Restaurant Hoekzema

Restaurant Hoekzema

Al 45 jaar een vertrouwd adres.

Bij Restaurant Hoekzema kunt u ook telefonisch bestellen, wij zorgen ervoor dat uw bestelling op de afgesproken tijd klaar staat.

Lunchroom

Bekijk ook ons assortiment hier op onze website.

Ons restaurant

Het sfeervolle ingerichte restaurant heeft 42 zitplaatsen en een knus karakter. U kunt bij ons terecht in het restaurant voor lunch en diners van 1 t/m 20 personen. De keuken van Restaurant Hoekzema is al jaren lang toonaangevend in de regio. We hebben een uitgebreide menukaart, van soep, diverse voor- en hoofdgerechten en uiteraard onze specialiteitenkaart.

Kom gerust eens langs en laat u zich bij Restaurant Hoekzema culinair verrassen.

Kindermenu's

Ook de kleintjes worden bij Restaurant Hoekzema niet vergeten. Met keuze uit verschillende leuke kindermenu's met o.a: frikandel, kroket, hamburger of spare ribs. Geserveerd met patat en appelmoes.

U kunt ongestoord tafelen bij Restaurant Hoekzema, want de kinderen krijgen bij binnenkomst een leuke kleurplaat waar ze wel even zoet mee zijn!

Menukaart

Kijkt u hier voor een uitgebreide blik op onze menukaart.

Restaurant Hoekzema heet u dan ook van harte welkom! We zijn u graag van dienst.