Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spakenburg verdeeld zijn.

Nu voor de 5e keer heerlijk geluncht bij 033. Echt een heel leuke tent, waar het altijd gezellig druk is, de bediening vriendelijk en attent en tot nog toe niks op mijn bord gekregen wat niet lekker was. Een echte aanrader dus!

Heerlijke warme binnenkomst…
    Bediening is op en top…
    Eigenaar is vrolijke en aardige man…

Het eten is echt heerlijk, maar je kan maar 1 soepje kiezen misschien is dat een aandachtspuntje😉

Maaltijdsalade met heerlijk brood😘

Hier komen wij zeker weer terug😊

Al eerder hier geweest. Prima adres. Aanrader!

Gerda Stalenhoef

Wederom heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en leuke bediening. Graag weer tot een volgende keer😁

Henk de Graaf

Heerlijk met zijn achten wezen eten voor mijn zestigste verjaardag was prima.
    Niets op aan te merken een aanrader.

Malestein

Heerlijk gegeten, leuke sfeer gaan er zeker nog een keer eten..

Heerlijk gegeten en een goede bediening

Chris Kotten

Samen met mijn zoon voor het eerst wezen eten bij 033. Al wel een paar keer koffie wezen drinken. Ondanks dat het die avond ontzettend druk was, vooral ook op het terras, was de bediening zeer vlot. Vriendelijk personeel, en zeker niet in de laatste plaats heerlijk gegeten, en ook voor een redelijke prijs. Kom hier zeker terug, ook al om de gezellige sfeer.

Tineke koelewijn

Lekker gegeten

fijne bediening

Kortom genoten

Bediening bedankt t,was gezellig

Wat een leuk restaurant! Super aardige bediening, lekker eten, gezellig restaurant. En in de zomer is het ook goed vertoeven op het terras.

Franciska

Heerlijk geluncht! Goede vriendelijke bediening. En een heerlijk sfeertje! In een woord TOP

We hebben er met z'n viertjes lekker gegeten en gedronken.
    Gezellige sfeer en goede bediening.
    Top, een aanrader

Heerlijk gegeten in een sfeervol grand café. Gelukkig stond muziek niet zo hard zodat we fijn konden kletsen, zonder te hoeven schreeuwen. Fijn dat we zelf aan konden geven wanneer we de hoofdgerechten wilden hebben. Zo op ons gemak kunnen eten.

Annemieke van Hout

Leuke tent, goede kaart en prijzen.
    Lekkere salade gegeten enige minpunt deze avond was dat het erg lang duurde voordat het geserveerd werd.

Qnette van Dongen

Heerlijk in de zon zittend mijn tonijnsalade met heerlijk desembrood gegeten. Ook de tonijnburger was voor mijn gast een succes! Dit met de vers geperste sinaasappelsap was een feestje! Complimenten aan de kok. Fijne attente bediening! Vooral zo doorgaan!
    Ik kom graag nog eens lunchen.

Leuk restaurant.
    Club sandwich besteld, brood was heerlijk maar zat alleen kip, spek, ei en tomatenmayo op, miste echt de kaas en tomaat, komkommer op.
    Was een kale clubsandwich op deze manier.

Tom

Zeer lekker gegeten hier toen ik dit pittoreske dorpje ging verkennen middels een leuke wandeling. Bij het langslopen rook het hier zo lekker en zag het eten bij andere gasten er dusdanig goed uit dat ik besloot hier even een hapje te eten. Raar eigenlijk, want ik ben niet zo van de vis. Vandaar een lekker veilig visgerecht genomen; kibbeling! Wie vind dat nou niet lekker toch. En ik moet zeggen, dit was de beste kibbeling die ik tot dusverre heb gehad. Dikke prima! Hier ga ik zeker nog eens een lekker visje eten, met leuk uitzicht op wat water en bootjes. Gezellig hoor!

We waren op zaterdagmiddag met 4 vriendinnen in 033 om te lunchen. Het was er gezellig druk, het is een super leuke locatie om een hapje te eten of iets te drinken. Prijs kwaliteit is prima. We hebben alles opgegeten en niet omdat de porties te klein waren maar omdat het zo lekker was. Kortom, een aanrader.

Broekmaat

Mooi restaurant, lekker gegeten.
    Eèn vond het alleen jammer dat de saus bij het vlees ook over de groente zat.
    Hierdoor waren de lekkere groenten dus niet meer lekker, en we misten de lepeltjes in de mayonaise.
    Verder top restaurant met top bediening. Bedankt!

Larry Koelewijn

Samen met m'n vrouw geweest. Gezellig Grand Café, met goed eten. Een aanrader! Na het eten nog even buiten gezeten onder de verwarmde serre. En dat in december.

Bedankt Jan!

Gister weer eens een lekkere Harreko-kip gegeten. Mooi opgediend op bijpassend bord. Heerlijke schaal salade erbij en lekkere frites. Zaten nu achterin met zicht over de gehele zaak. Wat een top inrichting met prachtige verlichting en wat een sfeer. Goede bediening en zeer alert. Schaaltje frites was bijna leeg en er werd snel gevraagd of we er nog wat bij wilden. Dat was er binnen enkele minuten. (Heb wel eens zaken gehad dat de extra frites pas kwamen nadat de rest al lang verorbert was).

Een aanrader voor jong en oud en een zeer alerte gastheer die links en rechts een praatje met de gasten maakt. Topzaak.

Vanleeuwen

Wat een sfeer in dit restaurant! Het plankenconcept is erg leuk en maakt het weer een beetje ambachtelijk. Op de maaltijdsalade met gamba's hadden voor mij geen grote klodders mayonaise op gehoeven. Misschien zou een sausje bij de biefstuk met champignons wel wat zijn of dat je dat er iig bij kunt nemen als je dat wilt. Verder echt een mooie tent en aardige bediening! Top!

Prima plek om eens lekker te lunchen. Goede kaart en super bediening.

Prima eten en geweldige service. Leuke aankleding. Al met al geweldig.

25. Internationaal Spakenburg

marquerite raasing

Ster-waardig wordt hier gekookt. Met smaak, klasse, aandacht en bijzondere combinaties. UITSTEKEND! Mooie bediening, mooie entourage, prachtige zaak waar je met recht mag zeggen dat ze heeeeel snel een ster zullen kunnen verdienen. Goede prijzen in verhouding tot het perfecte avondje uit. Ik ga het tegen iedereen zeggen; hier moet je gegeten hebben!

26. Internationaal Spakenburg

Vandaag heerlijke lunch gehad in dit geweldige restaurant. Prachtig gelegen, en prachtig decor! De steak tartaar was uitmuntend, de eendenborstfilet voortreffelijk en het kaasplankje heel smaakvol samengesteld.

De bediening was zeer vriendelijk. Enige minpuntje is dat ik vond dat ze iets te happig waren op door serveren waardoor ik het gevoel kreeg dat ik moest opschieten, terwijl het echt niet druk was.

27. Internationaal Spakenburg

We hebben genoten. Hebben bij binnenkomst links in het hoekje gezeten op het bankzitje. Erg sfeervol plekje. Goede bediening.