Nieuwste foto's in Steenbergen

Laatste updates in Steenbergen

1. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Ik snap de mindere recensies nooit zo goed. Wij komen hier regelmatig en de sushi is altijd prima! Veel vis, lauwe niet te droge rijst. Meerdere all you can eat restaurants gehad en die moeten het altijd af leggen tegen deze. Bij ons denken ze ook altijd mee als we met kind komen! Een dikke plus tegenover andere sushi restaurants. Ja de sfeer… wij komen voor de goede sushi niet voor een romanticus diner:)

2. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Wederom lekker gegeten, lekker voorafje en lekker gegrild vlees en natuurlijk een tiramisu als afsluiting. Aardige dames in de bediening, lekker wijntje etc. Frietjes cq gebakken aardappeltjes zijn lekker, jammer dat het een en ander niet biologisch is.

3. De Jong's profielfoto
    De Jong heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puur

Altijd een menu genomen met meerdere personen heel goed.
    Vanavond iets genomen 2 maal zo duur, Geen menu dus.
    Was zo weinig, teleurstellend. Biefstuk besteld well dunn, was rauw enz. Anders kregen wij brood vooraf, nu wij geen menu hadden besteld ook niet enz.
    Toch een kleine fooi gegeven, maar wij waren niet tevreden. fooi van euro 5,--
    Anders euro 10,--
    voorlopig gaan wij niet meer naar puur.
    Groetjes.

4. Mw. van Dijke's profielfoto
    Mw. van Dijke heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Mw. van Dijke

Het was heerlijk, alleen de zoete witte wijn was erg slapjes net of er water bij was gedaan, voor de rest prima.

5. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Pizzabus Sylvano

Prima pizza's. Heerlijk dun. In verhouding te veel margherita's bij de proeverij. Het zou beter geweest zijn met Sylvano een eindtijd af te spreken. Nu ging hij wat snel weg voor een volgende klus.

6. Richard H.'s profielfoto
    Richard H. heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Richard H.

Nette ontvangst, voldoende keuze. De beefrolletjes en de mosselen vielen wat tegen maar het eten was over het algemeen goed.

7. Eric knulst's profielfoto
    Eric knulst heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Eric knulst

Eten was heerlijk. Niks aan toe te voegen!

8. Vogelaar's profielfoto
    Vogelaar heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heb erg lekker gegeten!
    Alleen was de avocado in alle sushi keihard, niet rijp dus..

9. Frank Valentijn's profielfoto
    Frank Valentijn heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heerlijke verse sushi gegeten, snelle service en een uitgebreide keuze.

10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Inmiddels al meerdere keren geweest en telkens is de smaak, beleving, gastvrijheid etc gelijk. Prima restaurant om eens lekker Italiaans te eten. Vandaag geen pizza maar eens gegrild vlees, erg smaakvol zo ook de tonijnsalade vooraf en de tiramisi als nagerecht (erg lekker).

11. marion's profielfoto
    marion heeft een recensie geschreven voor Kotaradja
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Zoals iedere keer wordt er extra voor ons gekookt omdat wij vegetarisch zijn, helemaal super.

12. Kooijmans's profielfoto
    Kooijmans heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Kooijmans

Zeer slecht en smakeloos eten.
    Totaal geen sfeer!
    Eens maar nooit meer.

13. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Angelique

Eten was matig van smaak, sushi weinig rijst en eentonig van smaak, lang wachten op de gerechten.

14. Kevin Boerma's profielfoto
    Kevin Boerma heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Al voor de zoveelste keer geweest om te eten. Altijd lekker! Sfeer kan altijd beter maar het eten is altijd goed. Super lekker elke keer weer. Kom zeker nog een paar keer terug.

15. Evelien's profielfoto
    Evelien heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Evelien

Wederom weer een heerlijke avond sushi gegeten. Er zit veel smaak aan, vers bereid en mooi geserveerd. We komen hier regelmatig terug om het ons zo goed bevalt. Wel gaan we altijd met een aanbieding van social deal omdat wij het anders net te prijzig vinden voor een avondje uiteten. Wat ons opvalt is dat we nu al enkele keren niet heel vriendelijk en enthousiast personeel troffen. Ze had moeite om ons te ontvangen en had er eigenlijk geen zin in. Ook het serveren ging met moeite om het even netjes neer te zetten en te vertellen wat het was. Jammer, want dit kan de avond wel maken. Gelukkig waren de meiden die de drankjes serveren heel spontaan! Ook een voordeel zijn de tablets waarmee je je eigen bestelling kan doorgeven. Zo wordt er nooit niks vergeten en kun je je eigen tempo bepalen.

16. Nadia's profielfoto
    Nadia heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Ronduit slecht gegeten. Kwaliteit vis was erg slecht. Tonijn bruin verkleurd, loempia's gebakken in oud vet en tafel werd niet afgeruimd tussendoor. Bij een klacht over het eten werd ipv gevraagd wat er mankeerde, gezegd: volgende keer dan niet bestellen op de meest verwijtende toon… met gierende banden weg en nooit meer terug.

17. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heel schoon en netjes, ook door de open keuken. De sushi was heerlijk en ook goed gevarieerd. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

18. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

In 1 woord, verrukkelijk. Geen wachttijden, vriendelijke bediening. Zelfs als je geen vis lust of sushi eet, kan je nog gezellig mee eten. Er is genoeg keuze.

19. Disco's profielfoto
    Disco heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Het eten bij Xin Hao is altijd helemaal top! Snelle service en aardige meiden die daar rondlopen. Het enige minpunt is dat het echt verschrikkelijk koud is in het restaurant. Als je in de buurt van de ramen zit waai je echt weg en ik heb op den duur zelfs mijn jas aangetrokken.
    Ik prijs Xin Hao over het continu blijven vernieuwen: tablets ipv briefjes etc, maar nu iets doen aan de enkele beglazing waardoor het ook nog fijn warm wordt in de zaal en je eten daardoor nog lekkerder gaat smaken!

20. Wil van Zundert's profielfoto
    Wil van Zundert heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Wil van Zundert

Xin Hao

Wat heb ik in het begin van zin hao het aan iedereen verteld wat een geweldige sushi ze hadden vond het daar top.

Maar nu niet meer het hele restaurant straalt niks meer uit geen sfeer geen of heel weinig verwarming we hebben de hele tijd met onze jassen aangezeten wat een kou brrrr.

De meeste sushi gerechten waren smaakloos. De tafels werden niet afgeruimd. De bar stond vol met vuile glazen (zo druk was het niet). Bediening heel slecht begrijp dat ze kosten willen besparen door jonge meisjes te laten werken dit werkt niet staan constand te ouwehoeren met elkaar.

Beste xin hao ik heb altijd veel reclame gemaakt voor jullie maar ga dat zeker niet meer doen.
    En voor ons is het zeker weten de laatste keer geweest dat we bij jullie geweest zijn.

Succes.

21. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Genoten van het lekkere eten! Blijft mijn favoriet, we waren met de hele familie vanwege mijn verjaardag. Zelfs onze ouders, 85 en 86 jaar oud, weten het enorm te waarderen. Hopenlijk tot binnenkort😉

22. annette's profielfoto
    annette heeft een recensie geschreven voor Foe Ho
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Het eten is van goede kwaliteit, de prijs alleszins redelijk en het personeel aardig en erg servicegericht. Aanrader.

23. Postma's profielfoto
    Postma heeft een recensie geschreven voor Kotaradja
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Het eten is meer dan goed. Bediening bij afhalen is zeer vriendelijk. Alleen niet kunnen pinnen is een dingetje. Totale beoordeling een 8.5

24. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Er werden helaas tijdens rondes gerechten vergeten terwijl om ons heen iedereen voortdurend eten kreeg. We moesten dus lang wachten. Daarnaast stond er geen muziek aan en was het veel te koud binnen. Jammer.

25. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Kotaradja
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Klein maar fijn buffet, lekker gegeten.
    Komen zeker terug.

26. Chris & Lies Postma- van Vossen's profielfoto
    Chris & Lies Postma- van Vossen heeft een recensie geschreven voor De Kaai

Chris & Lies Postma- van Vossen

Zalm van Lies was super. Mijn ribeye zeer mals. Zeker een aanrader. 👍👍

27. Roos Jansen van Bale's profielfoto
    Roos Jansen van Bale heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Roos Jansen van Bale

Helaas deze keer een minder goede ervaring.
    Er waren 30 reserveringen maar er kwamen 120 mensen eten.
    Hier waren zij niet op berekend, alles was berekend met inkopen en
    Voorbereidingen, zoals rijst koken, op die 30 reserveringen.
    Het duurde erg lang voordat het eten er was, veel gerechten waren lauw,
    Sommige zelfs koud. De eerste ronde ging nog wel, maar de tweede ronde had mijn man alles al gehad en ik maar 1 gerecht. Pas na vragen kreeg ik na 50minuten wachten de resterende 4 gerechten.
    Met uit serveren kregen veel tafels de verkeerde gerechten.
    Ze konden duidelijk de grote drukte niet aan. Ze hadden Het wel kunnen verwachten, het was tenslotte Valentijn.
    Maar de volgende keer gaan we er weer gewoon eten, want de keren ervoor was het gewoon goed.

2,1
  28. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Kreta

Uitstekend restaurant. Gegrilde kip met champignonsaus is er altijd voortreffelijk. De bediening is goed georganiseerd en de eigenaar en de bedienende meisjes zijn vriendelijk, ook als het er druk is. Jammer is dat ik op elke tafel frites zie staan. Een keuze uit frites en rijst zou een verbetering zijn. Bij binnenkomst wordt de gast vriendelijk ontvangen en de jas wordt aangenomen en opgehangen. Bij vertrek moet de gast in een doolhof van kledingstukken op zoek naar zijn eigen jas. Een systeem waarbij de nummers van de tafels zouden corresponderen met nummers in de garderobe zou ook een verbetering zijn.

29. Eetcafé Z'Onder Zeil's profielfoto
    Eetcafé Z'Onder Zeil heeft gereageerd op een recensie van Z'Onder Zeil

Dank u wel voor goede cijfers voor het eten en prijs kwaliteit.
    Over de rest: we waren gisteren een beetje overvallen door de drukte in het café gedeelte, normaal is het bijna nooit zo druk (of een ieder geval een stuk minder lawaaiig dan gisteren).
    Over de bediening: er werd een nieuw meisje ingewerkt waardoor waarschijnlijk de aandacht van deze serveerster niet volledig bij de gasten lag, terwijl de ander regelmatig achter de bar moest helpen vanwege de drukte in het café, onze excuses hiervoor en we gaan hier zeker mee aan de slag. Ik zou u graag uitnodigen om ons nog een kans te geven om deze recensie te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rémy Vermeulen

30. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Z'Onder Zeil

Smaakvol ingericht restaurant. Veel geluidshinder vanuit cafégedeelte. Meisje sloot één deur, maar dat hielp niet veel. Harde stoel, droge wijn was zoet. Drie meisjes zijn soms met teveel aanwezig en dan weer lange tijd allemaal 'zoek'. Ze kijken niet rond. Verse zeebaarsfilet met salade en frites was uitstekend. Koffie met likeur was heel lekker. Ik wachtte lang om te kunnen afrekenen, maar er kwam geen enkel meisje van de drie. Ik ben maar naar het cafégedeelte gelopen om te betalen; daar stonden de dames niks te doen, dan te kletsen met elkaar. Kortom: slechte indruk tijdens mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Halsteren, 27 januari 2018, Jos Rampart