Sfeerlijk in Sprang-capelle

7 gratis parkeerplaatsen voor de deur, in de straat overal gratis parkeren en voldoende parkeerplaatsen bij zalencentrum Zidewinde. (aan de overkant).

Bezorgrestaurants in de buurt van Sfeerlijk

Online eten bestellen

za lunch vanaf 13:00
zo lunch vanaf 12:00

1561946828 93
1713720072 95

1. Nog net voor de 2e corona sluiting konden we hier van het maandelijks wisselende menu genieten (naast de a la carte kaart) en we hebben weer geweldig genoten.

Enid en Michael gaan ook tijdens de sluiting door met het maken van afhaalmenu's wat zeker de moeite waard is en op het niveau van een avondje uit is. Verder is sfeerlijk een vd restaurants die Corona echt serieus nemen, door bijv ook speciale 'vrienden'tafels te hebben staan, zodat mensen uit meerdere gezinnen toch samen (op 1,5m afstand) kunnen dineren. Dat zie je echt maar weinig. (zie foto)

Ons menu was deze keer:
    - voorgerecht: Gamba, rode kool, granny smit en rode biet - Heerlijk frisse starter
    - tussen: Bloemkool-kerriesoep met mosselen, zeekraal en kaviaar - ruikt en smaakt heerlijk en ikzelf had de Ravioli van wilde Eend, knolselderij en hoisin - die smaakt naar meer !! Echt een topper onder de tussengerechten. De eend was zo zacht en de balans was zo goed
    - hoofd: Hertenfilet met madeirasaus [zoete rode wijnsaus] - een wild gerecht met erg goed klaar gemaakt vlees, jummie saus en dubbel gebakken frietjes
    - na: Nougat en stoofpeer met amarettoschuim - dit was een complete verrassing, zo geweldig. Is hiermee in de top-5 van nagerechten voor ons gekomen :)
    De bijpassende wijnen maken het geheel echt af

Ook als vaste gasten, blijven we hier regelmatig verrast worden door de nieuwe smaakcombinaties en altijd heerlijke gerechten.
    Het tussengerecht slaan we eigenlijk nooit over want ook nu was dat gerecht en het dessert de topper van de avond, naast de andere 2 erg goede gerechten. Er is altijd keus uit 2 opties per gang en ik raad aan om altijd het tussengerecht in je keuze mee te nemen

2. Gerdy de Leijer

TOP een dikke tien!
    Wij hebben heerlijk gegeten en niet te vergeten de geweldige bediening.
    Een echte aanrader als je een avond wilt genieten van de ambiance, de fantatische gastvrijheid en de culinaire hoogstandjes van de kok.

3. José Schmidt

Vorige week met mijn vriendin sandra hier wezen eten. Kan niet anders zeggen dat het voortreffelijk was! Fijne bediening, eten was heerlijk en de wijn super! Gastvrouw heeft me er toe gekregen een mooie sherry bij het kaasplankje te drinken. Nu ben ik een echte wijndrinker. Sherry. Nou nee! Maar deze was echt subliem! Paste zo goed bij de kaas! Ik ga hier zeker terug komen!

4. fam. Jager

We vierden de verjaardag van onze zoon (18 jaar) met het gezin. Hij werd door de gastvrouw in het zonnetje gezet en de hele entourage eromheen was zeer geslaagd. We hebben fantastisch lekker gegeten.
    Leuke en gezellige gastvrouw, vriendelijke koks en serveerder. Ze namen de tijd voor gasten met een gezellig praatje, wisten goed de etiketten te gebruiken, je kreeg het gevoel er te mogen zijn. Een thuis gevoel.
    Het was daar keurig netjes schoon, de toiletten waren voorzien van een parfummetje, deodorant, gel en handcrème. Overal werd aan gedacht.
    We hadden niet op de centen gelet, maar het was wel eventjes slikken. Maar dat heb je al snel als je met z'n vijven bent. Het was wel zeker de moeite waard!
    Bedankt voor de gezelligheid. Wij komen zéker een keertje terug!

5. Gisteren een fietstocht gemaakt in de buurt van het restaurant. Ondanks dat ze 's morgens nog niet open waren konden we toch koffie krijgen.
    Eind van de dag besloten daar ook te gaan eten. Het was voortreffelijk.
    Heerlijk rustig buiten gegeten. De bediening deed het ook rustig aan. Dat vinden wij heerlijk. We werden toen we aan het eind van de avond naar huis gingen door de eigenaren gedag gezegd. We moesten daarna nog 1 1/2 uur met de auto naar huis. Al met al een heerlijke dag gehad. We komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn

6. Hikke Dender

7. Wederom weer genoten van de ambiance en het heerlijke eten, altijd weer een belevenis en een bijzondere gelegenheid om te genieten. We komen er weer op terug. Bedankt!

8. Vandaag voor het eerst vegetarisch wezen eten bij Sfeerlijk. Het 3 gangen menu was fantastisch lekker. Er is bijzonder veel aandacht besteed aan smaak en uiterlijk. Alles is gemaakt van verse streek producten. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Wat we ook verbazend vonden dat de chef kok de rekening kwam brengen. Bij navraag blijkt dat de chef ook graag zijn gasten wil zien. Dit restaurant is een echte aanrader voor vegetarisch eten. Wij zullen er zeker terug komen.
    Frans en Ingrid uit Dongen.

9. Hildegard Verbaarschot-Bockweg

Zaterdag tijdens een uitje, met drie vriendinnen bij Sfeerlijk gelunched. Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten, Ook de vegetarische lunch was heerlijk en met veel fantasie klaargemaakt.
    De lunch droeg helemaal bij aan deze bijzondere dag.

10. Arni Heuer

Zojuist thuisgekomen van een etentje bij Sfeerlijk. Dit adres was ons aangeraden door Marcel en Nelleke (zie recensie verder hier onder) en ze hebben gelijk: het eten is er heerlijk. De service nog ouderwets, met oog voor detail en voor de klant. Alles wordt prima uitgelegd en mijn neefje van 8 (hij weet nu al dat hij later kok wil worden) mocht in de keuken zijn eigen voorgerecht mee uitkiezen én zijn eigen dessert mee bereiden. Je kunt de "eerlijkheid" van de producten echt proeven en ze worden prima klaar gemaakt. Kortom; wij waren zeer tevreden en zullen zeker terugkomen.

11. Verrassend lekker, eerlijke producten, goede bediening, goede zit.

12. R.Labordus

Elke keer weer een smaaksensatie bij sfeerlijk. Ze doen hun naam eer aan. De sfeer is er altijd goed en het eten altijd heerlijk. Ook een zeer geschikte locatie voor een besloten feest. Wij hebben hier 's middags gelunched op onze trouwdag met al onze gasten en ook dat was wederom perfect geregeld.
    De kok is altijd bereid een woordje uitleg te geven over zijn bereidingen en de gastvrouw en het ander bedienend personeel zijn altijd zeer beleefd, kennen de details van de gerechtjes en hebben altijd een goed advies. (niet alleen qua eten of dieet maar ook qua wijn). Als ik echt moet zoeken naar een minpuntje dan is het dat het er soms wat rustig is. Het is voor hen jammer dat sprang-capelle niet zo bruisend is, want ik weet zeker dat ze dan nog meer aanloop zouden hebben. Wij gaan er in ieder geval zeker terug! Wat ook het proberen waard is zijn de huisgemaakte friandises voor bij de koffie of thee. Heerlijk! Een koekje kan zo lekker zijn als het vers is!
    Al met al kan ik niets dan lof uitspreken over deze fantastische gelegenheid. Het ziet er van binnen trouwens ook altijd fantastisch uit. Lekker sfeervol en elke week mooie verse bloemen.

13. Ed 389 punten

Gegeten op een rustige doordeweekse avond. Heel plezierig ontvangen en uitgebreid geïnformeerd over de keuzes. Prima voorafje en goed hoofdgerecht. Vier verschillende kaasjes als heerlijke afsluiter.

14. O o o wat kun je hier toch heerlijk eten! Alweer een jaar geleden voor de eerste maal geweest. Sindsdien al vele malen onze smaakpapillen laten verwennen. Vanavond weer een ervaring en sensatie rijker. Afgerekend met mijn 'bieten-trauma' van de jaren 80. Nog nooit zo lekker, verfijnd bieten-tartaartje gegeten. Tja, je moet het wel lekker maken natuurlijk. Maar laat dat maar aan Michael over! En dan de overtreffende trap van lekker: coquilles op een crême van pompoen met schuim van sereh en geschaafde witte chocolade. Alsof er een hele kudde engelen op je tong piest. En dan moet het nog kerst worden.... TOP! En natuurlijk ook hulde voor de gastvrouw en het hele team. Jullie verdienen een plaatsje in de eregalerij!

15. Joop Bisselink

Op 11 juli gaan eten; vooraf en tijdens het eten steeds een heerlijk verhaal van gastvrouw Enid over het eten en de wijnen. Een belevenis waar ogen, neus en smaakpapillen erg veel te verwerken kregen.Eten is daar een feestje voor iedereen. Hele dikke complimenten aan Enid en zeker aan de kok Michael

16. Wij hebben er op 6 juli 2013 gegeten, het was een culinaire beleving. Het was echt een avondje uit. Geweldige bediening, heerlijke vers bereidde producten, een prachtige presentatie, mooi servies en glaswerk. Wij komen hier zeker terug.

17. Alexandra

We konden zonder reservering terecht en de speciale voedselwensen (geen melk en geen soja) waren totaal geen probleem; er werd gelijk iets vervangends voorgesteld indien dat nodig was. Alles wordt vers bereid en de bediening is super vriendelijk. Het feit dat er biologische en streekproducten gebruikt worden, is super.
    Het eten smaakte heerlijk en alles was tot in de puntjes verzorgd. Echt waar voor je geld! Ik kom er zeker snel terug.

18. ChrR 7 punten

Fantastisch restaurant. Heerlijk gegeten. Heb een lactose-allergie en menu wordt hier volledig op aangepast, geen sausjes of dergelijke worden weggelaten, alles wordt aangepast. Top kwaliteit en top gastvrouw!

19. Taalente

We hadden een informeel salesdiner vanavond gepland bij Sfeerlijk in Sprang-Capelle en gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu.

Alles was tot in de puntjes verzorgd en zo konden we zaken bespreken en tegelijkertijd genieten van een heerlijk diner.

Onze complimenten en graag tot een volgende gelegenheid!

Loes Heijs
    Taalente Waalwijk
    Vertalingen en taaltrainingen

20. Na op de oude locatie al verkocht te zijn aan de producten van deze top kok, ook nu ze zijn verhuisd naar deze schitterende locatie moeten we gewoon ééns in de paar maanden komen genieten van het eten en de service bij Sfeerlijk...

21. Al 2x heerlijk gegeten, met eerlijke producten! Geweldige gastvrouw en zeer goede kok.

Wat de aankleding betreft, willen wij adviseren om in deze royale ruimte, in het midden bijvoorbeeld een showtafel of mooie planten/aankleding neer te zetten, om een afscheiding te krijgen en daardoor meer privacy maar ook zeker wat meer aankleding te creëen. Het ziet er verder sfeervol uit, maar wij missen net dat beetje extra! Ga verder zo door! We komen zeker nog eens terug!

22. Vandaag geluncht met collega's. Heerlijke eendeborstfilet op, ontzettend mals en mooi opgemaakt. Kom hier zeker nog een keer terug!

23. Al heel vaak gegeten en iedere keer opnieuw genieten. Prachtig restaurant, heerlijk eten en top bediening. Iedere maand hebben ze een nieuw maandmenu zodat je altijd voor een leuk bedrag heerlijk kunt eten.

Dit restaurant is ook echt perfect voor een romantisch diner, mooi gedekte tafeltjes, muziekje op de achtergrond en zeer smaakvolle inrichting. Een echte aanrader dus!

24. Wij zijn met deze twee jongen mensen "meeverhuisd" en hebben inmiddels alweer twee keer gegeten in hun nieuwe restaurant. En zoals we gewend waren was alles weer perfect.
    Het eten heerlijk en goed verzorgd. De bediening goed, professioneel en toch persoonlijk en de sfeer ook prima.
    Het is zeker niet de laatste keer dat we weer naar Sfeerlijk gaan. We kunnen het iedereen aanbevelen.

25. Inmiddels twee maal bij Sfeerlijk gegeten. Wij namen het maandmenu en dat was beide keren heerlijk. Mooi opgemaakte borden. Een super gastvrouw en chefkok. Genieten! We gaan zeker nog eens terug.

26. herman en carine hoefangel

Zondagavond heerlijk uit eten geweest bij Sfeerlijk. Herman zegt de naam moet veranderd worden in Heerlijk!
    Geweldig gegeten komen zeker snel terug.

27. michel