Nieuwste foto's in Steenbergen

Laatste updates in Steenbergen

1. Denise's profielfoto
    Denise heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

In 1 woord, verrukkelijk. Geen wachttijden, vriendelijke bediening. Zelfs als je geen vis lust of sushi eet, kan je nog gezellig mee eten. Er is genoeg keuze.

2. Disco's profielfoto
    Disco heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Het eten bij Xin Hao is altijd helemaal top! Snelle service en aardige meiden die daar rondlopen. Het enige minpunt is dat het echt verschrikkelijk koud is in het restaurant. Als je in de buurt van de ramen zit waai je echt weg en ik heb op den duur zelfs mijn jas aangetrokken.
    Ik prijs Xin Hao over het continu blijven vernieuwen: tablets ipv briefjes etc, maar nu iets doen aan de enkele beglazing waardoor het ook nog fijn warm wordt in de zaal en je eten daardoor nog lekkerder gaat smaken!

3. Wil van Zundert's profielfoto
    Wil van Zundert heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Wil van Zundert

Xin Hao

Wat heb ik in het begin van zin hao het aan iedereen verteld wat een geweldige sushi ze hadden vond het daar top.

Maar nu niet meer het hele restaurant straalt niks meer uit geen sfeer geen of heel weinig verwarming we hebben de hele tijd met onze jassen aangezeten wat een kou brrrr.

De meeste sushi gerechten waren smaakloos. De tafels werden niet afgeruimd. De bar stond vol met vuile glazen (zo druk was het niet). Bediening heel slecht begrijp dat ze kosten willen besparen door jonge meisjes te laten werken dit werkt niet staan constand te ouwehoeren met elkaar.

Beste xin hao ik heb altijd veel reclame gemaakt voor jullie maar ga dat zeker niet meer doen.
    En voor ons is het zeker weten de laatste keer geweest dat we bij jullie geweest zijn.

Succes.

4. Jose's profielfoto
    Jose heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Genoten van het lekkere eten! Blijft mijn favoriet, we waren met de hele familie vanwege mijn verjaardag. Zelfs onze ouders, 85 en 86 jaar oud, weten het enorm te waarderen. Hopenlijk tot binnenkort😉

5. annette's profielfoto
    annette heeft een recensie geschreven voor Foe Ho
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Het eten is van goede kwaliteit, de prijs alleszins redelijk en het personeel aardig en erg servicegericht. Aanrader.

6. Postma's profielfoto
    Postma heeft een recensie geschreven voor Kotaradja
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Het eten is meer dan goed. Bediening bij afhalen is zeer vriendelijk. Alleen niet kunnen pinnen is een dingetje. Totale beoordeling een 8.5

7. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Er werden helaas tijdens rondes gerechten vergeten terwijl om ons heen iedereen voortdurend eten kreeg. We moesten dus lang wachten. Daarnaast stond er geen muziek aan en was het veel te koud binnen. Jammer.

8. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Kotaradja
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Klein maar fijn buffet, lekker gegeten.
    Komen zeker terug.

9. Chris & Lies Postma- van Vossen's profielfoto
    Chris & Lies Postma- van Vossen heeft een recensie geschreven voor De Kaai

Chris & Lies Postma- van Vossen

Zalm van Lies was super. Mijn ribeye zeer mals. Zeker een aanrader. 👍👍

10. Roos Jansen van Bale's profielfoto
    Roos Jansen van Bale heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Roos Jansen van Bale

Helaas deze keer een minder goede ervaring.
    Er waren 30 reserveringen maar er kwamen 120 mensen eten.
    Hier waren zij niet op berekend, alles was berekend met inkopen en
    Voorbereidingen, zoals rijst koken, op die 30 reserveringen.
    Het duurde erg lang voordat het eten er was, veel gerechten waren lauw,
    Sommige zelfs koud. De eerste ronde ging nog wel, maar de tweede ronde had mijn man alles al gehad en ik maar 1 gerecht. Pas na vragen kreeg ik na 50minuten wachten de resterende 4 gerechten.
    Met uit serveren kregen veel tafels de verkeerde gerechten.
    Ze konden duidelijk de grote drukte niet aan. Ze hadden Het wel kunnen verwachten, het was tenslotte Valentijn.
    Maar de volgende keer gaan we er weer gewoon eten, want de keren ervoor was het gewoon goed.

2,1
  11. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Kreta

Uitstekend restaurant. Gegrilde kip met champignonsaus is er altijd voortreffelijk. De bediening is goed georganiseerd en de eigenaar en de bedienende meisjes zijn vriendelijk, ook als het er druk is. Jammer is dat ik op elke tafel frites zie staan. Een keuze uit frites en rijst zou een verbetering zijn. Bij binnenkomst wordt de gast vriendelijk ontvangen en de jas wordt aangenomen en opgehangen. Bij vertrek moet de gast in een doolhof van kledingstukken op zoek naar zijn eigen jas. Een systeem waarbij de nummers van de tafels zouden corresponderen met nummers in de garderobe zou ook een verbetering zijn.

12. Eetcafé Z'Onder Zeil's profielfoto
    Eetcafé Z'Onder Zeil heeft gereageerd op een recensie van Z'Onder Zeil

Dank u wel voor goede cijfers voor het eten en prijs kwaliteit.
    Over de rest: we waren gisteren een beetje overvallen door de drukte in het café gedeelte, normaal is het bijna nooit zo druk (of een ieder geval een stuk minder lawaaiig dan gisteren).
    Over de bediening: er werd een nieuw meisje ingewerkt waardoor waarschijnlijk de aandacht van deze serveerster niet volledig bij de gasten lag, terwijl de ander regelmatig achter de bar moest helpen vanwege de drukte in het café, onze excuses hiervoor en we gaan hier zeker mee aan de slag. Ik zou u graag uitnodigen om ons nog een kans te geven om deze recensie te verbeteren. Met vriendelijke groet, Rémy Vermeulen

13. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Z'Onder Zeil

Smaakvol ingericht restaurant. Veel geluidshinder vanuit cafégedeelte. Meisje sloot één deur, maar dat hielp niet veel. Harde stoel, droge wijn was zoet. Drie meisjes zijn soms met teveel aanwezig en dan weer lange tijd allemaal 'zoek'. Ze kijken niet rond. Verse zeebaarsfilet met salade en frites was uitstekend. Koffie met likeur was heel lekker. Ik wachtte lang om te kunnen afrekenen, maar er kwam geen enkel meisje van de drie. Ik ben maar naar het cafégedeelte gelopen om te betalen; daar stonden de dames niks te doen, dan te kletsen met elkaar. Kortom: slechte indruk tijdens mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Halsteren, 27 januari 2018, Jos Rampart

14. Van Heiningen Ol Olga's profielfoto
    Van Heiningen Ol Olga heeft een recensie geschreven voor Kotaradja
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Zeer goed te eten en vriendelijke bediening.

15. B. Kloos's profielfoto
    B. Kloos heeft een recensie geschreven voor De Kaai

Op 28 december 2017 had ik een tafel besproken voor 29 dec. Onze trouwdag, alles was goed geregeld zei de mevrouw die de reservering opnam. Wat schetst onze verbazing op 29 dec. De besproken tafel was bezet en volgens de andere medewerkers was er geen reservering van ons doorgegeven. Teleurgesteld zijn we weggegaan en hebben daarna bij een ander restaurant heerlijk gegeten waar je altijd welkom bent. Dit verdient geen goede reactie voor dit restaurant.

16. Irene Duden's profielfoto
    Irene Duden heeft een recensie geschreven voor Pizzabus Sylvano

Irene Duden

Wij hebben de Pizzabus Sylvano gevraagd om pizza's te komen bakken op het schoolplein ter afsluiting van een teamactiviteit van ons schoolteam.
    Dit was een groot succes! De pizza's waren heel erg lekker, goed belegd en met een heerlijk dunne en krokante bodem. Er was veel variatie aan smaken en alles werd door vader en zoon erg snel bereid. Voor een collega die een speciaal dieet heeft werd apart een heerlijke pizza gemaakt. Het Italiaanse schepijs na afloop was een goede dolce afsluiting en ook dit dessert werd snel geserveerd. De Pizzabus is ook nog eens mooi en leuk op locatie! Heel belangrijk: Het contact met Sylvano verliep correct, vlot en prettig.
    Kortom: deze pizzabus op locatie is een echte aanrader!!!

17. fajschulz's profielfoto
    fajschulz heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puur

fajschulz

Na negatieve ervaringen nu onze positieve. Voor de eerste keer gegeten bij Puur, het was in een woord geweldig. Wij hebben gebruik gemaakt van zowel het jubileummenu als a la carte, beiden perfect. Een van ons had een glutenvrij dieet, van tevoren gemeld, perfect op ingespeeld, zelfs brood was aanwezig. Al het personeel deed waanzinnig veel om het ons naar de zin te maken. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

18. Kees van Poortvliet's profielfoto
    Kees van Poortvliet heeft een recensie geschreven voor Ruby
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

We komen hier al jaren (niet heel vaak) en zijn erg tevreden over de kwaliteit van het eten en ook over de bediening. Je kunt zo in de keuken kijken en het ziet er allemaal erg netjes en schoon uit.

19. Vincento's profielfoto
    Vincento heeft een recensie geschreven voor Pizzabus Sylvano

Ik heb als Italiaan in Nederland nog nooit zo’n lekkere pizza op. Met name de bodem was verrassend goed. Hoge kwaliteit en ook lekker snel klaar.

20. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Foe Ho
    Chinees-Indisch Steenbergen nb

Goed gegeten met de familie. Gezellig, niet te druk, zeer goed. Een aanrader, alleen pinnen kun je daar niet, dat is een minpuntje.

21. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Sushi is werkelijk heel goed, restaurant zelf zou opknapbeurt kunnen gebruiken voor mooiere uitstraling 👍🏻

22. J's profielfoto
    J heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puur

J

Eens maar nooit meer.
    Met een groep vriendinnen zijn wij op stap geweest. We hadden mosselen besteld. Doordat de serveerster struikelde kreeg een van mijn vriendinnen de hele pan kokende mosselen over zich heen. Er werd direct aangeboden te koelen met doeken. En we kregen een nieuwe plek.
    Aan het einde van de avond hebben we zelf moeten vragen of ze ons tegemoet kwamen. Met pijn en moeite konden er twee consumpties af… er werd niet gevraagd naar stomerijkosten.
    De dag erna liet mijn vriendin eten dat ze twee grote brandblaren op haar bovenbeen staan. Toen ik nogmaals contact opnam met de eigenaar kregen wij er de schuld van. Hij kon er niks meer aan doen, dan hadden we het die avond maar moeten bespreken. Hij was ook niet van plan om ons ergens in tegemoet te komen. Ik heb aangegeven dat ik deze situatie erg vervelend vind en dat ik het schandalig vind dat ik om korting moet vragen! Volgens de baas hadden zijn serveersters het goed opgelost. Toen ik zei dat hij op zijn minst een kaartje kan schrijven en een bosje rozen van twee euro kan opsturen, reageerde meneer geïrriteerd ik heb haar adres toch niet! Na vijf weken nog niets gehoord. Intussen twee keer gebeld, maar je wordt niet teruggebeld. Er is ook niets bezorgd terwijl hij dit uiteindelijk wel toegezegd heeft. Of er ligt een probleem bij de post of… vul zelf maar in.
    Ik ga er in iedergeval NOOIT meer heen!

23. Jean-Marc's profielfoto
    Jean-Marc heeft een recensie geschreven voor Trattoria La Famiglia

Jean-Marc

Eindelijk een echt Italiaans restaurant in Steenbergen. Kom erg veel in Italië voor privé en werk. Prachtige gerechten, zoals ze smaken net als in Italië. Heerlijke wijnen en perfecte cafe. Met liefde bereid. Ga zo door. Tot de volgende keer.
    Grande Chef Nicolino. Mangia tutto bene. Alla prossima!

24. Leontine's profielfoto
    Leontine heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Het eten is van goede kwaliteit.
    De sfeer in het restaurant is erg ongezellig. Omdat je via tablet besteld is het niet handig als je met meer personen bent. Wij hebben een kaart gevraagd zodat je beter kan kijken.
    Sommige gerechten kregen we erg laat, na ons toetje of niet.
    Al met al, eenmalig. Hier kom ik niet snel terug.

25. Kemphuis's profielfoto
    Kemphuis heeft een recensie geschreven voor Kreta

We zijn met zijn 3en gaan eten bij Grieks restaurant Kreta. Het eten is kwalitatief goed. De sfeer is gezellig en informeel en past goed bij het interieur.. Je kan proeven dat het eten vers is. De gyros smaakt goed!

De prijzen zijn in verhouding met de kwaliteit, zelfs aan de goedkopere kant in vergelijking met andere restaurants..

Kortom, kom hier zeker weer terug!!

26. Rijnberg's profielfoto
    Rijnberg heeft een recensie geschreven voor Trattoria La Famiglia

Zeer klantvriendelijk personeel. De voorgerechten zijn wat aan de prijzige kant voor hetgeen wat je krijgt, maar wel heel lekker. Verder was het eten ook heel goed. Ook een prima huiswijn. Kortom, wij komen zeker weer terug.

27. Hans Verhoef's profielfoto
    Hans Verhoef heeft een recensie geschreven voor Kreta

Hans Verhoef

Gisteren met 4 personen hier gegeten.
    Teleurstellend, fabrieksdressing op het saladegarnituurtje van het voorgerecht en daar dan ook nog eens wat gedroogde peterselie overheen.
    De Kreta schotel met de gebruikelijke ingrediënten, op een berg Gyrosvlees die natuurlijk voor de geur van het vlees te camoufleren, bedekt lag onder een flinke laag verse uien.
    Wij hebben dit geretourneerd omdat het vlees was met de penetrante geur en smaak van ongecastreerd varken.
    We hebben netjes gereclameerd en de patron gaf ons weliswaar 10% korting op het af te rekenen bedrag, maar hij gaf ons ook het advies om bij een volgende keer geen Gyros te bestellen, omdat zij toch steeds dit vlees zouden gebruiken?
    Voor de prijzen die hier gerekend worden mag de gast best kwaliteit verwachten, wij gaan hier dus nooit meer naar toe.

28. p den braber's profielfoto
    p den braber heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Het eten was super van kwaliteit, zeker een aanrader, we komen beslist weer terug. Een klein minpuntje, beetje achtergrondmuziek dat misten we wel.

29. Margaret's profielfoto
    Margaret heeft een recensie geschreven voor De Wallevis

Gezellige sfeer, goede bediening.
    Heb daar de zalm gegeten maar vond dit in verhouding aan prijs de zalm te weinig aanwezig.