Xin & Hao laten bezorgen?

Het concept “all you can eat”

Tijdens de lunch & het diner kunt u 2,5 uur onbeperkt genieten van onze gerechten.
De keuken sluit om 22:00 uur. De laatste bestelling kan uiterlijk om 21:45 doorgegeven worden.
U kunt kiezen uit een uitgebreide lijst met verschillende Japanse gerechten.
Alle door u gekozen gerechten worden bij u aan tafel gebracht.
U mag weer bestellen, indien de vorige bestelling geconsumeerd is.
Bestel dus alleen wat u op kunt. Indien u niet alles consumeert wat u heeft besteld wordt dit in rekening gebracht.

Sushi: 1 euro per stuk
Warme gerechten: 3 euro per stuk

1418919945 82
1470220682 84
1476912083 84
1519290952 77

1. Roos Jansen van Bale

Helaas deze keer een minder goede ervaring.
    Er waren 30 reserveringen maar er kwamen 120 mensen eten.
    Hier waren zij niet op berekend, alles was berekend met inkopen en
    Voorbereidingen, zoals rijst koken, op die 30 reserveringen.
    Het duurde erg lang voordat het eten er was, veel gerechten waren lauw,
    Sommige zelfs koud. De eerste ronde ging nog wel, maar de tweede ronde had mijn man alles al gehad en ik maar 1 gerecht. Pas na vragen kreeg ik na 50minuten wachten de resterende 4 gerechten.
    Met uit serveren kregen veel tafels de verkeerde gerechten.
    Ze konden duidelijk de grote drukte niet aan. Ze hadden Het wel kunnen verwachten, het was tenslotte Valentijn.
    Maar de volgende keer gaan we er weer gewoon eten, want de keren ervoor was het gewoon goed.

2,1
  2. Joyce Tak

3. Sushi is werkelijk heel goed, restaurant zelf zou opknapbeurt kunnen gebruiken voor mooiere uitstraling 👍🏻

4. Het eten is van goede kwaliteit.
    De sfeer in het restaurant is erg ongezellig. Omdat je via tablet besteld is het niet handig als je met meer personen bent. Wij hebben een kaart gevraagd zodat je beter kan kijken.
    Sommige gerechten kregen we erg laat, na ons toetje of niet.
    Al met al, eenmalig. Hier kom ik niet snel terug.

5. Het eten was super van kwaliteit, zeker een aanrader, we komen beslist weer terug. Een klein minpuntje, beetje achtergrondmuziek dat misten we wel.

6. Restaurant was niet erg sfeervol, ook drankjes te bestellen via de tablet nu, het duurde ontzettend lang voor de drankjes gebracht werd (meerdere keren)

7. Service kan stukken beter.

8. Alex pietjouw

Het was de eerste keer dat we bij jullie hebben gegeten. We vonden het allemaal lekker. Alleen jammer dat je maar 5 x mag bestellen. Ik zou zeggen je mag zoveel hapjes bestellen per avond als je wil. Nu mag je 5 x 5 hapjes bestellen dus bestel je meerdere hapjes tegelijk, met het resultaat dat je aan je 5e hapje bezig ben deze al koud is. Gr. Fam. Pietjouw.

9. was heel goed , zijn goed geholpen . en vlot gewerkt.
    iPad hoeft voor mij niet

10. Nieuw concept bestellen via de IPad beviel goed. Echter zoals gewoonlijk moet je hier zelf het personeel aanspreken om drank te bestellen. Dit duurt ook lang voordat het geserveerd wordt. Nieuwe optie om ook via de IPad drank te bestellen?

11. Eten vond ik lekker alleen mijn vriend helemaal niet.
    Service was ronduit slecht. Eigenaar was heel erg bot en kortaf. We waren nog niet klaar maar de tablet werd.zo meegenomen. We hadden nog 1 ronde en een uur! Eigenaar vroeg niet of het lekker was of wat dan ook. Kregen een gerecht wat we niet besteld hadden. Werd ook nog eens drinken omgegooid over ons. Ze hebben geen 1 x gevraagd of we iets wilde drinken. Wij zijn echt niet kieskeurig maar dit was ronduit slecht! Eens en nooit meer!!

12. Donkers

Komen hier vaker eten gaat altijd goed maar gisteravond was het een drama zeer slechte bediening moesten erg lang wachten op eten en drinken hebben er 3 en een half uur over gedaan hoop dat dit eenmalig is geweest want het eten is altijd erg lekker

13. Het was weer super lekker. Bediening was ook goed.
    Bedankt voor een fijne avond.

14. L. Delwel

Zeer goed restaurant, netjes en kwalitatief prima

15. Annemieke Zwiep

Een erg gezellige plek waar ik ontspannen van de heerlijke gerechten heb kunnen genieten. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. We hebben heerlijk gegeten voor elk wat wils het was prima

17. k meerman

Het is wel aan de dure kant, vooral het drinken.

18. Eten was wederom super. Helaas laat de bediening iedere keer te wensen over. Later op de avond als het wat rustiger wordt in het restaurant, word je al snel vergeten. Erg lang moeten wachten op de laatste ronde. Naderhand nog een cocktail besteld waar we ook 35 minuten op hebben gewacht. Op het moment dat we een medewerker daarop aanspreken, krijgen we helaas geen excuses of terugkoppeling, maar gewoon een simpel antwoord: "ik zal even voor u kijken". Bij het afrekenen wilden we onze punten van de spaarkaart inleveren. Blijkbaar zijn we 1,5 jaar lang verkeerd geïnformeerd en kregen we dit keer geen punten over het resterende bedrag wat we moesten betalen. Erg jammer.

19. Erg goed en lekker. Goede prijs kwaliteit

20. Muriël Mosterd

Het was weer top. Zelfs mensen die niet van sushi houden konden lekker mee eten en waren laaiend enthousiast over het overig gebodene. De bediening mag best wat actiever aan meerverkoop van dranken doen want zo laat men omzet liggen, als je bij het langslopen een dame moet aanschieten of de groep nog wat te drinken kan krijgen. Maar misschien kan binnenkort ook de drank via de tablet worden besteld.

Als je verse sushi wilt eten is dit the place to be. Binnenkort gaan we hopelijk met een nog grotere groep.

21. Door de drukte op Valentijn hebben wij een uur gewacht op de 1ste ronde, die toen nog niet compleet was.
    Wij hebben besloten om te vertrekken en de manager hield ons niet eens tegen. Hij heeft niet eens zijn excuses aangeboden of gezegd ter compensatie krijgen jullie de drankjes van mij. Zorg op zo'n dag voor extra personeel.

Oh ja, en met die AH actie kon ik niet bij jullie terecht. Altijd was alles volgeboekt. Echt 3x nul!!!

22. C vd klaauw

Wat een onbeschofte tent is dit. Reservering via de website wordt niet bevestigd en blijft dus staan als 'aangevraagd, nog niet bevestigd'. Vervolgens gebeld en niet professioneel te woord gestaan, alsof de serveerster telefoon angst heeft ofzo! Vervolgens komen we in het restaurant en de chagrijnigheid straalt ervan af..we vroegen om een andere tafel dan die ons geboden werd omdat de tafel naast de bar en looppad was, maar geen mogelijkheid terwijl het restaurant niet vol zat. Toch maar plaatsgenomen aan de tafel en vervolgens worden we niet bediend. Na een half uur voor jan l#l te hebben gezeten toch maar eens even naar de bar gelopen en bij godsgratie kan er een ' oeps, sorry van af en mogen ze 1 (!!!) Drankje aanbieden. Nou, wij zijn opgestapt en lekker elders in bergen op zoom gegaan. Stukke beter!!!

23. We hebben heerlijk gegeten, was erg gezellig. We hadden alleen deze keer wel wat gerechten niet gekregen. Verder top.

24. -Bij de "speelhoek" gereserveerd i.v.m. kinderen, maar hier was geen rekening mee gehouden. Eenmaal aangekomen was dit nogmaals aangestipt, maar dit ging niet.
    -In het restaurant was het koud en gedeelte richting toiletten was het ijskoud.
    -Het was glibberen op de vloer en dat kwam niet doordat ijs op de vloer lag, maar doordat deze ontzettend vet was.

25. Jammer dat als je uit het zicht zit de bediening de tafel ook snel vergeet! Verder is het eten wel altijd goed.

26. M.J. van Dijke

Lekker gegeten.

27. Weer heerlijk gegeten. Het was alleen een beetje fris binnen.

28. Heerlijk gegeten en bediening was goed. Zaten dicht bij het raam en dat was erg koud. We waren al een tafel opgeschoven, maar ook daar was de kou nog goed voelbaar.

29. Genoeg bediening, maar de drankjes duurden wat lang omdat het druk was bij de bar. Verder prima en snel geholpen. Kwaliteit van sushi is goed, maar mag wat mij betreft iets groter. Keuze aan toetjes is verbeterd, houden zo! Voor herhaling vatbaar.

30. Het eten is heerlijk, vooral de sushi. Alleen duurt het soms wat lang voor het komt.

31. Super lekker gegeten. Prima bediening. Er mag wel wat meer sfeer aangebracht worden. Onafgewerkte gipswandjes hier en daar... Ook de inrichting kan denk ik gezelliger. Wij zaten vlak bij het raam en daar kwam een flinke, koude luchtstroom vanaf.

32. Was goed en ruim voldoende. Genoten.

33. groenendal

We hebben 1e kerst dag gegeten bij dit heerlijke restaurant, alles was top, super genoten van het heerlijke eten.

34. Gijs Semme finne

Het was super. Ik en mijn kids hebben heerlijk gegeten en veel lol gehad met de bediening. See you next time 😀

35. 1 Keer eerder hier gegeten. Toen was het stukken beter. Deze keer was de sushi erg matig gerold, de rijst zat er vaak los en weinig aan. Soms ontbraken er ingrediënten zoals bijvoorbeeld bij de Beef Maki, daar ontbrak de beef. Ook was de smaak wat slap. Pittige sushi zoals bijvoorbeeld de Spicy Tuna was deze keer verre van Spicy. Ik weet niet wat er precies veranderd is sinds vorig jaar maar wij komen niet snel meer terug. Erg jammer, vorig jaar zo lekker gegeten hier...

36. Natasja de schoolmeester

Lekker gegeten. Redelijk snelle bediening. Vriendelijk personeel.

37. Heerlijk gegeten! Paar pennen op tafel zou wel handig zijn...

38. Eten en bediening was weer prima......ik mis alleen sfeervolle decoraties e.d.

39. Eten is zalig, restaurant zelf ademt geen sfeer.

40. Heerlijk gegeten en wat voor ons het eten bij Xin & Hao zo leuk maakt is dat de kinderen hier graag eten en zelfs sushi lusten en graag met stokjes eten. Jammer alleen dat er geen kinderstokjes zijn (met papiertje en elastiekje) en dit dus altijd zelf maken (als we de elastiekjes niet vergeten). Speciaal voor de kinderen is dit een fantastische manier om hier uit eten te gaan, omdat ze telkens kunnen kiezen en dus een avond kunnen vermaken.

41. Goed, snel en erg lekker!

42. Lekker gegeten, vind het helemaal top! Snelle service ook.

43. Joy Jansen

heerlijk gegeten, snelle bediening.

44. de jager

Heerlijk gegeten. Bediening goed! Eten ging vlot achter elkaar. Top tent!

45. Van der horst

Alles was heel goed, uitstekend zelfs.

46. de weert

We hebben een leuke avond gehad! Leuk concept om in gesprek te blijven.

47. In 1 woord geweldig! Je komt er niets te kort en het is erg lekker.

48. Charlotte

Het was erg lekker eten. Waren wel wat vergeten te brengen maar dat kwam ze netjes na brengen. Ook kijken ze niet zo nauw met de tijd, wat fijn is. Goede service, lekker eten, vriendelijke mensen en laten je niet lang wachten. Houden je goed in de gaten. Toffe en fijne tent.

49. Wij hebben heerlijk gegeten, een echte aanrader!! De kaart is iets veranderd en alleen maar positief. Ook de toetjes zijn nu verrukkelijk!!

50. Wederom weer heerlijk gegeten. De nieuwe menukaart staat vol lekkere sushi en andere hapjes. En nu volop keuze uit toetjes.

51. C. Verkerke

Wij hebben genoten. Het eten was erg lekker en de bediening was goed! Voor herhaling vatbaar! Was in het begin een beetje rommelig, doordat er lijstjes verkeerd waren ingevuld. Misschien een idee om per 2 personen een lijstje te geven. Dat maakt 't wat overzichtelijker.

52. Het duurde zo lang voor iets af werd geruimd en tot we eindelijk drinken kregen. Het eten was echt super lekker!

53. van Gastel

Eten was heel goed alleen bediening was dit keer minder. Duurde lang eer men de drank bracht en hebben tot 2 keer toe erom moeten vragen.

54. Katrien Borgers

Eten was lekker, bediening moet wat alerter zijn en we moesten op zondagavond lang wachten op de volgende ronde.

55. Altijd heerlijk eten daar, goede kwaliteit voor weinig geld. Alleen voorin zit je beter dan achterin, dat is een minpuntje wat mij betreft.

56. Monique

Het eten was lekker. Ambiance van het restaurant kan beter. Het is er niet echt gezellig. De serveersters waren niet echt vriendelijk. Iets meer enthousiasme zou leuker zijn.

57. van der Waal

Gisteren heerlijk gegeten. Restaurant is echt top en zeker een aanrader. Je hoeft er absoluut niet voor naar Shabu Shabu in Rotterdam. Sfeer is vooral bij binnenkomst minder vanwege vreemde ingang (lijkt op afhaal patatzaak) en vanwege de kinderhoek met al het speelgoed op de grond.

58. Gister voor het eerst hier gegeten als echte sushi liefhebbers. De sushi is echt best goed, dat viel niet tegen. Helaas was de rest een aanfluiting. Het was een grote speeltuin in het restaurant. Bij binnenkomst moest je over de puzzelstukken en blokken heenstappen. Het gegil van de kinderen in de speelhoek was door de hele zaak te horen. Toen we om die reden om een andere plek vroegen (nadat er een goal gemaakt werd en nu met speelgoed gegooid werd en zelfs tot onze tafel kwam), werd er gezegd dat er geen andere plek vrij was en dat ze wel even tegen de kinderen ging zeggen dat ze stiller moesten zijn aangezien het de kinderen van de eigenaar waren!! Dat geloof je toch niet. Ook de kinderen van anderen mensen in het restaurant renden continu op en neer naar de speelhoek. Echt bedroevend dat je dit toelaat in een restaurant. Ik snap dat je dit kan verwachten in het appeltje of een pannenkoekenhuis, maar toch niet in een sushi restaurant? !

De sojasaus was verdund en de tijd tussen de gangen was te lang. In 2.5 uur tijd konden wij maar 3x bestellen. Het drinken liet ook lang op zich wachten. De aankleding is door andere mensen al genoeg over gezegd.

Al met al; lekkere sushi, maar voor ons helaas nooit meer.

59. Hier al meerdere keren geweest, en nu weer met de kinders erbij. Allemaal weer lekker gegeten. Is altijd voor herhaling vatbaar!

60. Heerlijk met onze kinderen hier zitten smullen. Sfeer is prima, lekkere zitstoelen en het is leuk om in de keuken mee te kijken, de koks staan hard te werken achter een glazen wand. Voor herhaling vatbaar.

61. Voor het eerst hier gegeten. En het was heerlijk en je kon merken dat het vers was. Goeie bediening en mooie aankleding van het interieur.
    Zullen hier zeker vaker terug komen!

62. Natuurlijk waren de gerechtjes heerlijk vers en superlekker. Komen hier heel graag desondanks dat de aankleding van het restaurant ietsjes sfeervoller zou mogen zijn maar verbeterpuntjes moeten er altijd wel zijn... Tot de volgende keer. 😀

63. Het was de eerste keer hier. De smaken waren super. De bediening vriendelijk.

Het enige wat hier minder was ten opzichte van anderen, één gang kwam met grote tijdsverschil aan tafel.

De sfeer zou iets intiemer kunnen. Dat is natuurlijk een persoonlijke opvatting.

Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug.

64. Nancy Rous

Heerlijk gegeten! Inrichting zou nog wat aparter, meer aangekleed kunnen worden. Bediening zeer vriendelijk, alleen jammer dat men aan het eind van de avond minder in beeld was om koffie/thee te bestellen.

65. Heerlijk gegeten, lekker vers! Goede service zoals altijd!

66. ankie van grieken

Lekker, sfeervol en heel veel.

67. Heerlijk gegeten en onwijs gezellig gehad. Ondanks dat het erg druk was een goede service en we kregen ons eten in een goed tempo. Zeker voor herhaling vatbaar!

68. Heel lekker gegeten en de sfeer was erg goed. Vlotte bediening en vriendelijk personeel. Top!

69. Het was "volle bak"; er hing een gezellige sfeer en de bediening van de jonge meisjes was vlot en heel vriendelijk. Het eten was verrukkelijk met heel veel verschillende smaken die wij in andere restaurants nog nooit hebben geproefd.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

70. Weer prima en heerlijk gegeten!

71. Heerlijk gegeten. Weinig kerstsfeer. Dimverlichting zou al een groot verschil maken qua sfeer.

72. angelique matthijssen

Jammer dat niet uitgelegd werd hoe het allemaal werkte van de menukaart, dat je hem gevouwen op de hoek moest leggen werd ons best laat vermeld. Verder was het eten echt verrukkelijk, het toetje hadden we doorgestreept maar werd toch bezorgd, toch maar opgegeten, vooral de paling sushi vond ik erg lekker,

73. Komen vaker en normaal altijd erg tevreden. Helaas was dat de laatste keer minder. Eten is perfect, helaas moesten we erg lang wachten, of het kwam helemaal niet of we kregen de bestelling van een ander, we moesten steeds zelf achter het drinken aan. Aan de bediening ligt het niet, die meiden doen het super en lopen de benen onder hun lijf vandaan.
    Maar de sushi was heerlijk!

74. Heerlijk gegeten, zoals altijd, sushi is heerlijk!

75. Helaas na vaker hier te komen een slechte ervaring vorige week zaterdag. Gerechten duurden heel lang en sommige kwamen lauw aan of helemaal niet. De meiden van de bediening doen hun best maar we hebben wel vaak moeten klagen. Na ruim 4 uur hebben we het dessert maar overgeslagen ivm de tijd. Een excuus van de eigenaar was op zijn plaats geweest maar die vond het wel best denk ik. Jammer, gemiste kans.

76. Rick nagtegaal

Zoals eerder prima gegeten, in tegenstelling tot de vorige keren dit keer geluncht.

Doordat de lunch rustiger is dan 's avonds werden we op onze wenken bediend (erg luxe)

77. Eerst duurde het vreselijk lang voordat er wat kwam, later aten we om beurten en nog even later konden we het niet eens bijhouden, zo kort op elkaar. Eten was vaak lauw. Ook de bediening kwam traag op gang.

78. Het eten was goed alleen het duurde heel lang.

79. Peter vd

80. Jorik Raaijmakers

Wij hebben erg genoten van ons heerlijke eten. Alleen jammer dat de gerechtjes zo snel achter elkaar komen waardoor je erg snel vol geraakt. Verder was het allemaal uitstekend in orde! Goede smaak! Complimenten aan de kok.

81. Lekker gegeten met een grote groep!

82. Het eten was af en toe wat lauw in plaats van goed warm. Wel was de smaak super! De service als jas aannemen etc. wordt maar bij sommigen gedaan. Wel is het serveren erg snel! Topper!
    Wel tocht het en is het koud als je aan het gangpad zit, misschien kan hier iets aan gedaan worden ter verbetering. Ook oogt het wat sfeerloos en kaal. Verder een top restaurant!

83. De sushi is gewoon erg lekker. De warme sushi vonden wij iets minder speciaal. Wat meer verrassende combinaties zou best mogen. Ik vind dit wel de beste all you can eat in de regio.

Wat ik wel echt slecht vond, vandaar het lage cijfer voor de service, mijn dochter was jarig en wilde zo graag met stokjes eten. We vroegen om het "poppetje" om op op de stokjes te zetten. Deze kon je niet meer lenen maar alleen kopen omdat mensen ze meenamen. €3,50!! Echt belachelijk! Mijn dochter heeft de hele avond zitten stuntelen. Ze kon wel bestek krijgen maar dat is veel minder leuk. Tip: vraag een borg van bijv. € 5.- die je terug krijgt als je het poppetje inlevert! Jammer dit...

84. Goed gegeten. Warme gerechten zoals gebakken banaan zijn wat aan de grote kant waardoor het enorm vult, maar dit zal per persoon verschillend zijn. Personeel is wat jong en onzeker maar dat moet ook wel goed komen! Al met al prima restaurant en goede sushi!

85. Uitstekend eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en een goede sfeer.

86. Beste sushi die ik tot nu toe gegeten heb. Goede service en het is er altijd gezellig druk! Echt een aanrader!

87. Altijd weer een feestje om daar te eten. Heerlijke sushi en andere gerechtjes. Eén klein minpuntje t.o.v. vorig jaar en dat zijn de desserts. Vorig jaar hadden ze nog fruit met kokosmelk en bolletjes ijs. Nu is er nog maar 1 dessert in drie verschillende smaken. Dat vind ik erg jammer.

88. Lekkere sushi, goede bediening en ik ga zeker weten binnenkort weer terug!

89. Super lekker gegeten. Jammer dat er met de lunch zo weinig mensen waren, want het eten is echt super vers. Kom er graag terug. Echt een aanrader!

90. Voor mij een van de beste all you can eat sushirestuarant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wordt altijd netjes geholpen. Aankleding kan beter maar sfeer maak je ook grotendeels zelf. Kom hier zeker weer terug!

91. Lekker eten voor een goede prijs. Wij gaan zeker een keer terug.

92. Lekker eten, goede service. De glazen wand is een verbetering. Minpuntje; ik kreeg sommige gerechten niet.

93. Was heel erg lekker. Jammer dat we soms niet altijd alles kregen wat we besteld hadden.

94. Heerlijk gegeten. Sushi is heel goed en door de glazen wand bij de keuken is het aangenaam in het restaurant, ook de temperatuur. Top! We gaan er graag eten.

95. Heerlijke gerechten en vlotte bediening!

96. Heerlijk gegeten! Snelle bediening, allemaal erg vriendelijk. Vond zelf alleen dat er teveel saus op bijvoorbeeld de sushi zit.

97. Zeer lekker eten, alles goed op smaak, heerlijke sushi. 1 minpuntje de vloer plakte enorm.

98. Bianca van Rijen

Zeer goede service. Uitgebreide menu kaart waar ook met kinderen rekening is gehouden. Geweldige verse sushi.

99. Prima gegeten! Via het internet gereserveerd, ging allemaal goed. Geen last van rook/de keuken door de glazen wand. Wat mij op viel was dat de temperatuur in het restaurant prima was (ook als je al wat op had)!! De sfeer is nuchter, maar ik vind dat geen probleem. 1 minpuntje, de stoelen waren aan de onderkant plakkerig. Dat was wel even vervelend, maar de serveerster had de stoelen (nadat wij dit hadden aangegeven) goed schoongemaakt! De verrassing sushi is zeker aan te raden en de paling ook!

100. Kimberley

Wij zijn afgelopen dinsdag geweest. Heerlijk gegeten! Na terugkomst van het toilet bleven wij aan de vloer plakken. Ondanks het feit er maar 5/6 tafeltjes waren bleven onze glazen lang leeg. Er werd niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken, helaas moesten wij er zelf om vragen steeds. Verder kwam het eten vlot en hebben we er erg van genoten.

Volgende pagina