Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spaubeek verdeeld zijn.

1. Frikadel speciaal

Ik kom er niet heel vaak maar elke keer wanneer ik er heen ga hebben ze het niet onder controle. Dan zijn de uien niet gesneden dan moet de berenklauw nog gemaakt worden. Het duurt altijd een half uur voordat je met het eten naar buiten loopt. Ja ik ben maar alleen he mijnheer. Ok sorry he mevrouw dan is het ok🤷🏼‍♂️

2. Ultiem genieten. Voor de eerste keer gaan eten bij Jack's. Je proeft de sfeer en de gastvrijheid zodra je een voet binnen de deur zet. Waanzinnig vriendelijk en beleefd personeel, later bleek op de avond, dat geen wens te gek is voor ze. U vraagt, zij draaien. De kwaliteit van het vlees, de vis, de salades is uitmuntend. Helaas kunnen we geen 11 sterren geven. De bakken liggen niet overvol, zodat constant vers kan worden bijgevuld. Elk vlees en vissoort heeft zijn eigen marinade en werkelijk alles smelt op de tong. Het personeel heeft gelukkig, in tegenstelling tot veel andere horeca zaken, respect voor de gasten en is ook in voor een grapje. Blijf zo doorgaan, hier komen wij zeker nog veel vaker terug.

3. De frieten waren, als vanouds, goed gebakken en waren lekker.
    Ook de Spoetnik lekker bruin en zelfs de uien waren goed gebakken.
    Jammer, dat er minimaal vlees in het zuurverdiende zat. Wel héél veel uienstukjes.

4. We kwamen al bij toen Gonzales maar sinds een paar jaar heet het nu Jacks! En we zijn hier meerdere malen geweest! Ze hebben de hele zaak gemoderniseerd en een industriële look gegeven! Je kan hier heerlijk eten alles is super vers en ze zijn heel vriendelijk! Ze weten hoe ze met klanten moeten omgaan niks is teveel! We gaan zeker vaker eten heerlijk!

5. Lekkere (ruime porties) frietjes, vriendelijk personeel, ruime keus en lekkere snacks.

6. Familie

Arrogante eigenaar, frieten niet voorgebakken, rechtstreeks vanuit de voorbak ketel, in het bakje. Frieten niet gaar. Slecht voorbereid. Snacks in oud vet en te lang gebakken.

7. Heeft zeer lekker eten, en erg vriendelijk personeel.

8. Mark van der Ben

9. Heerlijke friet en super lekker pittige goulash kroket. Voor herhaling vatbaar.

Tot ziens Piet.

10. Werkelijk wat een zooi. Frites hebben totaal geen smaak. En wat n arrogante eigenaar… gelukkig zijn er nog 2 frituren in Spaubeek.

3,1
  11. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es war sehr schön immer wieder nur lecker.

12. Vriendelijke eigenaren en personeel.
    Het eten is heerlijk en ruim voldoende keuze.
    Mals en goed gekruid vlees/vis.
    Verschillende salades/sauzen.
    Alles even vers en lekker.
    Zeker een aanrader!

13. Ellen de Levie

14. Na een paar keer heerlijk tapas te hebben gegeten, vandaag een stukje vlaai en koffie genuttigd. Het was echt maar een stukje. Jammer dat er niet een normaal stuk vlaai geserveerd wordt bij zo'n prijs. 2 Koffie en 2× mini stukje vlaai € 10,40

5,9
  15. Leuk restaurant met goed eten. Je moet je eten zelf boven een BBQ bereiden, nadat je zelf een selectie hebt gemaakt (vlees, vis, groente enz). Dit concept maakt het leuk om met een groep te gaan of met kids.

Boven de BBQ, welke in de tafel zit hangt een afzuiging. Het kan dat je kleding naar eten ruikt als je klaar bent. Voor mij geen probleem.

Sfeer is goed en de gastheer is altijd in voor een vriendelijk praatje.

16. Op een rustige maandagmiddag samen met onze pup van 10 weken geprobeerd om te gaan lunchen bij de Sint Jansmolen.We vroegen of we naar binnen mochten .Nee zeker niet met de hond.Er werd verbouwd dus helaas.Terwijl er gewoon mensen binnen aan het eten waren.Ik begrijp dat er regels zijn voor honden maar het kwam er zo onvriendelijk uit dat we niet eens meer overwogen om buiten te gaan zitten.Wij komen hier nooit meer ...

17. Nicole Gardeniers

Hoi,

Ergens is iets fout gegaan bij de reservering, waar weet ik niet!
    maar de St. Jansmolen is gesloten wegens vakantie!

met vriendelijke groet,
    Nicole

18. Christa

Heerlijk gegeten… begin van een weekend vrij.
    Weer lekker verwend en meer dan genoeg voor ons twee…
    Volgende keer weer :-)

19. Super warm ontvangen. Lekker eten en een heerlijke sfeer

20. A.Visser

Prachtige locatie, sfeervolle niet te aanwezige achtergrond muziek, mooi en gezellig terras en goed, vriendelijk en service gericht personeel. Heerlijk genoten na een wandeling langs het Pieterpad.

21. Mirjam de veen

Gezellig en fijn personeel lekker betaalbaar eten

22. Chantal

Wat een ongelofelijke slechte service. Slechte kaart, slecht eten en een vreselijke gevaarlijke hond!
    Zat stijf van de angst. We komen NOOIT meer!

1,1
  23. Wat een enorme teleurstelling !!!

Het begon al onheilspellend, het tafeltje naast ons stuurde tot tweemaal toe hun gerecht terug naar de keuken.
    Vervolgens kwam onze "teleurstelling".
    De Menu-kaart, bestond uit een groot aantal 'voorgerechten' en/of hamburgers.
    In tegenstelling tot de menukaart op hun internetsite was er geen hoofdgerecht verkrijgbaar.
    Sorry, we hebben de internetsite nog niet aangepast was het antwoord.

Toch maar een voorgerecht genomen. Opnieuw een teleurstelling... koude Gamba's. Toen ik mijn klacht kenbaar maakte bij de bediening kreeg ik alleen een 'Oeps' te horen en liep ze hard weg om nooit meer terug te komen...

We hebben maar snel afgerekend (moesten overigens het volle pond betalen) en zijn snel vertrokken om NOOIT meer terug te komen.

Overigens heeft men hier nog nooit gehoord van een deugdelijke afzuiging in de keuken. Bij thuiskomst stinken mijn kleren nog steeds naar de aangebrande uiensoep van de gasten aan het tafeltje naast ons.

Een ervaring om nooit te vergeten en nooit meer te herhalen

24. Frank en Adriana

Per toeval hier beland... We hebben met familie heerlijk gegeten, aan een lange tafel allemaal samen. Door gastvrijheid en warmte omringd. En Eveliene en Natascha zijn welgemeende oprechte vrowen die de gast zich thuis laat voelen.
    Bedankt en tot ziens!

25. Ben er laatst na lange tijd weer eens geweest. Hierbij werd ondanks dat het eten prima en de bediening erg vriendelijk is, mijn enigzins negatieve beeld helaas bevestigd: Wat is het hier warm! De hitte bereikt hoogtes die niet meer prettig zijn. Een afkoelingsperiode op het terras is dan de enige uitweg. Houd dus rekening met de kledingkeuze als je hier heen gaat. Voor mij persoonlijk is deze hitte de reden om hier niet meer terug te komen.

6,7
  26. Frans Verhoeve

Zaterdag met vrouwlief getrakteerd op een etentje bij St.JansMolen. Hartelijke ontvangst in een sfeervolle omgeving. Eten was goed aan de maat en de bediening was erg vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding zoals je dit bij een Brasserie kunt verwachten.
    Een plek om zeker nog eens terug te komen met vrienden.

27. Afgelopen week twee keer langs geweest. Zaterdagmiddag gezellig druk en snelle, enthousiaste bediening. Leuke plek om een vrije middag te vertoeven met lekkere hapjes en drankjes! Zeker aan te raden.

28. Ruben Lemmen

Prachtige, opgeknapte locatie die helaas op een rommelige manier wordt beheerd. In het zicht staan de tafels opgestapeld en kijk je tegen een nog lopende verbouwing aan. Op de hygiene valt nog wat af te dingen, koffieschotels niet schoon, stoffige tapijten op de vloer, plakkerige tafel en het personeel haalt de aanwezige honden graag aan. Het eten en drinken liet lang op zich wachten, terwijl het niet druk was deze zondagavond. Veel mopperende mensen om ons heen over de service en het eten/drinken. Het eten is inderdaad typisch brasserie, maar op de uitvoering valt zeker wat af te dingen. Eigenaresse is zeer vriendelijk, maar té relaxed en heeft weinig overzicht. Het is een plek met heel veel potentie, maar het komt er niet uit nu. Jammer.

5,1
  29. Moederdag eindigde bijna in het ziekenhuis, omdat er nogal laconiek werd omgegaan met een notenallergie welke uitdrukkelijk was gemeld. "Nee in deze salade zitten geen noten". Pesto in de salade (waar guacamole op de kaart stond)... In de keuken nagevraagd: "ja dat zou best wel kunnen dat er noten in de pesto zitten" en "wat vervelend voor u" terwijl mijn vriendin zich steeds slechter begon te voelen...

Een geweldige locatie en het eten zover was lekker, maar het lange wachten hierop en de laconieke houding maakt dat we toch een erg vervelend gevoel (behalve de tintelingen, jeuk, opgezette keel en duizeligheid) overhouden aan ons moederdagbezoek aan St. Jansmolen.

30. Heel leuk restaurant met ook hele leuke mensen die er werken. Ze zijn allemaal even aardig en nemen de tijd voor je. Sinds een tijdje werkt er ook een nieuwe kok (leuke dame) die met ontzettend veel aandacht en liefde de gerechten tot hun recht laat komen. En ook petje af aangezien ze helemaal en altijd alleen staat! Kortom.. ze slaan een nieuwe weg in die ons bevalt.. ga zo door!