Nieuwste foto's in Spanbroek

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Spanbroek

1. gerard's profielfoto
    gerard heeft een recensie geschreven voor Ristorante Adam

Een qua aankleding simpel restaurant maar het eten is hier altijd goed, een speciaal verzoek is nooit een probleem en wordt graag bereid. Het lijkt wel of de eigenaar/kok iedereen kent en begroet dan ook iedereen met een handdruk of zoen. Kwaliteit eten/prijs is zonder meer heel goed, echt een aanrader om wat vaker even een hapje te doen.

2. opmeerder's profielfoto
    opmeerder heeft een recensie geschreven voor Ristorante Adam

Lekker kunnen eten in Ristorante Adam. Jammer dat ze overal te veel saus op doen. Zoals op de vooraf hapjes te veel pesto en op de carpaccio teveel honing mosterd saus.

3. Marinus's profielfoto
    Marinus heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

Marinus

Afgelopen vrijdag voor de eerste keer in het restaurant zelf gegeten. Normaal halen wij altijd af. Vriendelijke bediening en door de drukte even langer op eten moeten wachten dan normaal met afhalen, maar alles was zeer smakelijk. Sterker nog, toen ik de rekening vroeg kregen we nog een gratis rondje aangeboden en de eigenaar kwam even later zelf met gratis desserts. Voor vaste klanten doet hij altijd iets extra.

4. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Spanbroek

Hele goede service op de afhaalplek en restaurant.

Meestal moet je even op je eten wachten, maar het is dan wel vers en erg lekker. Vlees is lekker mals en vol smaak.

Zelfgemaakte salades en zelfgemaakte sauzen zijn een plus punt voor dit bedrijf. Bezorger spreekt alleen geen Nederlands dat is het enige minpunt, maar bij het afhalen heb je daar toch geen last van.

5. Rocan's profielfoto
    Rocan heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Spanbroek

Het eten is nu erg lekker, sinds er een nieuwe eigenaar is gekomen.

6. wij's profielfoto
    wij heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Spanbroek

Je moet altijd wachten op je eten maar het smaakt wel erg lekker.

7. Khaty's profielfoto
    Khaty heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Spanbroek

Slechte bezorging, telefonisch doorgegeven en zelf opgehaald omdat het tijdens de bezorging altijd koud aankwam.

Maar zelfs als je het haalt vergeten ze meerdere bestellingen mee te geven, t bone steak is rauw terwijl je hem well done bestelde. Ze geven je een pizza mee die je niet eens heb besteld en de pizza die je bestelde zit er niet bij.

Daarbij komt ook nog eens dat er in de calzone en mijn toska een vieze lange haar zat, en een beschimmelde tomaat bij mijn salade.

Wij hebben meerdere keren besteld bij hen maar nu was het echt de laatste keer, zegaan er niet op vooruit maar op achteruit en ik raad het de mensen af om niet bij hen te bestellen.

8. sanne's profielfoto
    sanne heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Spanbroek

Bezorgen is altijd te laat.
    Het standaard antwoord op hoelang voor dat ik het in huis heb is een half uur tot 3 kwartier. Maar het wordt rustig 1,5 uur.

Als het er dan is, is het vaak koud.

Pizza zijn best lekker verder.

9. Ivo's profielfoto
    Ivo heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia
    Italiaans Spanbroek

Het bezorgen valt vaak tegen. Het gebeurd regelmatig dat er gerechten niet bij zitten, of dat er totaal iets anders wordt bezorgd dan dat er besteld is. Maar als dit eenmaal gelukt is, dan is het eten wel lekker.

In het restaurant zelf heb ik nog geen slechte ervaringen en heb ik eigenlijk niets over te klagen.

10. heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

het was best nice