn dat we met 2 personen een 4 persoon tafel aangeboden kregen.
    Tot slot, voor 20 euro heerlijk gegeten. Ik zou er geen 30 euro voor over hebben.

94. Het eten was er erg goed en heel lekker een leuk concept ook met de 5 gangen. Alleen de hygiëne kan beter vooral in de toiletten. Hopelijk is de rest wel hygiënischer het gaat wel om eten. Ook de sfeer vond ik matig waar wij zaten een soort zij stuk naast het hoofdrestaurant. Ook de ingang was moeilijk te vinden en niet erg uitnodigend moet ik zeggen. Bediening was wel prima net als het eten.

95. Altijd heerlijk gegeten. Tot gisteren… slechte ervaring met eigenaresse betreffende social deal, heel erg klant onvriendelijk gehandeld…

96. Altijd met plezier naar toe geweest, maar wat een veranderingen!
    Vanavond was het zeker de laatste keer voor ons! Wat een slechte service!
    Lang moeten wachten op ons eten, waardoor wij vervolgens vol zaten..
    Uiteindelijk laten ze ons €5.00 extra betalen omdat wij 3 dingen hebben laten liggen, die smaakloos waren !!

97. Ik snap de mindere recensies nooit zo goed. Wij komen hier regelmatig en de sushi is altijd prima! Veel vis, lauwe niet te droge rijst. Meerdere all you can eat restaurants gehad en die moeten het altijd af leggen tegen deze. Bij ons denken ze ook altijd mee als we met kind komen! Een dikke plus tegenover andere sushi restaurants. Ja de sfeer… wij komen voor de goede sushi niet voor een romanticus diner:)

98. Mw. van Dijke

Het was heerlijk, alleen de zoete witte wijn was erg slapjes net of er water bij was gedaan, voor de rest prima.

99. Richard H.

Nette ontvangst, voldoende keuze. De beefrolletjes en de mosselen vielen wat tegen maar het eten was over het algemeen goed.

100. Eric knulst

Eten was heerlijk. Niks aan toe te voegen!

Volgende pagina