Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son en Breugel verdeeld zijn.

1. 26 dec 2016 gegeten met 12 personen ivm een verjaardag. Het kerstmenu was erg lekker, gevarieerd. Kinderen werden vermaakt. Personeel erg vriendelijk! Topavond gehad!!!

2. Erg vriendelijk personeel. Dikke pluim.
    Heerlijk gegeten. Komen gauw weer terug.

3. We hebben heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel. Dikke pluim. Komen gauw weer terug.

4. Jose Bastiaansen

Het eten was goed. Een mooie locatie, zeker voor een herhaling vatbaar.

5. Afgelopen zaterdag 27-08 geweest op feest J Peels. Mijn zwager werd 65, ontvangst, drinken, eten, alles was grandioos en het personeel heel vriendelijk. Alles was perfect geregeld, nog even dit: het gebak was grandioos lekker. Ik kom zeker terug met de kids en mijn kleinkinderen

6. Vivianne Beeks

Zalig gegeten! De bedoening is wat inefficiënt, maar super vriendelijk

7. Sinds het bestaan van dit restaurantje hebben we hier al diverse malen gegeten. Onze ervaring: je moet wel een klein beetje geduld hebben want het duurt even voor dat het bestelde op tafel komt, maar... dan is het ook puur genieten van de heerlijke verse gerechten die steeds vers worden klaargemaakt! Ook als je wat bijbesteld dan duurt het even maar je wordt daarna ook steeds beloont door de heerlijke smaak. En het is betaalbaar!! En gezond!!

8. Op een zaterdagavond met vier personen heerlijk gegeten. Wij hadden voor de tasting concept gekozen. Dan kan je onbeperkt wat kleinere portie proeven van de kaart. De kaart wordt trouwens om de zoveel tijd veranderd. De portie zijn groot, mag zelfs wel wat kleiner. Maar de gerechten zijn heerlijk. Vlees is lekker mals en de vis super lekker. De bediening is vriendelijk en vragen regelmatig of alles naar wens is. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en van alles wil proeven. Wij komen zeker terug.

9. Heerlijk gegeten. Erg smaakvolle gerechten. 't Zou wel fijn zijn als er warmhoudplaten worden gebruikt.

10. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en prima bediening.

11. We hebben hier gegeten met de kinderen. Die hadden wat afwijkende wensen en dat kon zonder meer aangepast worden. Zeer vriendelijke bediening. De Afghaanse gerechten smaakten ons prima! Puur en vers. De verlichting zou voorin nog iets gezelliger kunnen. Maar wat ons betreft een prima ervaring.

12. berry schiltmans

Erg leuk om de nieuwe afgaanse gerechten te ontdekken. Erg lekker en verrassend van smaak. Zeer vriendelijke charmante bediening die ook nog van humor houdt. Kortom Ariane is prima voor een avondje uit met lekker eten. En... het is eens wat anders! Helemaal goed!

13. de Folter

Heel lekker en verrassend gegeten. Het was voor ons de eerste keer dat we er kwamen eten, eigenlijk wilden we afhalen, maar bij binnenkomst bedachten we ons en zijn we blijven zitten. De bediening was erg vriendelijk. We kregen uitleg en advies betreft de menukeuze. Het eten was verrassend lekker. Voor ons 'als leken' kwam het over als een combinatie tussen de Turkse en Indische keuken. We hebben heerlijk genoten en zullen er vast vaker gaan eten.

14. Ons eerste etentje bij Ariana was een aangename verrassing. Prima kwaliteit eten (mixed grill) en zeer vriendelijke bediening. Het bijgerecht met aubergine was in eerste instantie op maar werd toch keurig geserveerd (even snel naar AH geweest?) en was super. Restjes worden ingepakt als je dat wil. De belangstelling voor de goedkope afhaalpizza's is groot, hopelijk komen er ook meer mensen genieten van het overige eten dat Ariana op de kaart heeft staan.

15. Mooi nieuw restaurant. Bediening prima, leuke sfeer en vooral geweldig eten. Eindelijk eens echt leuke nieuwe gerechten. Een echte Aanrader!

16. Super leuke locatie en een heel relaxte sfeer. Prima eten en een goede service. Personeel geeft je ook een warm en huiselijk gevoel. Een echte aanrader dus.

17. Leuke locatie en fijne sfeer. Het eten viel me tegen. Een verse salade en verse friet bij het eten zou al een hele verbetering zijn. Het eten mag van mij puurder.

5,5
  18. Wij zijn er op een zondagavond geweest, het was gezellig druk en het bedienend personeel kon het goed aan. Je kunt kiezen of je op een bank met een tafel gaat zitten (je kunt dus niet je stoel aanschuiven) of aan een hoge tafel met stoelen (benen niet op de grond). Qua schoonmaak zijn deze banken moeilijk: geen hoge poten waar je met een stofzuiger en dweil onder kunt, maar de etensresten wel en die blijven daar dan ook liggen.

Wij kozen voor het tasting concept. Je mag dan steeds per keer per persoon 1 gerecht bestellen. Pas als dat op is, kan je een nieuw gerecht bestellen. Je kunt het een en ander proeven. De porties zijn niet al te groot en soms zelfs klein (als voorafje had ik garnalen in piri piri saus: ik kreeg drie garnalen, die waren zo op) en je mag 1 gerecht tegelijk bestellen. Als je klaar bent met je gerecht, worden de borden afgehaald en het duurde bij ons weer een tijdje voordat men kwam vragen wat wij voor de volgende gang willen. Dat kan ik begrijpen als het heel druk is, maar het personeel liep bij wijze van spreken uit hun neus te eten. Weinig aandacht voor de opmaak van de borden. Weinig groenten op de kaart. Voor het nagerecht moet je € 2,- bijbetalen, maar dan krijg je wel een redelijke portie.

Gemiddeld duurde het een half uur voordat je het volgende gerecht kreeg. Wij hebben in ruim 2,5 uur 5 gerechtjes gekregen, waarvan 1 het dessert was. We hadden best nog wat gerechtjes uit willen proberen, maar na 2,5 uur waren we er wel klaar mee. Als je echt trek hebt, moet je hier niet naar toe, want het duurt minstens een uur voordat je maag een beetje is gevuld. We kennen betere restaurants met hetzelfde concept, dus wij komen hier niet meer.

19. Ontvangst was prettig maar eenheid in uniform is wel gewenst.

Het eten kan veel beter. Entrecote was meer vet dan vlees. Pepersaus komt uit een pakje, foei.

20. Peter Merks

Lekker na een dag hard werken, uit eten met vrienden. We hadden redelijke trek en besloten dus niet voor het zes gangen menu van zes kleine gerechtjes te gaan. Dames al-l-carte drie gangen en de heren een vier gangen menu.
    Bediening zeer onervaren, en eigenaar/bedrijfsleider totaal niks in de gaten of geen interesse. Meisje deed haar best, maar zonder instructie of begeleiding leert het moeilijk.
    Ik denk (hoop) dat de chefkok een avondje vrij had en z'n hulp het met de stagiair moest doen. Voorgerechten en tussengerechten waren zeer minimaal (ik denk verward met het keuzemenu van zes kleine gerechtjes). Blini van schotse zalm ter grote van een poffertje en een salade geitenkaas van max 2 eetlepels, en Chinese pijnboom met zwart geblakerde spekkies op een veel te kleine carpaccio geef je toch niet mee, lijkt me.
    Het hoofdgerecht was beneden elk peil:
    Twee van mijn tafelgenoten hadden varkenshaas. Deze was totaal kapot gebakken en 1 kreeg het puntstukje, de ander de kop; ze pasten nog precies aan elkaar. Schotse zalm door en door, spare-rib +/- 15cm 5 botjes totaal uitgedroogd en niet gekruid etc etc etc.
    Kortom prijzen top, kwaliteit flop.
    Gemiddeld € 40,00 pp.

3,2
  21. Carpaccio: weinig!! En met aangebrande spekjes bestrooid
    Tomatensoep: maak ik thuis beter. Weinig smaak, gigantisch bord weinig erin......pffff
    Varkenshaas: veel te gegaard, niet meer rosé van binnen. Mijn tafelgenoot had hetzelfde besteld maar had slechts 1/3 van mijn portie varkenshaas, lachen....(niet dus)!
    Creme brûlée: ging wel.

Rekening: fout. Hadden eventjes 9 personen voor 4 gangen aangeslagen terwijl dit slechts 5 personen hadden gehad. Ach ja.

Bediening: Traag, bedient links, borden en glazen worden neergekwakt. Vragen niet om service (drinken e.d.). Meisje deed haar best, rest snapt het echt niet.

Willen uitstraling van chic restaurant hebben, slaan plank VOLLEDIG mis met de kwaliteit en bediening.

3,2
  22. Pasgeleden met ons gezin gekozen voor het 6 gangen jubileum menu. Het eten was lekker, maar ik heb nog een paar opmerkingen. Heb een half uur met een leeg glas bier gezeten. Niemand kwam vragen om nog iets te drinken. We misten de truffelsmaak bij de 5e gang. Twee keer de bediening gevraagd, maar nog steeds geen antwoord...

23. High beer en wine gehad in dit restaurant. Bijgerechten zijn prima, verwacht echter geen bitterballen/kaasjes enz., het is allemaal net iets exclusiever. Zowel bier als wijn werd voorgezet zonder enige uitleg hierover. Tenslotte stopte het personeel bij het derde biertje ondanks dat er op de site duidelijk vermeld staat dat je er vier krijgt. Na dit te hebben aangegeven bij de medewerker, kwam laatste alsnog met een dienbald met bier, echter wel met de boodschap erbij dat volgens hun informatie de high beer maar uit 3 biertjes bestaat. Gezien het gezelschap hadden we een prima avond, echter het personeel van het restaurant zorgde voor een domper als afsluiting.

24. Geert & Hanny Timmers

Na onze klacht op deze site kregen we een keurige reactie van de eigenaar Roel Engel met de excuses en het aanbod om een gratis 3 gangen diner op een door ons te bepalen dag. Van dit aanbod hebben wij dankbaar gebruik gemaakt en wij zijn beide tot de conclusie gekomen dat we op de verkeerde avond en het verkeerde tijdstip aanwezig waren. Deze avond overtrof alle verwachtingen en het eten was uitstekend en de bediening uiterst vriendelijk en correct.Complimenten voor het uiterst klantvriendelijke optreden van Roel en nogmaals bedankt voor de fijne avond.

25. Geert Timmers

Per mail gereserveerd maar hierop is niet gereageerd. Witte huiswijn was niet koud voorradig konden losse glazen bestellen. 3 gangen verrassings menu besteld met voorkeur vis. Het hoofdgerecht werd echter geserveerd met een entrecote. Als excuses kregen we een glas rode wijn aangeboden die we nooit hebben gekregen. Helaas kan mijn vrouw geen entrecote verdragen en vroeg om vis. Bord komt terug met groente gerecht van de entrecote met vis erop. Ober was erg vriendelijk en bood ons een kop koffie aan. We hebben op onze gerechten heel lang moeten wachten en alom hoorden we heel veel gasten klagen over het eten.
    Jammer want ik had me zoveel voorgesteld van het etentje voor mijn 60 ste verjaardag.

Geert & Hanny Timmers

2,5
  26. van rijnsoever

Het gaat me te ver om uitgebreid melding te maken van de slechte ervaring. Het eten is slecht, de bediening nog slechter. En maar ginnegappen achter de bar en geen enkele connectie met de gasten.

27. aavanderheijden

3 keer voordeel vd twijfel gegund, nu voorbij. Nooit weer. Onbeperkt gamba's eten incl. brood en soepje. Soep zurig en lauw, gamba's geserveerd op een enorm bed van sla! Geen brood erbij. Even vriendelijk om brood gevraagd, komt eraan over 10 minuten! Niet even de borden meenemen om warm te houden dus maar aan de gamba's begonnen, zonde om koud te laten worden. Als alles op is komt het brood en een sausje. Nog steeds honger dus extra portie brood besteld nu het er ís! Moeten we later nog bijbetalen ook, die ene portie! Gebruikte spullen blijven staan. Het huiskamergevoel waar Flavours zich op laat voorstaan uit zich in een bedrijsleidster die je niet ziet staan als ze je niet kent kennelijk. Bekenden worden met naam en toenaam begroet, er wordt gelachen aan tafel. Geen vaste gast, dan een grijnsgezicht van haar, koffie wordt op tafel gekwakt, geen communicatie, cursusje klantvriendelijkheid volgen misschien? Achter ons zit een gezin dat duidelijk iets te vieren heeft, he-le-maal geen reactie van deze mevrouw; geen praatje, geen glimlach, geen heeft het gesmaakt? Nee geen Flavours meer voor ons!

28. Eindelijk een restaurant dat begrepen heeft dat je met kortingsacties nieuwe klanten kunt werven die dan ook best terugkomen als het goed bevalt. We hadden een Groupon voor een 5 gangen menu en het was heerlijk. Bij vrijwel elke gang kon je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch en het was allemaal heerlijk! Ruim voldoende ook. De biefstuk was één van de beste die ik ooit gegeten heb en het was een lekkere, sappige stevige biefstuk, niet zo'n stukje dat van je bord af waait als je met je ogen knippert.
    Grand dessert was ook een grand dessert met wel 5 verschillende dingetjes. Huiswijn heerlijk, prijzen drank zeer redelijk. We komen zeker terug. Op dinsdagavond onbeperkt spareribs, op woensdag onbeperkt gamba's. Het water liep ons uit de mond toen we de spareribs roken. Restaurant was netjes en schoon, bediening zeer vriendelijk, maar moest wel hard werken met zo veel tafels bezet. Open keuken zag er ook netjes uit. Bereiding vlees was perfect zoals besteld.

29. Vanavond heerlijk gegeten bij Flavours!
    Gevonden via internet. Mooi en gezellig restaurant!
    Vriendelijke en Snelle bediening. Prijs/kwaliteit prima!
    Vul eigenlijk nooit recenties in via Internet, Maar Flavours verdient deze goede recentie zeker! Voor herhaling vatbaar!

30. Op 22 juni gegeten. Het voorgerecht (courgettesoep) was heerlijk. De scholfilet viel vies tegen: flauw, te kort gebakken en een smaakloos sausje erbij. De bediening was vriendelijk, maar ging niet in op ons negatieve oordeel toen gevraagd werd 'of het gesmaakt had'. Een gemiste kans. Voor ons voorlopig geen Flavours meer.