Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stadskanaal verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Stadskanaal

Roelie Meijer

Slechte ervaringen heb ik tot op heden niet gehad bij Azië. De mensen zijn vriendelijk en het eten is altijd lekker. Ik vraag me wel af hoe het af en toe aan sommige recensies te zien toch mis schijnt te gaan. Nou ja, voor ons dus niet en deze middag ga ik weer voor de kiploempia en een heerlijke PiYo (Babi spek) met roedjaksaus... mmmjummie..

2. Stalknecht

Goed eten. We komen vast terug.

3. E van aalst

Vandaag op pizzadag wezen eten!! Wat schept onze verbazing dat ook pizza margeritha normaal € 6.50 nu ook €8.00 is! Antwoord nadat wij de eigenaar erop aangesproken hebben! Dat is nu eenmaal zo u heeft toch korting gehad op uw pizza! Lekker verhaal €3.- meer betalen voor 2 pizza's en korting op 2 andere dus voordeel NIETS!!!!!! Maar wel €61.- afgerekend met 2 volwassenen en 2 kinderen!!!

4,5
  4. Marcel wind

Goede service, slecht eten. Vooral de gerechten uit de frituur…

3,6
  5. Slecht restaurant! Bediening doet hun best maar een uur hebben zitten wachten op een pizza. Vervolgens aangegeven dat het lang duurde maar dat was onze eigen fout service 0,0. Al met al het slechtste restaurant waar wij ooit hebben gegeten.

6. Het is er altijd gezellig. Positieve sfeer en goed eten met de juiste prijs.

7. Liesbeth

Nooit Weer !!!
    Gisteren twee pizza's afgehaald een Calzone en een Carbonara Speciaal. Bij thuiskomst bleek de Calzone een zielig hoopje deeg in de doos te zijn met nagenoeg geen vulling. Vervolgens de doos van de Carbonara open en tot onze grote verbazing bleek hier de ei nog lang niet gaar en een groot stuk eierschaal midden op de pizza maakte de teleurstelling compleet. Dat was 1 keer maar nooit weer.

8. Lou-anne

Giganties slechte service broodje zonder groente besteld met groente gekregen naar binnen gelopen en er wordt gewoon gezegd pulk het er maar af

9. C.michels

We waren met 4 personen en vonden allemaal dat de keus beperkt was er was b.v. geen rijst. Ook qua voorgerechten te weinig keus. De asperges waren ronduit slecht, alleen de ijsgrot was wel goed. Wij kwamen te voet vanaf pagedal en konden niet zien waar we heen moesten bij de autoweg. Zou handig zijn als er bordjes waren weggezet hoe te lopen.

10. Chinees-Indisch Stadskanaal

F.Grijze

Goede keuken. Uitgebreide menukaart. Gezellige sfeer.

11. Beekman

Even gezellig wat eten. Helaas met lege maag naar huis. Verkeerde bestselling gebracht. Ik krijg mijn bestelling opnieuw. Nee ik Krijg de oude, alleen hebben ze het oude er voor het gemak ff afgehaald. Alleen niet goed genoeg. Je zag de restanten van de saus nog liggen. Heel jammer dit. Het werd nog weer apart gezet. Nog een keer hergebruiken...

12. Zeer tevreden!! Heerlijk spul...

13. Chinees-Indisch Stadskanaal

Marijke baas

Lekker eten, goede en vriendelijke bediening en niet duur.

14. Chinees-Indisch Stadskanaal

roelie bekkering

Goed eten, erg lekker. Goede bediening en goede sfeer. Kortom :fantastisch.

15. Heerlijk gegeten! Lekkere warme maaltijd met mals vlees en tzatziki, friet en salade.
    Gezellige Griekse muziek op de achtergrond. Service was prima, bediening erg aardig en attent.

16. Kleine eetwaren Stadskanaal

Frank sajet

Vandaag gegeten
    Stuk plastic van de serranoham op mijn broodje.
    Sorry, maar geen actie.
    Had ieder geval wat aan gedaan.
    Voor ons reden om hier niet meer te gaan eten.

17. Gisteravond hebben wij heerlijk een hapje gegeten bij Vittoria. Zeker mijn complimenten aan de kok en ook zeer tevreden over de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. G. Horlings

19. Goede en snelle service, en de snacks zijn van goede kwaliteit.
    De prijs is niet duur, vergeleken met sommige andere snackbars.
    Hoop dat ze nog lang hun werk mogen blijven doen.

20. Hier gegeten en twee verse jus d'orange besteld. Er zat een duidelijke bijsmaak aan en heb dit gemeld. Er werd wat luchtig over gedaan. Geen excuus en geen 'drankje van het huis' of iets dergelijks. Jammer.

Een week later op een warme dag bij de aangrenzende snackbar met dezelfde naam (en keuken) een milkshake gehaald en nog naar dit incident verwezen. De eigenaar gaf aan dat toen de sinaasappels met een mes gesneden waren waar kort daarvoor knoflook mee was gesneden. Kortom; oorzaak bekend. Ook nu echter weer geen excuus of compensatie... Gemiste kans!

Los daarvan is het eten erg 'gewoontjes'. Gewoon kaal witbrood. Fabrieksboter. Weinig tot geen rauwkost.
    Eenheidsworst en niet eens goedkoop.

Ik kom hier niet weer terug.

2,8
  21. Ze adverteren op de website dat op dinsdag en woensdag speciale menu's met onbeperkt drinken erbij zit.
    Na dit gevraagd hebben, gaf men aan dit nooit te hebben gehad

Mij zien ze hier niet weer.

22. Vond het echt een top restaurant, ongelooflijk vriendelijke gastvrouw die zelfs een Gronings accent kon opzetten.
    Eten was werkelijk heerlijk, de kip kerrie vond ik het best.
    Al met al een hele fijne avond gehad met mijn gezin!

23. Chinees-Indisch Stadskanaal

Ik kom hier al jaren en het eten is super. Nooit een zwak moment. Als je zondags op tijd besteld heb je zelfs geen last van de drukte. Een absolute aanrader. Toprestaurant en uitstekende bediening

24. Prima, kom er al jaren.

25. Chinees-Indisch Stadskanaal

Voort eerst en voort laatst. Koud en of opgewarmt, heel zout, en taai. En weinig in de schalen. Geen sfeer. Geen uitleg over het eten. Kortom zonde van het geld.

26. Slechte service, onprofessioneel personeel. En we zijn er om 21.00 uit gezet terwijl ze tot 22.00 open zijn. Eten was erg weinig en aanvulling met grote moeite. Kom er nooit weer.

1,9
  27. Sinds de nieuwe eigenaar erop zit sinds November is het flink vooruit gegaan
    Personeel beter, kwaliteit van eten is beter.

28. Burgers prima, lekker broodje. Raspatat was te ver doorgebakken, hamkaas-tosti was al niet warm toen deze geserveerd werd. Het was druk, maar dat mag geen excuus zijn, Milkshake waren wel weer erg lekker. Wisselende ervaring dus.