Xin & Hao in Steenbergen

Xin & Hao laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 11:00 - 22:00
di 11:00 - 22:00
wo Gesloten

Omschrijving

Het concept “all you can eat”

Tijdens de lunch & het diner kunt u 3 uur onbeperkt genieten van onze gerechten.
De keuken sluit om 22:00 uur. De laatste bestelling kan uiterlijk om 21:45 doorgegeven worden.
U kunt kiezen uit een uitgebreide lijst met verschillende Japanse gerechten.
Alle door u gekozen gerechten worden bij u aan tafel gebracht.
U mag weer bestellen, indien de vorige bestelling geconsumeerd is.
Bestel dus alleen wat u op kunt. Indien u niet alles consumeert wat u heeft besteld wordt dit in rekening gebracht.

Prijzen

1593931919 71
1606194175 69
1649112072 72
1692029968 73

1. Geen goede ervaring. Sommige sushi en gebakken garnalen waren taai en koud.

2. M&M 25 punten

Eerst kwamen we hier vrijwel elke vrijdag eten en tijdens corona lieten we regelmatig bezorgen. Helaas holt het restaurant achteruit, met afgelopen zaterdag als dieptepunt.

Er was niemand om de mensen die binnen kwamen een plekje te geven. Uiteindelijk een "ga daar maar een tafeltje zoeken" en vervolgens een kwartier wachten tot je iemand kan vinden die de tafel in het systeem wil activeren en drank bestelling op wil nemen. Daarna werd het alleen maar slechter. Uiteindelijk één ronde sushi over moeten slaan omdat het al na 21u was (we kwamen om 18u!) en het zó langzaam en slecht ging dat we het helemaal zat waren. Ook moesten onze gasten nog een aardig eindje rijden.

Het vaste/bekende personeel is nagenoeg helemaal weg, er liepen wat nieuwe mensen (die geen lepels gaven bij de soep en andere missers waardoor je weer bij de bar in de rij moest staan om het zelf te regelen ...) en één van de vaste dames had meer zin om steeds uitgebreid met vriendinnen die er zaten te eten te kletsen dan de klanten om haar heen te helpen.

Zelfs het afrekenen was een snelle "dat is dan euro zoveel" en wegwezen. Niet eens gevraagd of alles naar wens was - waarschijnlijk omdat ze ook wel wisten dat de hele avond prut was.
    Personeel dat geen idee heeft wat te doen, weinig personeel en een bom- en bomvol restaurant, klanten die een half uur of langer op een drankje wachten, vier uur nodig hebben voor drie rondes sushi ...

en NIEMAND die even de moeite doet om leiding te nemen of zelfs maar in te gaan op de toch duidelijk ontevreden geluiden van klanten.

Voor ons voorlopig geen Xin Hao meer.

3,4
  3. Hoe durf je het te vragen, jullie waren gewoon dicht!
    Ik heb bij jullie online gereserveerd en staat nergens aangegeven dat jullie gisterenavond onverwachts dicht waren. Ik kon er zo binnenlopen en er was maar 1 iemand aanwezig. Wij zijn gesloten we hebben vakantie.
    Heel slecht!

4. Anthony

Ongeveer 10 jaar bezoeken we Xin/Hao in Steenbergen. Dat zegt iets over het eten, service, prijs/kwaliteit. Nu een bezoek in het weekend, zaterdag om 1730. We zijn best wel snelle eters, dus wachten tot 2115 op het laatste gerecht, zegt genoeg over de belabberde aansturing van dit restaurant. Het is een sushi restaurant, maar daar is het personeel niet op berekend/ingepland/aangenomen. De frituurpan staat daarentegen goed aan, dus dat komt dan ook eerder dan de gevraagde sushi. Vanavond kwam de gevraagde 1e ronde tonijnrol dan ook pas in de derde ronde op tafel. En dat je lasagne bolonaise, friet, sparerib, mini frikandel kunt bestellen, zegt meer dan genoeg over het afglijden van de culinaire schaal.
    In de afgelopen jaren hebben we de prijs alleen maar zien stijgen en deze avond bijna 150 euro kwijt voor 3 personen, met een paar drankjes. Reken op 50 euro drinken voor 3 personen, want als je zo lang moet wachten, wil je ook wat drinken. Niet dat dan snel komt, want het zicht op de jonge barman, deed ons alleen maar lachen en huilen tegelijk. En psychotische blik op een glas of flesje of dienblad, hoe moet het ook al weer?, resulteerde in drinken wat 15 minuten al klaar staat, maar niet wordt geserveerd. Als laatste het toetje, wat het bewijs toonde voor de hele slechte aansturing. Het doorgaans lekker mango ijs leek nu op mayonaise, het chocolade ijs leek op chocoladevla.
    Voor vanavond een 3 voor de service, maar daar kan bediening weinig tot niets aan doen, de eigenaar/manager zou zich moeten schamen. Voor het eten een 7, echt niet slecht hoor.
    Komen we nog eens terug? Denk het wel, maar dat is meer aan gebrek aan dit concept wat niet in onze buurt is.

5. Eten was goed, duurde alleen super lang voor je het eten krijgt na bestellen +-30min je hoorde meerdere mensen er over klagen.
    De totaal prijs service/kwaliteit eten was behoorlijk uit de richting.

6. Jacco Van Est

Het eten was heerlijk, maar toch zijn we voortijdig vertrokken, net als de mensen die naast ons zaten. Het duurde allemaal veel te lang en er werden dingen vergeten. Door de week prima, maar in het weekend nooit meer. Er worden absurd veel reserveringen geplaatst zodat het men het niet kan bijbenen.

7. Ingrid van Lienden

Heerlijk gegeten, alleen bij binnenkomen duurt het wel even voor je gaat eten.
    Vriendelijk personeel.
    Maar zeker voor herhaling vatbaar.

8. Jacqueline

Het eten was erg prima en de medewerkers super aardig. Het gedeelte waar wij zaten was niet zo sfeervol. Er zijn wel gedeelte 's waar het wel gezellig zitten is zagen wij. Hier zullen we de volgende keer naar vragen

9. Peter Brands

Weer heerlijk genoten van het eten!
    Kwaliteit is top. Alsook de service helemaal goed 👍De bestelapp was even wennen, maar werkt prima. Ga er graag weer heen!

10. Mary Visscher

We hebben heerlijk gegeten en het personeel was heel vriendelijk.

11. De bestelling kwam wat laat door. Daar wij baby bij ons hadden wilden we op tijd klaar zijn.

12. Het eten/drinken is erg goed, veel keuze. De bediening is prima, zij leggen goed uit hoe het werkt en bediening vanuit de keuken gaat vlot, De ruimte is groot, mag iets meer sfeer hebben, zoals de andere twee kleinere ruimtes. Prijs/kwaliteit is goed, heerlijke gerechtjes voor betaalbare prijs.

13. Rob van Noort

De sfeer is prima, recentelijk is het restaurant verbouwd, verder is het eten niet slecht, wel vind ik dat de verhouding tussen het eten en de prijs niet meer in verhouding staat, de prijzen zijn flink gestegen en je krijgt minder eten, omdat ook je dranken worden meegenomen in jouw bestellingen, dit was voorheen niet zo. Bediening ordelijk, moesten langer wachten op het eten en drinken dan voorheen.

6,3
  14. De uitstraling en zitplaatsen wat minder gezellig maar dat maakt het eten meer dan goed.
    Het eten was top!!

15. Afgelopen vrijdag (25/11/2022) weer geweest, en deze keer was het opvallend goed! Ze hebben ook weer geprobeerd de boel een beetje sfeervoller te maken. Helaas zijn de toiletten nog steeds koud & vies, maar het restaurant is wat sfeervoller.

Maar wat ons, als vaste bezoekers, afgelopen vrijdag vooral opviel was dat het eten die avond véél beter - vooral verser - was dan normaal.

De garnalen in de sushi's waren nog lauw in plaats van helemaal afgekoeld tot koelkast-koud en ook de andere hapjes waren duidelijk net vers gemaakt, wat alles echt lekkerder maakte dan normaal.

Als ze dit vast weten te houden wordt dit weer onze vaste stek :)

16. a.lankhorst

Alles was goed Maar voor de sfeer mag de zaak wel eens verbouwd worden. Zeker de wc's.

17. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten, niets meer aan toe te voegen

18. Wij hebben weer lekker gegeten bij Xin en Hao.
    Enige wat ik minder vond was dat de gefrituurde dingetjes echt erg vettig waren, als in het lag op het bordje in een plasje vet. En als je het op een servetje legde dan droop het er in no time doorheen. Dit is wel eens beter geweest. Lekker knapperig gefrituurd maar wel gewoon droog.
    Nam niet weg dat de snacks alsnog heel lekker waren.
    En de sushi was zoals gewoonlijk echt heel erg lekker!

19. Eten was lekker en gevarieerd. Ik miste wel een fysieke menukaart op tafel. Alles is alleen in een app te bekijken. Verder duurde het erg lang voordat gerechten uitgeserveerd werden. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat takeaway voorrang kreeg op de mensen in het restaurant. Verder prima prijs voor de geleverde kwaliteit.

20. Stijn de Groot

Erg lekker gegeten en veel keuze.

21. S.van Diggele

Was gezellig, en lekker. Vriendelijk personeel!

22. Mona Spiekstra

Wij zaten achter in het restaurant in een ruimte waarvan het leek of er snel wat tafels in waren gezet en met punaises wat posters aan de muur waren gehangen.
    Wij werden met 2 personen aan een grote ronde tafel gezet voor 5a 6 personen dat zit gewoon niet zo gezellig.
    Op de tafel naast ons lag een laptop en oplader en op de andere tafel lag de telefoon van het restaurant die regelmatig af ging en niet werd opgenomen.
    Ik neem aan dat de laptop van iemand is die daar werkt want er zat ook personeel aan de tafel naast ons te eten. Ik had een beetje het idee in de personeels kantine te zitten.
    Er zaten een stel jongelui aan een tafel, ik vermoed dat ook die bij het restaurant hoorden want opeens verscheen er één van hun met een baby vanachter een gordijn die daar later ook weer achter verdween.
    Het personeel was vriendelijk maar hebben weinig interactie met hun klanten.
    Het eten was oké maar niet bijzonder.

4,7
  23. Roelien Pronk

Wij dachten: "op een maandag is het niet druk, dus geen gedoe met bestellingen die niet komen.. Helaas ook op maandag. 1 meisje rende haar benen onder haar kont vandaan. Ze deed het super, maar 1 meisje in de bediening is echt te weinig, ondanks dat het niet heel druk was. Glazen bleven op tafel staan, ook bordjes. Bij de bar stond de afwas mega hoog. Het is bekend dat er weinig personeel te krijgen is, maar dit kon echt niet. Eten was gewoon lekker, maar er moet echt structuur iets veranderen in dit restaurant.

6,7
  24. Het eten was zeer goed, bedienen ging snel en foutloos, super gegeten (Voorbeeld voor anderen sushi zaken.)

25. Helaas viel het deze keer erg tegen. De keuze is echt minimaal, en het eten zelf was niet meer zo lekker als het was. De sfeer is afgedaan, het restaurant heeft zijn beste tijd gehad. Jammer want we kwamen er graag! Maar de volgende keer gaan we toch ergens anders heen. Ik wens iedereen, de eigenaren en het personeel het beste toe!

26. Ontzettend lekker gegeten, voldoende keuze en heerlijk bereid.
    Vriendelijke bediening, kortom top!

27. Het eten was lekker, drinken niet te duur. De sfeer was ook wel goed.

28. Het eten was heerlijk. En de bediening ook goed. De zaak zelf is erg smoezelig/ vies! Spinnenwebben/ stofdraaden aan het plafond, en de glazen pui, bah bah, effe met de stofzuiger langs het plafond en met de glasex langs de pui zou al veel schelen.

29. P.Kroon

Heerlijk gegeten, eten werd snel gerserveerd na bestelling.
    Vriendelijke bediening, drinken bij het eten kwa prijs wel aan de hoge kant.
    Bestellen via je telefoon met QR code die op tafel aanwezig is.
    Maar voor de rest, voor herhaling vatbaar.

30. Yara yara

Op werk eten besteld om 11:30. Om 12;00 een aantal keer gebeld en geappt maar geen gehoor. Een uur later nog niks en de telefoon word niet opgenomen. Slechte zaak.

31. Martin Wijnen

We hebben zeker een half uur moeten wachten op ons eerste drankje.
    En dan het eten nog drie keer een bestelling gedaan waar van de eerste ronde maar 50% is gekomen en de 2e ronde nog maar 40% en de derde ronde 20% en dat in 2.5 uur.
    We zijn maar opgestapt was voor ons de eerste keer daar en ook de laatste keer.
    We hoorde meer tafels klagen dat niet alles wat er geleverd wordt.
    Ons geld is het niet waard daar.

1,6
  32. Goed gegeten, duurde wel even voordat je alles kreeg.
    Niet enorm veel keuze.
    Sfeer is er niet! Kale ruimtes.
    Wij komen hier niet nog een keer eten.

6,1
  33. Tijdje geleden dat we er waren maar smaakte goed maar niet meer zoals jaren geleden, toch wel een verschil zeker qua versheid.
    Wel leuke nieuwe sushi’s op de kaart die goed smaakten.

34. In vergelijking met de vorige keer dat we bij Xin Hao hebben gegeten was de kwaliteit een stukje minder. De sushi was voornamelijk grote klompen rijst met weinig vis. Het duurt lang tot de gerechten komen. Het lijkt er op dat er bezuinigt wordt. Voor ons geen volgende keer meer.

5,3
  35. Sylvie de Nijs

Erg fijne avond gehad. Snelle, vriendelijke en goede service. Goede hoeveelheid variatie aan sushi. Was heerlijk en top!

36. Patricia Uitdewilligen

Heerlijke sushi!

37. Eten en bediening erg goed.
    Helaas weinig sfeervol, zowel buiten als binnen erg simplistisch.

38. Sandra Verhagen

Heerlijk gegeten, hele goede service, heb een intolerantie voor knoflook en de kok heeft een lijstje gemaakt wat ik wel kon eten en niet of de saus niet, echt geweldig.

39. Juliette Laurenssen

Was erg lekker.

40. Kees Geers

Eten was zonder meer toppie en bediening erg vriendelijk.
    Een tip... zet Nederlandse benaming bij de gerechten.

41. Jeroen Bosters

Het eten was heerlijk. Alleen jammer dat later op de avond het heel lang duurde voordat het eten kwam. Als het druk is duurt het verschrikkelijk lang.

42. Eten goed, alles lekker vers. Maar geen lactosevrij dessert op de kaart kan eigenlijk niet meer in deze tijd.

43. Virginia Luysterburg

Het eten was soms uit de koeling (koud, niet vers) én we moesten er meer dan een uur op wachten. Fruity lemonade -alcoholvrije cocktail Passievrucht was erg vieze, slappe ranja voor 5 euro. De bediening was vriendelijk, maar niet efficient. Als we vroegen waar ons eten bleef, zeiden ze "Ik vraag het na" en kwam geen terugkoppeling geven. Het was koud binnen. Onprettige ervaring, deze keer. Bij de vraag aan de kassa "Was alles naar wens?" De minpunten nog eens aangegeven, kregen een reactie zonder empathie of tegemoetkoming.

44. Het eten is er heerlijk, vandaar dat ik altijd terug kom. Alleen na het bestellen is het vaak onduidelijk voor wie wat is, zeker als je met meerdere mensen zit.

45. Claudia Meeus

Heerlijk gegeten, er waren nieuwe suchi gerechten op de kaart die waren heerlijk voor de rest alles prima, leuke meiden in de bediening… dus ga zo door.

46. Bediening was wat chaotisch en alles duurde vrij lang. Leek alsof de verdeling niet lekker liep. Sowieso niet zo netjes als personeel word aangesproken door hogerop in het zicht.

Bepaalde gerechten niet ontvangen, dit maar gelaten.

47. Xin&Hao is een gezellig en sfeervol restaurant om te eten. 5 rondes waarbij je 5 hapjes mag bestellen. Het zijn kleine hapjes van sushi, tot salade, tot gefrituurde kip en mosselen. 3 toetjes per persoon. De kwaliteit en smaak van de sushi is geweldig! Je ziet het vers klaar gemaakt worden in de keuken!

48. Willem enn familie

Eten bestellen, iedereen met eigen gsm i.p.v. de vertrouwde tablets. Dat is nieuw en ergerlijk. Is iedereen met mobiel bezig, gezellig? Nee dus. Dit wisten we van tevoren niet en mijn accu was bijna leeg. Ongemakkelijk gevoel tijdens het eten erbij dus.
    We gaan de volgende keer een ander restaurant opzoeken met minder ongemak en meer gezelligheid.

49. Denise Muller

Op aanrader bij xin hao gaan eten. Leuke service; werd uiterst vriendelijk geholpen!
    Persoonlijk vond ik de sfeer wat koud straalt niet de ultieme ervaring uit van “eten bij de sushi” dit restaurant zal beter tot zen recht komen als er simpel wat kleine aanpassingen gedaan zouden worden aan het interieur en inrichting.
    Ruime keuze op de kaart! Alleen vond ik de prijs voor de kwaliteit het niet waard.

50. Duur, niet vers, avocado was oud en de zalm smaakte apart. Was gelijk de eerste en laatste keer dat ik hier heb besteld.

2,8
  51. Van den Boom

Moesten deze keer op papier bestellen ipv de tablet WiFi lag eruit. Wat een chaos zo slecht hebben wij nog niet gegeten daar, kregen alles heel laat en ook niet alles gekregen wat we besteld hadden. Zijn uit ellende maar weg gegaan, hadden al iets van n toetje gekregen en hadden er na 3,5 uur genoeg van. Kwam door thuisbezorgd dat alles uit liep in t restaurant, denk dat t allemaal n beetje teveel is wat ze doen en de mensen in t restaurant zijn dan de dupe... jammer op deze manier komen klanten niet meer terug. Jammer deze ervaring, wij komen er graag maar als t de volgende keer weer zo is komen wij ook niet meer terug. De dames die serveren doen keihard hun best, jammer want die krijgen al t commentaar over zich heen.

52. Michael ooijens

Verschrikkelijk lang moeten wachten op zowel het eten als het drinken, er ging meer aandacht uit naar het thuisbezorgen

1,6
  53. Friedelientje

Het eten is er echt heerlijk en ook ruim voldoende.
    Ga zo door!!

54. Heerlijk gegeten. Konden zonder problemen eerder terecht in verband met de sluiting om 20.00 uur. Heerlijk gegeten.

55. Jacqueline Pop

Ook al is eten erg lekker is de service en timing niet om enthousiast over te worden. Jammer.

56. Monique Wezenbeek

Super sushi en gerechten! Zo ontzettend lekker, kan niet wachten tot de volgende 🥰😍

57. M'n man en ik hebben vaker bij Xin Hao gegeten maar gisteren leek alles wel lekker dan anders. We hebben gesmuld 😋😋
    Tot volgende keer!

58. Het eten was weer erg lekker, de bediening vlot.
    De speciale all inclusive actie was een leuke meevaller

59. Lekker gegeten, maar de sfeer was niet denderend. Inrichting vh restaurant is matig (vieze matten op de grond, rommel op een aantal plekken, etc), verlichting is niet prettig en eigenaren bij restaurant eten met hun eigen familie in het restaurant. Dit komt niet heel professioneel over.

60. Fam v/d berge

Spontaan uit eten gegaan.
    Lekker gegeten en goede bediening/service.

61. Over het algemeen is het eten goed, de sfeer kan beter.
    De service is goed.

62. Eten was redelijk. De sushi’s waren best groot, had met sommigen moeite ze in een hap te eten. Helaas werd er erg veel rijst gebruikt. Keuze uit gerechten is gemiddeld. Inrichting restaurant niet heel uitnodigend. Gebakken vis hele kleine porties, garnalen portie daarentegen oke.

6,3
  63. De sushi was prima, spijt dat we daar niet meer van besteld hadden. Alle warme gerechten dreven in de saus, erg jammer!

2,6
  64. Heerlijk eten, bediening kan beter.

65. Amber Van Dijke

Heerlijk eten, ook voor de ‘niet’ sushi liefhebbers. Het eten en drinken wordt snel gebracht nadat het besteld is.

66. Heerlijk eten, veel soorten aanbod zodat er voor iedereen genoeg is te kiezen.

67. Personeel was erg vriendelijk, alleen vond ik het persoonlijk jammer dat er niet werd gevraagd of we wisten hoe het werkt (dat weten we wel, maar toch…)

Eten was prima, alleen was de gegrilde witvis rauw.

Desalniettemin een heerlijke avond gehad!

68. Ella Verheijen

Het is en was super lekker 👌
    En er worden verse producten gebruikt dat proef je gelijk.
    Wij komen zeker nog een keertje terug.

69. Hoogenband

Ik geef sfeer maar een 6. Het restaurant ziet er vaak rommelig uit. Aankleding van het restaurant kan wel verbeterd worden. Eten is super lekker. 😋

70. De smaak vd sushi en de andere gerechtjes waren lekker.
    Alleen jammer dat er een vieze baklucht hangt als je het restaurant binnen komt.

71. Bart Dietvorst

Sushi is heerlijk, personeel vriendelijk en behulpzaam. Maar de sfeer en staat van het restaurant zijn achterstallig, vies en sfeerloos.

5,7
  72. Het eten was, zoals eigenlijk altijd, gewoon goed.
    Helaas was het meisje dat ons naar onze tafel begeleidde niet echt klantvriendelijk. Ze gooide zowat de tablet op tafel en er kon geen vriendelijk woord vanaf. Later werden we gelukkig door anderen, meer ervaren medewerkers geholpen. Dit verliep weer erg fijn.

73. Arriëtta

Bediening gooide bijna alles op tafel zonder erbij te vertellen wat ze brachten. Eten kwam snel. In het begin leek het oud en koud. Later op de avond werd het beter. Overal heel veel saus door/bij. Stoelen zijn versleten. Geen aanrader.

74. Het was erg druk met het thuisbezorgen. We kregen de items die we in de 1ste ronde hadden besteld in de 4e ronde uitgeserveerd. Toen kwamen bijna alle gerechten tegelijkertijd. Het eten was wel lekker maar vind het geen sfeervolle zaak.

75. Bediening niks op aan te merken. De eerste ronde was goed behalve dat we 3 kwartier hebben moeten wachten. Daarna een doffe ellende. Wat we besteld hadden kwam niet, blijkbaar was het heel druk. Na een aantal keren gevraagd te hebben waar onze bestelling bleef hebben we het opgegeven. Eigenaresse geeft als antwoord heeft u nog honger. Daar gaat het niet om, wat je besteld wil je krijgen. NOOIT MEER daar naar toe.

76. Martine

Het eten was op zich gewoon goed. Daarover niet veel te zeggen. Maar we moesten lang wachten…. Op het eten… op het drinken…. Uiteindelijk al een tweede ronde besteld nog voordat we alles geserveerd hadden gekregen. Hebben na drie uur aan tafel 25 minuten op toetjes moeten wachten, welke klaar staan achter de bar ( en zo druk was het niet) koffie hadden we na 45 minuten nog niet. Maar toen we vertelden dat we de koffie over gingen slaan, kon hij “opeens” binnen 2 minuten op tafel staan. Na klacht over service en het lange wachten werd ons gevraagd mee te lopen om bij de kassa te pinnen. Niks excuses of enig medeleven 🤷🏼‍♀️ Wij gaan niet meer terug in ieder geval! Ongeïnteresseerd personeel. Nee, volgende keer ergens anders eten.

5,5
  77. van Beers

De sfeer in dit restaurant moet je zelf maken :) maar het eten is lekker en de bediening heel vriendelijk. Wij komen er regelmatig.

78. Esmeralda

Ben samen met me zusje in de middag geweest. Het was niet zo lekker als in de avond. Er was geen sfeer. Drinken duurde lang. Ik doen dit niet meer.

4,3
  79. Lekker eten en voor een goede prijs. Restaurant niet erg sfeervol verder.

80. Heerlijke sushi, vriendelijk en attent personeel. De sfeer laat wat te wensen over, maar uiteindelijk moet je er zelf iets van maken, toch. Duidelijk minpunt waren de cocktails. Daar betaal je goed geld voor, om vervolgens een kant en klare mojito uit de supermarkt te krijgen..die niet eens gekoeld was. Erg jammer.

81. Marcel De Groot

De laatste keer dat ik in dit restaurant at (voor Corona) had ik de keuze om, naast sushi waarvoor ik niet kom, vlees vervangende gerechten te kiezen. Ik weet hiervan de naam niet meer, maar die waren wel erg lekker. Deze gerechten stonden niet meer op de kaart.
    Nogmaals ik kom daar niet voor de sushi, die laat ik aan mijn dochters.

82. Ondanks de sluiting hebben ze hard gewerkt aan verbeteringen en we hebben er weer heerlijk gegeten! Alles smaakte heerlijk.

83. Heel goed eten. Leuke tijd! Een klein probleem met de service. Ik beoordeel alles goed.

84. Heerlijk zoals altijd! Zelfs toen we het enige stel waren op het corona/proof gecreëerde terras, het was gewoon private cooking. Keuze uit alles, snel en vers.

85. Eten was heerlijk, de sfeer in het restaurant vind ik erg kaal en kil. Duurde lang voordat drankjes werden bezorgd maar verder bediening prima.
    We hebben genoten

86. Gewoon goed. Prima kwaliteit en een goede hoeveelheid. Ook de keuze is ruim
    Puntje van kritiek. De zaal achter is niet gezellig en de sushi kan iets sneller.
    Maar voor de rest gezellige avond en vriendelijke personeel

87. Eten was prima, moesten alleen wel vaak lang wachten op de gerechten en personeel leek wat ongeïnteresseerd.

88. Service was prima, eten en drinken kwam erg snel. Eten was vrij vettig. Tevens ook voor een door en door gebakken gerecht extra moeten betalen, omdat we dit niet weg kregen. Prijs/kwaliteit onvoldoende.

4,5
  89. Heerlijk gegeten, goede service.

90. De sushi overtrof onze verwachting. Heerlijk en vers.

91. ETEN/ DRINKEN
    Het eten is goed voor een "all you can eat". Ruime keuze en voor elk wat wils

SFEER
    De sfeer is sober/ saai. Doet denken aan een snackbar uit de jaren 90.

SERVICE
    We zijn om 17:00 uur aan tafel gegaan. De service is ronduit slecht en de doorlooptijd is dramatisch. Na 3 uur hadden we pas 2 rondes gehad en ook na herhaaldelijk hier iets van te zeggen werd het niet beter. Geen uitleg, geen excuus en de vrouwelijke manager wilde ons niet eens te woord staan. We zijn na die 3 uur opgestapt.

PRIJS/ KWALITEIT
    Voor hetgeen wat we hebben kunnen eten was het veel te duur.

HYGIENE
    Bijna boven elke tafel zit een ventilatierooster en die waren echt ronduit smerig. Als ik dit eerder had gezien was ik er niet eens gaan eten. (zie foto)

CONCLUSIE
    Geen Xin & HAO meer voor ons.

4,5
  92. Het eten duurde lang, als het kwam miste we de helft. De tafels stonden geen 1.5 meter uit elkaar. Personeel hield geen 1.5 meter afstand. Sommige tafels hadden wel een formulier voor gegevens (ivm corona) en sommige niet.

2,4
  93. Thijs de wild

Heerlijk gegeten. Leuk personeel, echt genieten! Komen snel weer terug.

94. Gezellig restaurant. Warme gerechten heel erg lekker, de sushi daarentegen erg koud en zeer droog. Hebben na 3 kwartier ons eerste drankje pas gekregen. Jammer, wij komen hier niet meer terug.

95. Heerlijke gerechten. Het was druk waardoor we meer tijd nodig hadden. Dit was geen probleem en werd aangepast. Aanrader.

96. Duurde ontzettend lang voor we iets kregen...40 minuten!
    Dat was gebakken rijst... met juist... niets.
    Gebakken garnalen te lang onder rechaud gestaan en dus erg uitgedroogd.
    We konden nog 1 ronde bestellen maar helaas tijd...3 uur was om.
    Dat toetjes aan de bar worden gemaakt vind ik enorm onhygiënisch.
    Mijn partner kan absoluut niet tegen inktvis.... dus niet besteld.... ze werd toch ziek....
    Al met al geen aanrader. Tussendoor wel wat op en aanmerkingen gegeven maar werd niets mee gedaan.
    Als men gevraagd had hoe de ervaring was zou ik dit allemaal gezegd hebben....
    Maar nee.... niemand vroeg verder iets.
    Ze gaan ons hier niet meer zien!
    Misschien wel sushi voor thuis afhalen.... misschien dan.

1,8
  97. Juan Gordeijns

Het was gewoon top.
    Heel veel lekkers.
    Aanrader.

98. Wederom lekker gegeten, maar waarom staat in hemelsnaam de airconditioning uit? Het was afgelopen week de warmste week ooit geregistreerd! Na tweeëneenhalf rondje waren wij wel klaar, de hitte was vreselijk.
    Als ik dit had geweten, waren we niet helemaal komen rijden uit de regio Breda...

99. Het eten was goed zoals altijd maar het was ontzettend warm binnen. Eerder vertrokken vanwege de hitte, niet te doen. En dat is jammer want je betaald best wat. Hadden best iets van kannen water op tafel mogen staan.

5,7
  100. Marjolein

Heerlijk gegeten. Eten werd snel geleverd en het was goed warm. Het afruimen duurde naar ons idee wat te lang.

Volgende pagina