Nieuwste foto's in Steenbergen

Laatste updates in Steenbergen

1. C.Sloven's profielfoto
    C.Sloven heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

C.Sloven

Gezellige omgeving, eten heel goed bediening vlot en correct kortom geweldige avond !!

2. Lejla Riedeman's profielfoto
    Lejla Riedeman heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Ik kwam hier heel vaak, maar ik vind het zo achteruit gegaan zijn.. eten minder lekker, sfeer is ver te zoeken en ik denk dat de vloer en de toiletten nog nooit een poetsdoek hebben gezien. Bij elke stap die je zet, waar dan ook, plak je gewoon vast aan de vloer. Echt heel smerig. Zet me gelijk ook aan het denken qua keuken.. is die ook zo vies/smerig!?
    Ik denk dat ik maar afscheid ga nemen van deze tent, hoe jammer ik het ook vind.. want kwam hier zo graag.

3. Bertus's profielfoto
    Bertus heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Wederom heerlijk gegeten bij Xin&Hao. De drie ronden van elk vijf gerechten zijn echt meer dan genoeg. En elk gerechtje is heerlijk. De lamskoteletjes en de garnalen met knoflook zijn verrukkelijk!

4. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Eten was goed, echter duurde sushi ontzettend lang. 40 Minuten wachten was normaal. Geen proactieve actie, maar excuses na klagen.

5. Famke Veringa's profielfoto
    Famke Veringa heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Gisteren weer na een tijdje naar Xin&Hao geweest omdat het de vorige keer zo goed was bevallen. Echter was dit gister absoluut niet het geval, we moesten allereerst al één uur wachten op de sushi van de eerste ronde. Ondertussen hadden we al voor de tweede ronde besteld, na 6/20 van onze sushi te ontvangen van de eerste en tweede ronde, hebben we het maar eens gevraagd aan de eigenaresse. ‘Het is erg druk’ zei ze, en liep chagerijnig weer weg. In totaal hebben we 2,5 uur moeten wachten voor de eerste 3 rondes. Toen we dit wel lang genoeg vonden besloten we maar weg te gaan. Bij het betalen kwam er geen excuses aan te pas of iets dergelijks, wat een goed restaurant wel zou doen. Zonde dit, maar wij gaan de volgende keer ergens anders heen zonder twijfel!

6. Sigrid's profielfoto
    Sigrid heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

We moesten een uur wachten op de eerste ronde! Daar hadden meer mensen last van. Het argument wat gebruikt werd was de sushi wordt vers gemaakt waardoor het langer duurt. Niet heel handig dat je daar niet op voorbereid bent aangezien je een sushi restaurant bent 😉

7. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor De Watertoren
    Internationaal Steenbergen nb

Uitstekend restaurant en lunchadres. Twaalfuurtje vis smaakt er uitstekend.

8. C van tilburg's profielfoto
    C van tilburg heeft een recensie geschreven voor De Frietstore

Lunch besteld het was heerlijk prima verzorgd en bezorgd.
    Zullen we beslist meer doen.

9. wim's profielfoto
    wim heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Voor de eerste keer daar gegeten, uitstekend bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Bij binnen komst konden ze onze reservering niet vinden.. Toch een tafeltje gekregen.. Drinken besteld via de tablet gelijk sushi besteld.. Het drinken kregen we binnen 10 min.. Op de sushi moesten we 40 min wachten.. Er staat 1 iemand sushi te rollen.. Er was weinig personeel ze hadden de drukte niet verwacht denken wij.. Na een uur kwam er ineens personeel bij.. Alleen niet voor de sushi.. We zijn maar gestopt met de sushi en warme gerechten gaan bestellen ook dat duurde wel wat lang maar was goed te doen.. Jammer van de sushi die is normaal goed en snel en nu helaas niet..

11. Debbie's profielfoto
    Debbie heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Online via reserveringssysteem gereserveerd, ik had een bevestiging gehad, maar we stonden niet op de lijst?!! Gelukkig wel plek. Het eten is echt heerlijk, echter mag het personeel wel een stuk vriendelijker zijn.

12. Me's profielfoto
    Me heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Helaas 50 minuten moeten wachten op onze eerste ronde. Na het personeel aangesproken te hebben werd onze bon als eerstvolgende behandeld. Daarna verschillende gerechten vergeten aan tafel te brengen, dus ook maar hier naar gevraagd. Geen excuses of iets dergelijks aangeboden gekregen. Kwaliteit van het eten is altijd erg goed, maar de service laat keer op keer te wensen over. Jammer, want dat kan zo'n avond vervelend afsluiten.

13. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Lekker gegeten, genoeg keuze.

14. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Het eten is lekker, maar het restaurant is niet gezellig. Er was zo goed als niets aan kerstversiering gedaan.
    Geen restaurant waar ik nog eens naar terug zou gaan.

15. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Eerste Kerstdag, geweldig heerlijk gegeten 💙ondanks de drukte (vol) snelle, vriendelijke en vrolijke bediening. Complimenten aan de koks voor het heerlijke eten en echt snelle bereiding 👍Super, we komen snel een keer terug 👍

16. Laura Scholten 's profielfoto
    Laura Scholten heeft gereageerd op een recensie van Xin & Hao

Nou ik snap het wel hoor. Mn dochter zit er nu. Moeten wachten op de eerste sushi. Andere gerechten baggervet, mensen lopen boos weg en zij zit nu, leuk om zo je vetjaardag te vieren. Wat een slechte zaak

17. Wong's profielfoto
    Wong heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Menu was zeer gevarieerd. Eten smaakte goed.
    De Xin&Hao rol was helaas niet goed gedraaid waardoor bij het oppakken de rol uit elkaar viel. En deze voelde koud aan wat voor mij betekent dat deze al eerder op de dag is gemaakt.
    Lamsrack was heerlijk gebakken, lekker mals met lekker sausje/kruidenboter?
    Kibbeling stond verrassend ook op het menu, wat de kinderen erg lekker vonden.

18. thea van gool's profielfoto
    thea van gool heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

thea van gool

Het eten was erg goed en betaalbaar het drinken vond ik schandalig duur.

19. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Watertoren
    Internationaal Steenbergen nb

Leuke tent qua opzet en inrichting, prettig sfeertje en het eten ziet er leuk uit. Paar keer koffie met iets lekkers genoten en onlangs een diner. Allemaal prima, standaard, gewoon goed vandaar de 7.

20. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Prettig restaurant. Uitstekende bediening en uitstekende kwaliteit. Wel lange wachttijd doordat de keuken ook nog afhalers tevreden moet stellen. Ga er alleen heen, als u geen haast hebt.

21. D.pieters's profielfoto
    D.pieters heeft een recensie geschreven voor Kreta

Heerlijk gegeten, we kwamen door omstandigheden pas na achten onverwachts binnen, gelukkig toch nog een tafeltje gekregen. Service prima, geen opdringerig personeel maar ze zijn er als je ze nodig hebt. De kok kwam vragen of het gesmaakt had. Fijn Grieks genieten incl. Muziek en inrichting, heerlijk.
    Complimenten!

22. D.pieters's profielfoto
    D.pieters heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Om 19u gereserveerd. Er wordt gewerkt met een tablet waarop je je bestelling aan kan geven en waarop de tijd dat je nog gebruik mag maken van het concept, zichtbaar is en aftelt. (In totaal 160min) wat mij betreft veel te zakelijk. Direct de eerste bestelling geplaatst. Toen de teller op 125 min stond, kwamen ze mijn soepje leveren. Voor mijn man nog niks… na 10 minuten is mijn man naar voren gelopen met de mededeling nog 5 min te wachten en anders zouden we vertrekken. Het zou direct geleverd worden. Na 10 min nog niks! Drankje afgerekend en vertrokken. Wat een domper. Gelukkig konden we nog terecht bij de Griek, een stukje verderop waar wel de service was die je wilt als je uit eten gaat.
    Ik vind het ook erg jammer dat vrijwel alle Japanse restaurants zijn omgedoopt tot all you can eat. Geen Japanse sfeer, tafels staan dicht bij elkaar om zoveel mogelijk mensen te herbergen. Strakke inrichting. Type vreetschuur.

1,3
  23. Schouteren's profielfoto
    Schouteren heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Schouteren

Wij hadden netjes een week van te voren gereserveerd voor 10 personen, prima geregeld dus, mooi plekje gekregen. Echter er kwam een groep van 20, niet gereserveerd! Deze groep werd duidelijk beter en sneller geholpen dan wij, er ging ook veel meer drank doorheen, volle bierpullen, dus goed voor de omzet, ze kwamen later dan ons en waren ook een uur eerder klaar. Toen die groep weg was, kwamen onze bestellingen ineens ook sneller. Om 6 uur binnen en pas om 22.30 uur buiten. Lang tafelen is gezellig, maar dit sloeg nergens op.

24. R A Vermeulen's profielfoto
    R A Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

R A Vermeulen

Bij binnenkomst stond de reservering niet in de handgeschreven planning, waardoor we in het kale gedeelte werden geplaatst. Na doorvragen was het toch mogelijk in het aangeklede gedeelte te zitten. Bediening heeft het of te druk of niet naar hun zin: slechts 1 serveerster zien lachen, eten wordt snel op de tafels geschoven zonder verdere aandacht voor de klant. Lege bordjes blijven lang staan en worden pas op verzoek van de klant meegenomen, lege tafels blijven lang vuil staan. Weinig sfeer. Eten is wel lekker maar het duurt erg lang, gerechten van tweede ronde kwamen eerder dan de eerste sushi bestelling. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

25. Eetcafé Z'Onder Zeil's profielfoto
    Eetcafé Z'Onder Zeil heeft gereageerd op een recensie van Z'Onder Zeil

Dank u wel en heel graag tot ziens!

26. Willem Barendse's profielfoto
    Willem Barendse heeft een recensie geschreven voor Z'Onder Zeil

Eten en drinken tegen goede en redelijke prijs, bediening attent. Eten vers en perfect bereid.
    Gegeten in cafe is gezellig met wat reuring om je heen.

27. Kitty Vlemmix's profielfoto
    Kitty Vlemmix heeft een recensie geschreven voor Kreta

Kitty Vlemmix

Lekker gegeten samen met mijn man.
    Voor herhaling vatbaar!

28. Frank Valentijn's profielfoto
    Frank Valentijn heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Sushi is heerlijk vers en dat is eigenlijk altijd maar gisteren was er iets mis in de keuken. Het duurde veel te lang voor de sushi om uitgeserveerd te worden, terwijl de warme gerechten gewoon in rap tempo volgden.
    Verder zou nog een advies zijn aan het restaurant om met wat simpele dingen de sfeer te verbeteren zoals verschillende hanglampen te plaatsen zodat het licht minder kil is. Ook tussen de tafels enkele natuurlijke afscheidingen zou een verbetering zijn.

29. pb's profielfoto
    pb heeft een recensie geschreven voor Family

Het eten is heel goed echter kunnen zich niet aan de afgesproken tijden houden eten 20min later klaar dan afgesproken.

30. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heerlijk eten. Echt zo lekker. Sushi is fantastisch. Ergens anders lust ik dat niet. Andere gerechten ook geweldig. Fijne vriendelijke bediening. Top restaurant