Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Spaarndam verdeeld zijn.

Bij binnenkomst snel het 1e drankje geserveerd. De menukaart liet een behoorlijke tijd op zich wachten. Voorgerecht cappacio was vers en goed. Hoofdgerecht spareribs slecht, waren gekookt en vielen te makkelijk van het bot af. Iets minder koken en misschien daarna nog even op de gril? De 3e bestelde consumptie is vergeten, we moesten er om vragen.

2. Kleine eetwaren Spaarndam

Eva philips

Heerlijk eten!

Joke Möhringer

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. We gaan zeker nog een keer terug :-)

Kelvin Hoogeboom

Stond om 19.10 voor de zaak. Waren al druk bezig met opruimen en vitrines waren leeg. Kon enkel nog een balletje gehakt krijgen. Domper en zeker niet klantvriendelijk.

Een fantastische ervaring. Eten was heerlijk en de presentatie van het eten ook. Vriendelijke bediening. Echt super. Mooie locatie aan het water. We komen zeker terug.

Antonie Geerts

Heel goed en lekker gegeten.. gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.
    Een plek om vaker terug te komen.. kortom..... een echte aanrader!!!

Anita Bakuwel

Onvoorzien was het op maandag avond stampvol.Gezellig ,maar ook een geweldige hoeveelheid decibel waar je bijna niet meer boven uitkomt,omdat iedereen harder gaat praten.Er zou iets aan de akoestiek gedaan kunnen worden.Verder lekker gegeten en prima bediening.!!

Dennis

Heerlijke aspergesoep op een idyllische plek. Erg gezellig

Mensen met allergieën of intoleranties, pas op!!
    Dit restaurant heeft een allergenenkaart maar deze deugt niet! Het oerbrood bleek melk te bevatten maar volgens de allergenenkaart was deze melk-vrij. Verderop kwam ik de borrelkaart tegen en hier stond dat er wél melk zou zitten in het brood. Meteen navraag gedaan en ja, in het brood wat ik zat te eten zat melk. Sorry is wat ik te horen kreeg en dat ze deze kaart weg zouden gooien, de volgende kaart zou wel zijn aangepast. Eenmaal bij het dessert aangekomen zag ik dat hun Dulce de Leche ijs melkvrij zou zijn. Gelukkig spreek ik een paar woordjes over de grens, 'leche' betekent namelijk 'melk'!

Bedankt Toerist, heb genoten van een paasweekend lang buikpijn.

Het is heel goed eten en meer dan voldoende. Goede bediening. Erg gezellig.

13. Kleine eetwaren Spaarndam

heerlijke steeds weer terugkomde eet ervaring.
    hele dag buiten gewerkt geen zin om te koken,even bellen ,halen ,en eten maar.
    geweldig

ton kedde

het eten is overheerlijk maar af en toe te donker binnen, voor de rest uitstekende service en gezellig zitten, jammer dat het alleen de weekeinden open is

15. Kleine eetwaren Spaarndam

Hmm, lekker.

yvonne

17. Kleine eetwaren Spaarndam

Marlie helemaal top dat eten van jullie!
    zou wel een op sie zijn om in haarlem een zaak te beginnen
    zo meteen lekker smullen.
    een 10 hoor!!

18. Kleine eetwaren Spaarndam

Ben halbesma

Aardige bediening en heerlijk eten

19. Kleine eetwaren Spaarndam

Een klein dorp en dan zo'n super Chinees! Ik kan me voorstellen dat mensen een stuk rijden om hier hun Chinese maaltijd te halen, altijd zó smakelijk! Daarbij de verwarmende klantvriendelijkheid: ben je al eerder geweest dan weet de vrouw van de kok feilloos wie je bent en vraagt belangstellend naar je wel en wee, heel sympathiek

Erg goed eten in een erg gezellig en mooi restaurant, echt een aanwinst voor Spaarndam! Bediening lekker attent en schappelijke prijs. Mijn vrouw en ik zullen hier snel terug komen!

Vanavond heerlijk gegeten bij dit eetcafé voor een vriendelijke prijs. Aparte voorgerechten en desserts en allemaal super van smaak. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Een minpuntje is gebrek aan parkeerplaatsen en het lawaai van de café bezoekers. We komen hier zeer zeker terug, maar dan niet op een vrijdagavond ;)

Peter Zuid

Als je minder dan € 5,- wil pinnen moet je € 0.25 extra afrekenen. Een vreemde gang van zaken!

24. Internationaal Spaarndam

Na een gezellig dagje varen dachten we kijk dit is een leuk restaurant, we konden terecht met 13 man. Eenmaal binnen en besteld moesten we opeens weer snel weggaan en konden we maar 2 gerechtjes bestellen in 1 ronde? We hadden zo'n honger, dit maar gedaan. Vertelde ze het concept dat alles voorgerechten zijn, al zie je de prijzen belachelijk, maar wie weet is het nog best groot. Lasagne 10 cm bakje bij 5, zo klein: 13 euro. Soep met geen diep bord, 4 happen en op: 10 euro. Belachelijke prijzen, zelfs vis waar alleen maar graten in zit: 15 euro. Belachelijke prijzen en alles moet je bijbetalen.

Na het gerecht werd zo de rekening op tafel gezet van wegwezen nu. Rekening van 370 euro, pardon. Binnen 1 uur weer buiten, echt nooit meer. Snap niet dat mensen daar nog gaan eten. Vast veel toeristen die achteraf hetzelfde denken. Het personeel is ook veel te jong zonder ervaring.

25. Internationaal Spaarndam

Onze tweede huiskamer. We komen er eigenlijk elke maand. Telkens verrassende wendingen in het menu. Leuke porties, leuke prijs, uitstekende bediening, gastvrij en een fantastische locatie. Vooral de lokaal gerookte paling is een absolute aanrader. Het telefoonnummer staat op speed-dial; nergens voelen we ons zo op ons gemak als bij 't Stille Water.

M&M

26. Kleine eetwaren Spaarndam

Wat boffen wij in Spaarndam met Nieuw Azië! Aanrader zijn de specialiteiten, die zijn helemaal verrukkelijk. Wij zijn verslaafd aan king do yuk!

27. Internationaal Spaarndam

Haarlem1982

Via social deal hadden wij dinerbonnen gekocht voor het stille water. Allereerst was het reserveren al een heel probleem want we konden alleen 3uur in de middag terecht, dan zou je lunchbonnen moeten verkopen in plaats van dinerbonnen zou je toch zeggen.. Na veel moeite en ergernissen dit toch weten te regelen, maar zodra we binnen kwamen werden we zo ongastvrij behandeld, dit had ik nog nooit ergens meegemaakt. Wij zijn dan ook maar vertrokken want onze honger was al snel verdwenen nadat de eigenaresse blijk gaf dat ze liever geen socialdeal gasten had. Dan hadden ze misschien deze diner(?)bonnen ook maar niet via socialdeal moeten verkopen. Hier komen wij nooit meer terug.

28. Internationaal Spaarndam

Yvon

Via social deal bon gekocht maar wordt al 2 weken niet terug gebeld, wordt niet gereageerd op mails en nu zelf gebeld en heel onvriendelijk geholpen aan de telefoon. Hier vaker geweest, en als je een gewone boeking doet wordt er heel anders met je omgegaan. Vind dit heel onbeleefd. Wij komen hier NOOIT meer!!!

29. Kleine eetwaren Spaarndam

Het was echt weer zeer smaakvol. De smaken waren weer voortreffelijk, ondanks dat het best druk was is dat een prestatie.

30. Kleine eetwaren Spaarndam

Ten Wolde

Bami en een loempia gehaald vanavond. Zat weing smaak aan en de loempia zat vol met taugé.