Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spijkenisse verdeeld zijn.

1. Internationaal Spijkenisse

Rommelige sfeer.
    Veel te veel lege bakken.
    Tafels borden en bestek niet goed schoon.

2. Kom hier al 10 jaar, beste snackbar van Spijkenisse

3. Altijd fijn koffie drinken bij de Hema in Spijkenisse. Heerlijk vers appelgebak (de enige Hema die dat heeft).
    Wel jammer dat de appelpuntjes kleiner worden en de prijs hoger.

5 cent betalen vanwege het plastic van de koffiepuntjes vind ik niet het toppunt van gastvrijheid.

4. Hier meerdere keren besteld.
    1 keer geen ui bij m'n oorlog, stond nog op de bon. 2e keer een patat oorlog en een patat met, geen mayo gehad bij m'n patat met.
    Nu een grote patat oorlog en een patat met. Mis ik een patat en mis ik weer m'n mayo. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Dus m'n bestelling kan niet worden rechtgezet.
    Hier bestel ik nooit meer.

5. Om half 5 online besteld met bezorgtijd 18.00 uur. Om 18.15 maar eens gebeld of mijn bestelling al onderweg was. Dame moest het even navragen. Bestelling lag klaar en zou er aan komen. Dit moet binnen 10 minuten bij ons thuis af te leveren zijn. Na het telefoonesprek beëindigd te hebben ontvang ik prompt een sms bericht met: "bedankt voor uw bestelling". Ik durf te wedden dat zij de online bestelling gewoon vergeten waren en nu, alsnog, handmatig ingevoerd hebben...
    Dit is zeker niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wel eens eerder een zeer onbeschofte bezorger aan de deur gehad die mij de verkeerde bestelling gaf. Gelukkig stond hij nog voor de deur en kon ik de bestelling omruilen maar kreeg ik eerst nog een grote mond. Per mail hierover een klacht ingediend...nooit antwoord op gehad.
    Bestelling van vandaag uiteindelijk om 18.45 afgeleverd. Voor mij de laatste keer!!!

6. Tineke v Bastelaar

Voor het eerst in de nieuwe zaak. Ik met 2 dochters en 4 kleinkinderen. Op 27/8 om 18.15 uur binnen en eten besteld, om 19.35 uur kregen we pas het eten. Na vragen omdat ik anders weg zou gaan. Kl tafels gingen steeds voor + bestellingen. Met kleine kinderen zolang wachten die de dag erna naar school moeten is een ramp. Maar als het eten lekker is oke dan. Helaas was dat niet het geval, de shoarma was uitgedroogd en hard, niet lekker. Dochter kreeg iets verkeerds wat niet besteld was. De döner kebab was slap, meer gekookt als gebakken. Merendeel van het eten in terug gegaan dus niet gegeten. Zolang moeten wachten en niet lekker gegeten wel 102.75 euro kwijt
    Ik ga hier nooit meer eten.

3,4
  7. Karen Briggeman

Jarenlang goed gegeten bij Pappagallo.
    Gisteren alleen merkwaardig iets meegemaakt.
    Op de kaart staat een proeverij. Als voorgerecht heerlijk, bij minimaal twee.
    Personen te bestellen. Maar enorm veel.
    De derde persoon aan tafel wilde geen voorgerecht (kleine eter) en dacht een paar hapjes met de andere twee mee te eten.
    Dit mocht niet, je mag alleen de proeverij bestellen als je allemaal aan tafel een voorgerecht neemt! Anders niet. Zo staat het niet op de kaart en ik was dan ook echt verbaasd! We hebben een mandje stokbrood besteld, en dat mocht wel. Gemiste kans!

Update: Manager belde direct terug n.a.v. mijn recensie, keurig gesprek. Afgesproken een alternatief duidelijk aan te bieden indien dit voorkomt,
    Voor betalende gasten kan dit een vervelend situatie opleveren indien niet iedereen hetzelfde aantal gangen wilt.

8. Nou daar zijn we niet aan toegekomen om iets over het eten te schrijven.
    10 Augustus donderdag koopavond! 19.40 Uur, alles op geruimd en schoongemaakt, shop was dicht. Dacht toch echt tot 20.00 Uur open… nou niet eens tot 20.00 Service. Konden ze zeker vroeg naar huis vóór 20.00 Uur…

9. Dan Roobol

Wij hadden de tapas genomen €15,50 pp.
    Wij vonden het niet smakelijk, en hebben dat ook vermeld, kregen als antwoord, nou iedereen vind het lekker hoor, de nacho’s waren netjes tot één geheel samen geklonterd,
    Toen we om de rekening vroegen werd er heel kortaf gereageerd met… afrekenen aan de balie, de toon was duidelijk veranderd, niet gewend aan kritiek waarschijnlijk, we mochten €59,00 afrekenen eten plus 4 glazen Sauvignon, dat betekent €7,00 voor een glas wijn? Aardig aan de prijs toch.

10. Internationaal Spijkenisse

Kwaliteit van het vlees was matig, weinig keuze en geen smaak. Verse jus was waterig. Hygiëne was slecht, vloer plakte enorm, borden waren vies en stukjes vanaf, glazen zaten vol met kalkaanslag, kopjes waren vies en zaten nog koffie aanslag aan en plakte aan elkaar vast. Wij hebben 140 euro moeten betalen voor 4 personen maar dit was het echt niet waard!! Voor ons NOOIT meer!!

11. Jan Kersten

Nou, even twee bakjes koffie en een baguette filet en een baguette Paris genuttigd. 25,25 euro.

Of ze van de pot gerukt zijn, voor dat bedrag eet ik twee dagen als ik naar de afhaal Chinees ga!!!

Totaal niet realistisch voor het wat er geboden wordt.
    De laatste keer dat men mij daar gezien heeft.
    Als ik genaaid wordt dan wil ik ook zoenen.

12. Negatieve beoordeling geplaatst over een bestelling en nu word mijn bestelling door hun geannuleerd tis om te kotsen nu kan ik 7 dagen wachten tot ik mijn geld terug krijg.

1,8
  13. andre veth

14. 2.5 uur moeten wachten voor dat het bezorgd werd erg slecht.
    Contact is ook belabberd niemand weet wie wat doet daar.
    Dit is de laatste keer geweest dat wij daar besteld hebben.

15. Chinees-Indisch Spijkenisse

20jaar geleden at ik er al.
    De smaak van de maaltijden ?
    Een jammerlijke prak.
    In de afgelopen 55jaar heb ik op veel plaatsen Chin-Indisch gegeten.
    Ook veel in het Europees buitenland.
    En natuurlijk ook in Nederland.

Pak Boli Spijkenisse was in het verleden vrijwel altijd een teleurstelling.
    Gisteren (na vele jaren) toch weer eens eten laten bezorgen, in de hoop dat er verbetering zou zijn.
    Maar .... helaas .... het was nog veel slechter.
    Smakeloze troep werd er gebracht, en JA ... het was idd voedsel die je het beste gelijk in de vuilnisbak kan gooien.

Doe jezelf een groot plezier,.... bestel daar geen eten, het bespaart je een grote teleurstelling.

Albert

16. Belinda Koedood

Na 40 jaar klant te zijn geweest hebben wij afscheid genomen van dit restaurant. We hebben een mail gestuurd met een klacht en ze reageren niet eens. Ik bestel al jaren Ossehaaspuntjes waar je dan ook de Ossehaas prijs voor betaald. Helaas was dit geen Ossehaas. Hier heb ik aan tafel iets van gezegd, helaas werd er niets mee gedaan. Wanneer je als klant iets besteld mag je er op vertrouwen dat je krijgt waar je voor betaald. Klanten neem je maar 1 keer in de maling. Dit was voor ons de tweede keer omdat je na 40 jaar niet zo maar weggaat. Gelukkig hebben we alweer een ander restaurant gevonden waar je, tot nu toe, niet wordt belazerd. Jammer, de Krom.

4,5
  17. Belinda

Leuk restaurant met een goede bediening en heerlijke eten. Hier gaan we vaker komen.

18. Henk Woudenberg

Heerlijk warm eten, alleen de tamaki was een beetje taai niet knapperig en de rest was top.

19. Chinees-Indisch Spijkenisse

Onlangs bij Pakboli gegeten, was gezellig en prima gegeten. Dus leek ons een goes idee nu maar eens laten bezorgen. Wat schets onze verbazing, we hadden voor 55 euro besteld, het was echt niet te eten! Smaakloos, tjaptjoi leek wel ingevroren te zijn geweest, babi pangang spek brak je je kiezen op, Koe Loe Yuk was ook keihard en zag er niet uit. Dit gaan we dus nooit meer doen, vraag me af waar dit verschil door komt. Typisch een geval van slecht beleid, al zeg ik het zelf als voormalig horeca ondernemer.

20. Chinees-Indisch Spijkenisse

Rita Groen

21. We hebben een soort van buffet besteld voor 23 personen in overleg met restaurant. Friet was wat lastiger dus dat heb ik zelf gedaan, kleine moeite. Kreeg het eten mee in handige dozen en schalen en het was HEERLIJK! Nog zelf komkommers en tomaatjes erbij en het feest kon beginnen!
    Top dus.

22. Internationaal Spijkenisse

Yahlani

De medewerkers waren erg aardig en beleefd naar de klanten en er waren geen ene problemen.

23. Jos Verhoeven

Helaas een slechte ervaring gehad.

Wij kregen een ossenhaas geserveerd die bedorven rook en niet goed smaakte. Na een paar kleine hapjes geproefd te hebben gaven we de serveerder aan dat dit gerecht echt niet goed was. De serveerder excuseerde zich en bracht het bord naar achteren. Natuurlijk kan zoiets gewoon gebeuren, uiteraard is dit geen enkel probleem. Wij gaven aan het andere gerecht samen verder te willen delen en hoefde dit gerecht liever niet opnieuw.

Bij het afrekenen stond het gerecht alsnog op de rekening. Nadat wij dit aangaven voelde de restauranteigenaar zich behoorlijk aangevallen. Hij vertelde ons dat het onmogelijk was dat het vlees niet goed was en weigerde enige vorm van compensatie. Ook was hij ontevreden over het feit dat wij hem niet hadden aangesproken over deze klacht maar zijn personeel. (Wij hadden geen idee wie de eigenaar o.i.d. was.)

Na een vervelende discussie kregen we met veel moeite 2 koppen koffie. Het ging ons totaal niet om een korting. Echter, dat er letterlijk werd uitgesproken dat het onmogelijk was dat het vlees niet goed was en onze klacht daardoor ongegrond was voelde erg naar. Wij gaven aan dat dit ook vervelend zou kunnen zijn voor andere gasten. Ook hieraan had de eigenaar geen boodschap.

Geen Zorba meer voor ons. Helaas, dit was altijd een erg goed restaurant met prettige service.

1,5
  24. Dominique Jansen

Onbeschoft personeel. Man met baard schreeuwden tegen meisje van 6 en haar vader.

25. Nadat wij een aantal maanden niet meer naar Verhage zijn geweest omdat de dames eigenaressen het begrip gastvrijheid niet hellemaal hebben begrepen, zijn wij vandaag weer eens gaan afhalen. De prijzen waren flink gestegen maar dat daarom ook de frites een aantal keer gebakken wordt, gaat iets te ver. De kwaliteit was echt schandalig slecht! Nu nooit meer!

1,4
  26. Vriendelijke ontvangst, lekkere gerechten met vooral heerlijke wijnen

27. F.Hogerdijk

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, echt een aanrader 👍

28. Ik heb het weer een keer geprobeerd.
    Maar dit was mijn laatste keer.

De pizza’s is smakeloos heb er vorige keer wat van gezegd maar ze hebben het niet opgepakt.
    Kruiden en een goede kwaliteit kaas hebben ze niet niet meer in huis om een goeie pizza te maken.

Van de pasta’s heb ik geen oordeel maar zie wel dat dat veel besteld wordt.

Dan nog een huishoudelijke mededeling.
    Gooi die flessen wijn aub weg in het raamkozijn.
    De schimmel staat erin maar dat moet je ook zien als je 1× in de week de ramen onderhanden neemt toch.

Echt jammer dat het zo achteruit is gegaan.

29. Hele nare ervaring opgelopen hier. Er werd absurt gemeen gedaan tegen een meisje dat ingewerkt werd. Zo erg dat ik er gewoon van schrok. Er moet hier beter op gelet worden!