Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spaubeek verdeeld zijn.

Na een paar keer heerlijk tapas te hebben gegeten, vandaag een stukje vlaai en koffie genuttigd. Het was echt maar een stukje. Jammer dat er niet een normaal stuk vlaai geserveerd wordt bij zo'n prijs. 2 Koffie en 2× mini stukje vlaai € 10,40

2. Mexicaans Spaubeek

Leuk restaurant met goed eten. Je moet je eten zelf boven een BBQ bereiden, nadat je zelf een selectie hebt gemaakt (vlees, vis, groente enz). Dit concept maakt het leuk om met een groep te gaan of met kids.

Boven de BBQ, welke in de tafel zit hangt een afzuiging. Het kan dat je kleding naar eten ruikt als je klaar bent. Voor mij geen probleem.

Sfeer is goed en de gastheer is altijd in voor een vriendelijk praatje.

Op een rustige maandagmiddag samen met onze pup van 10 weken geprobeerd om te gaan lunchen bij de Sint Jansmolen.We vroegen of we naar binnen mochten .Nee zeker niet met de hond.Er werd verbouwd dus helaas.Terwijl er gewoon mensen binnen aan het eten waren.Ik begrijp dat er regels zijn voor honden maar het kwam er zo onvriendelijk uit dat we niet eens meer overwogen om buiten te gaan zitten.Wij komen hier nooit meer ...

Nicole Gardeniers

Hoi,

Ergens is iets fout gegaan bij de reservering, waar weet ik niet!
    maar de St. Jansmolen is gesloten wegens vakantie!

met vriendelijke groet,
    Nicole

Christa

Heerlijk gegeten… begin van een weekend vrij.
    Weer lekker verwend en meer dan genoeg voor ons twee…
    Volgende keer weer :-)

Super warm ontvangen. Lekker eten en een heerlijke sfeer

A.Visser

Prachtige locatie, sfeervolle niet te aanwezige achtergrond muziek, mooi en gezellig terras en goed, vriendelijk en service gericht personeel. Heerlijk genoten na een wandeling langs het Pieterpad.

8. Mexicaans Spaubeek

Mirjam de veen

Gezellig en fijn personeel lekker betaalbaar eten

Chantal

Wat een ongelofelijke slechte service. Slechte kaart, slecht eten en een vreselijke gevaarlijke hond!
    Zat stijf van de angst. We komen NOOIT meer!

1,1

Wat een enorme teleurstelling !!!

Het begon al onheilspellend, het tafeltje naast ons stuurde tot tweemaal toe hun gerecht terug naar de keuken.
    Vervolgens kwam onze "teleurstelling".
    De Menu-kaart, bestond uit een groot aantal 'voorgerechten' en/of hamburgers.
    In tegenstelling tot de menukaart op hun internetsite was er geen hoofdgerecht verkrijgbaar.
    Sorry, we hebben de internetsite nog niet aangepast was het antwoord.

Toch maar een voorgerecht genomen. Opnieuw een teleurstelling... koude Gamba's. Toen ik mijn klacht kenbaar maakte bij de bediening kreeg ik alleen een 'Oeps' te horen en liep ze hard weg om nooit meer terug te komen...

We hebben maar snel afgerekend (moesten overigens het volle pond betalen) en zijn snel vertrokken om NOOIT meer terug te komen.

Overigens heeft men hier nog nooit gehoord van een deugdelijke afzuiging in de keuken. Bij thuiskomst stinken mijn kleren nog steeds naar de aangebrande uiensoep van de gasten aan het tafeltje naast ons.

Een ervaring om nooit te vergeten en nooit meer te herhalen

Frank en Adriana

Per toeval hier beland... We hebben met familie heerlijk gegeten, aan een lange tafel allemaal samen. Door gastvrijheid en warmte omringd. En Eveliene en Natascha zijn welgemeende oprechte vrowen die de gast zich thuis laat voelen.
    Bedankt en tot ziens!

12. Mexicaans Spaubeek

Ben er laatst na lange tijd weer eens geweest. Hierbij werd ondanks dat het eten prima en de bediening erg vriendelijk is, mijn enigzins negatieve beeld helaas bevestigd: Wat is het hier warm! De hitte bereikt hoogtes die niet meer prettig zijn. Een afkoelingsperiode op het terras is dan de enige uitweg. Houd dus rekening met de kledingkeuze als je hier heen gaat. Voor mij persoonlijk is deze hitte de reden om hier niet meer terug te komen.

Frans Verhoeve

Zaterdag met vrouwlief getrakteerd op een etentje bij St.JansMolen. Hartelijke ontvangst in een sfeervolle omgeving. Eten was goed aan de maat en de bediening was erg vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding zoals je dit bij een Brasserie kunt verwachten.
    Een plek om zeker nog eens terug te komen met vrienden.

Afgelopen week twee keer langs geweest. Zaterdagmiddag gezellig druk en snelle, enthousiaste bediening. Leuke plek om een vrije middag te vertoeven met lekkere hapjes en drankjes! Zeker aan te raden.

Ruben Lemmen

Prachtige, opgeknapte locatie die helaas op een rommelige manier wordt beheerd. In het zicht staan de tafels opgestapeld en kijk je tegen een nog lopende verbouwing aan. Op de hygiene valt nog wat af te dingen, koffieschotels niet schoon, stoffige tapijten op de vloer, plakkerige tafel en het personeel haalt de aanwezige honden graag aan. Het eten en drinken liet lang op zich wachten, terwijl het niet druk was deze zondagavond. Veel mopperende mensen om ons heen over de service en het eten/drinken. Het eten is inderdaad typisch brasserie, maar op de uitvoering valt zeker wat af te dingen. Eigenaresse is zeer vriendelijk, maar té relaxed en heeft weinig overzicht. Het is een plek met heel veel potentie, maar het komt er niet uit nu. Jammer.

Moederdag eindigde bijna in het ziekenhuis, omdat er nogal laconiek werd omgegaan met een notenallergie welke uitdrukkelijk was gemeld. "Nee in deze salade zitten geen noten". Pesto in de salade (waar guacamole op de kaart stond)... In de keuken nagevraagd: "ja dat zou best wel kunnen dat er noten in de pesto zitten" en "wat vervelend voor u" terwijl mijn vriendin zich steeds slechter begon te voelen...

Een geweldige locatie en het eten zover was lekker, maar het lange wachten hierop en de laconieke houding maakt dat we toch een erg vervelend gevoel (behalve de tintelingen, jeuk, opgezette keel en duizeligheid) overhouden aan ons moederdagbezoek aan St. Jansmolen.

Heel leuk restaurant met ook hele leuke mensen die er werken. Ze zijn allemaal even aardig en nemen de tijd voor je. Sinds een tijdje werkt er ook een nieuwe kok (leuke dame) die met ontzettend veel aandacht en liefde de gerechten tot hun recht laat komen. En ook petje af aangezien ze helemaal en altijd alleen staat! Kortom.. ze slaan een nieuwe weg in die ons bevalt.. ga zo door!

Robin Faassen

Een tijd geleden attendeerde een zakenrelatie mij op deze plek. Afgaande op deze recensies heb ik het gebeuren in eerste instantie links laten liggen. Afgelopen week dan toch maar over stag gegaan en eens een kijkje gaan nemen bij deze St. Jansmolen te Spaubeek.
    Een werkelijk prachtige locatie! De rust, de ongedwongen sfeer in combinatie met de kwaliteit van de gerechten en bediening maken het voor mij compleet. De exposities geven nog net die extra touch!

Rianne Tummers

Naar aanleiding van de slechte recensies hebben wij deze plek een tijd vermeden. Uit nieuwsgierigheid voor deze mooie plek zijn wij toch een kijkje gaan nemen. De gezelligheid, gastvrijheid en de ongedwongen sfeer verraste me enorm. Staan haaks tegenover wat hier te lezen is. Dames en heren in de bediening hebben oog voor detail en je kunt aan de gerechten zien dat er aandacht aan besteed is.
    Zeker tot snel!

Marco Puts

Geweldige zaak, heerlijk gegeten! Hele relaxte sfeer en ambiance. Op dit moment 2 exposities, met hele mooie schilderijen. Leuk gesprek gehad met de eigenaresse. Kortom een top brasserie! Ideale plek voor onze bruiloft.

Onlangs met 35 personen -familie en vrienden- hier mijn verjaardagsfeest met etentje gevierd. Van te voren hadden de eigenaren alle tijd genomen om het een en ander door te spreken.

We werden gastvrij ontvangen in het aparte lounge-gedeelte dat gezellig was ingericht. De bediening was alert, attent en zorgzaam. Zowel de hapjes bij de borrel als het Limburgs buffet waren erg lekker en alles was prima verzorgd!

Wij hebben ervan genoten en het feest was helemaal geslaagd!

Elly Saive

High tea gedaan gisteren, viel erg tegen. We konden een tafeltje uitzoeken terwijl we gereserveerd hadden. Dus geen mooie tafel aankleding. Er werd een theemolen op de tafel gekwakt, geen uitleg hoe dat ding werkte. Een gewone glazen kop. Er ging erg veel mis, er werd vergeten heet water te brengen, alles wordt apart gebracht, erg veel sla op het brood, waardoor je de carpaccio niet proeft. Hebben lang moeten wachten op de koffie. Wortelsinaasappelsoep erg lekker. En de bazin lacht alles weg.

En dan de prijs 25 euro is wel erg veel voor deze high tea.
    En wat ik ook een minpunt vind is dat er honden mee mogen, ik snap dat het in een wandelgebied ligt maar er kwam een grote hond binnen en die schudde zich uit en het regende flink. Niet erg smakelijk en er stond een drinkbak op de tafel. Sorry hoor, maar dat vind ik echt vies.

Heel jammer, had al veel gehoord over deze zaak, maar mij viel het tegen.

Will Raven

Kom er graag voor een heerlijke lunch tijdens een wandeling. Deze zaak is fantastisch gelegen, je waant je even in Frankrijk. Eigenaren zijn warm, echt en gastvrij. Ik heb er ook al een heerlijke BBQ avond met mijn collega's geboekt, top verzorgd!

J.op t broek

Mooie locatie maar waardeloze bediening. Koffie wordt gebracht zonder suiker en melk. Suiker krijg je uit de schortzak en melk wordt gebracht nadat het bij een andere tafel wordt weggehaald. Intussen is je koffie dan al afgekoeld.
    De prijs van een stukje vlaai, zelf noemt ze dat een puntje, zo klein was het ook, veranderde drie keer van prijs. Ik was toch niet de eerste die koffie met vlaai bestelde. Voor twee personen eerst 16 euro toen 12,50 toen 10,50 wat nog veel te duur is. Het was geen luxe vlaai, maar doodgewone rastervlaai met gewone koffie.
    We moesten ook lang wachten voor we bediend werden. Personeel heeft totaal geen overzicht waar ze het eerst moeten zijn. Zonde van de locatie, maar op deze manier zullen gasten wegblijven zoals ik ook. Joof.

Sandra Lemmens

Wij zijn er een paar keer geweest, prachtige plek en ook goed eten. Je merkt wel steeds dat deze zaak een groot personeelsprobleem heeft. De boel wordt als het iets drukker wordt slecht aangestuurd. Als gasten hebben we ons enorm gestoord aan de houding en het gedrag van de eigenaresse. Ze commandeert en schoffeert het personeel waar gasten bij zitten, zelfs met hatelijke opmerkingen. De laatste keer was het zo beschamend dat we besloten hebben hier niet meer te komen. Jammer van zo'n mooie locatie.

JG

Het is zo'n heerlijke plek met aardige bediening, heerlijk eten, drinken en een goede sfeer.

Ik werk al jaren in de horeca dus weet ik als geen ander hoe hectisch het kan zijn als het druk is, sommige klanten toch wel veeleisend zijn en er wel eens wat mis kan gaan. En dat de bazen waarschijnlijk proberen hun rol als gastheer en vrouw uit te oefenen in plaats het niet willen meehelpen wanneer het druk is! Je gaat er tussenuit voor ontspanning... dan heb je toch wel even tijd om te wachten.

Er is zeker nog een slag te slaan, maar ze zijn op de goede weg!

Wij komen regelmatig in de sintjansmolen. Gisteren was het een ramp! Jammer dat ze het goede vaste personeelslid in de keuken zetten. Door de week wordt je op je wenken bediend en het loopt allemaal even goed. Schandalig dat de baas en bazin zich te goed voelen om mee te helpen en liever zitten dan de klanten te helpen. Door de week blijven we komen maar op zondag haken we af!!!

Een schitterende locatie met een bedroevend slechte service. Drie kwartier wachten op een kop cappuccino, zonder suiker dan ook nog. Lauw, want bediening blijft nog even aan andere tafel praten i.p.v. eerst warme drank te brengen. Alleen maar klagende mensen om ons heen over de service. Bediening trekt zich er overigens niets van aan.

Het was ons door de opmerkingen aan andere tafels al heel snel duidelijk dat we niets te eten moesten bestellen want eerst vragen naar de kaart, vervolgens enorm lang wachten (en ook weer zelf vragen of er iemand kan komen) om bestelling op te nemen. Laat staan dat je snel je eten krijgt. Het werd lachwekkend zelfs, zeep was op bij toilet. In ieder geval leuk contact onder de gasten want veeeeel herkenning.

Jammer van zo'n mooie zaak en locatie

Onlangs op aanraden van een kennis op een zaterdag middag hier gaan eten samen met mijn vrouw. Op het eerste oog een prachtig gebouw, maar dat geldt absoluut niet voor de service die je hier ontvangt.
    De vrouw in de bediening kon de hoeveelheid gasten duidelijk niet aan. Veel te weinig personeel, na 15 minuten uiteindelijk maar zelf de kaart gaan vragen binnen, en dat terwijl de eigenaresse de gehele tijd aan de tafel naast ons zat te gieren en te brullen, onbegrijpelijk. Onze bestelling werd vriendelijk maar zeer gehaast opgenomen, begrijpelijk als er nog 5 tafels willen bestellen. We kozen beiden voor de wortel soep, gevolgd door een salade scampi en salade geitenkaas. De soep was uitstekend, en de salades zagen er prachtig uit. Beste salades die wij in tijden hebben gehad.
    We hadden de smaak wel te pakken en wilden graag nog wat wijn bestellen, maar na wederom 15 minuten met lege glazen en borden voor onze neus te hebben gezeten hadden we er een beetje genoeg van. Ik heb toen aan de eigenaresse, die nog steeds naast ons zat, kenbaar gemaakt dat we graag iets wilden bestellen. De reactie die wij hierop kregen was echt ronduit onbeschoft.
    Na een aantal zeer onvriendelijke blikken werden de glazen wijn, die overigens erg vies waren op de tafel geknald. Lege borden bleven staan en een "alstublieft" of "heeft het gesmaakt" kon er niet vanaf. De goede zin was toen wel vervlogen. We hebben maar meteen de rekening gevraagd, die moesten we dan maar binnen betalen volgens de eigenaresse.

Al met al een vrij onplezierige middag. Eten was echt lekker maar zelden zo een onprofessionele en onvriendelijke bediening meegemaakt. Goed voorbeeld doet volgen !

30. Mexicaans Spaubeek

2 jaar geleden op aanraden van vrienden hier terecht gekomen. Sindsdien vaak terug geweest. Personeel is zeer vriendelijk. Buffet is vers en op tijd bijgevuld. Vlees is mals lekker gekruid. De sfeer is leuk en gemoedelijk. Echt een aanrader!