Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son verdeeld zijn.

1. wijninga

2. wijninga

3. jacques schreurs

Je de koffie ontzeggen omdat ze je plaats nodig hebben is een behoorlijk min punt

4. jacques schreurs

Ik kom hier altijd voor een lekker broodje en meer.

5. Nederlands Son

Wij zijn ook aangenaam verrast.

We hadden het 3 gangen keuze menu. Doordeweeks voor maar 22,50, en was allemaal goed. Carpaccio heerlijk, coquilles heerlijk. Een goede, flinke biefstuk met veel verschillende groenten erbij. En een goed nagerecht. Voor brood met kruidenboter en water en mayo hoeft niet bijbetaald te worden.

Goede service. Nu is er ook de aanschuiftafel. Als je doordeweeks voor 17.45 uur besteld kost een 3 gangen menu slechts 11 euro! Dan krijg je soep en keuze uit vis of vlees (vaak sate of spareribs bijvoorbeeld) en dan nog een dessert. Maar het is dus ook echt een aanrader als je goedkoop een hapje wilt eten.

Zoals al gezegd was het 3 gangen menu dus echt perfect en kan zich meten aan de betere restaurants in de buurt.

6. Ronduit slecht. Veel te laat bezorgd. Alles koud en klef. Soep Veel te zoud. Hamburger niet te eten. Echt heel slecht dit. Kom hier nooit weer.

7. Mark Entius

Zeer slechte kwaliteit eten. Snel koud en smaakt naar niks. Kip smaakte meer naar visstick dan naar kip!
    De friet was van karton.

2,2
  8. Ik wil niet overdrijven maar er was een tijd dat het eten lekker was. Oké, in die tijd moest je dan wel lang wachten maar oké.

Nu heb ik gister avond een Durum rol Kebab besteld en die werd netjes bezorgd maar het was veel pittiger dan besteld. En het vlees smaakte alsof het er al de hele dag lag.

1,4
  9. Chinees-Indisch Son

Marco Bijl

Het eten is vaak gewoon niet lekker. Het is in Son de slechtste Chinees die er is. Heb, om het maar weer eens te proberen, babi pangang besteld. Ronduit smerig. Veel te pittig, de werkelijke smaak van babi pangang was ver te zoeken.

Wat mij betreft een afrader dus.

10. Elissen

High tea bij de sonnerie was een teleurstelling, zeker omdat het enkele jaren geleden veel beter was. Zeer kleine hapjes. De scones, muffins en toast waren zo klein dat er geen jam of room oppaste. Er was ook heel weinig, terwijl wij geen grote eters zijn, we gingen niet met een voldaan gevoel van tafel.
    De prijs-kwaliteit verhouding is niet in orde. Bij andere high tea gelegenheden zit daar vaak nog soep en fruit bij en is het eten niet in kabouterformaat. Heel jammer, zeker omdat het een Moederdag cadeau was.
    Positief was wel dat we als extra nog een kop koffie kregen, maar verder.. Voor een high tea gaan we volgende keer naar een andere gelegenheid.

11. Geert van Gijsel

We waren de gelukkigen als eerste het mooie nieuwe terras van Dolce Vita te mogen inwijden.
    Het is werkelijk geweldig mooi geworden. Wat mij betreft een van de mooiste terrassen van Eindhoven en omstreken.
    Het eten zoals altijd heerlijke Italiaanse verse gerechten die smaken zoals ze moeten smaken. In alle gerechten proef je de puurheid van de smaken zoals ze horen te zijn.
    Naar onze mening is dit restaurant een van de betere in de omgeving van Eindhoven en omstreken.

12. Chinees-Indisch Son

Ik ga al lang daar afhalen maar helaas vanaf heden toch niet meer daar. Recentelijk het lopend buffet een keer geprobeerd. Ten eerste plakte de vloer voor het buffet echt enorm, je hoorde het aan de schoenen van iedereen. Het bestek zat onder het stof en in de vensterbanken lag ook veel stof. Het is gewoon niet schoon en dat kan echt niet! Het buffet zelf viel ook tegen, veel was gefrituurd en dus erg vet. Verder werd het amper bijgevuld waardoor verschillende bakken steeds leeg waren. Na een uur zijn we maar gegaan, wat ontzettend slecht!

4,5
  13. Chinees-Indisch Son

Voor die prijs kun je niet veel verwachten. Doe dat dan ook niet, want je stelt jezelf teleur.

Kwaliteit eten bij afhaal en a la carte blijkt wel een aanrader bij See Hoo.

5,5
  14. Heerlijk terras. Buiten in de zon gegeten. Leuke blonde jonge vlotte dame in de bediening. Complimenten voor de heerlijke tournedos. Wij komen zeker terug!

15. Afgelopen week zijn wij 2 keer bij de zwaan geweest. Alles was buitengewoon in orde. Bediening was zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Als wij binnen komen voelen we ons meteen thuis, zo als ze zeggen de huiskamer van son en breugel. We hebben heerlijk gegeten. Het zag er allemaal prima uit. Ik kom er zeker terug, wij hebben nog nooit meegemaakt dat het niet goed was!

16. Druk, chaotisch, veel herrie van hard pratende mensen en een sfeer van: de boer gaat op zondag uit eten-vreetschuurtje. Veel geloop van personeel en niks bijzonders wat betreft eten. Op de tafel achter de menukaart, het bloemstukje etc. was het ronduit smerig! Er lagen (brood)kruimels, etensresten en een paar haren, bah! Tafels worden blijkbaar zelden schoongemaakt. Ongelooflijk! Voorheen wel eens op terras een broodje gegeten en dat was redelijk. Hoewel de tosti ook een keer aangebrand was. Cafe-gedeelte en terras is gemoedelijk, restaurant amateuristisch.

17. Chinees-Indisch Son

Wij komen graag bij de lai pin, lekker eten, vriendelijke mensen.
    Maken graag een praatje met je. Babi ketjap is subliem!
    Doggybag is niet raar hier, fijne tent?

18. Anke

Door mijn broer en schoonzusje ben ik uit eten genomen bij Mykonos. Naar zeggen een erg goed Grieks restaurant waar vriendelijk personeel werkt. We hadden een tafel gereserveerd om 6 uur, bestelden ons eten en een fles wijn en een uur later stonden we alweer buiten aangezien de eigenaar naar onze tafel kwam met de mededeling dat ze onze tafel echt weer nodig hadden... Erg onvriendelijk en ik was dan ook erg teleurgesteld. Helemaal niet gastvrij!
    Ook tijdens het eten werd ons duidelijk dat ze wel heel graag wilden dat we snel 'op zouden rotten' want zo voelde het. Steeds werd ons gevraagd of we al klaar waren terwijl we gewoon 'rustig' probeerden te tafelen en ook werd er door diverse personen herhaaldelijk gevraagd of we al een dessert hadden gekozen. Wat mij betreft ga ik naar een ander restaurant waar we wel kunnen tafelen. Als ik wil eten in een kort tijdsbestek ga ik wel naar de Mac.

5,3
  19. Chinees-Indisch Son

Mat en Bas

Leuke mensen, goede, persoonlijke service en uitstekende gerechten. Vooral het fantasie menu van de chef is uitstekend.

20. Italiaans Son

Rene peters

Erg leuk restaurant. Hebben volgens mij versterking in de keuken, is ook bijna altijd druk.

21. Eerlijk is eerlijk, revanche voor Henrie's Place. Onlangs toch maar weer eens geweest omdat de rest dicht was. Een aangename verassing : alles was perfect in orde. Frites uitstekend en de snacks ook. Houden zo!

22. linda haarsma

Bij binnenkomst liepen we door het halletje die gebruikt wordt als rookruimte. We werden bij binnenkomst direct geattendeerd op het feit dat we om 20.00uur weg moesten zijn (zoals telefonisch afgesproken).
    We kregen een tafel vlak bij de deur, waar we elke keer een vlaag rook inademden als de deur openging.

Bij het serveren van ons eerste drankje werd direct een side-salad geserveerd, terwijl we nog een tijd moesten wachten op ons hoofdgerecht.

Er liepen veel obers rond die ons continue in de gaten hielden of we een volgend gerecht of drankje wilden bestellen en onze borden weghaalden zodra we de laatste hap hadden genomen.

Kortom voor ons een teleurstellende ervaring, terwijl het eten goed smaakte.

6,7
  23. Friet is niet zo lekker, taai en slap kleine afvalstukjes. Waarschijnlijk moeten ze er vaker het frituurvet verversen of overstappen naar een ander merk frieten. Doe wat met de tips dan krijg je mij als klant terug.

4,9
  24. Vriendelijke en correcte bediening en keurige zaak,
    maar de friet was helaas slecht (en niet voor de eerste keer...).
    Keiharde zwart doorbakken stukjes die al een paar keer hebben meegedraaid. De rest van de snacks waren in orde.
    Doe er wat aan, jammer en onnodig.

25. Italiaans Son

Heerlijk gegeten, zowel de pizza als pasta waren van kwaliteit! Bediening was erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Prijs kwaliteit verhouding is ook heel erg netjes

26. Italiaans Son

Leuke enthourage, enthousiaste bediening en lekker eten. Kortom een topavond gehad bij il ponte, bedankt en tot snel.

27. Italiaans Son

Mijn vrouw en ik komen zeker eens in de drie maanden vanuit Amsterdam speciaal naar Son gereden voor het overheerlijke eten en de vriendelijke service. De kwaliteit van het eten is goed, of je nu pizza besteld of een van de bijzondere hoofdgerechten. In alles proef je dat hier een zeer bedreven en ervaren kok in keuken staat. De vriendelijke service weet ons altijd weer te verleiden om langer te blijven waarbij we nagenieten van de speciale aperitiefjes en prima koffie. Dik tevreden en zeer voldaan rijden we dan laat in de avond weer terug naar Amsterdam.

28. Italiaans Son

Beuningen

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met een vriendin bij ill ponte. Het was gezellig en druk.

29. Italiaans Son

Onlangs weer bij het oude vertrouwde Il Ponte gaan eten met een aantal vriendinnen. Heerlijk gegeten, veel keus; zowel pizza's, pasta's als vlees- en vis gerechten. Elk gerecht kon naar onze eigen wens worden gemaakt; wat extra groente in de pasta, een pizza met extra veel ananas. Niets was een probleem!
    De meiden in de bediening werken allemaal hard en zijn vriendelijk.

Het is duidelijk waarom dit restaurant al 30 jaar bestaat onder dezelfde eigenaren!

TIPS; pizza toscane(spinazie+knoflook), pasta met knoflook en garnalen, en de verschillende soorten vis uit de oven

30. Italiaans Son

Erg zoute soep deze keer, hoofdgerechten best redelijk, zeer jonge meisjes in de bediening die beter begeleid zouden moeten worden. Op de houten tafels zou toch wel op zijn minst een placemat moeten liggen voor de borden en het bestek. Tafel naast de kapstok niet nemen, erg tochtig. Inrichting aan vernieuwing toe.

6,3