Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Steenbergen nb verdeeld zijn.

Irene Duden

Wij hebben de Pizzabus Sylvano gevraagd om pizza's te komen bakken op het schoolplein ter afsluiting van een teamactiviteit van ons schoolteam.
    Dit was een groot succes! De pizza's waren heel erg lekker, goed belegd en met een heerlijk dunne en krokante bodem. Er was veel variatie aan smaken en alles werd door vader en zoon erg snel bereid. Voor een collega die een speciaal dieet heeft werd apart een heerlijke pizza gemaakt. Het Italiaanse schepijs na afloop was een goede dolce afsluiting en ook dit dessert werd snel geserveerd. De Pizzabus is ook nog eens mooi en leuk op locatie! Heel belangrijk: Het contact met Sylvano verliep correct, vlot en prettig.
    Kortom: deze pizzabus op locatie is een echte aanrader!!!

fajschulz

Na negatieve ervaringen nu onze positieve. Voor de eerste keer gegeten bij Puur, het was in een woord geweldig. Wij hebben gebruik gemaakt van zowel het jubileummenu als a la carte, beiden perfect. Een van ons had een glutenvrij dieet, van tevoren gemeld, perfect op ingespeeld, zelfs brood was aanwezig. Al het personeel deed waanzinnig veel om het ons naar de zin te maken. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

3. Chinees-Indisch Steenbergen nb

We komen hier al jaren (niet heel vaak) en zijn erg tevreden over de kwaliteit van het eten en ook over de bediening. Je kunt zo in de keuken kijken en het ziet er allemaal erg netjes en schoon uit.

4. Chinees-Indisch Steenbergen nb

Ik heb als Italiaan in Nederland nog nooit zo’n lekkere pizza op. Met name de bodem was verrassend goed. Hoge kwaliteit en ook lekker snel klaar.

Vincento

Joyce Tak

8. Chinees-Indisch Steenbergen nb

Goed gegeten met de familie. Gezellig, niet te druk, zeer goed. Een aanrader, alleen pinnen kun je daar niet, dat is een minpuntje.

Sushi is werkelijk heel goed, restaurant zelf zou opknapbeurt kunnen gebruiken voor mooiere uitstraling 👍🏻

Jean-Marc

Eindelijk een echt Italiaans restaurant in Steenbergen. Kom erg veel in Italië voor privé en werk. Prachtige gerechten, zoals ze smaken net als in Italië. Heerlijke wijnen en perfecte cafe. Met liefde bereid. Ga zo door. Tot de volgende keer.
    Grande Chef Nicolino. Mangia tutto bene. Alla prossima!

Het eten is van goede kwaliteit.
    De sfeer in het restaurant is erg ongezellig. Omdat je via tablet besteld is het niet handig als je met meer personen bent. Wij hebben een kaart gevraagd zodat je beter kan kijken.
    Sommige gerechten kregen we erg laat, na ons toetje of niet.
    Al met al, eenmalig. Hier kom ik niet snel terug.

J

Eens maar nooit meer.
    Met een groep vriendinnen zijn wij op stap geweest. We hadden mosselen besteld. Doordat de serveerster struikelde kreeg een van mijn vriendinnen de hele pan kokende mosselen over zich heen. Er werd direct aangeboden te koelen met doeken. En we kregen een nieuwe plek.
    Aan het einde van de avond hebben we zelf moeten vragen of ze ons tegemoet kwamen. Met pijn en moeite konden er twee consumpties af… er werd niet gevraagd naar stomerijkosten.
    De dag erna liet mijn vriendin eten dat ze twee grote brandblaren op haar bovenbeen staan. Toen ik nogmaals contact opnam met de eigenaar kregen wij er de schuld van. Hij kon er niks meer aan doen, dan hadden we het die avond maar moeten bespreken. Hij was ook niet van plan om ons ergens in tegemoet te komen. Ik heb aangegeven dat ik deze situatie erg vervelend vind en dat ik het schandalig vind dat ik om korting moet vragen! Volgens de baas hadden zijn serveersters het goed opgelost. Toen ik zei dat hij op zijn minst een kaartje kan schrijven en een bosje rozen van twee euro kan opsturen, reageerde meneer geïrriteerd ik heb haar adres toch niet! Na vijf weken nog niets gehoord. Intussen twee keer gebeld, maar je wordt niet teruggebeld. Er is ook niets bezorgd terwijl hij dit uiteindelijk wel toegezegd heeft. Of er ligt een probleem bij de post of… vul zelf maar in.
    Ik ga er in iedergeval NOOIT meer heen!

We zijn met zijn 3en gaan eten bij Grieks restaurant Kreta. Het eten is kwalitatief goed. De sfeer is gezellig en informeel en past goed bij het interieur.. Je kan proeven dat het eten vers is. De gyros smaakt goed!

De prijzen zijn in verhouding met de kwaliteit, zelfs aan de goedkopere kant in vergelijking met andere restaurants..

Kortom, kom hier zeker weer terug!!

Zeer klantvriendelijk personeel. De voorgerechten zijn wat aan de prijzige kant voor hetgeen wat je krijgt, maar wel heel lekker. Verder was het eten ook heel goed. Ook een prima huiswijn. Kortom, wij komen zeker weer terug.

Hans Verhoef

Gisteren met 4 personen hier gegeten.
    Teleurstellend, fabrieksdressing op het saladegarnituurtje van het voorgerecht en daar dan ook nog eens wat gedroogde peterselie overheen.
    De Kreta schotel met de gebruikelijke ingrediënten, op een berg Gyrosvlees die natuurlijk voor de geur van het vlees te camoufleren, bedekt lag onder een flinke laag verse uien.
    Wij hebben dit geretourneerd omdat het vlees was met de penetrante geur en smaak van ongecastreerd varken.
    We hebben netjes gereclameerd en de patron gaf ons weliswaar 10% korting op het af te rekenen bedrag, maar hij gaf ons ook het advies om bij een volgende keer geen Gyros te bestellen, omdat zij toch steeds dit vlees zouden gebruiken?
    Voor de prijzen die hier gerekend worden mag de gast best kwaliteit verwachten, wij gaan hier dus nooit meer naar toe.

Het eten was super van kwaliteit, zeker een aanrader, we komen beslist weer terug. Een klein minpuntje, beetje achtergrondmuziek dat misten we wel.

Gezellige sfeer, goede bediening.
    Heb daar de zalm gegeten maar vond dit in verhouding aan prijs de zalm te weinig aanwezig.

Super ambiance! En super eten! Beste Griek in de regio zuid-west Brabant! De Zorba schotel is top!

Gastheer Theo is een bevlogen gastheer/eigenaar echt top!

19. Chinees-Indisch Steenbergen nb

Pieter dekkers

Lekker eten voor weinig geld. Voor herhaling vatbaar. 👍

Restaurant was niet erg sfeervol, ook drankjes te bestellen via de tablet nu, het duurde ontzettend lang voor de drankjes gebracht werd (meerdere keren)

21. Chinees-Indisch Steenbergen nb

Heerlijk gegeten !
    Helaas was er geen PIN-betaling mogelijk.

Service kan stukken beter.

Alex pietjouw

Het was de eerste keer dat we bij jullie hebben gegeten. We vonden het allemaal lekker. Alleen jammer dat je maar 5 x mag bestellen. Ik zou zeggen je mag zoveel hapjes bestellen per avond als je wil. Nu mag je 5 x 5 hapjes bestellen dus bestel je meerdere hapjes tegelijk, met het resultaat dat je aan je 5e hapje bezig ben deze al koud is. Gr. Fam. Pietjouw.

i. Herselman

Een bekend adres, waar ik graag kom. Vriendelijk, gastvrij personeel. Na het diner graag wat relaxter naar het nagerecht, nu snel debrasseren en direct de vraag wat voor een nagerecht. En breng eens variatie in de menukaart, gerechten zijn heerlijk maar verandering van spijs doet eten 😊

stefan en Loes

Wij wilden op een donderdagavond, op het buitenterras een hapje gaan eten. De tafels waren nog vies, kleverig, nadat wij de drankjes alvast besteld en gehad hadden nog een keer gevraagd om de tafel schoon te maken. Daarna vreselijk lang wachten tot wij weer konden bestellen, de 2 jonge serveersters zaten in de hoek van het terras te eten, roken en heel druk met hun telefoon te appen of iets dergelijks, de kok zat er ook bij, ze hadden met een buitenstaander veel lol en aandacht met elkaar, helaas niet met hun klanten, wat een aanfluiting, nooit meer! Je voelt je totaal niet welkom, het is of je hun dankbaar moet zijn dat je er zit, we zijn uiteindelijk maar in een snackbar gaan eten, waar ze bij Puur nog wat van zouden kunnen leren.

jolanda

2x heerlijk gegeten hier! Grote portie's. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat, vlotte en vriendelijke bediening.
    En als je niet alles op kan is het geen probleem dat je de salade meeneemt naar huis, ze pakken het netjes voor je in, als je hierom vraagt. Top!

was heel goed , zijn goed geholpen . en vlot gewerkt.
    iPad hoeft voor mij niet

Hanneke Delhez

Het was heel erg goed, de service, het eten, de sfeer.
    Alleen 1 minpunt:
    Wij zaten tegen de blinde muur, naast de bar.
    De tafeltjes waar wij zaten staan veel te dicht op elkaar. Er zaten mensen naast ons al te eten toen wij kwamen, daar moesten wij tussendoor. Nou zijn wij geen van 3en dik, anders hadden we toch een probleem gehad hoor. En lekker kletsen met elkaar, dat viel hierdoor ook wel een beetje tegen. De mensen naast ons konden wij ook precies volgen wat ze zeiden, en dat is niet de bedoeling denk ik dan. Dus lieve mensen van De Kaai, doe hier aub iets mee.

Nieuw concept bestellen via de IPad beviel goed. Echter zoals gewoonlijk moet je hier zelf het personeel aanspreken om drank te bestellen. Dit duurt ook lang voordat het geserveerd wordt. Nieuwe optie om ook via de IPad drank te bestellen?

Klantvriendelijk. Prima eten