Restaurant 't Spoor in Sprang-capelle

Eigen parkeerterrein aanwezig naast het restaurant.

5. Betalen Visa pin

1419823584 75
1426372059 75
1432920533 74

1. Marijke Enders

De service was prima. De uitstraling kan echter heel wat verbeterd worden als.
    De tafels, die er nu uitzien als in een sportkantine of restauratie in een station, voorzien zouden zijn van een mooi tafelkleed. Jammer dat de tournedos toch wat taai waren en de groente op het bord wat simpel. De snapper was echter verrukkeijk, evenals de deserts.

2. Marco Hendriks

Omdat m'n vrouw in 2016 bij een evenement in Dongen in september 2016 een tegoedbon had gewonnen, hebben wij deze in onze laatste vakantiedag van 2017 verzilverd, Na een dagje dierentuin in Arnhem zijn we op de terugweg hier gaan eten. De gastvrijheid is top, de hamburger en geitenkaas salade waren allebei super.
    Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer eens langs.

3. Annie de Snoo

De bediening was prima, heel vriendelijk personeel, heel kindvriendelijk, het eten was heerlijk, alles was perfect!!

4. M. P. L. Sjouw

Het is net wat verder weg van huis, echter zeer de moeite waard om hier te komen eten en drinken. Dat doe ik dan ook al meer dan 10 jaren met mijn kinderen en kleinkinderen. Enkele wijzigingen in het restaurant bleven ons een positieve indruk achter laten. Ik kan een bezoek aanbevelen, ook als je geen kleine kinderen bij je hebt.

5. We waren met drieën, vooraf gevraagd om bij raam te zitten, was geregeld. Standaard broodmandje op tafel, wordt niet doorberekend. We kozen allen voor het Block Buster menu, 2 kleine voorafjes, 2 kleine hoofdgerechtjes, 2 kleine nagerechtjes, even vermelden dat klein niet klein was maar meer dan klein. Toetjes waren zo lekker, eigenlijk geen plaats meer voor. Dit menu is niet dagelijks mogelijk.
    Aanpassing gevraagd in eten, geen probleem, werd meteen gedaan.
    Je hebt ruim de tijd om het eten even te laten zakken. Helemaal prima.
    Echt een aanrader.
    Komen snel weer terug.

6. Pascal en Patricia Loos

Zaterdagavond gegeten met vrienden. Sfeer was heel erg gezellig en het was vol. Voorgerecht carpaccio was subliem zo ontzettend lekker. Hoofdgerecht tournedos heerlijk mals en echt goed vlees. Vis was ook heerlijk mals, salade erbij was fris en vers. Patat erbij grote portie. Kwaliteit super en prijs was gunstig. Zeker voor herhaling vatbaar, zit ook in mooi pand.

7. w verhagen

Lekker gegeten in leuke sfeer, goede bediening, het was voor herhaling vatbaar!

8. Geweldig eten, leuke sfeer, voor de kids super, eindelijk een restaurant waar je met kinderen kan komen zonder alleen maar keus uit pannenkoek of friet te hebben. We komen hier enorm graag.

9. Adje Bosch

De sfeer was perfect en ook het eten. Het binnenkomen en de service, de ontvangst van de gastvrouw. Hoe het eruit zag, en vooral het eten, een geweldige kok. Gewoon heel erg goed en superlekker. Heerlijk gegeten.

10. Jack Hesseling

Na eerste minder goede ervaring jaren terug, maar weer opnieuw geprobeerd. Dit bleek een minder goed geslaagd plan. Direct bij aankomst minder goed ontvangen, door onvriendelijke "gastvrouw" . Het eten was niet op temperatuur en zelfs in enige mate niet goed gegaard. De Chef Kok moest niets van onze kritiek weten en nam het niet serieus. Hij wist het wel beter!! Geef het een rapportcijfer maximaal een 3, kom hier nooit meer en zou eenieder hetzelfde adviseren!

1,7
  11. Marja de Wit

Regelmatig eten we bij restaurant 't Spoor. Het eten is er altijd geweldig lekker. En de bediening heel gastvrij en vriendelijk. Hebben alle tijd voor je om te adviseren over gerechten. De sfeer is gemoedelijk en erg gezellig.

De tournedos zijn altijd lekker mals en er is veel afwisseling in visgerchten op de kaart. De nagerechten zijn toppie! Geweldige kok!

Groetjes Marja de Wit

12. Met 10 familie leden bij 't Spoor gegeten. Voorgerecht en nagerecht was oké. Het verrassingsmenu was voor vijf personen, met name de zalm ook oké. Maar de rest was niet tevreden. Het vlees was taai en vette randen en niet voor herhaling vatbaar jammer.

13. C.teeuwen

We hebben heerlijk gegeten eerste pinksterdag, met 8 man. Als er een speciale aanbieding is wil ik daar graag van op de hoogte worden gehouden. Gr

14. Vanavond weer heerlijk gegeten. Top restaurant waar blijkt dat hoogwaardige gerechten hand in hand kunnen gaan met kindvriendelijkheid. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de kinderkamer. Ik kan me niet vinden in de negatieve reactie hieronder. Ik had ook de parelhoen, welke geserveerd werd met risotto (Ravigotti?!?!). Deze was precies zoals Risotto hoort te zijn. Echt een aanrader! Wij komen snel weer eens terug.

15. Het was al weer even geleden dat wij in 't Spoor waren geweest. Onze laatste ervaring was namelijk geen beste geweest. Toch maar weer een keer het voordeel van de twijfel gegeven. Helaas! De mostersoep was zo zout dat opeten geewoon gevaarlijk was. Opmerkingen hierover werden afgedaan als we zullen het doorgeven. We waren met z'n vieren waarvan 3 er een tournedos bestelde, allen medium doorbakken.. De een was nog rauwer dan de ander toen ze gereserveerd werden. Bedienend personeel deed dit af met de opmerking dat ze uit de oven kwamen, dat ze daardoor zo waren als ze nu geserveerd werden. Het vierde gerecht Parelhoen werd geserveerd met ravigoti. De parelhoen dreef in een diep bord in de bijna vloeibare ravigoti, waardoor het gerecht geen voldoende verdiende. Volgens ons zijn ze in dit restaurant behoorlijk het SPOOR bijster, wij zullen er in ieder geval nooit meer gaan eten, zonde van je geld.

1,1
  16. We hebben er altijd goed gegeten maar vandaag!! We werden keurig ontvangen zoals altijd maar we hadden alleen het hoofdgerecht besteld en ik dacht samen met m'n vrouw de cote de boeuf te bestellen en dit moest een malse biefstuk zijn.

We kregen een groot bord met vlees en groente voor onze neus maar alleen zat er voor 50% vet aan!!
    Ik vind een beetje vet niet erg maar dit sloeg alles bij ieder hapje voelde je het glibberen in je mond!

Ik heb de gastvrouw er op aangesproken maar ze zei dat het zo hoorde..! Ik heb alles laten staan en gelijk de rekening gevraagd..!

Dit was de laatste keer want voor dat geld kun je heel wat malse biefstuk kopen zonder vet!

17. Met ons gezin en wat vrienden heerlijk gegeten bij t Spoor. Leuke en vlotte bediening.
    Prima ontvangst. Het eten was fantastisch lekker. Zeer uitgebreid. Voorgerecht zalm paling
    was uit de kunst. Ook de tournedos t spoor was een topper. het grand dessert is geweldig.
    Een aanrader. Wij gaan er regelmatig eten. En voor de kinderen wordt goed gezorgd. Die vermaken
    zich in de kinderkamer

18. Claudia

Per toeval zijn we gisteren bij dit restaurant terecht gekomen. We hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen echt heerlijk gegeten. De kinderen wilde geen voorgerecht, maar kregen hun kindermenu gelijk met het voorgerecht van de volwassenen. Alle gerechten waren echt zalig. Alleen de kinderen hebben nog een dessert genomen, want de volwassenen zaten al zo vol dat er alleen nog koffie bij kon. En zelfs daar kregen we heerlijke lekkernijen bij.

De bediening was gezellig en bij de vragen die wij stelde over het eten werd direct in de keuken navraag gedaan. En omdat een van de kinderen gek is op alles wat met treinen te maken heeft, was de inrichting van 't Spoor natuurlijk helemaal super.

19. sabine hulstein

Gisteren heerlijk gegeten. Leuk voor de kinderen, dit is al de derde keer in nog geen jaar tijd. We blijven zeker komen. Het eten is van zeer hoge kwaliteit. Kinderen worden goed bezig gehouden.

Bedankt voor de heerlijke avond.
    mvg sabine

20. Onverwacht aangeland bij 't Spoor na een lekkere fietstocht op het Halvezolenpad. goede uitstraling, leuk personeel maar vooral hulde aan de kok! We kozen voor het 5-gangenmenu gemengd. Kon ook alleen vis of alleen vlees. Niet alleen zeer mooi opgediend maar ook zeer smaakvol; goede smaken bij elkaar. Lekkere wijn. Ongedwongen sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij waren daar zonder kinderen maar zagen dat het voor ouders met kinderen heel fijn dineren is. Ze kunnen tussen de gangen door fijn spelen onder begeleiding in een speelkamer. We gaan hier zeker terug en bevelen het iedereen aan!

21. We hebben zaterdag heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 2 kids. Goede bediening, binnen en buiten werd de tafel gedekt ivm het kwakkelende weer, dat was allemaal geen probleem. Als we 1 aandachtspunt mogen noemen: wij vonden allemaal dat het afzuigsysteem wat te wensen overliet. Er kwam regelmatig een te sterke geur uit de keuken. Dat is vooral een nadeel als je aan het dessert zit. Verder top!

22. Eline en Erik

23. Eergister heerlijk gegeten. De extra kaart op "het "schoolbord" was heerlijk. Ontvangst en bediening prima verzorgd. Wat is dit restaurant vooruitgegaan met de nieuwe eigenaren!! Logisch als je weet dat de chefkok in een sterrenrestaurant gewerkt heeft, dit is te zien op de kaart en...belangrijker, ook te proeven op je bord. Ook zonder kinderen is het er goed toeven. Je wordt geplaatst in een rustiger gedeelte van het restaurant. Tip: ga iets later aan tafel, de meeste kinderen zijn dan al weg, hoewel ze prima bezig gehouden worden in de speelkamer en je er weinig of geen last van hebt!
    Prijs en kwaliteit zijn zeker in verhouding met elkaar, wij gaan nog vaak terug!

24. familie Hovestadt van Berchum.

We hebben gisteren bij jullie gegeten met 11 volwassenen en 5 kinderen.
    Wij en de kinderen werden blij verrast met een bezoekje van Sinterklaas en zijn Pieten, leuk dat deze kindervriend in deze drukke tijd een gaatje kon vinden om het restaurant te bezoeken.
    De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met knutselen en gamen in de speelkamer, complimenten voor de kinderleidster die alles onder controle had, wat erg knap is met al die toch wel zenuwachtige (ivm. Sinterklaas) en drukke kinderen... TOP!
    Het eten was ook heerlijk, zelfs de kinderen hebben heerlijk gesmikkeld van alle lekkernijen, de bediening was ook super goed!
    Jullie hebben leuke/bijzondere gerechten geserveerd, ikzelf had de roggevleugel met een paddestoelenrisotto, het was echt super lekker! En ook heel speciaal, ik heb het nog nooit ergens op de kaart gezien :-)

Dank je wel voor de geweldige ervaring.

vriendelijke groet, Fam. Hovestadt van Berchum.

25. Gisteren hebben wij met 4 volwassenen en 5 kinderen bij het Spoor in Sprang-capelle gegeten. Wat een fantastische ervaring!

De prijs kwaliteit verhouding was geweldig en voor de kinderen (in de leeftijd van 4 tot 10) was het een onvergetelijke avond. Ik heb zelden tot nooit zo'n kindvriendelijk restaurant meegemaakt.

Bedankt team van het Spoor!

26. Jaap en Irma

Vandaag weer bij het spoor gaan eten, en het was in èèn woord SUPER.

Het ziet er netjes uit, goede bediening, de kinderen hebben het heel erg naar hun zin.

En niet te vergeten het eten, is gewoon geweldig.

We hebben weer zitten genieten van al dat lekkers en gaan zeker nog een keer terug.

Met kinderen is ook echt een aanrader.

Ze worden leuk bezig gehouden en ze willen eigenlijk na 3 uur nog niet naar huis..........

27. Sinds de komst van de nieuwe eigenaren eind 2009 is het naar mijn bescheiden mening gewoon erg goed bij 't Spoor.

Het interieur veranderd stukje bij beetje wat voor meer visuele rust zorgt, al is het op een drukke zaterdagavond wel rumoerig door de langs rennende kinderen. Het eten is van hoge kwaliteit, de bediening aardig en de kinderen worden op een leuke manier vermaakt. Kortom, gewoon goed!

28. Na 5 jaar en 7 jaar (toen nog met hele jonge kinderen) op 29 december weer terug geweest (goede combinatie met een bezoek aan de Efteling). Nog steeds perfect van kwaliteit en klantvriendelijkheid. Wij (gezelschap van 4 volwassen en 5 kinderen) gingen voor het 5-gangen verrassingsmenu. Wat is dat lekker! En wat een goede opbouw van gerechten. Dit is nog steeds een top tent. Ook de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en uiteraard lekker gegeten. Hulde aan de koks en het bedienend personeel. Ongeveer een uur rijden van Amsterdam maar dat is voor zoiets goeds helemaal geen probleem.

29. Leuk en zeer kindvriendelijk restaurant maar wat duurde alles lang! Al 2 keer drinken besteld en toen was nog niemand de bestelling op komen nemen. We waren er om 17.45 en ging pas om 22.30 weg, wat met kleine kinderen veel te laat is. Moest ook bij het dessert weer gaan vragen of iemand de bestelling op kon komen nemen en ook dit duurde bijna 45 min voor het geserveerd werd. Ook klopte de drankrekening niet helemaal. Kruidenboter en de hertensateh waren niet lekker.....overig eten was zalig. Wel redelijk prijzig.

30. Wat een leuke zaak! We hebben genoten van een heerlijke avond. Leuke, informele en gezellige bediening en het eten is perfect. De kinderen werden heel de avond bezig gehouden en hebben het erg naar hun zin gehad. Wij komen hier zeker nog terug.

31. Vriendelijk personeel, groentesoep kindermenu veel te grove groenten, tomatensoep volwassene niet lekker.

Het hoofdgerecht was heerlijk, de varkenshaas smaakte erg lekker en de zelf gemaakte gebakken friet en gebakken aardappels smaakten heerlijk. Lekkere sla dressing.

Mooie borden waarop het eten opgediend wordt. We waren met 14 personen, we hebben ander half uur moeten wachten voordat we de soep kregen. Dat kwam, werd gezegd, omdat we met 14 personen waren en zoveel verschillende gerechten besteld hadden. Er zijn 3 soorten soep die kun je toch makkelijk na een half uur op kan dienen, lijkt mij. Kleine kinderen kregen leuke cadeautjes bij het eten en werden leuk vermaakt en voor de jarige was er vuurwerk bij het ijs en werd hij toegezongen, wat heel leuk was.
    Aan het personeel van de bediening heeft het niet gelegen, maar in de keuken is er volgens mij te weinig personeel.

32. Reeds jaren komen we geregeld bij 't Spoor. Over het algemeen waren we hier wel tevreden over, maar de laatste keren wat minder.

Vorige week gingen we er (uit gewoonte) weer naar toe. Helaas....... op de menukaart geen Schnitzels, geen Kip piri-piri, gelukkig wel varkenshaas, voor mijn vrouw. Ik maar een kip-sate besteld, saus was wel bitter. Nee, het is er zeker niet beter op geworden, ik zal er voorlopig echt niet meer naar toe gaan.

33. Helemaal top!

Weet niet waar de slechte recenties vandaan komen, maar wij hebben alles als zeer goed ervaren.

Zeer vriendelijk en ook zeer kindvriendelijk personeel. De speelruimte is voor de kindjes geweldig; super dat je ze via het beeldscherm in het restaurant in de gaten kunt houden! Dan eten de ouders ook eens op hun gemakje....

Ook het eten zeer goed en zeker niet te weinig!

Wij gaan zeker weer terug!

34. Wij vinden het een top restaurant!

Goede en vriendelijke bediening!

Voor kinderen geweldig, dus voor ouders ook!

En het eten was heerlijk een aanrader, dus ouders met kinderen wil je weer eens ontspannen en lekker uit eten gewoon doen!

Wij komen zeker weer terug.

35. Hier gaan eten omdat je hier gerust met kinderen kunt eten. Er is vanalles voor de kinderen geregeld en dat is natuurlijk ideaal. Verder vind ik het eten onder de maat. Ik had een kalfsoester die natuurlijk mals moet zijn, maar ik kwam er met een steakmes niet eens doorheen. Zware tegenvaller dus, zeker als je bekijkt dat je er 20 euro voor moet betalen. Ik ga er niet meer terug.

De service was wel goed.

36. Cindy Janssen

Onze eerste vakantiedag gevierd met onze kinderen van 9 en 10 jaar en oma natuurlijk. Als traditie bij "t Spoor". Om een lang verhaal kort te maken; de kwaliteit van het eten is zeer sterk verbetert! Wat een genot want het was voorheen....mwa. Prijs/kwaliteit is ok. Vriendelijke bediening. Het is er natuurlijk niet "rustig". We houden de traditie erin!

37. Wat is het hier positief veranderd, zeg! We hadden een heerlijke salade om mee te beginnen en daarna een tournedos die je bijna niet hoefde te snijden. Alles is zo vers, geweldig.

Ook onze kinderen hebben zich goed vermaakt dankzij de leuke ruimte die er voor hen is en de oppas!

Ons zien ze zeker vaker!

38. Voor de kinderen is het super. Leuke kindergerechten en leuke speelkamer. Voor de volwassenen qua eten voor die prijs vond ik het helaas wel wat tegenvallen. Het is er ook veel te druk en te veel lawaai.

39. Vorige week hier gegeten, was prima! Hier en daar mag er wel iets verbeterd worden maar al met al was het gezellig.

40. Echt een hele leuke avond gehad vorige week! Niet alleen de kinderen worden verwend met speelkamer en kadootjes bij het eten, ook voor de ouders is het heel plezierig: terwijl de kinderen aan het spelen zijn kunnen de volwassenen ontspannen aan tafel zitten.

En het eten is ook van hoge kwaliteit, had ik eerlijk gezegd niet verwacht in een kindvriendelijk restaurant.

Kortom, eten goed, leuk voor de kinderen en vriendelijke bediening. Helemaal top!

41. N. de Haan

Wij hebben met 6 pers, 4 volw en 2 kinderen, in het Spoor gegeten.

En heb alleen maar maar lof, wij waren er nog nooit geweest.

Wat er geschreven wordt over kindvriendelijk is terecht, helemaal top.

Allemaal verschillende gerechten en allemaal goed.

Bediening zeer vriendelijk en attent (top).

Dit is beslist voor herhaling vatbaar.

42. Ben er met Kerst met het hele gezin gaan eten. Had er hoge verwachtingen van gezien de positieve aanbevelingen. Helaas viel het erg tegen. Van een culinair kerstmenu verwachten wij toch iets anders. De samenstelling, smaak, bereiding van de gerechten was erg slecht.

43. Voor het Spoor bestond was in dat pand cafe Maas gevestigd, een gezellige kroeg waar ik veel kwam, afijn, Kastelijn ging met pensioen en 't Spoor kwam daarvoor in de plaats.
    Een sensatie voor Sprang-Capelle.
    Kwaliteit kende geen grenzen destijds en de eerste 2 jaren van hun bestaan kwam ik er regelmatig en ik niet alleen, hele reisgezelschappen legden daar aan met touringcars etc.

Helaas is dat alles niet meer, ben er nog niet zolang geleden nog eens geweest, maar waar de aardappeltjes vroeger stonden voor te koken om afgebakken te worden hingen nu warmte lampen waaronder de (fabrieks) frietjes, die al lang van te voren gebakken waren, warm bleven en stonden te wachten op een klant.

En inderdaad, kindvriendelijk is het en dat schijnt voor velen het summum te zijn maar voor mij staat kwaliteit voorop en dat is bij 't Spoor helaas hedentendage ver te zoeken.

44. B. Roubos

Leuk gezellig restaurant. Prima eten en geweldig voor de kinderen. Eindelijk een restaurant waar je op je gemak met de kinderen een héle avond kunt vermaken.

45. C. van de Broeke

Wat een gezellig restaurant, zomaar in Sprang-Capelle. We hebben er heerlijk gegeten en we hebben een leuke avond gehad. De kinderen wilden zelfs niet naar huis! We komen zeker terug!

46. C.van Daelen

Ik kom ook al heel wat jaartjes bij 't Spoor en ik moet zeggen dat ik het er altijd heel gezellig en lekker vind. Er is heel veel te zien, goede en snelle bediening en het is voor de kinderen altijd weer een feest. Dus zeker een aanrader voor families. Ook als je lekker rustig zonder kinderen wilt eten kun je in het perron terecht, reuze knus en gezellig!

47. Verbaasd heb ik de reacties gelezen die geplaatst zijn. Het is inderdaad een kindvriendelijk restaurant maar het is jammer dat het eten zo slecht is. De kinderen worden leuk bezig gehouden maar het restaurant zelf ziet er niet uit. het is een heel oudbollige tent waar je in rare bakjes je eten krijgt. Als je dan ook nog kijkt wat je af mag rekenen dan kan je voor dat geld beter ergens anders eten. Voor ons dus zeker geen tweede keer meer.

2,1
  48. Geweldig restaurant voor HEEL HET GEZIN.kinderen worden prima bezig gehouden. Gemoedelijke sfeer. Wij komen er al jaren zeker al 15 jaar. Maar valt me op dat de gerechten van 15 jaar geleden nog steeds op de kaart staan.Dat mag mijn inziens wel eens verfrissen

49. L. Bekkers

Uitstekend gegeten in dit gezellige restaurant! De kids vragen nog regelmatig wanneer we weer naar ''het treinenrestaurant'' gaan! Vooral voor de leuke kindermenu's (popcorn als voorgerecht en iedere keer kadootjes bij het eten!!) en de leuke kinderkamer met ''knutselmevrouw'' Uitzonderlijk vriendelijke bediening; altijd in voor een praatje.

50. Claudia Vismale

het zal wel aan de drukte hebben gelegen maar, de ontvangst was slecht. De bestelling van de kinderen werd opgenomen en wij mochten een half uur wachten voordat de serveerster terug was met de kaart, vervolgens hebben we 1,5 uur moeten wachten op ons eten, niet leuk met kleine kinderen bij. Als ik daar dan wat van zeg krijg ik een grote mond van de serveerster. Ik moest niet zeuren, normaal zat je daar wel tot 20.00 uur op je eten te wachten. Slechte reclame voor wat best een leuk restaurant is. Het eten was wel heerlijk.

51. Gezellig kinderrestaurant! Ik kom er minstens 1 x per maand :) De chef en zijn hulpje bakken geweldige tournedos en ook de bediening is uitmuntend en ontzettend gezellig! Zeker een aanrader!

52. Zoals op de eigen website van dit restaurant staat, is het een kindvriendelijk gezinsrestaurant! De kinderen hebben de tijd van hun leven gehad, wij hebben ontzettend lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

53. R. van Schijndel

Ik was maandag hier met mijn vriendin geweest. werden goed ontvangen (wat in veel andere restaurants een drama is), de kok maakte een babbeltje met ons en de bediening was heel goed. kortom we hebben echt super lekker en romantisch gegeten. TOP!!!! en de complimenten aan de kok en gastvrouw

54. leuk restaurant, vooral voor de kinderen! Ze hebben zich geweldig vermaakt in de kinderkamer en waren door het dolle heen met hun speeltjes! Terwijl zij lekker aan het spelen waren hebben wij in alle rust kunnen genieten van het lekkere eten. Zeker een restaurant om vaker heen te gaan!

55. Bij toeval dit superleuke restaurant gevonden. We werden vorstelijk ontvangen met een kannetje water en een mandje brood. De kok kwam aan tafel om aanbevelingen te doen en de bediening was erg gemotiveerd; ze kwamen steeds precies op tijd om drankjes bij te vullen. De menukaart is erg gevarieerd en het eten bijzonder smaakvol. Vooral de sauzen vonden wij heerlijk. De kinderen hebben genoten in de speelkamer, waar ze kronen geknutseld hebben met de kinderjuf. Hier gaan we zeker vaker eten.

56. lijkt veel op een goede tijden slechte tijden cantine,kok nadrukkelijk aanwezig,eten is vlak van smaak en te duur ,heeft wel iets weg van een speeltuin.