Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Son en Breugel verdeeld zijn.

1. karin van hout

Wij komen regelmatig bij De Sonse Jachthaven en ik kan niet anders dan vertellen dat de "hele combinatie" het doet!
    De locatie plus de kaart plus de sfeer plus het personeel… 't sluit allemaal heerlijk bij elkaar aan. 't Is er "relaxed", de kaart is heel gevarieerd en niet te duur, er is niet te veel en niet te weinig aandacht en contact voor/met de klanten, 't is er niet "te deftig" en wel heel verzorgd en gezellig en aangenaam…
    Kortom… ik vind 't een dikke aanrader en een zalig plekje!

2. Carmen Den Brok

3. Johan van stiphout

Vaak geweest, altijd goed en lekker. Goede prijs voor wat je krijgt. Vriendelijk personeel. Leuke locatie ook

4. De lunch was echt goed (mening van groep van 7 personen met de keuze voor verschillende gerechten). Personeel was vriendelijk en super correct. Binnen was het zeker ook gezellig zitten.

5. Lekker gegeten. Bediening was heel goed.

6. Superaardige mensen die heerlijke verse pokebowls maken. Toen ze een flesje cola waren vergeten bij de bestelling, namen ze zelf contact op en brachten ze hem iets later met een kleine attentie! Eerdere keren dat ik hier besteld heb, was het ook fantastisch!

7. freule@hotmail.com

8. Prima Jachthaven en fijn restaurant. Alleen stond vermeld op website dat de ligkosten 1,50€ per meter zou zijn en ter plaatse moesten we 2€ per meter betalen. Havenmeester had vaag verhaal dat dat moeilijk te wijzigen was op website en de 30€ contant verdween in zijn zak, want pin werkte niet… Gaf ons geen goed gevoel!

9. Top zaak in Son en Breugel, authentieke gerechten, kakelvers en klaargemaakt terwijl je even zit te wachten. We hebben genoten van de Sushi Familybox, echt top kwaliteit en absoluut méér dan 5 sterren waard. We zullen Little TOKO zeker aanbevelen bij onze vrienden en bekenden.

10. Marjan van Rossum

Paasbrunch… ik vond de prijs/kwaliteit verhouding slecht. 29.00 Euro (exclusief drank) vonden wij veel te veel voor hetgeen we kregen.

3,6
  11. Onze ervaring met de soepkom is goed.
    Jammer dat de website niet meer up-to-date kan zijn.
    De boodschappen kunnen we dan bestellen en ophalen.
    hartelijke groet
    Mieke

12. Super lekker gegeten! Kabeljauw in kokos curry met gebakken rijst.
    Ik vind het er gezellig! Super service. Hun sushi heb ik eerder geprobeerd, ongelofelijk lekker!!

13. marielle sengers

14. Het was weer gezellig en goed, maar we hadden ook niet anders verwacht.
    We gaan er altijd graag naar toe. Voor iedereen een aanrader.

15. De salade genomen met runderreepjes, vrij eenvoudige salade maar smaakte zeer goed. Veel vlees, uitstekend bereid. Iets minder oosterse saus had van mij wel gemogen, maar nogmaals, met een wit wijntje erbij absoluut goed geluncht. Voor herhaling vatbaar. Met dank aan het lieve personeel!

16. Het eten was goed en het was heel gezellig, leuk personeel.

17. J. T. Vermooten

Lekker eten.
    Goed geserveerd.
    Erg aardig personeel.
    Sfeer ontspannen, gelukkig niet chique!
    We kunnen de Sonse Jachthaven aanbevelen!

18. J. T. Vermooten

Zoals altijd goed eten, vriendelijk en correct personeel en een ongedwongen sfeer. Zo zie ik het graag, geen opgedirkt blabla-gedoe, maar een gewone prettige sfeer. Het eenvoudige meubilair is zeker een factor in dezen.
    Ik kom niet voor niets hier al een aantal jaren voor een gezellige borrel of lunch.
    Aanrader!!!

19. Internationaal Son en Breugel

Bianca van Delden-Gardier

Mooi en trendy interieur, super vriendelijk personeel en zalig eten, voor een redelijke prijs.
    Echt een aanrader voor een heerlijke avond.

20. Internationaal Son en Breugel

Novité is een sfeerfol, modern conceptrestaurant met uitstekend eten voor een prijs die zeer goed aansluit bij de kwaliteit van het eten. Een perfect restaurant voor een gezellig, luxe avondje uit zonder de hoofdprijs te betalen.

21. Internationaal Son en Breugel

TvD

22. Ria Talens

Gezellige sfeer. Eten was heel lekker. Aardig personeel leuk restaurant en zeker niet duur.

23. Droge zalm verlepte sla geen smaak. Het rook niet eens lekker, doorgeven aan de chef maar verlepte sla kwam ook bij de volgende gewoon weer op het bord. Jammer vd leuke locatie.

24. Simone Li

25. Dorine van der Schans

Gezellige sfeer, leuke bediening en eten is meer dan goed! Zeker gezien de prijs.
    We gaan zeker nog een keer terug!

26. Leny Schrage

Leuke ambiance, gezellig en lekker eten.

27. Henk Rinkens

Gezellige locatie en vriendelijke bediening.
    Menukaart niet te groot en niet te beperkt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

28. Super lekker eten, alleen kon de keuken het tempo duidelijk niet aan.Te weinig personeel! Na anderhalf uur pas één gerechtje. Dat werkt niet als je een kaart hebt met kleine gerechtjes. De bediening is erg vriendelijk, maar vooral de dame erg langzaam. Het is ergerlijk om te zien dat ze alsmaar het koffieapparaat aan het poetsen is. Ondertussen zitten er mensen te wachten tot ze de volgende gang kunnen bestellen of iets te drinken willen. Loop rond, vraag of alles naar wens is. Het restaurant was maar halfvol, maar alles duurde véél te lang. En jammer dat het hele restaurant zo naar frietvet ruikt. De afzuiging van de open keuken is onvoldoende. Niet fijn om thuis te komen met stinkende kleding.

29. Menu tasting gekozen. Tot 10 uur kleine gerechtjes bestellen. Echter duurde het elke keer zo lang zodat we uiteindelijk 3 kleine gerechtjes op hadden en dat voor 29,95. Dit was al de 2de keer dat het zo slecht was.
    Restaurant zat vrij vol en 2man personeel is dan echt te weinig. Ik ben er eerder geweest toen was alles goed. Ik ga niet meer naar steak en dine!

2,8
  30. Duurt heel lang voor dat je je eten hebt. Als je vraagt waar het blijft krijg je een raar verhaal. Vervelende ervaring.