Nieuwste foto's in Steenbergen

k.goedegebuure

1e kerstdag eten om 1600/1700

2. Wong's profielfoto
    Wong heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Menu was zeer gevarieerd. Eten smaakte goed.
    De Xin&Hao rol was helaas niet goed gedraaid waardoor bij het oppakken de rol uit elkaar viel. En deze voelde koud aan wat voor mij betekent dat deze al eerder op de dag is gemaakt.
    Lamsrack was heerlijk gebakken, lekker mals met lekker sausje/kruidenboter?
    Kibbeling stond verrassend ook op het menu, wat de kinderen erg lekker vonden.

3. thea van gool's profielfoto
    thea van gool heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

thea van gool

Het eten was erg goed en betaalbaar het drinken vond ik schandalig duur.

4. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor De Watertoren
    Internationaal Steenbergen nb

Leuke tent qua opzet en inrichting, prettig sfeertje en het eten ziet er leuk uit. Paar keer koffie met iets lekkers genoten en onlangs een diner. Allemaal prima, standaard, gewoon goed vandaar de 7.

5. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Prettig restaurant. Uitstekende bediening en uitstekende kwaliteit. Wel lange wachttijd doordat de keuken ook nog afhalers tevreden moet stellen. Ga er alleen heen, als u geen haast hebt.

6. D.pieters's profielfoto
    D.pieters heeft een recensie geschreven voor Kreta

Heerlijk gegeten, we kwamen door omstandigheden pas na achten onverwachts binnen, gelukkig toch nog een tafeltje gekregen. Service prima, geen opdringerig personeel maar ze zijn er als je ze nodig hebt. De kok kwam vragen of het gesmaakt had. Fijn Grieks genieten incl. Muziek en inrichting, heerlijk.
    Complimenten!

7. D.pieters's profielfoto
    D.pieters heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Om 19u gereserveerd. Er wordt gewerkt met een tablet waarop je je bestelling aan kan geven en waarop de tijd dat je nog gebruik mag maken van het concept, zichtbaar is en aftelt. (In totaal 160min) wat mij betreft veel te zakelijk. Direct de eerste bestelling geplaatst. Toen de teller op 125 min stond, kwamen ze mijn soepje leveren. Voor mijn man nog niks… na 10 minuten is mijn man naar voren gelopen met de mededeling nog 5 min te wachten en anders zouden we vertrekken. Het zou direct geleverd worden. Na 10 min nog niks! Drankje afgerekend en vertrokken. Wat een domper. Gelukkig konden we nog terecht bij de Griek, een stukje verderop waar wel de service was die je wilt als je uit eten gaat.
    Ik vind het ook erg jammer dat vrijwel alle Japanse restaurants zijn omgedoopt tot all you can eat. Geen Japanse sfeer, tafels staan dicht bij elkaar om zoveel mogelijk mensen te herbergen. Strakke inrichting. Type vreetschuur.

1,3
  8. Schouteren's profielfoto
    Schouteren heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Schouteren

Wij hadden netjes een week van te voren gereserveerd voor 10 personen, prima geregeld dus, mooi plekje gekregen. Echter er kwam een groep van 20, niet gereserveerd! Deze groep werd duidelijk beter en sneller geholpen dan wij, er ging ook veel meer drank doorheen, volle bierpullen, dus goed voor de omzet, ze kwamen later dan ons en waren ook een uur eerder klaar. Toen die groep weg was, kwamen onze bestellingen ineens ook sneller. Om 6 uur binnen en pas om 22.30 uur buiten. Lang tafelen is gezellig, maar dit sloeg nergens op.

9. R A Vermeulen's profielfoto
    R A Vermeulen heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

R A Vermeulen

Bij binnenkomst stond de reservering niet in de handgeschreven planning, waardoor we in het kale gedeelte werden geplaatst. Na doorvragen was het toch mogelijk in het aangeklede gedeelte te zitten. Bediening heeft het of te druk of niet naar hun zin: slechts 1 serveerster zien lachen, eten wordt snel op de tafels geschoven zonder verdere aandacht voor de klant. Lege bordjes blijven lang staan en worden pas op verzoek van de klant meegenomen, lege tafels blijven lang vuil staan. Weinig sfeer. Eten is wel lekker maar het duurt erg lang, gerechten van tweede ronde kwamen eerder dan de eerste sushi bestelling. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

10. Eetcafé Z'Onder Zeil's profielfoto
    Eetcafé Z'Onder Zeil heeft gereageerd op een recensie van Z'Onder Zeil

Dank u wel en heel graag tot ziens!

11. Willem Barendse's profielfoto
    Willem Barendse heeft een recensie geschreven voor Z'Onder Zeil

Eten en drinken tegen goede en redelijke prijs, bediening attent. Eten vers en perfect bereid.
    Gegeten in cafe is gezellig met wat reuring om je heen.

12. Kitty Vlemmix's profielfoto
    Kitty Vlemmix heeft een recensie geschreven voor Kreta

Kitty Vlemmix

Lekker gegeten samen met mijn man.
    Voor herhaling vatbaar!

13. Frank Valentijn's profielfoto
    Frank Valentijn heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Sushi is heerlijk vers en dat is eigenlijk altijd maar gisteren was er iets mis in de keuken. Het duurde veel te lang voor de sushi om uitgeserveerd te worden, terwijl de warme gerechten gewoon in rap tempo volgden.
    Verder zou nog een advies zijn aan het restaurant om met wat simpele dingen de sfeer te verbeteren zoals verschillende hanglampen te plaatsen zodat het licht minder kil is. Ook tussen de tafels enkele natuurlijke afscheidingen zou een verbetering zijn.

14. pb's profielfoto
    pb heeft een recensie geschreven voor Family

Het eten is heel goed echter kunnen zich niet aan de afgesproken tijden houden eten 20min later klaar dan afgesproken.

15. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heerlijk eten. Echt zo lekker. Sushi is fantastisch. Ergens anders lust ik dat niet. Andere gerechten ook geweldig. Fijne vriendelijke bediening. Top restaurant

16. diana's profielfoto
    diana heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heerlijk gegeten gezellige avond. Hier gaan we zeker nog een keer eten.

17. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Heerlijk gegeten mooie zaak snelle vriendelijke bediening. Herfstmenu genomen… met canneloni heerlijk. Ook kalfsoester wad voortreffelijk en de tira. Misu goede kwaliteit mooi opgemaakt. Kortom voor herhaling vatbaar.

18. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

We hebben er al een heel aantal keren gegeten en het was zoals altijd weer uitstekend.

19. Laura Verhagen's profielfoto
    Laura Verhagen heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Laura Verhagen

Het eten is super, goeie sushi en veel keuze. Rijst-vulling verhouding is beter als bij de meeste restaurants, alleen hangt er totaal geen sfeer. Vooral als je in het achterste gedeelte zit.

20. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Zoals altijd een leuk en gezellig restaurant waar je echt goed kunt eten. Het vlees is van een goede constante kwaliteit, lekker voorafje en nagerecht. Allemaal smaakvol, leuke presentatie opgemaakte bordjes etc.
    Kortom een acht als waardering en als je in de buurt van Steenbergen bent kan ik je dit restaurant tippen.

21. Provily's profielfoto
    Provily heeft een recensie geschreven voor In de Oude Stempel

3 Gangen diner gegeten en de week erna het 5 gangen diner.
    Tot onze verbazing het 5 gangen diner met 3 keer dezelfde gerechten als in het 3 gangen diner.
    Slordig!

22. Provily's profielfoto
    Provily heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puur

A la Carte gegeten.
    Hoofdgerecht tournedos 28€
    Gewicht was hooguit 125 gr.
    Schandalig.

23. Sofie's profielfoto
    Sofie heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Écht lekkere sushi. Sinds de komst van de tablets gaat het ook heel erg goed met het bezorgen van het eten. Vaker in grotere sushirestaurants gegeten in grotere steden maar Xin en Hao is naar mijn mening een van de beste.

24. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heerlijk gegeten!! Echt een aanrader voor sushi liefhebbers

25. Lieke's profielfoto
    Lieke heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Heerlijk gegeten!
    Alles wordt heerlijk vers bereid in de open keuken.

26. TC's profielfoto
    TC heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Weer heerlijk gegeten! De hoeveelste keer dit was weet ik niet. Ben de tel kwijt. Ik hoop er nog vaak te gaan eten! :-)

27. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Brasserie Puur

Wij, mijn vrouw en ik eten iedere week bij Puur of in de Oude Stempel. Dit doen wij al 11 jaar lang. Het eten is steeds geweldig en dat voor een schappelijke prijs. Ook de bediening vinden wij perfect. Gaan wij er met vrienden uit eten dan krijgen wij dezelfde reacties.

28. Filip's profielfoto
    Filip heeft gereageerd op een recensie van Xin & Hao

je moet zelf ook je drinken bestellen via de tablet. daarom vragen ze het niet

29. Filip's profielfoto
    Filip heeft gereageerd op een recensie van Xin & Hao

overigens, het contact via socialdeal was super. de reservering kon niet gemaakt worden in de herfstvakantie dus ik heb gemaild of het mogelijk was. De dag daarna had ik een mailtje terug dat de reservering open stond.

30. Filip's profielfoto
    Filip heeft een recensie geschreven voor Xin & Hao

Ik ben er gaan eten op een woensdag avond via socialdeal voor 20 euro plus een cocktail gratis. Voor 20 euro was het prima eten alleen ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Elders heb ik al eens sushi gegeten, de sushi bij dit restaurant was niet echt goed. De sushi viel snel uit elkaar en de stukjes waren niet even groot. De andere gerechten kwamen vooral kant en klaar uit de koeling en vrieskast. De chocolade, aardbei mousse zat in een kant en klaar bakje en was droog. De loumpia's, garnalen kroketten, vleeshapjes waren ook allemaal niet vers gemaakt alleen vers gefrituurd. Waar je ook goed op moet letten is dat je maar 3 desserts mag nemen wat ik overigens belachelijk vind. Het bestellen ging makkelijk via een tablet, de bestellingen kwamen op een goed tempo aan zodat er altijd wel eten op tafel stond (waarschijnlijk is het in het weekend wel wat drukker). De bediening was niet altijd even vrolijk maar de service was wel goed. We hadden dus per persoon 4 toetjes besteld waarvoor je extra moest betalen, dit kwam de bediening keurig melden. De bediening is overigens niet echt professioneel. Tegen sluitingstijd werden de dure potjes met sojasaus bijgevuld met een grote fles goedkope sojasaus, en dat midden tussen de mensen aan tafel. Als je dan de goedkopere sojasaus pakt, stop het dan niet in kikkoman flesjes en vul het al helemaal niet bij tussen de etende mensen. De inrichting van het restaurant was niet wat ik had verwacht. Het was gewoon een oud Italiaans restaurant. Het was wel fijn dat we met 2 personen een 4 persoon tafel aangeboden kregen.
    Tot slot, voor 20 euro heerlijk gegeten. Ik zou er geen 30 euro voor over hebben.