Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Stadskanaal verdeeld zijn.

Leuke en lekkere en redelijk geprijsde combideals. Goeie patat, vriendelijk personeel, Prima om er te zitten.

Fam van N7nspeet

Gisteren avond gegeten. Prijs kwaliteit meer dan top. Jammer dat ze geen bubbel schenken.

3. Chinees-Indisch Stadskanaal

Freddy Katuin

Ik kom hier al meer dan 20 jaar. We zijn 11 jaar geleden 30 km verderop verhuist, maar als we Chinees halen rijd ik graag 30 km heen en terug. Omdat ze dit weten pakken ze alles dubbel in zodat het warm blijft bij thuiskomst. Echt goede service dus. Aardige en lieve dames in de bediening die je herkennen als je vaker bij ze komt. Heb alle Chinezen hier in de buurt geprobeerd, maar niets kan tippen aan Azië Stadskanaal. Ik rij graag extra km voor kwaliteit.
    Het lopend buffet is uit de kunst, keuze in overvloed en altijd vers fruit als nagerecht. Geen andere Chinees kan aan ze tippen.

4. Italiaans Stadskanaal

Met een gezelschap hier gegeten, de bediening was zeer goed.
    We kozen voor de huiswijn 8+ het eten was geweldig, het was zoals altijd weer erg druk en gezellig.
    We hadden gasten uit het westen die erg culinair verwent zijn en waren verbaast door de smaak en kwaliteit.
    Van dit restaurant waar Stadskanaal trots op mag zijn.

5. Italiaans Stadskanaal

Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening, je hoeft niet lang te wachten en goed eten. Voor herhaling vatbaar!

Harrie Westerbaan

Gewoon slecht. We gingen zitten en de eigenaar liep maar wat in het rond gronings te praten, hard. Op Zich kan dat, maar op deze manier niet, gewoon irritant. Geholpen door iemand met een afgezakte broeken gymschoenen aan...kan? Een groene thee en een cola besteld, gelukkig kun je daar niets aan veranderen. Toen het eten, een tosti met ketchup en een broodje warm vlees extra. Komt degene die de bestelling naar ons toe, er was geen witbrood meer, nou ja, dan maar een bruin broodje. Tosti zonder garnituur met curry. Bestek was niet schoon en het broodje was droog, vlees met een bijsmaak, en hele grote stukken ui. Ik heb niet alles opgegeten, heb het gezegd en we zijn tot de conclusie gekomen dat we er niet weer naar toe gaan. Succes

7. Italiaans Stadskanaal

Vorige week hier gegeten met mijn ouders en alle kinderen. Heerlijk gegeten! De keuken is fantastisch! Ossehaas perfect bereid en zeker een aanrader! De bediening was zeer klantvriendelijk en geeft het een italiaans tintje. Hier komen we zeker terug!

8. Chinees-Indisch Stadskanaal

Roelie Meijer

Slechte ervaringen heb ik tot op heden niet gehad bij Azië. De mensen zijn vriendelijk en het eten is altijd lekker. Ik vraag me wel af hoe het af en toe aan sommige recensies te zien toch mis schijnt te gaan. Nou ja, voor ons dus niet en deze middag ga ik weer voor de kiploempia en een heerlijke PiYo (Babi spek) met roedjaksaus... mmmjummie..

Stalknecht

Goed eten. We komen vast terug.

10. Italiaans Stadskanaal

E van aalst

Vandaag op pizzadag wezen eten!! Wat schept onze verbazing dat ook pizza margeritha normaal € 6.50 nu ook €8.00 is! Antwoord nadat wij de eigenaar erop aangesproken hebben! Dat is nu eenmaal zo u heeft toch korting gehad op uw pizza! Lekker verhaal €3.- meer betalen voor 2 pizza's en korting op 2 andere dus voordeel NIETS!!!!!! Maar wel €61.- afgerekend met 2 volwassenen en 2 kinderen!!!

11. Chinees-Indisch Stadskanaal

Marcel wind

Goede service, slecht eten. Vooral de gerechten uit de frituur…

12. Italiaans Stadskanaal

Slecht restaurant! Bediening doet hun best maar een uur hebben zitten wachten op een pizza. Vervolgens aangegeven dat het lang duurde maar dat was onze eigen fout service 0,0. Al met al het slechtste restaurant waar wij ooit hebben gegeten.

Het is er altijd gezellig. Positieve sfeer en goed eten met de juiste prijs.

14. Italiaans Stadskanaal

Liesbeth

Nooit Weer !!!
    Gisteren twee pizza's afgehaald een Calzone en een Carbonara Speciaal. Bij thuiskomst bleek de Calzone een zielig hoopje deeg in de doos te zijn met nagenoeg geen vulling. Vervolgens de doos van de Carbonara open en tot onze grote verbazing bleek hier de ei nog lang niet gaar en een groot stuk eierschaal midden op de pizza maakte de teleurstelling compleet. Dat was 1 keer maar nooit weer.

Lou-anne

Giganties slechte service broodje zonder groente besteld met groente gekregen naar binnen gelopen en er wordt gewoon gezegd pulk het er maar af

16. Internationaal Stadskanaal

C.michels

We waren met 4 personen en vonden allemaal dat de keus beperkt was er was b.v. geen rijst. Ook qua voorgerechten te weinig keus. De asperges waren ronduit slecht, alleen de ijsgrot was wel goed. Wij kwamen te voet vanaf pagedal en konden niet zien waar we heen moesten bij de autoweg. Zou handig zijn als er bordjes waren weggezet hoe te lopen.

17. Chinees-Indisch Stadskanaal

F.Grijze

Goede keuken. Uitgebreide menukaart. Gezellige sfeer.

Beekman

Even gezellig wat eten. Helaas met lege maag naar huis. Verkeerde bestselling gebracht. Ik krijg mijn bestelling opnieuw. Nee ik Krijg de oude, alleen hebben ze het oude er voor het gemak ff afgehaald. Alleen niet goed genoeg. Je zag de restanten van de saus nog liggen. Heel jammer dit. Het werd nog weer apart gezet. Nog een keer hergebruiken...

Zeer tevreden!! Heerlijk spul...

20. Chinees-Indisch Stadskanaal

Marijke baas

Lekker eten, goede en vriendelijke bediening en niet duur.

21. Chinees-Indisch Stadskanaal

roelie bekkering

Goed eten, erg lekker. Goede bediening en goede sfeer. Kortom :fantastisch.

Heerlijk gegeten! Lekkere warme maaltijd met mals vlees en tzatziki, friet en salade.
    Gezellige Griekse muziek op de achtergrond. Service was prima, bediening erg aardig en attent.

23. Kleine eetwaren Stadskanaal

Frank sajet

Vandaag gegeten
    Stuk plastic van de serranoham op mijn broodje.
    Sorry, maar geen actie.
    Had ieder geval wat aan gedaan.
    Voor ons reden om hier niet meer te gaan eten.

Gisteravond hebben wij heerlijk een hapje gegeten bij Vittoria. Zeker mijn complimenten aan de kok en ook zeer tevreden over de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

G. Horlings

Goede en snelle service, en de snacks zijn van goede kwaliteit.
    De prijs is niet duur, vergeleken met sommige andere snackbars.
    Hoop dat ze nog lang hun werk mogen blijven doen.

Hier gegeten en twee verse jus d'orange besteld. Er zat een duidelijke bijsmaak aan en heb dit gemeld. Er werd wat luchtig over gedaan. Geen excuus en geen 'drankje van het huis' of iets dergelijks. Jammer.

Een week later op een warme dag bij de aangrenzende snackbar met dezelfde naam (en keuken) een milkshake gehaald en nog naar dit incident verwezen. De eigenaar gaf aan dat toen de sinaasappels met een mes gesneden waren waar kort daarvoor knoflook mee was gesneden. Kortom; oorzaak bekend. Ook nu echter weer geen excuus of compensatie... Gemiste kans!

Los daarvan is het eten erg 'gewoontjes'. Gewoon kaal witbrood. Fabrieksboter. Weinig tot geen rauwkost.
    Eenheidsworst en niet eens goedkoop.

Ik kom hier niet weer terug.

28. Italiaans Stadskanaal

Ze adverteren op de website dat op dinsdag en woensdag speciale menu's met onbeperkt drinken erbij zit.
    Na dit gevraagd hebben, gaf men aan dit nooit te hebben gehad

Mij zien ze hier niet weer.

30. Chinees-Indisch Stadskanaal

Vond het echt een top restaurant, ongelooflijk vriendelijke gastvrouw die zelfs een Gronings accent kon opzetten.
    Eten was werkelijk heerlijk, de kip kerrie vond ik het best.
    Al met al een hele fijne avond gehad met mijn gezin!