Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stavoren verdeeld zijn.

1. Jamie de Bruijn

Bizar lekkere pizza gegeten. Heel aardige bediening die ondanks een hele warme avond snel, vriendelijk en gastvrij was. Wij komen terug als we weer in de buurt zijn.

2. Wat verschrikkelijk eten! Kibbeling besteld maar lijkt meer op kipnuggets. Super vet en smakeloos. Andere gasten gingen klagen over bevroren kroketten. Dame achter de kassa ging keihard schelden! Verschrikkelijk! WC ook vies. Zo jammer, prachtig uitzicht maar ze mogen het geen restaurant noemen 😱

2,4
  3. Jaap Kruithof

4. Roland dobbinga

We hadden kibbelingen besteld maar de kwaliteit was zo slecht dat we niet konden achterhalen wat er in ons bakje zat. Dit was zeker geen kibbelingen..helaas.

5. Koen van Esterik

6. jac passchier

Zeer prettige sfeer, vriendelijke mensen, erg gastvrij.

7. Jaap Westerink

Gisteren 17 augustus 2022 hebben we een verrassingsmenu gekozen.
    Het voorgerecht smaakte goed maar het hoofdgerecht was vreselijk, een gekookte schenkel met vetlellen, echt niet te eten

2,8
  8. Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en goed.

9. Een paar weken geleden hadden we een slechte ervaring bij De Potvis, met name m.b.t. de bediening. Maar de kwaliteit van de lunch-gerechten was prima en de locatie aan het IJselmeer is geweldig. Daarom verdiende De Potvis een herkansing.
    We hebben met een gezelschap van 10 personen een lunch gebruikt. Deze keer een vlotte bediening! De gerechten waren smakelijk en mooi gepresenteerd.
    De Potvis staat weer op onze lijst van favoriete restaurants.

10. Jaap Proemstra

11. Erg lekker vers eten, vriendelijke bediening, snelle service, alles loopt soepel en goede prijzen. Ik vond het erg fijn om bij jullie op het terras te zitten.

12. Yme Jansen

Goede sfeer, mooi uitzicht, hebben lekker gegeten met goed personeel.

13. Heerlijke pizza's, waar voor je geld, erg gezellig en vriendelijk personeel!

14. We hebben met gasten bij jullie in de 2e shift gegeten en waren zeer teleurgesteld. Het eten was ver onder de maat. De biefstuk had een zwarte korst en naast een klein stukje vis wasten nauwelijks de beloofde groenten bij. En een soepkommetje patat voor 4 personen. Schandalig. Alles was onverzorgd. Dit kon echt niet. De bediening deed er niets aan bij reclameren. Einde Potvis bezoek na vele jaren.

15. Bijna een uur op ons eten gewacht en dat terwijl de grootste drukte merkbaar voorbij was. Hadden we iets ingewikkelds? Een maaltijdsalade met zalm en een vegan groentenschotel. Over de salade was echt niets te zeggen: zakje sla, plakje zalm. Geen fantasie. Schotel was treurnis. Tip: serieus, koop 'n kookboek met vegan gerechten. Troost dan met Friese tiramisu: als de Beerenburg erover heen gevlogen was dan had 't nog ergens naar gesmaakt. Beetje jammer. Kan met 'n beetje inspanning echt beter.

16. "Bent u aan een vieze tafel gaan zitten" vroeg de jonge vrouw verontwaardigd. "Heeft u de borden niet gezien? Die tafel moet eerst worden schoongemaakt!" Nee wij hadden geen bord gezien. Wij konden zo vanaf de straat gaan zitten. We kregen wel ons glas wijn, maar de tafel werd niet schoongemaakt. Voor straf misschien, omdat we stout waren? Corona zorgt soms voor een kort lontje.

17. Hilda Rosman

18. Meer dan de helft van plaatsen binnen EN buiten waren leeg. Ook binnen de verplichte voorwaarde Corona was er nog alle ruimte. Bij vraag of we plaats konden nemen een hele bijzondere reactie. Antwoord van meisje achter de bar: NEE, want dan moet ik jullie bedienen en daar heb ik geen tijd voor. (Of zin in?) en zo werden meerdere gasten op dezelfde manier de deur gewezen. Ga op een cursus klantvriendelijkheid, of nog beter, ga werk zoeken wat je wel leuk vindt.

1,5
  19. Café Max is een gezellig bruin eetcafé. De bediening is gastvrij en vriendelijk. Wij hebben er heerlijk gegeten: stoofpotje en saté. Beiden heerlijk; het vlees was erg mals.

20. Karen Vlam

21. We hebben hier goede pizza's gegeten. Vooraf heerlijk aan het water gezeten. Bediening zeer vriendelijk. Door corona is de sfeer wat anders, maar in vergelijking met andere restaurants waar we recent hebben gegeten toch prima.

22. Shoarma was nog rauw van binnen.
    Verkeerde drankjes bezorgd en vervolgens ons de schuld geven dat we verkeerd besteld hebben.
    Verkeerd dessert bezorgd door fout van de keuken.
    Bij bezorging tweede maal van dessert was het wederom verkeerd. Jongedame die alles kwam brengen liet merken dat we niet zo moesten zeuren en ‘ dat het allemaal wel meeviel ‘. Vervolgens rende ze naar binnen en kwam demonstratief met de slagroomspuit op het terras om het toetje af te maken (
    Vervolgens haar aangegeven dat we hier niet van gediend waren.
    Als klap op de vuurpijl stonden er dingen op de rekening die we niet genuttigd hadden.
    Ongelofelijke onprofessionele jongedame die de naam van het restaurant te grabbel gooit.

23. Met 4 volw en 4 kinderen heerlijk op het terras met mooi uitzicht gezeten. Een aantal gerechten waren niet meer verkrijgbaar door de drukte die er was geweest de afgelopen dagen. Ik bestelde zalm met verse spinazie, maar kreeg zalm met doperwten puree. Bij navraag gaf de bediende aan dat de kok vandaag doperwten puree ipv verse spinazie had klaargemaakt. Was toch netjes geweest als dit bij het opnemen van de bestelling even was gezegd.
    Andere volwassene had mosselen besteld die naast veel zout ook veel zand bevatte.
    Hoofdgerecht werd uitgeserveerd terwijl we nog met de laatste hapjes van het voorgerecht bezig waren. Waarschijnlijk veroorzaakt door het vele personeel die per tafel rondloopt. Wij hebben ongeveer 6 verschillende bedienden gehad aan tafel, waardoor het overzicht (en de regie) door 1 persoon ontbrak.

6,3
  24. Corrie Vanvianen

25. cg.vdwel

Heerlijk geluncht.
    Vriendelijke en met humor bediening.
    Bestelling liet wat op zich wachten, maar wat je kreeg was bijzonder prettig om te zien. Veel, mooi opgemaakt bord, vers en zeer smakelijk.
    Echte vers geperste smakelijke, groot glas sinaasappelsap!

26. De Opschepper

27. K.Hoogvliet

Vandaag 6-07-20120 met 4 personen gegeten. Het was heerlijk! Erg vriendelijk geholpen en eten was verrukkelijk ! Aan te raden!

28. Leuke sfeer, vriendelijke bediening, eten was erg lekker.

29. Dit restaurant is recent overgenomen door twee heel vriendelijke jonge mannen, die het daar goed voor elkaar hebben. Wij hebben er helaas niet gegeten omdat er geen plaats was, maar hebben er later op de avond wel heel gezellig op het terras gezeten rond een vuurtje. Leuk terras, fijn sfeertje binnen, goede service! Als we weer eens in Stavoren komen gaan we er zeker eten.

30. Pim Naafs