Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

1. Wij hebben heerlijke pannenkoeken gegeten. Goed gevuld. Vriendelijke bediening. En het was nog een verrassing voor ons ook, want we kregen Rob Geus korting. Nou wij vinden dat jullie die sticker dubbel verdiend hebben. Wij komen vast en zeker nog een keertje terug.

2. Theo Schop

3. Heerlijk goede vers bereide sushi. Het is wel erg stil in het restaurant. Het mist een beetje sfeer. Verder was het af en toe ook wel hinderlijk dat een leeg flesje drinken of schaaltje van het eten bekant van de tafel gehaald werd als je net iets aan het eten was. Mag wel iets minder wat mij betreft.

Sushi is wel erg leuk en vers!

4. Kleine eetwaren Spijkenisse

Manon Vromant

5. Vanavond voor het eerst hier met de jumbo bonnen gegeten. Vind het erg tegenvallen. Het heeft niet de sfeer van een pannekoekenhuis en ook de pannenkoeken vallen erg tegen. Dit komt waarschijnlijk omdat de pannenkoeken machinaal gemaakt worden. Ze smaken daarom erg melig en klef. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

6. Tweede (en ook laatste) bezoek aan Il Siciliano in Spijkenisse. Om de verjaardag van mijn vrouw te vieren naar Il Siciliano gegaan. Op de pizza van mijn vrouw zaten asperges. Althans de onderkanten er van. Nog helemaal hard en daardoor niet te eten. Melding van gemaakt en de reactie was dat ze vandaag ingekocht waren. Bij mijn tonijnpizza leek het wel of er een scheut Maggi over uitgestrooid was. Een smaak die totaal in strijd was met een tonijnsmaak.
    Jammer dat er geen gehoor, casu quo reactie, werd gegeven op onze aantekeningen. We kregen zelfs de indruk dat we vervelende gasten waren. Als je gevraagd wordt bij Il Siciliano of het smaakt en je geeft eerlijk antwoord, dan wordt dat toch niet zo op prijs gesteld.

3,3
  7. Met de bonnen van de Jumbo heerlijk gegeten voor een prikkie. De pannenkoeken smaakte heerlijk en ze waren groot genoeg. Ook erg veel keus. Een aanrader.

8. We hadden vandaag zoiets laten we weer eens wat bij de smikkelhoek bestellen, nou dat hadden we beter niet kunnen doen. De patat was niet lekker, de pindasaus veel te dik, en de frikandel speciaal smaakt ook nergens naar. Zonde van het geld. Dus we bakken het volgende keer wel weer zelf.

9. liesbeth

Voor het eerst in het pannenkoekenhuis geweest, veel keus en vooral erg lekker. De bediening was super aardig, dus voor ons voor herhaling vatbaar.

10. Wij hebben net bij Atlantis eten gehaald. We moesten eerst al daarbinnen bijna een uur wachten en nadat we het eten hadden kwamen we er thuis achter dat er 2x patat was vergeten en dat er kipfilet in plaats van kipsate was meegeven. Toen we belde over dat alles niet goed was gegaan kregen we 2 opties of de patat ophalen of de patat zou pas na 1 uur geleverd worden. Slecht dus.

11. Ons eerste bezoek aan het pannenkoekenhuis en we moeten zeggen dat dit voor herhaling vatbaar is. Bediening was goed en de pannenkoeken smaakte voortreffelijk, we gaan hier zeker terug komen.

12. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Michel

13. Lunch gehaald voor de eerste en laatste keer.
    Ik deed de bestelling om 12:05 en om 13:55 kreeg ik het mee. Ik bestelde 2 wraps en een sandwich, wat hooguit 10 minuten werk is, maar alle bestellingen die via de computer binnenkwamen kregen voorrang. Om 13:50 begon hij aan mijn bestelling.
    Helaas moest ik bij het plaatsen van mijn bestelling al betalen en kon ik dus niet eerder weg, zodat ik op tijd op mijn werk zou zijn.
    Mijn grootste probleem was ook dat ik pauze had van 12:00 tot 12:30 en mijn baas en daardoor ik in de problemen kwam.
    Nooit meer naar Selena's.

1,7
  14. Heerlijke pannenkoeken en supervriendelijk personeel! Aanrader!

15. Goede pannenkoeken en ze vullen goed! We zaten helemaal vol.. Restaurant ziet er goed uit en met mooi weer is er een terras, helaas voor ons was het daar niet het weer voor. Personeel is ook erg vriendelijk, ik had wat vragen en kreeg overal goed antwoord op. Alleen kunnen de HEMA mapjes als menukaart wel wat vernieuwing gebruiken!

16. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Koutstaal

Het was druk en er liep weinig personeel, na 18.00 uur kwam er hulp bij. Er zaten bezoekers in de zaak die om de haverklap naar buiten gingen of naar boven. Wij zaten bij de trap dus onrustig en koud door steeds de buiten deur die open en dicht ging. De schotels zagen er leuk uit maar van sommige gerechten was het vlees niet warm. Nee geen rustige gezellige avond en niet lekker gegeten. Jammer!

17. Al ruim 20 jaar kom ik bij de Chinese muur, was altijd erg goed. Sinds een paar weken is er een andere eigenaar. Nu vreselijk slecht, eten was koud, vlees was koud en nog rauw, de service niet goed, ze waren mijn bestelling kwijt. Ik heb meer dan een uur moeten wachten op mijn bestelling, terwijl ik het telefonisch had besteld. Jammer, was altijd een erg goede Chinees.

18. Er was verwarring bij de reservering dat was niet goed gegaan, maar werd snel opgelost. We hebben heerlijk gegeten.
    Het meenemen van de rest van de pannenkoek was ook geen probleem. De kinderen vonden het ook erg lekker. Plek (in onze buikjes) voor een toetje was er helaas niet meer.

19. Fam. Smits

Onvriendelijk en zakelijk personeel. Moesten direct eten bestellen en kregen nauwelijks tijd om eerst rustig iets te drinken. Het eten was redelijk maar niet om over naar huis te schrijven. Het nagerecht kwam al nadat we 5 minuten ons hoofdgerecht hadden opgegeten. Het personeel moest blijkbaar snel naar huis. Jammer van zo'n leuke tent.

20. Trudy Sturkenboom

Hele lekkere pannenkoeken gegeten. Ontzettend grote sortering pannenkoeken, zoet en hartig.
    Zou leuk zijn als er bij binnenkomst direct iemand naar je toe kwam om je te ontvangen. Dat gebeurde niet, terwijl er wel drie serveersters in de ruimte stonden. Wij hebben boven gegeten, een hele grote ruimte, niet erg sfeervol. De serveersters/obers, die ons daar bedienden, waren heel erg vriendelijk en behulpzaam, al zou alles nog wel wat professioneler mogen. Maar misschien heeft het nog wat tijd nodig.

21. Ik kwam hier vroeger ook al vaak, altijd een fijne ervaring gehad en heerlijk eten. Na een andere kok heb ik het toch maar nog een keer geprobeerd en was aangenaam verrast.
    Zelfde prijs kwaliteit verhouding die ik al gewend was van Aphrodite. Het eten was snel klaar, met een praatje terwijl je wacht. Niks op aan te merken en zeker voor anderen een aanrader. Ik zelf had de spareribs schotel die heerlijk bereid was. Heb al lang niet zulke heerlijke spareribs gegeten.

22. Wat een keus aan pannenkoeken :-) Fantastisch lekker gegeten, in een sfeervol ingerichte zaak met zeer vriendelijk personeel. Ik zie ons daar ook van de zomer lekker een terrasje nemen aan het water.
    Spijkenisse mag trots zijn op dit pannenkoekenhuis. Echt een aanrader. Topper!!

6-5-2014

23. Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Theo Schop

24. Heel goed gegeten en geweldig bediend. Vrolijk en vriendelijk personeel en in voor een geintje!!

25. Leuke bediening, goede kwaliteit van het eten, leuke sfeer

26. Eva Belksma

Weer een heerlijke high tea gehad in In den Biesenschuur. Ik ben er nu al een paar keer geweest sinds de nieuwe eigenaar deze zaak heeft overgenomen en iedere keer weer blij verrast met een totaal vernieuwde high tea. Dit keer waren vooral de advocaattaart en (verse!) soezen om te smullen! Ook de hartige gang was weer erg lekker (die oosterse wrap, jammie

27. Al sinds de opening gaan wij jaarlijks minstens 4x voor een high tea naar in den biesenschuur, waar wij altijd genoten van een fantastische high tea. Sinds de overname vorig jaar hebben wij inmiddels alweer 3x een high tea gehad hier maar de kwaliteit is nog lang niet op t niveau dat we gewend waren. In november vorig jaar was t gewoon slecht. 15 maart opnieuw geprobeerd en gelukkig was het toen verbeterd maar helaas gisteren 18 april was het weer minder dan in maart ondanks dat we bijna dezelfde high tea kregen. Natuurlijk heeft een nieuwe eigenaar andere ideeën maar de verschillen met de vorige eigenaar zijn wel heel groot.
    Wij wensen de nieuwe eigenaar veel succes en hopen dat we de volgende keer weer van een heerlijke high tea kunnen genieten.

28. Vanavond gegeten bij de Olijf. Mijn vriend en ik gingen er een beetje met gemengde gevoelens heen door alle mindere recensies over dit restaurant. We hebben de gok toch maar gewaagd dankzij onze liefde voor tapas. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt niet begrijp waar al de slechte recensies vandaan komen. Wij werden bediend door ontzettend vriendelijk personeel, er werd netjes verteld wat alle gerechtjes inhielden en last but not least was het eten ook nog eens ontzettend lekker én veelzijdig. Ondanks dat we echt genoten hebben, vonden we het redelijk prijzig (tja, studenten..). Wel echt een aanrader en komen hier zeker nog eens terug!!

29. Was heerlijk, voorgerecht en pizza's, komen zeker terug, hoeven niet meer naar Vlaardingen, in Spijkenisse na heel wat jaren weer een goede Italiaan.

30. Vanavond eten laten bezorgen door Bezorgbeer Spijkenisse, spareribs en saté met frietjes. Het duurde even voor het er was, maar dat kan op zondag. Wel erg teleurstellend dat de vier stokjes saté vier kleine matig gevulde houten stokjes bleken te zijn. De spareribs en sate waren oke, de frieten ronduit vies. Een heel klein zakje, lauw, onvoldoende gebakken en klef. Na bellen werd nieuwe beloofd, plus stokbroodje kruidenboter voor t ongemak. Keurige service en half uur later idd nieuwe friet, iets langer gebakken, maar slap, melig en doorweekt door het aluminiumfolie.
    Zware tegenvaller, prijs-kwaliteit niet in verhouding! Niet gewend van de Beertjes iig.

3,9