Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Staphorst verdeeld zijn.

Joop van Amerongen

Fijne sfeer en vriendelijke en goede bediening.

Vriendelijk personeel. Het eten word creatief geserveerd. Echt heerlijk gegeten. Op de menukaart staat genoeg keuze.

M.Janssen Verbeek

Heerlijk geluncht bij Waanders, een fijne en vriendelijke bediening.
    Goed bereikbaar voor herhaling vatbaar.

Samen uit eten bij Waanders. Pluspunt is natuurlijk de bereikbaarheid en de parkeerruimte. Er is een nieuwe serre aangebouwd die smaakvol is ingericht. Personeel is vriendelijk en attent.

Het eten (rundvlees stoofpotje met rode kool en aardappelpuree / portabello met linzenrisotto) is lekker, maar geen smaaksensatie. Wat opvalt is dat de porties erg karig zijn, gewoon niet genoeg. Daar betaal je dan wel bijna € 20,00 per portie voor. Na een vraag werd er nog extra rode kool en puree gebracht door de attente bediening.

Bij het opnemen van de bestelling werd er gevraagd of de gast bij de portabello friet of gebakken aardappeltjes wilde hebben. Ik heb hierop geantwoord dat er toch linzenrisotto bij geserveerd zou worden. Toch werden er gebakken aardappeltjes geserveerd. Die overigens wèl op de rekening staan...

Ook de dessertkaart is beperkt, het merendeel van de desserts kosten bijna €10,00... Zelfs een kinderijsje kost € 7,50... Bij de cappuccino werd een schaaltje met lekkernijen geserveerd, het schaaltje met koffiemelk cups had m.i. achterwege gelaten kunnen worden.

U snapt dat wij met een toch wat vreemd gevoel in onze buik het restaurant verlieten?

Zeer vriendelijk geholpen, en niet lang hoeven wachten op ons eten.

Prima eten voor een redelijke prijs. De service is fantastisch en de bediening uiterst vriendelijk.

De aankomst bij het restaurant geef je al een fijn gevoel. Eenmaal binnen en ontvangen worden door de Gastheer/Gastvrouw, voel je sfeer van warmte om je heen, de prachtige gedekte tafel, de sfeer verlichting.
    Uitleg over het menu, de wijnkaart, de service is op gepaste wijze.
    Het is bij toeval dat ik en mijn reisgenote in Staphorst terecht zijn gekomen, "De Molen "is nu een herkenningspunt voor ons, we zijn er in verschillende jaar getijde langs geweest, en steeds weer een verrassing, Een aanrader die zeker de moeite waard is.

E.J. Anneveldt

Sedert 1959 ervaring met restaurant Waanders.
    Vrij vaak tussenstop toen tussen Groningen en Breda/Dordrecht.
    Nu als we vanuit onze woonplaats noordwaarts rijden is de tussenstop nog steeds zeer aangenaam. In de loop van toen en nu is er veel veranderd maar de sfeer is nog steeds geweldig. Het voedsel en de prijzen ; zeer veel waarde ervoor.

Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Er hangt een leuke sfeer en het eten is fantastisch en redelijke prijzen.
    Is echt een aanrader!

Bernhard Kaijim

Het was een tussenstop bij Hotel Waanders om na een bakje koffie door te reizen naar het hoge noorden,
    voor een crematie van mijn broer.
    Op de terug reis dachten wij weer aan Hotel Waanders om even wat lekkers te nuttigen en dan door te reizen naar het thuis adres in Lochem.
    Waarom deden wat dat? Wij werden hartelijk ontvangen en de snelle bediening was voor ons de reden.
    Om twee keer dit hotel te bezoeken.

Op doorreis van het zuiden naar het noorden gestopt bij Waanders voor het gebruiken van een maaltijd.
    Wij waren op een tijd dat het eigenlijk nog in de lunchtijd was, maar wij kregen ook de gelegenheid om te kiezen uit de diner gerechten, waar wij ook gebruik van gemaakt hadden.
    De maaltijd was snel en goed bereid en van een zeer goede kwaliteid en zeer netjes opgemaakt en geserveerd.
    Wij hebben van de maaltijd genoten en zullen volgende keer zeer zeker weer bij Waanders aangaan.

Goed restaurant, klantvriendelijk, vlotte bediening, lekker eten (het stoofpotje was geweldig) en het restaurant ligt mooi aan de snelweg.

Marijke van Schijndel

Hotel Waanders is voor ons, ook al zijn we dan bijna thuis in Drenthe, altijd een heerlijk rustmoment. Het heeft iets van de ouderwetse gezelligheid en de bediening is ontzettend aardig.
    En, niet onbelangrijk, het eten is ook van dusdanige kwaliteit dat wij er graag even voor stoppen

f e m joosten

Als wij naar Groningen gaan leggen wij altijd bij restaurant waanders aan. Het is er goed en gezellig.

Uitstekende bediening en goede kwaliteit van eten en drinken.

Lekker geluncht. Vlotte bediening en leuk zitten

Eerste en laatste keer keer. Snelle service bij binnenkomst, drankje en bestelling, maar de rest van de avond volledig genegeerd door het bedienend personeel. De borden werden na lang wachten en uiteindelijk op eigen verzoek uitgehaald waardoor er zeker een uur tussen het voor en hoofdgerecht zat. Geen enkele aandacht aan de tafel en vraag of alles naar wens was waardoor wij, na eerst flink gezwaaid te hebben naar de niet om zich heen kijkende serveersters, weer zelf naar de bar moesten lopen om iets bij te bestellen. Het dessert hebben wij overgeslagen, dit omdat we wederom lang met lege borden voor ons neus zaten te wachten. Onze klacht over het gebrek aan service en het daardoor onnodig lang wachten op onze gerechten, werd zonder excuses opgelost door de drankjes niet in rekening te brengen. Het gemak waarmee de drankjes van de rekening werden gehaald suggereerde dat dit vaker gedaan wordt. Wij hadden niet het idee dat er enige betrokkenheid bij de gasten en passie voor het vak is bij het bedienend personeel.

w van essen

Ja, had het ook niet anders verwacht dat het daar zo slecht aan toe gaat, want de chefkok deugd helemaal niet, alles valt in het gloor.
    En dan is het natuurlijk wel smakeloos.

Dirk

Maak je geen zorgen, je kunt hier goed eten tegen een eerlijke prijs.

Helaas deed het geroddel van het personeel (de eigenaren?) afbreuk aan de sfeer en service die je van een horecagelegenheid van dit formaat zou mogen verwachten. Bah bah bah!

Doosjen, A.J.

€20,00 voor spare-ribs, wellicht hadden ze in de keuken nog een paar spare want drie kleine stukjes met minimaal vlees is echt niet in verhouding. Klein beetje friet en salade zonder een dressing er overheen of erbij. Bij nabestelling van friet stond deze wel op de rekening vermeld maar werd niet rekening gebracht.?? Caesar salade met gerookte kip, je verwacht min of meer stukjes kip en geen plakjes boterham beleg. Er werd wel een koffie aangeboden maar ik had liever wat extra vlees gehad.
    dat was dus 1 keer en niet meer. jammer, want het is netjes opgeknapt.

Eenvoudige keuken, maar voor iedereen wel wat wils. Gezellige sfeer met vlotte bediening. Royale porties met ruime keuze. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel van te voren reserveren, zeker in het weekend.

eten was goed ,we hadden gedacht dat er asperges waren maar dat zat er niet in

Na verwachting. Druk maar gezellig. Correcte bediening.

24. Snackbar Staphorst

Friedrich

super snackbar/cafetaria echt goed eten, vriendelijk personeel en goeie service, wij eten er geregeld wel eens een balletje, een patatje of iets anders en altijd goed super, ook het soft ijs is echt lekker, en Ik ben zelf geen patat eter maar een patatje van Hillie's gaat er af en toe wel in naast de gehaktbal zijn ook de andere snacks echt goed en geen goedkope rommel qua kwaliteit,voor de klant zijn de prijzen nog steeds acceptabel.

Team Hillie's TOP

Wilma Siefers

Weer heerlijk gegeten bij Stien. Het was zeer druk maar het personeel kon het goed aan. Ambiance en sfeer zijn altijd goed bij Stien. Komen zeer zeker weer terug. Top Erika!

Pieter

Met groep op drukke zaterdag gegeten, had soms idee dat de druk te groot was.
    Eten is goed, maar verwacht geen hoogstaand diner.
    Entourage is mooi.

Vanavond met 4 personen gegeten.
    Bediening was vlot met opnemen. Daarna was het lang wachten. Heel lang.

Nadat we ons hoofdgerecht op hadden, duurde het nog een half uur voordat de borden werden opgehaald, en een evt bestelling voor het dessert kon worden doorgegeven.
    Druk of niet: dit duurde gewoon veel te lang.

Sfeer: ouderwets. Niets bijzonders.

Eten was verder goed.

Afrekenen moest bij de kassa.
    Deze was praktisch in het gangpad van de keuken.
    Bedienend personeel kon er nauwelijks langs.
    "...en ook nog in de weg gaan staan..." kregen we te horen.

Laten ze de kassa ergens anders neerzetten!!

Geen geslaagd avondje...

M. van Herpen

Wat jammer van de reactie van Waanders!
    Omdat ik geen varkens en rundvlees eet bestelde ik bij Waanders een "Originele Franse uiensoep". De ingrediënten stonden erbij vermeld. Dat kon ik gerust eten.
    Wat was het vervelend om te constateren dat er spekjes in de uiensoep zaten. Toen men mij vroeg of alles naar wens was heb ik de opmerking gemaakt dat het erg teleurstellend was dat er in een originele Franse uiensoep spek zat en dat dit nu juist niet bij de ingrediënten op de kaart stond aangegeven. Er werd geen enkele consideratie getoond. Ik kon wat anders bestellen als ik wilde. Tomatensoep. Echter wel geheel en al voor eigen rekening. Geen enkele verontschuldiging werd geboden. Ik had dan maar de tomatensoep moeten nemen. Die stond als vegetarisch op de kaart vermeld. Het volle bedrag moest ik betalen.
    Daar kom ik nooit meer terug.
    Ook de ambiance is ouderwets en oubollig. Het stonk er enigszins naar een rioollucht. Misschien door de verbouwing?

We hebben er op nieuwjaarsdag met 6 mensen gegeten. Wat ons allemaal opviel is dat het eten niet echt heel warm was, ondanks dat het in een stoofpotje werd geserveerd.

Tijdens het eten geen belangstelling van de bediening, of het wel naar onze wens was? Of er voldoende eten was? Of we nog iets wilden drinken?

Zaak is ook niet echt sfeervol ingericht.

Kortom: Wij zullen er niet snel weer gaan eten. Jammer want we hadden goeie herinneringen vanuit het verleden!

Voor ons de eerste keer eten bij Waanders. Wat een teleurstellende ervaring. Een uitsmijter... op het bord 2 plakjes brood en 2 eieren. Voor de hoge prijs moesten wij de garnituur erbij denken. En wat te denken van een frikadel... € 5.25. Na nog eens nagevraagd te hebben of €5,25 niet echt teveel is voor 1 frikadel, werd verteld dat dat toch heus het bedrag is dat bij Waanders wordt betaald. Een zo goed als leeg restaurant, kwaliteit van het eten en de prijs die daarvoor moet worden betaald staat in geen enkele verhouding.

Voor ons nooit geen Waanders meer. Zeer teleurstellend!

1,7