Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stadskanaal verdeeld zijn.

1. Albert en ria

Wonen gelukkig op loop afstand van dit Chinees/Japans restaurant. Bediening is altijd vriendelijk en rustig, eten van goede kwaliteit vooral het Japans eten. Neem na het eten eens een cognac.

2. Zeer slechte bediening, wel een kwartier wachten op nieuw drinken terwijl er niemand anders in het restaurant zat. Pizza's zijn wel goed naar mijn mening. Interieur verouderd en stoffig. Gaan er niet weer heen.

6,1
  3. Bij Bas doner kan je altijd lekker eten. We hebben vandaag 4 broodjes doner gekocht.
    Mijn schoonvader had het ons aangeraden en ik kreeg een kleine portie kip doner met saus etc... op een klein bordje om te proeven. Het was zalig...! Heerlijk gekruid, ik proefde de versheid van het vlees en van de salade. Ik kom hier voortaan elke zaterdag! Een echte aanrader, dat doner kebap vlees in een broodje.

Tot zaterdag!

4. Een leuke sfeer om lekker laat in de avond wat te nuttigen, maar jammer dat het vlees een beetje droog is.

Maar de sausjes zijn heerlijk bij de shoarma.

De prijs is naar mijn idee wel wat aan de hoge kant!
    5 euro voor een beetje shaorma met een klein broodje.

De service had naar mijn idee wel wat beter gekund.
    Maar dit lag met name aan de bediening van de 16-jarige jongen.

5. Stan Nowak

Niet duur, leuke sfeer, prima eten. Vooral tapas waren lekker. Wat wil je nog meer?

6. Ik vond het brood bij het ontbijt goed, maar ik miste bij het ontbijt plakjes komkommer/ tomaat en sla etc. Niet veel keus uit beleg.

Het avond eten was een drama. Wij kregen een groningerbal.

Het leek wel op een reuze boomstam van de supermarkt met een plakje spek eromheen gerold. Veel te zout.

Koffie was wel lekker en de kamers zijn inderdaad ruim en schoon. Personeel vriendelijk.

3,7
  7. An

8. An

9. Je moet soms wel even wachten maar het eten is heerlijk!

10. Heerlijke Shoarma, en lekkere sausjes!

11. Het eten is wel lekker, de tosti kaas en aardappelschijfjes (eet geen vlees), maar een dik minpunt is dat je daar gewoon mag roken!

12. Tom

13. Chinees-Indisch Stadskanaal

Supper lekker eten.. niet duur en vriendelijke mensen.

14. Gezellig en lekker gegeten. De tiramisu was een heerlijke aflsuiting! Hier komen wij zeker terug!

15. Gezellig en goed eten en heerlijke wijn.

Prettige ontspannen sfeer en een gezellige gastheer.

Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Ik eet hier sinds jaar en dag een kleine schotel met döner kebab. Denk dat je al weet wie ik ben.

Eet het altijd daar op, altijd even lekker eten, altijd even aardig/gezellig personeel, altijd veel vlees, verse groente, heerlijk broodje erbij. Er zijn wel een paar veranderingen sinds dag 1, maar niks negatiefs! Het is een prima zaak! De mensen die de zaak runnen gun ik echt elke cent die ze verdienen! Ik weet zeker dat als mensen deze zaak zouden kennen ze nooit meer elders shoarma zouden eten! Alleen af en toe andere muziek zou niet verkeerd zijn. Het is meestal hetzelfde wat ik hoor maar het eten is super!

17. Wat is het mooi geworden! Het ziet er fantastisch uit!

En ja, het eten is als vanouds natuurlijk uit de kunst!

18. Maris & Arjan

De pizza´s hier zijn heerlijk. We gaan daarom ook (wanneer we Italiaans eten willen) vrijwel altijd naar Vittoria. Ook het personeel is zeer vriendelijk en we hoeven nooit lang te wachten op ons eten.

Een aanrader voor iedereen!

19. Chinees-Indisch Stadskanaal

Beslist niet duur, maar bijzonder matig. Wij hadden buffet maar heel weinig keus. Stond bijna niet bij wat het was en van bijvullen was nauwelijks sprake.

Oubollig maar wel vriendelijke bediening.

20. Nadat iedereen mij had aangeraden om bij deze zaak te eten wil ik graag mijn eerlijke mening geven. Ik heb een kapsalon gegeten omdat iedereen zei dat het lekker was. Het was heerlijk! Echt buitengewoon! Wel heb ik een paar plus en minpunten. Pluspunten zijn in mijn ogen; - Echt vers vlees. - zeer vriendelijk personeel. - Betaalbaar - Volle broodjes en heel veel vlees. - Sfeer is absoluut aanwezig, muziek, kaarsjes, leuke meisje achter de bar, na het eten Turkse thee, romantische tafel toen ik had gereserveerd om met mijn vrouw wat te eten. Hele schone zaak. En dan de minpunten... - Het eten is TE verslavend! Ga vooral zo door.

21. Een aanrader! Heerlijk eten krijg je altijd bij bas doner. Je wordt altijd goed behandeld aan de bar en je krijgt nog een gratis Turkse thee aangeboden.

Laatste keer dat ik met mijn familie daar ben gaan eten is voor herhaling vatbaar. Voor al mixed grill 4 soorten was verrukkelijk. Al het vlees is gewoon te lekker.

En wat vooral een aanrader is ''kapsalon'', hmmm lekker gewoon proberen.

Tot gauw weer.....

Andere.

22. Henk v/d Berg

Heerlijk gegeten, mijn kinderen hadden poffertjes en wij elk een plate met aardappelen....alles was meer dan genoeg.

De kinderen vonden de poffertjes heerlijk.

De bediening is goed en is graag behulpzaam om uitleg te geven over het eten.

Zeker de moeite waard om er eens te gaan eten, wij gaan zeker weer terug.

23. Heerlijk eten voor niet teveel geld, was er een tijdje niet geweest, maar zoals gewoonlijk weer super....Meestal neem ik de Kapsalon net als mijn zoontje, maar ook de Döner is top.

Mijn zoon wil het altijd halen....cker omdat ie altijd een kopje thee krijgt, dat vind ie heerlijk...vooral de appelthee :-)

Zeker de moeite waard en de bediening is zeer vriendelijk en altijd behulpzaam.

Eet smakelijk :-)

24. Gerda en Paul

Het was niet goed: tomatensoep uit blik, kapot tafelkleed, en de creme brulee was vla met suiker.

Dus een teleurstellende ervaring, mede aangezien het carte Blanche theatercafe eronder prima tapas serveert.

2,8
  25. Goede sfeer, lekker eten en aardige bediening! De kok geeft je het idee dat je welkom bent en je voelt je geen nummer. Ook geven ze je het gevoel dat je mag zijn wie je bent en hierdoor voel je je erg op je gemak.

De Spareribs zijn ook zeer goed.

26. Het eten is daar echt lekker en niet duur.

En ze zijn superrrrrrrrr snel met bezorgen.

27. Lekkere shoarma!

Goede service door de kok zelf!

28. Ik ben al een paar keer bij bas doner geweest.

Er zijn wel veel minpunten zoals: je moet heel lang wachten. De broodjes zijn best wel koud en soms ook wel hard en als ik om extra vlees vraag dan zit er meer patat in dan vlees:(

Daarom eet ik liever bij die kebab auto daar lijkt het allemaal ook verser maar voor de rest is de service prima mensen zijn daar ook heel vriendelijk.

Met vriendelijke groet Peter.

29. Henriette Langius

Vooral de kapsalon is lekker. De durum is vrij duur, gezien het feit dat er bijna niets tussen zit. Laatste keer 3 dunne plakjes wordt en veel sla en dat voor 5.50 euro.

Personeel vriendelijk en als je moet wachten krijg je altijd een glas thee aangeboden.

30. Chinees-Indisch Stadskanaal

Een heerlijk restaurant voor weinig geld. Erg klantvriendelijk en ook kindvriendelijk. Ze hebben geen speelhoekje voor kinderen en dat is erg jammer, maar het eten is voortreffelijk en de eigenaars erg vriendelijk. Je bent daar geen klant maar echt een gast.