ma Gesloten

1319345542 93
1419708781 85
1520072020 87
1620435258 63

1. Moest 5 euro betalen voor een glas huiswijn, 2 euro voor wat kraanwater en 6 euro ( je leest het goed: zes!) voor een flesje bier. Veel te veel voor wat het waard is, ons zien ze daar niet meer.

3,4
  2. Mw. De vries

Pizza's besteld. Kwalitatief meer dan uitermate teleurstellend.
    Zelfs vele malen slechter dan van een shoarma tent.
    Je kunt echt beter een pizza in de supermarkt halen en die opwarmen.

Heel jammer.

3. Marjolein van den Bos

Het terras was erg gezellig!
    De pizza’s hadden geen lekkere bodem.
    De tiramisu was nog bevroren.
    De gastheer was niet erg vriendelijk, de bediening verder wel.

3,5
  4. Voorgerecht besteld… Was erg niet lekker, voor 12.50 Krijg je zeevruchten uit de diepvries met kaas erop en alles zwemt in de vocht🤦🏻‍♀️volgende keer beter pizza.

5. Carpaccio was lekker maar echt weinig voor de prijs die je betaald. Pizza ronduit slecht, dikke bodem (diepvries) met her en der wat ingrediënten erop. Heeft weinig/ niets met Italiaanse pizza's te maken.
    Buiten het eten vond ik nog het ergste dat we hutje op mutje zaten. Ze wisten zeker niet dat er anderhalve meter tussen moest zitten? Dit was nog geen 30 centimeter. Dat vonden wij erg slecht en hier moet echt op gelet worden. Bediening was wel vriendelijk en behulpzaam.

3,6
  6. Els van helden

Heel mooi geworden na de verbouwing, leuke bediening, heerlijk eten lekker relaxt alles.

7. De kikkerbilletjes waren super lekker, de calamaris waren minder geslaagd, niet warm genoeg en licht taai.

6,3
  8. Benno Ceelen

We hadden gereserveerd voor 2 personen maar… onze dochter wilde plots opeens mee! Geen enkel probleem we werden even geparkeerd met een heerlijk drankje i.p.v. het verhaal nee meneer dat kan allemaal niet. Nadat onze tafel vrij was werden we keurig geholpen en hebben we heerlijk gegeten. Conclusie als je in de buurt van Steenbergen wil eten… reserveer bijtijds en geniet van het heerlijke eten en de prima service, grazie mille per tutti gegazzi.

9. TEGENVALLER. Wat een tegenvaller, wij komen daar al jaren, zie mijn vorige ervaringen, en dan nu opeens een nieuwe eigenaar en een nieuw bewind… oeps dit viel vandaag tegen zeg. Voorheen heerlijke pizza’s, nu pizza uit de supermarkt met kartonnen bodem en smaakloos beleg… bahh.
    Vandaag was het beachvolleybal in Steenbergen en twee dames die daaraan meededen waren in de pauzes te vinden in de bediening van het restaurant. Met je handen aan die bal vol zweet en bacteriën op het aangelegde strand grote markt Steenbergen en dan zonder ook maar even de handen te wassen brood snijden en helpen in de bediening, hygiëne is ook hier iets waar ze nog nooit van hebben gehoord. Kortom pizza rechtstreeks uit de supermarkt en bediening die het niet zo nauw neemt met de hygiëne, nieuw beleid is er wellicht op gericht om zo snel mogelijk geld te verdienen in plaats van goed voor je gasten te zorgen. Mijn advies, zoek even verder en sla deze tent over. Oh ja, de manager, toen ik hem dit vertelde keek hij mij aan als een konijn in mijn koplampen… liegen is een kunst!

1,1
  10. Je mag van een “echte Italiaans” restaurant toch zeker wel verwachten, dat wanneer je een pizza besteld, je geen diepvriesbodem pizza krijgt met grote plakken kaas. Dat mag zich geen Italiaan benoemen! €25 Voor 2 “pizza” met 2 drankjes, wat een afzetters. Een keer, nooit meer!

11. C.Sloven

Gezellige omgeving, eten heel goed bediening vlot en correct kortom geweldige avond!

12. Voor de eerste keer daar gegeten, uitstekend bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Eerste Kerstdag, geweldig heerlijk gegeten 💙ondanks de drukte (vol) snelle, vriendelijke en vrolijke bediening. Complimenten aan de koks voor het heerlijke eten en echt snelle bereiding 👍Super, we komen snel een keer terug 👍

14. Prettig restaurant. Uitstekende bediening en uitstekende kwaliteit. Wel lange wachttijd doordat de keuken ook nog afhalers tevreden moet stellen. Ga er alleen heen, als u geen haast hebt.

15. Heerlijk gegeten mooie zaak snelle vriendelijke bediening. Herfstmenu genomen… met canneloni heerlijk. Ook kalfsoester wad voortreffelijk en de tira. Misu goede kwaliteit mooi opgemaakt. Kortom voor herhaling vatbaar.

16. i. Herselman

Een bekend adres, waar ik graag kom. Vriendelijk, gastvrij personeel. Na het diner graag wat relaxter naar het nagerecht, nu snel debrasseren en direct de vraag wat voor een nagerecht. En breng eens variatie in de menukaart, gerechten zijn heerlijk maar verandering van spijs doet eten 😊

17. Maurice Peeman

Leuk restaurant, prima en smaakvolle gerechten. Fijne bediening en mooi gepresenteerd. Wat ik wel een minpuntje vind is dat het afhaalgedeelte niet is afgescheiden van het restaurant. Doet een beetje afbreuk aan het gevoel van uit eten gaan. Er zijn ook tafels die daar vlak naast staan. Daar zou ik niet willen zitten.

18. rob schillemans

Altijd lekker eten en een goede service! !

19. Engelbert Faber

Ik kom er ieder weekend om met volle teugen te genieten van een heerlijke tournedos met pepersaus en prima witte wijn. Vooraf serveert men brood met kruidenboter. Naast de groente op het bord krijg je een kom met salade en heerlijke gebakken aardappelschijfjes. Niet te versmaden, zo'n maaltijd!

20. Super lekker, altijd goede service.

21. Kelsey schillemans

Wij komen hier ontzettend vaak. Worden altijd super ontvangen heerlijk eten altijd even goed! Service is op en top! Beste restaurant in de omgeving!

22. Hannie Helmons

Alles in een moordend tempo opgediend. Er was geen tijd om gezellig te tafelen.

23. Wij komen er al jaren, met de kinderen toen ze klein waren en nu komen de kinderen er met hun resp. vriend/vriendin. Eten is altijd goed tot zeer goed, eigenaar is een leuke vrolijke kerel, bediening is goed, als er iets is, of je te lang moet wachten, de bediening even aanspreken en wordt het opgelost. Goed eten voor een goede prijs, wij gaan er vanavond weer heen.

24. Eric en Jolanda janssen

Een heel gezellig en zeer goed restaurant. Wij komen hier al verschillende jaren. Het eten is perfect en het personeel is altijd vriendelijk..

25. Een heel goed restaurant waar wij al jaren komen en wat voor ons nog steeds het lekkerste restaurant is. Altijd lekker vriendelijk personeel en supereten!!

26. Kom er al 5 jaar eten en het is gewoon heerlijk!!

27. kees loen hout

Was echt heerlijk eten. De tong was echt heerlijk, zou dit echt aanraden.

28. Wagenaar

Vanavond voor de eerste keer gegeten. Binnen ziet het er netjes en gezellig uit. Bediening is vriendelijk. Na een half uur te hebben gezeten toch maar gevraagd waar ons stokbroodje met kruidenboter bleef. Jammer dat er geen gevarieerde kaart is voor kinderen! Kinderen wilden een leuk kinderijsje waarbij je normaal gesproken de beker van mee naar huis krijgt, hier werd door het personeel niets van gezegd en is dus blijven staan.
    Kortom 1 keer en NOOIT meer!!!

29. We hebben nu al een paar keer daar gegeten en pizza's afgehaald. Vriendelijke service en heerlijke maaltijden tegen een redelijke prijs. Een echte aanrader.

30. kees en els

Voorgerecht veel te koud opgediend , hoofdgerecht 65 minuten op moeten wachten doordat de afhaal pizzas allemaal voorgaan .Erg jammer, we eten er graag . De menukaart is ook nog steeds onveranderd

2,4
  31. Afgelopen week zijn wij gevieren bij Amore Mio te Steenbergen uit eten geweest. Helaas is dit ons erg tegen gevallen.

Na een opknapbeurt ziet het restaurant er weliswaar frisser uit, de menukaart is de afgelopen jaren helaas onveranderd gebleven. Ook de kwaliteit van het eten blijft volgens ons achter. Het was namelijk veel te zout, bovendien smaakte het eten alsof het uit de diepvries kwam en vervolgens was opgewarmd. Erg jammer, voor het dessert daarom ook weg gegaan. Dit is voor ons de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

De bediening is overigens prima, vriendelijk en behulpzaam.

32. Gisteren gegeten bij amore het was werkelijk fantastisch
    van het voorgerecht tot aan de koffie
    ga regelmatig uit eten maar dit staat toch weer op nummer 1 heerlijk
    els

33. De afgelopen jaren regelmatig hier gegeten. Het is nog nooit tegengevallen. Kwaliteit van het eten is goed. De kaart is gevarieerd in aanbod en prijs.
    Reserveren is wel gewenst, veel mensen komen hier van het goede eten genieten.

34. riet 45 punten

Prima restaurant. Het eten is super, betaalbaar, en de bediening is heel vriendelijk.

35. Ben gisteren voor het eerst met de familie daar gaan eten, na eerst de beoordelingen van de andere gasten bekeken te hebben.

Eten en bediening zijn inderdaad super. Boven alle lof verheven. Wij zullen hier zeker vaker komen.

Een dikke tien van ons allemaal.

36. Vanavond weer wezen eten bij Amore Mio. Zijn er al meerdere keren geweest en het eten is er prima. Restaurant kon in onze ogen wel een opknapbeurtje gebruiken en tot onze verbazing is het helemaal verbouwd. (vandaag was de opening, en we waren de 1e sinds de heropening)

Heel fris, gezellig restaurant geworden, onze complimenten.

Ook het eten en de bediening waren weer super.

We zullen hier nog vaak terug komen.

37. Uitstekend restaurant.

Prima eten en vooral bediening is vriendelijk.

We komen hier al meer dan tien jaar en nog altijd met het grootste genoegen.

38. m-j

39. We zijn vanavond voor de eerste keer bij Amore Mio wezen eten.

Alles was boven verwachting! Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een leuke prijs! Echt top!

40. Met m'n vriend uit eten, vriendelijk doch nerveus personeel.

Eten smaakte prima. Hoewel de tiramisu smaakte alsof hij net uit de diepvries kwam. Dit kan uiteraard niet, aangezien je van elk restaurant verwacht dat de tiramisu zelf gemaakt wordt. En dat als de tiramisu of enig ander dessert uit de diepvries komt, deze toch wel geheel ontdooid moet zijn alvorens te serveren. Prijs voor het eten is normaal. Wat je voor bijv. een pizza mag verwachten.

Jammer van het dessert, doch moet deze recensie geen rede n zijn om er geen leuke avond bij Amore Mio van te maken.

6,3
  41. Richard

Ik kom al 15 jaar naar Amore Mio en ik blijf er altijd lekker eten.

Ze hebben altijd alles vers en een goede kwaliteit.

Het personeel is zeer goed!

42. je kunt er heerlijk eten
    sfeervol en de prijzen zijn ok
    en heel leuk personeel

43. Altijd supergoed te eten en leuke vlotte bediening.
    Vooral vleesgerechten erg goed!!!