Op dit adres zit nu: Burger Brothers

Heeren van Sprang in Sprang-capelle

20 eigen parkeerplaatsen

• Rookruimte
  5. Betalen Master Card Visa

1. Vorige week zijn we hier via de dinerdagen als kennismaking gaan eten. Voorheen zat hier een ander restaurant in en volgens de gezellig kletsende gastvrouw bestaan ze nu een half jaar. Het pand ziet er gezellig uit en ons tafeltje had een sfeervol uitzicht op de kerk van Sprang. Het kennismakingsmenu was een 3-gangen verrassingsmenu en bestond uit mooi opgemaakte borden en vooral goed smakende gerechten. Dit was een doordeweekse dag en ik heb niet opgeschreven wat we nu gehad hebben maar kan me nog wel herinneren dat onze voorgerechtborden helemaal schoon (bijna gelikt) mee terug gingen en dat de bijpassende wijn erg lekker smaakte. Het was een op vat gerijpte witte wijn welke het zachte/zuurtje had wat geweldig bij de zalm paste maar ook de body en kracht bij de andere ingrediënten. Het hoofdgerecht was een goed klaar gemaakte eend, weinig op aan te merken, misschien iets meer saus. Nagerecht kan ik me niet meer herinneren maar smaakte uitstekend en ook hier een mooie bijzondere bijpassende wijn. Telkens een goed verhaal/uitleg waarom voor deze wijn bij dit gerecht gekozen is, daar hou ik wel van.

Mooi restaurant met goede gerechten en prima bijpassende wijnen.