Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sprang-capelle verdeeld zijn.

fam. Jager

We vierden de verjaardag van onze zoon (18 jaar) met het gezin. Hij werd door de gastvrouw in het zonnetje gezet en de hele entourage eromheen was zeer geslaagd. We hebben fantastisch lekker gegeten.
    Leuke en gezellige gastvrouw, vriendelijke koks en serveerder. Ze namen de tijd voor gasten met een gezellig praatje, wisten goed de etiketten te gebruiken, je kreeg het gevoel er te mogen zijn. Een thuis gevoel.
    Het was daar keurig netjes schoon, de toiletten waren voorzien van een parfummetje, deodorant, gel en handcrème. Overal werd aan gedacht.
    We hadden niet op de centen gelet, maar het was wel eventjes slikken. Maar dat heb je al snel als je met z'n vijven bent. Het was wel zeker de moeite waard!
    Bedankt voor de gezelligheid. Wij komen zéker een keertje terug!

Annie v Beek

Heerlijke nieuwe gerechten, mooi geserveerd en met een wijn erbij die er uitstekend bij paste

Marijke Enders

De service was prima. De uitstraling kan echter heel wat verbeterd worden als.
    De tafels, die er nu uitzien als in een sportkantine of restauratie in een station, voorzien zouden zijn van een mooi tafelkleed. Jammer dat de tournedos toch wat taai waren en de groente op het bord wat simpel. De snapper was echter verrukkeijk, evenals de deserts.

Marlies Butselaar

Hier nu twee keer gegeten, eerste keer lunch, tweede keer diner. Lunchgerechten waren prima in orde. Diner redelijk, Angus Burger was weinig smaakvol. Een groot punt van ergernis is de zeer trage bediening, zelfs als het niet druk is. Bediening staat met elkaar de kletsen aan de bar en let totaal niet op de gasten. Wachttijd tussen de gerechten is echt onacceptabel lang. Verder werd ons eten verpest door een zware shag rokende medegast naast onze tafel. Dit zou niet moeten mogen.
    Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.

Marco Hendriks

Omdat m'n vrouw in 2016 bij een evenement in Dongen in september 2016 een tegoedbon had gewonnen, hebben wij deze in onze laatste vakantiedag van 2017 verzilverd, Na een dagje dierentuin in Arnhem zijn we op de terugweg hier gaan eten. De gastvrijheid is top, de hamburger en geitenkaas salade waren allebei super.
    Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer eens langs.

J. Meijer

Matig, lang wachten, de friet is nooit gekomen, helaas.

Kwaliteit van wat we kregen was wel goed, karige porties.

Populair gedrag bij binnenkomst, maar daar bleef het bij.

Toen ik om de rekening vroeg, zei de dame ok, er werd niet gevraagd of we tevreden waren, ook niet of we nog dessert of koffie wilden.

Niet voor herhaling vatbaar, men heeft het restaurant uitgebreid qua zitplaatsen, voor zover ik kan zien is de organisatie er niet op aangepast, waardoor chaotische situaties ontstaan qua bediening en follow up.

Annie de Snoo

De bediening was prima, heel vriendelijk personeel, heel kindvriendelijk, het eten was heerlijk, alles was perfect!!

Echt beste snackbar in Sprang-Capelle/Kaatsheuvel!
    Wij komen er al heel erg lang en de kwaliteit is heel erg goed.
    Het gebeurt niet vaak dat ik ergens anders lekkerdere friet eet dan bij Lucien; en daarbij, het is ook nog vrij goedkoop!

M. P. L. Sjouw

Het is net wat verder weg van huis, echter zeer de moeite waard om hier te komen eten en drinken. Dat doe ik dan ook al meer dan 10 jaren met mijn kinderen en kleinkinderen. Enkele wijzigingen in het restaurant bleven ons een positieve indruk achter laten. Ik kan een bezoek aanbevelen, ook als je geen kleine kinderen bij je hebt.

Gisteren een fietstocht gemaakt in de buurt van het restaurant. Ondanks dat ze 's morgens nog niet open waren konden we toch koffie krijgen.
    Eind van de dag besloten daar ook te gaan eten. Het was voortreffelijk.
    Heerlijk rustig buiten gegeten. De bediening deed het ook rustig aan. Dat vinden wij heerlijk. We werden toen we aan het eind van de avond naar huis gingen door de eigenaren gedag gezegd. We moesten daarna nog 1 1/2 uur met de auto naar huis. Al met al een heerlijke dag gehad. We komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt zijn

We waren met drieën, vooraf gevraagd om bij raam te zitten, was geregeld. Standaard broodmandje op tafel, wordt niet doorberekend. We kozen allen voor het Block Buster menu, 2 kleine voorafjes, 2 kleine hoofdgerechtjes, 2 kleine nagerechtjes, even vermelden dat klein niet klein was maar meer dan klein. Toetjes waren zo lekker, eigenlijk geen plaats meer voor. Dit menu is niet dagelijks mogelijk.
    Aanpassing gevraagd in eten, geen probleem, werd meteen gedaan.
    Je hebt ruim de tijd om het eten even te laten zakken. Helemaal prima.
    Echt een aanrader.
    Komen snel weer terug.

Pascal en Patricia Loos

Zaterdagavond gegeten met vrienden. Sfeer was heel erg gezellig en het was vol. Voorgerecht carpaccio was subliem zo ontzettend lekker. Hoofdgerecht tournedos heerlijk mals en echt goed vlees. Vis was ook heerlijk mals, salade erbij was fris en vers. Patat erbij grote portie. Kwaliteit super en prijs was gunstig. Zeker voor herhaling vatbaar, zit ook in mooi pand.

Hikke Dender

Wederom weer genoten van de ambiance en het heerlijke eten, altijd weer een belevenis en een bijzondere gelegenheid om te genieten. We komen er weer op terug. Bedankt!

Beperkte kaart maar prima maaltijden. Heerlijk gegeten in prima locatie met vriendelijke attente bediening.

w verhagen

Lekker gegeten in leuke sfeer, goede bediening, het was voor herhaling vatbaar!

Geweldig eten, leuke sfeer, voor de kids super, eindelijk een restaurant waar je met kinderen kan komen zonder alleen maar keus uit pannenkoek of friet te hebben. We komen hier enorm graag.

Adje Bosch

De sfeer was perfect en ook het eten. Het binnenkomen en de service, de ontvangst van de gastvrouw. Hoe het eruit zag, en vooral het eten, een geweldige kok. Gewoon heel erg goed en superlekker. Heerlijk gegeten.

J.v.d.Boom en P. van Riel

Wij hebben zojuist bij Dagelijkse kost gegeten (van de AH bonnen) en het was in een woord super. Leuke bediening, heerlijk eten, en ontzettend leuk opgediend. Ook werd er bij elk gerecht verteld wat het was, complimenten, en we komen zeker nog eens terug.

Reinder de Groot

Super lekker gegeten. Om de stilte te verbreken was er een muzikant op de achtergrond te horen. De uitstraling zag er goed uit met de zwoele donkere kleuren van de herfst. Deze uitstraling kwam ook op het bord met een lekker stuk wild. Al met al heel lekker gegeten... ookal was het met de schoonfamilie.

Fam.heurter

Wij waren met zeven volwassenen en drie kinderen. Het eten was voortreffelijk, ook voor de kinderen was het goed. Voorgerecht, hoofdmenu was voldoende en heel lekker. En ook het toetje was heerlijk. En voor de kinderen was er ook speelgelegenheid, super. Sfeervol en goede bediening.

Op een zaterdagavond gegeten maar een slechte ervaring aan overgehouden. Ze waren ons "vergeten " zodat het hoofdmenu bijna twee uur onderweg was... Toen we dan uiteindelijk ons eten kregen was mijn mixed grill taai en droog. Vervolgens was de hamburger van mijn dochter niet lekker, maar hiervoor kreeg ze een frikandel van het huis. Het personeel is zeer vriendelijk en probeerde het allemaal te "lijmen", maar voor ons nooit meer!

Jack Hesseling

Na eerste minder goede ervaring jaren terug, maar weer opnieuw geprobeerd. Dit bleek een minder goed geslaagd plan. Direct bij aankomst minder goed ontvangen, door onvriendelijke "gastvrouw" . Het eten was niet op temperatuur en zelfs in enige mate niet goed gegaard. De Chef Kok moest niets van onze kritiek weten en nam het niet serieus. Hij wist het wel beter!! Geef het een rapportcijfer maximaal een 3, kom hier nooit meer en zou eenieder hetzelfde adviseren!

1,7

Marja de Wit

Regelmatig eten we bij restaurant 't Spoor. Het eten is er altijd geweldig lekker. En de bediening heel gastvrij en vriendelijk. Hebben alle tijd voor je om te adviseren over gerechten. De sfeer is gemoedelijk en erg gezellig.

De tournedos zijn altijd lekker mals en er is veel afwisseling in visgerchten op de kaart. De nagerechten zijn toppie! Geweldige kok!

Groetjes Marja de Wit

Vandaag voor het eerst vegetarisch wezen eten bij Sfeerlijk. Het 3 gangen menu was fantastisch lekker. Er is bijzonder veel aandacht besteed aan smaak en uiterlijk. Alles is gemaakt van verse streek producten. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Wat we ook verbazend vonden dat de chef kok de rekening kwam brengen. Bij navraag blijkt dat de chef ook graag zijn gasten wil zien. Dit restaurant is een echte aanrader voor vegetarisch eten. Wij zullen er zeker terug komen.
    Frans en Ingrid uit Dongen.

Met 10 familie leden bij 't Spoor gegeten. Voorgerecht en nagerecht was oké. Het verrassingsmenu was voor vijf personen, met name de zalm ook oké. Maar de rest was niet tevreden. Het vlees was taai en vette randen en niet voor herhaling vatbaar jammer.

Hildegard Verbaarschot-Bockweg

Zaterdag tijdens een uitje, met drie vriendinnen bij Sfeerlijk gelunched. Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten, Ook de vegetarische lunch was heerlijk en met veel fantasie klaargemaakt.
    De lunch droeg helemaal bij aan deze bijzondere dag.

Johan en Elly van Leijsen

We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid, de kookkunst en de live muziek. Goede sfeer en zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk is volgende keer het weer ook top, zodat we van jullie mooie terras gebruik kunnen maken. Nogmaals de complimenten en veel succes in de toekomst.

C.teeuwen

We hebben heerlijk gegeten eerste pinksterdag, met 8 man. Als er een speciale aanbieding is wil ik daar graag van op de hoogte worden gehouden. Gr

Arni Heuer

Zojuist thuisgekomen van een etentje bij Sfeerlijk. Dit adres was ons aangeraden door Marcel en Nelleke (zie recensie verder hier onder) en ze hebben gelijk: het eten is er heerlijk. De service nog ouderwets, met oog voor detail en voor de klant. Alles wordt prima uitgelegd en mijn neefje van 8 (hij weet nu al dat hij later kok wil worden) mocht in de keuken zijn eigen voorgerecht mee uitkiezen én zijn eigen dessert mee bereiden. Je kunt de "eerlijkheid" van de producten echt proeven en ze worden prima klaar gemaakt. Kortom; wij waren zeer tevreden en zullen zeker terugkomen.