Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Staphorst verdeeld zijn.

Vanavond heerlijk gegeten met mijn vrouw om ons 25 jarig huwlijk te vieren. Eten was weer super (parelhoender) bediening zoals gewoonlijk zeer net, vrolijk en vriendelijk. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen om ook eens te bezoeken.

Jan van der Star

Be' Wanningen

Spreken altijd 1 maal per jaar met vrienden af om in onze omgeving ergens te gaan eten.Op aanbeveling kwamen we bij de Molenmeester terecht. We hebben fantastisch gegeten van gerechten die goed op elkaar afgestemd waren, prachtig opgemaakt met veel heerlijke gerechtjes vooraf en er tussendoor!! Er wordt hier met liefde gekookt en ook met de goede bediening en de aandacht die je krijgt voelt het als een warme deken! We bedanken jullie voor de heerlijke avond en wensen jullie veel succes met jullie volgende uitdaging! Ook namens onze vrienden, hartelijke groet Bé en Minke

Altijd goed en gezellig met eerlijke producten en vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten!
    Altijd verrassend.

Van der Meer

Goed eten, net even anders voor redelijke prijs met een goede bediening.

Wim Bodewes

Heerlijk eten in gezellig restaurant.
    Zoals gewoonlijk!!
    We kunnen er niet langs rijden, zonder iets te eten.

Sonja Tobe

Erg rustig restaurant, heerlijke Erwtensoep, zeer vriendelijk personeel.

Joop van Amerongen

Fijne sfeer en vriendelijke en goede bediening.

Vriendelijk personeel. Het eten word creatief geserveerd. Echt heerlijk gegeten. Op de menukaart staat genoeg keuze.

M.Janssen Verbeek

Heerlijk geluncht bij Waanders, een fijne en vriendelijke bediening.
    Goed bereikbaar voor herhaling vatbaar.

Samen uit eten bij Waanders. Pluspunt is natuurlijk de bereikbaarheid en de parkeerruimte. Er is een nieuwe serre aangebouwd die smaakvol is ingericht. Personeel is vriendelijk en attent.

Het eten (rundvlees stoofpotje met rode kool en aardappelpuree / portabello met linzenrisotto) is lekker, maar geen smaaksensatie. Wat opvalt is dat de porties erg karig zijn, gewoon niet genoeg. Daar betaal je dan wel bijna € 20,00 per portie voor. Na een vraag werd er nog extra rode kool en puree gebracht door de attente bediening.

Bij het opnemen van de bestelling werd er gevraagd of de gast bij de portabello friet of gebakken aardappeltjes wilde hebben. Ik heb hierop geantwoord dat er toch linzenrisotto bij geserveerd zou worden. Toch werden er gebakken aardappeltjes geserveerd. Die overigens wèl op de rekening staan...

Ook de dessertkaart is beperkt, het merendeel van de desserts kosten bijna €10,00... Zelfs een kinderijsje kost € 7,50... Bij de cappuccino werd een schaaltje met lekkernijen geserveerd, het schaaltje met koffiemelk cups had m.i. achterwege gelaten kunnen worden.

U snapt dat wij met een toch wat vreemd gevoel in onze buik het restaurant verlieten?

Zeer vriendelijk geholpen, en niet lang hoeven wachten op ons eten.

Prima eten voor een redelijke prijs. De service is fantastisch en de bediening uiterst vriendelijk.

De aankomst bij het restaurant geef je al een fijn gevoel. Eenmaal binnen en ontvangen worden door de Gastheer/Gastvrouw, voel je sfeer van warmte om je heen, de prachtige gedekte tafel, de sfeer verlichting.
    Uitleg over het menu, de wijnkaart, de service is op gepaste wijze.
    Het is bij toeval dat ik en mijn reisgenote in Staphorst terecht zijn gekomen, "De Molen "is nu een herkenningspunt voor ons, we zijn er in verschillende jaar getijde langs geweest, en steeds weer een verrassing, Een aanrader die zeker de moeite waard is.

E.J. Anneveldt

Sedert 1959 ervaring met restaurant Waanders.
    Vrij vaak tussenstop toen tussen Groningen en Breda/Dordrecht.
    Nu als we vanuit onze woonplaats noordwaarts rijden is de tussenstop nog steeds zeer aangenaam. In de loop van toen en nu is er veel veranderd maar de sfeer is nog steeds geweldig. Het voedsel en de prijzen ; zeer veel waarde ervoor.

Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Er hangt een leuke sfeer en het eten is fantastisch en redelijke prijzen.
    Is echt een aanrader!

Bernhard Kaijim

Het was een tussenstop bij Hotel Waanders om na een bakje koffie door te reizen naar het hoge noorden,
    voor een crematie van mijn broer.
    Op de terug reis dachten wij weer aan Hotel Waanders om even wat lekkers te nuttigen en dan door te reizen naar het thuis adres in Lochem.
    Waarom deden wat dat? Wij werden hartelijk ontvangen en de snelle bediening was voor ons de reden.
    Om twee keer dit hotel te bezoeken.

Op doorreis van het zuiden naar het noorden gestopt bij Waanders voor het gebruiken van een maaltijd.
    Wij waren op een tijd dat het eigenlijk nog in de lunchtijd was, maar wij kregen ook de gelegenheid om te kiezen uit de diner gerechten, waar wij ook gebruik van gemaakt hadden.
    De maaltijd was snel en goed bereid en van een zeer goede kwaliteid en zeer netjes opgemaakt en geserveerd.
    Wij hebben van de maaltijd genoten en zullen volgende keer zeer zeker weer bij Waanders aangaan.

Goed restaurant, klantvriendelijk, vlotte bediening, lekker eten (het stoofpotje was geweldig) en het restaurant ligt mooi aan de snelweg.

Marijke van Schijndel

Hotel Waanders is voor ons, ook al zijn we dan bijna thuis in Drenthe, altijd een heerlijk rustmoment. Het heeft iets van de ouderwetse gezelligheid en de bediening is ontzettend aardig.
    En, niet onbelangrijk, het eten is ook van dusdanige kwaliteit dat wij er graag even voor stoppen

f e m joosten

Als wij naar Groningen gaan leggen wij altijd bij restaurant waanders aan. Het is er goed en gezellig.

Uitstekende bediening en goede kwaliteit van eten en drinken.

Lekker geluncht. Vlotte bediening en leuk zitten

Eerste en laatste keer keer. Snelle service bij binnenkomst, drankje en bestelling, maar de rest van de avond volledig genegeerd door het bedienend personeel. De borden werden na lang wachten en uiteindelijk op eigen verzoek uitgehaald waardoor er zeker een uur tussen het voor en hoofdgerecht zat. Geen enkele aandacht aan de tafel en vraag of alles naar wens was waardoor wij, na eerst flink gezwaaid te hebben naar de niet om zich heen kijkende serveersters, weer zelf naar de bar moesten lopen om iets bij te bestellen. Het dessert hebben wij overgeslagen, dit omdat we wederom lang met lege borden voor ons neus zaten te wachten. Onze klacht over het gebrek aan service en het daardoor onnodig lang wachten op onze gerechten, werd zonder excuses opgelost door de drankjes niet in rekening te brengen. Het gemak waarmee de drankjes van de rekening werden gehaald suggereerde dat dit vaker gedaan wordt. Wij hadden niet het idee dat er enige betrokkenheid bij de gasten en passie voor het vak is bij het bedienend personeel.

w van essen

Ja, had het ook niet anders verwacht dat het daar zo slecht aan toe gaat, want de chefkok deugd helemaal niet, alles valt in het gloor.
    En dan is het natuurlijk wel smakeloos.

Dirk

Maak je geen zorgen, je kunt hier goed eten tegen een eerlijke prijs.

Helaas deed het geroddel van het personeel (de eigenaren?) afbreuk aan de sfeer en service die je van een horecagelegenheid van dit formaat zou mogen verwachten. Bah bah bah!

Doosjen, A.J.

€20,00 voor spare-ribs, wellicht hadden ze in de keuken nog een paar spare want drie kleine stukjes met minimaal vlees is echt niet in verhouding. Klein beetje friet en salade zonder een dressing er overheen of erbij. Bij nabestelling van friet stond deze wel op de rekening vermeld maar werd niet rekening gebracht.?? Caesar salade met gerookte kip, je verwacht min of meer stukjes kip en geen plakjes boterham beleg. Er werd wel een koffie aangeboden maar ik had liever wat extra vlees gehad.
    dat was dus 1 keer en niet meer. jammer, want het is netjes opgeknapt.

Eenvoudige keuken, maar voor iedereen wel wat wils. Gezellige sfeer met vlotte bediening. Royale porties met ruime keuze. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel van te voren reserveren, zeker in het weekend.

eten was goed ,we hadden gedacht dat er asperges waren maar dat zat er niet in