Nieuwste foto's in Spijkenisse

Laatste updates in Spijkenisse

1. Herman .R's profielfoto
    Herman .R heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Herman .R

Ik kan zeer zeker de fetakaas en spinazie in bladerdeeg (spanakopita) niet aanraden deze wordt nl opgewarmd in de magnetron, taai en niet te eten.
    Na twee happen was ik er klaar mee en deze teruggestuurd.
    De eigenaar kwam nog wel zijn excuses aanbieden, maar mijn avond was al verziekt.
    Ik heb wel twee drankjes op de rekening vergoed gekregen.
    TIP: gooi de magnetron de deur uit, daar verlies je klanten mee.

2. Frans Klaassen's profielfoto
    Frans Klaassen heeft een recensie geschreven voor IL Siciliano

Frans Klaassen

Een ramp. Waren er voor 19 uur en om 20.30 uur kwam na veel aandringen onze maaltijd. Echter 1 maaltijd was niet compleet en ook niet volgens afspraak. We zijn weggegaan. Het was druk er was niet genoeg etc. waren de uitvluchten.
    Nooit meer naar deze zaak. Wat een teleurstelling.

3. Peter Luiks's profielfoto
    Peter Luiks heeft een recensie geschreven voor Maxima
    Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Dit restaurant is TOP voor wat betreft alle vlees soorten. Op alle fronten een top restaurant.

4. Werner Hübner's profielfoto
    Werner Hübner heeft een recensie geschreven voor Oude Maas

Werner Hübner

Vertaal van English naar Nederlands

Voor mijn verjaardag hier gekomen met mijn familie na verschillende prima ervaringen met eerdere bezoeken met grote groepen (vaste serveerder).

Deze keer was er geen vaste serveerder voor de tafels, waren we na 3 en een half uur nog niet eens klaar met de derde gang omdat meerdere gerechten niet kwamen. Zelfs een bolletje ijs duurde 45 minuten EN navragen.
    We hebben het opgegeven om voor nog meer te gaan en zijn vertrokken.
    Bij vertrek werd tegen ons gezegd dat het onze fout was omdat wij niet genoeg van een gerecht hadden aangestreept, ware het niet dat op onze kaart vrij duidelijk de verschillende soepen stonden aangestreept en deze niet gekomen zijn.

Qua kwaliteit weinig te klagen, maar de service was helaas waardeloos vandaag.

5. Wil La Fleur's profielfoto
    Wil La Fleur heeft een recensie geschreven voor IL Siciliano

Weer héérlijk gegeten en super gastvrij.

6. Michelle's profielfoto
    Michelle heeft een recensie geschreven voor Maxima
    Zuid-Amerikaans Spijkenisse

Michelle

Heerlijk gegeten zoals altijd.

7. bianca's profielfoto
    bianca heeft een recensie geschreven voor Tasty
    Lunchroom Spijkenisse

In het weekend hier gegeten. Goede sfeer, lieve vriendelijke mensen en lekker eten.
    Wij komen zeker nog een keer langs.

8. roel's profielfoto
    roel heeft een recensie geschreven voor Amami

Vorige week zaterdag weer super genoten van jullie sushi en al het andere overheerlijke aanbod op de menu kaart.
    Fijne vriendelijke bediening en een relaxte sfeer! Kijken niet op een kwartier of half uurtje langer zitten dan de geplande 2,5 uur.
    Zeker weer voor herhaling vatbaar ga zo door!
    Dit wilde ik toch nog even zeggen.

9. A. Doek's profielfoto
    A. Doek heeft een recensie geschreven voor Doppio Espresso

A. Doek

Vandaag 01-03-2019 wezen lunchen met een aantal collega's. De service en bediening was ontzettend slecht! Twee collega's hadden focacia met mozarella besteld. Kregen ze de focacia zonder mozarella. Het brood was koud en niet opgewarmd. We moesten ten eerste al heel lang wachten. Bij binnenkomst wordt je niet eens verwelkomd. De broodjes zijn zeer mager vooral qua prijs verhouding en kwaliteit. De manager was zeer onvriendelijk. Bij het afrekenen werd het tegen de serveerster aangegeven. Het antwoord was ohh okay..

Nooit meer naar Doppio in Spijkenisse.

10. Lysette's profielfoto
    Lysette heeft een recensie geschreven voor Amami

Leuke zaak veel keus, start duurde even maar na de eerste rondde liep het goed. En fijn personeel.

11. Ella's profielfoto
    Ella heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    Internationaal Spijkenisse

Leuk all inclusive restaurant, waar we al vaker zijn wezen eten. Heerlijke vis en vlees, sushi, wok enz. We komen er graag. Vragen altijd een tafeltje aan de wok kant omdat dit wat rustiger zitten is, dan aan de andere kant. Jonge bediening maar allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.

12. Ella's profielfoto
    Ella heeft een recensie geschreven voor La Vista

Al vaker hier gegeten en de prijs/kwaliteit is perfect. Goed eten voor een mooie prijs. Een aanrader dus. Enige minpuntje vind ik de jonge bediening, die zeker niet onaardig zijn, maar een beetje onprofessioneel over komen en laten blijken dat ze het niet altijd even goed snappen. Vragen of je een glas, waar nog drinken in zit, mee mag nemen is een beetje apart natuurlijk.
    Maar verder alle lof voor dit leuke restaurant.

13. Marcel Punt's profielfoto
    Marcel Punt heeft een recensie geschreven voor Ristorante Pappagallo

Marcel Punt

Wanneer stoppen restaurants nu eens met de benaming kruidenboter, als het daadwerkelijk kruidenmargarine betreft? Uiensoep en pizza verder in orde. Mooie locatie en restaurant doet echter wel beter vermoeden.

14. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor La Vista

De bediening is erg jong waardoor ook erg onervaren. Wel heel vriendelijk.
    De aankleding van het restaurant zou iets gezelliger kunnen. Gordijnen en wat meer sfeerverlichting zou wonderen doen.
    Pizza's en pasta's zijn heerlijk en zeker voor die prijs. Alleen de toetjes zijn diepvries dat is jammer.

15. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor IL Siciliano

Tsja, beetje mindere ervaring. Niet heel erg gezellig, wat rumoerig ook, wel vriendelijk personeel. Maar pizza’s 4formaggi zonder tomatensaus en veel te veel mozzarella. Bij andere pizza champions vergeten, werden er koud en rauw bijgegooid. Andere pizza’s en pasta’s wel redelijk tot goed. IJs is van de goedkoopste fabriekskwaliteit, jammer. Espresso dan weer goed. Net aan een 6.

16. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Meiden van de Molen

Wat een gezellig en goed restaurant!. We waren met 6 vrouwen voor een avondje uit en werden op onze wenken bediend door professioneel en oplettend personeel. De kok weet ieder gerecht tot een feestje in je mond te maken en zowel vlees, vis, als vegetarisch waren verrassend bereid. Compliment!
    Als kers op de taart konden we, (toevallig een muziekavond met DJ), nog even heerlijk dansen in de Molen. Dick en Linda zijn een geweldige gastheer/vrouw en laten je voelen dat je welkom bent.
    Werkelijk een topavond van 19.00 tot 13.00!

17. Lydia's profielfoto
    Lydia heeft een recensie geschreven voor Stoer

Heerlijk gegeten leuke sfeer iets te koud in het restaurant, en wij houden niet zo van overdreven vriendelijke service. (Gewoon praten en gewoon doen) 😁maar wij komen zeker terug 👍🏼

18. H van wel's profielfoto
    H van wel heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    Internationaal Spijkenisse

H van wel

Locatie prima eten niet op smaak veel te duur voor een wok van deze tijd 38 euro voor 2uur op zaterdag waar zit het verschil als je om 2 uur namiddags komt 22 euro nooit meer naar toe ondanks de vriendelijke bediening.

19. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Amami

Eten is heel goed veel keus en smaak prima. Bediening ook heel aardig. Alleen sfeer die grote spots in het plafond word er niet gezelliger op.

20. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor IL Siciliano

Het was jammer genoeg niet druk, maar drie tafels bezet, waardoor er weinig sfeer was.
    Het eten was perfect.

21. van den Genugten's profielfoto
    van den Genugten heeft een recensie geschreven voor IL Siciliano

van den Genugten

Een aanrader, super lekker gegeten en bediening is goed, mijn man werd zelfs toegezongen door het personeel omdat die jarig was.

22. Teleurgesteld's profielfoto
    Teleurgesteld heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Krom

Altijd prima kunnen eten hier echter het laatste jaar steeds issues. Na een heftige week (vader ziekenhuis, opa gaat niet lekker) wilden wij even een keer lekker eten dus ik bestel bij De Krom een Mixed grill medium gebakken, deze krijg ik bijna doorbakken, waarop ik dat aangeef. Dan krijg je van de hoofdserveerster te horen dat het niet de eerste keer is dat het terug naar de keuken moet bij mij. (DIT MAG JE NIET TEGEN JE GASTEN ZEGGEN) en misschien moet je dat tegen je kok zeggen ipv tegen mij? En vervolgens komt de tweede portie… je raad het al, was rauw! Het kon wel weer terug naar de keuken. Nou het spijt mij maar ik ben hier voorlopig even uitgegeten!

23. N.F. Andressen's profielfoto
    N.F. Andressen heeft een recensie geschreven voor Amami

N.F. Andressen

Voor een doordeweekse dag "ok" gegeten. Eerlijke maaltijd zonder poespas.
    Het viel ons op dat de wijnglazen wel erg klein zijn. De prijs per glas is acceptabel voor de kwaliteit, maar het lijken meer sherryglazen dan wijnglazen. Dan neem je een glaasje extra en dan valt de rekening toch weer een beetje tegen en trekt t daardoor een beetje uit balans.

24. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Grillroom Oriënt

Waardeloze tent met leugenachtige medewerkers die je gerust 2 uur of langer op een simpele bestelling laten wachten. EENS MAAR NOOIT WEER.

25. Ger Groes's profielfoto
    Ger Groes heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Zaterdag 8-12-2018, Naar het theater maar eerst lekker eten. We proberen de Griek maar ik kwam bedrogen uit. De Zorba schotel genomen alles was droog en 1 smaak pallet het lams koteletje was totaal rauw met het bloed er nog in. De salade was zo uit het water gevist met 2 olijven en een stukje tomaat en komkommer. Klaar met eten vraagt de bediening en heeft het gesmaakt? Nou nee niet echt. 2 Min later de eigenaar aan tafel geeft al mijn argumenten ruiterlijk toe en bied zijn excuus aan, ik hoop de volgende keer beter, oorzaak de drukte sorry.
    We vragen de rekening en wat verbaast zie ik dat de 2 frisdrankjes en de 2 koffie ook nog zijn gerekend ik had verwacht als compensatie dat dat wel van de rekening af zou gaan maar nee jammer… Een gemiste kans dus geen aanrader.

26. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Cartouche

Gezellig tentje, met 2 vriendelijke dames. Oogt niet heel enthousiast. Maar dat kan een cultuur dingetje zijn. Prima een paar keer lekker gegeten tegen een fatsoenlijke prijs.

27. Wesley Van Vuuren's profielfoto
    Wesley Van Vuuren heeft een recensie geschreven voor Grillroom Atlantis

Wesley Van Vuuren

Eten altijd prima. 1x een klacht gehad en werdt prima opgelost door Atlantis! Wij zullen er zeker nog eens komen eten!