Op dit adres zit nu: Steak & Dine

Er zijn voldoende parkeerplaatsen voor de zaak aanwezig

Bus lijn 156 & 157

5. Betalen pin Visa Master Card

1269219790 84
1394209145 53
1412064767 53
1429920389 59

1. Peter Merks

Lekker na een dag hard werken, uit eten met vrienden. We hadden redelijke trek en besloten dus niet voor het zes gangen menu van zes kleine gerechtjes te gaan. Dames al-l-carte drie gangen en de heren een vier gangen menu.
    Bediening zeer onervaren, en eigenaar/bedrijfsleider totaal niks in de gaten of geen interesse. Meisje deed haar best, maar zonder instructie of begeleiding leert het moeilijk.
    Ik denk (hoop) dat de chefkok een avondje vrij had en z'n hulp het met de stagiair moest doen. Voorgerechten en tussengerechten waren zeer minimaal (ik denk verward met het keuzemenu van zes kleine gerechtjes). Blini van schotse zalm ter grote van een poffertje en een salade geitenkaas van max 2 eetlepels, en Chinese pijnboom met zwart geblakerde spekkies op een veel te kleine carpaccio geef je toch niet mee, lijkt me.
    Het hoofdgerecht was beneden elk peil:
    Twee van mijn tafelgenoten hadden varkenshaas. Deze was totaal kapot gebakken en 1 kreeg het puntstukje, de ander de kop; ze pasten nog precies aan elkaar. Schotse zalm door en door, spare-rib +/- 15cm 5 botjes totaal uitgedroogd en niet gekruid etc etc etc.
    Kortom prijzen top, kwaliteit flop.
    Gemiddeld € 40,00 pp.

2. Carpaccio: weinig!! En met aangebrande spekjes bestrooid
    Tomatensoep: maak ik thuis beter. Weinig smaak, gigantisch bord weinig erin......pffff
    Varkenshaas: veel te gegaard, niet meer rosé van binnen. Mijn tafelgenoot had hetzelfde besteld maar had slechts 1/3 van mijn portie varkenshaas, lachen....(niet dus)!
    Creme brûlée: ging wel.

Rekening: fout. Hadden eventjes 9 personen voor 4 gangen aangeslagen terwijl dit slechts 5 personen hadden gehad. Ach ja.

Bediening: Traag, bedient links, borden en glazen worden neergekwakt. Vragen niet om service (drinken e.d.). Meisje deed haar best, rest snapt het echt niet.

Willen uitstraling van chic restaurant hebben, slaan plank VOLLEDIG mis met de kwaliteit en bediening.

3. Pasgeleden met ons gezin gekozen voor het 6 gangen jubileum menu. Het eten was lekker, maar ik heb nog een paar opmerkingen. Heb een half uur met een leeg glas bier gezeten. Niemand kwam vragen om nog iets te drinken. We misten de truffelsmaak bij de 5e gang. Twee keer de bediening gevraagd, maar nog steeds geen antwoord...

4. High beer en wine gehad in dit restaurant. Bijgerechten zijn prima, verwacht echter geen bitterballen/kaasjes enz., het is allemaal net iets exclusiever. Zowel bier als wijn werd voorgezet zonder enige uitleg hierover. Tenslotte stopte het personeel bij het derde biertje ondanks dat er op de site duidelijk vermeld staat dat je er vier krijgt. Na dit te hebben aangegeven bij de medewerker, kwam laatste alsnog met een dienbald met bier, echter wel met de boodschap erbij dat volgens hun informatie de high beer maar uit 3 biertjes bestaat. Gezien het gezelschap hadden we een prima avond, echter het personeel van het restaurant zorgde voor een domper als afsluiting.

5. Na onze klacht op deze site kregen we een keurige reactie van de eigenaar Roel Engel met de excuses en het aanbod om een gratis 3 gangen diner op een door ons te bepalen dag. Van dit aanbod hebben wij dankbaar gebruik gemaakt en wij zijn beide tot de conclusie gekomen dat we op de verkeerde avond en het verkeerde tijdstip aanwezig waren. Deze avond overtrof alle verwachtingen en het eten was uitstekend en de bediening uiterst vriendelijk en correct.Complimenten voor het uiterst klantvriendelijke optreden van Roel en nogmaals bedankt voor de fijne avond.

6. van rijnsoever

Het gaat me te ver om uitgebreid melding te maken van de slechte ervaring. Het eten is slecht, de bediening nog slechter. En maar ginnegappen achter de bar en geen enkele connectie met de gasten.

7. aavanderheijden

3 keer voordeel vd twijfel gegund, nu voorbij. Nooit weer. Onbeperkt gamba's eten incl. brood en soepje. Soep zurig en lauw, gamba's geserveerd op een enorm bed van sla! Geen brood erbij. Even vriendelijk om brood gevraagd, komt eraan over 10 minuten! Niet even de borden meenemen om warm te houden dus maar aan de gamba's begonnen, zonde om koud te laten worden. Als alles op is komt het brood en een sausje. Nog steeds honger dus extra portie brood besteld nu het er ís! Moeten we later nog bijbetalen ook, die ene portie! Gebruikte spullen blijven staan. Het huiskamergevoel waar Flavours zich op laat voorstaan uit zich in een bedrijsleidster die je niet ziet staan als ze je niet kent kennelijk. Bekenden worden met naam en toenaam begroet, er wordt gelachen aan tafel. Geen vaste gast, dan een grijnsgezicht van haar, koffie wordt op tafel gekwakt, geen communicatie, cursusje klantvriendelijkheid volgen misschien? Achter ons zit een gezin dat duidelijk iets te vieren heeft, he-le-maal geen reactie van deze mevrouw; geen praatje, geen glimlach, geen heeft het gesmaakt? Nee geen Flavours meer voor ons!

8. Eindelijk een restaurant dat begrepen heeft dat je met kortingsacties nieuwe klanten kunt werven die dan ook best terugkomen als het goed bevalt. We hadden een Groupon voor een 5 gangen menu en het was heerlijk. Bij vrijwel elke gang kon je kiezen uit vlees, vis of vegetarisch en het was allemaal heerlijk! Ruim voldoende ook. De biefstuk was één van de beste die ik ooit gegeten heb en het was een lekkere, sappige stevige biefstuk, niet zo'n stukje dat van je bord af waait als je met je ogen knippert.
    Grand dessert was ook een grand dessert met wel 5 verschillende dingetjes. Huiswijn heerlijk, prijzen drank zeer redelijk. We komen zeker terug. Op dinsdagavond onbeperkt spareribs, op woensdag onbeperkt gamba's. Het water liep ons uit de mond toen we de spareribs roken. Restaurant was netjes en schoon, bediening zeer vriendelijk, maar moest wel hard werken met zo veel tafels bezet. Open keuken zag er ook netjes uit. Bereiding vlees was perfect zoals besteld.

9. Vanavond heerlijk gegeten bij Flavours!
    Gevonden via internet. Mooi en gezellig restaurant!
    Vriendelijke en Snelle bediening. Prijs/kwaliteit prima!
    Vul eigenlijk nooit recenties in via Internet, Maar Flavours verdient deze goede recentie zeker! Voor herhaling vatbaar!

10. Op 22 juni gegeten. Het voorgerecht (courgettesoep) was heerlijk. De scholfilet viel vies tegen: flauw, te kort gebakken en een smaakloos sausje erbij. De bediening was vriendelijk, maar ging niet in op ons negatieve oordeel toen gevraagd werd 'of het gesmaakt had'. Een gemiste kans. Voor ons voorlopig geen Flavours meer.

11. Mooi restaurant in het centrum. Eten is altijd goed en de kaart wisselt regelmatig. Goede, nette en vrolijke bediening. Ook altijd tijd voor een praatje.

12. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. De zaak zat bomvol, desondanks kregen wij volop extra aandacht van de buitengewoon attente zwarte brigade. De sfeer was geweldig, en het was tevens ook erg mooi om te zien hoe hard er gewerkt werd in de (open) keuken. Geen onvertogen woord gehoord van de tafels om ons heen, en ook wij hebben nergens te lang op moeten wachten! Het restaurant is ook leuk ingedeeld door verschillende hoge en lage tafels en door met plantenbakken te spelen. Prijs kwaliteit klopt helemaal bij dit restaurant! Wij komen zeker terug!

Tot snel weer.

13. Alan Harper

Erg rumoerige en lacherige sfeer, het ziet er uit als een hippietent en in de tijd dat ze de ossenhaas aan het maken waren hadden ze ook wel de buizen tegen het plafond weg kunnen werken.. Heel vriendelijk personeel en dan met name Joost!

14. Vorstenbosch

Met het eten is niets mis, gewoon lekker en goed. Maar wij moesten wel erg veel geduld hebben om ons eten en drinken te krijgen. Er is niet gevraagd of dat we nog een drankje wilde, hier moesten we constant zelf om vragen als we daartoe de kans kregen.

We vroegen bij bestelling naar brood, maar ondanks hier drie keer extra om te hebben gevraagd (waarvan we zelfs twee keer naar de bar toe zijn gelopen omdat niemand naar ons keek) kwam het uiteindelijk pas toen ons voorgerecht alweer uitgehaald was.

Bij het hoofdgerecht vergaten ze de garnituur. Omdat we dit natuurlijk graag wilde hebben voordat ons vlees koud was ben ik die maar meteen bij de kok gaan vragen (open keuken) en de frietjes werden snel gebakken. De salade is uiteindelijk nooit gekomen...

Het toetje kwam snel, maar wel maar eentje, de tweede kwam pas toen we het zo beu waren en eigenlijk de rekening wilde gaan vragen.

Bovenstaande ook aangegeven in het restaurant, we kregen te horen dat het druk was, het restaurant zat maar half vol.

Normaliter krijg je dan wel een drankje of zo aangeboden, maar dat was hier niet.

15. G vd Heuvel

De eerste keer was het geweldig, dus enthousiast voor een tweede keer geweest, maar dat viel tegen.
    Het was wel ook drukker en misschien dat dat er mee te maken had.
    Maar ja, zalm en lamsbiefstuk half rauw is niet echt ons ding. Service okee.

16. V. Grinsven

Lekker gezellig gegeten en de bediening is super.

17. Noud&Marlies

We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was prima ondanks dat er weinig gasten waren op dinsdag.