Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Someren verdeeld zijn.

1. Truus Maas

Zaterdag j.l. met 8 personen gegeten bij 't Wapen van Someren. We hadden voor het all-in menu gekozen met borrelplank, 5 verrassingsgerechten en onbeperkt drank voor 4 uren. In 1 woord geweldig!!! De borrelplank zeer verrassend en super lekker.
    Het 5 gangen menu ook fantastisch! Zag er heel mooi uit en was overheerlijk. De drankjes werden ook heel goed aangevuld, heerlijke bieren van de tap. Bediening ook heel goed. Gezellig en avondvullend en zeker voor herhaling vatbaar!!

2. Trees

Goede gerechten zonder weg gemoffeld varkensvlees. Broodje döner erg groot en niet op het vlees bespaard met verse groente.
    Alles ziet schoon uit en het is erg schoon van binnen en buiten.
    Jammer dat hij nooit bij ons in de buurt staat..
    En een man die vriendelijk is en blijft. Een voorbeeld voor vele.

3. Trees

Op zondag daar geweest. We zaten een half uur en het werd erg druk, de tent zat bomvol, maar van de drukte merk je als klant weinig.
    Deze keer voor de gemengde visschotel gegaan.
    De vissen waren perfect.
    De verdere frieten en sausjes prima.
    Saladebar erg goed.
    De rode wijn mocht wat kouder zijn.
    Bediening helemaal mooi en goed.

4. À.Peerlings

Feestje gehad, heerlijk gegeten en gedronken, we komen zeker terug.

5. Heb voor de eerste keer gegeten en hadden een menu van actie Shell. Het was echt lekker en voldoende. Ik ga zeker een keertje terug!

6. Trees

Ziet er leuk uit na de verbouwing. Het was redelijk druk maar hier zit je niet tegen elkaar gestapeld. Ook staat hier de muziek op een normaal volume dus niet zo als bij vele Grieken dat je elkaar amper kunt verstaan. Geen mee schreeuwende onverzorgde eigenaresses. Maar net gekleed, fatsoenlijk personeel. We waren hier met een paar Griek fans deze hadden in de verre omtrek nog nooit zo een goede en betaalbare Griek mee gemaakt. De wijnen waren perfect. Mosselen, mix grill, friet, groente echt goed.
    Toetje geweldig.
    En meer dan genoeg.

7. Willie Wijnen

8. De sfeer in dit restaurant is na de verbouwing ontzettend gezellig geworden. Het personeel is erg vriendelijk, veel keuze op de menu en wijnkaart. Het is eten is voortreffelijk!! Een aanrader voor iedereen.

9. Chinees-Indisch Someren

Trees

10. Chinees-Indisch Someren

Trees

Na een lange tijd zijn we weer eens wat geweest afhalen hier. Deze keer was het erg goed alles was lekker en goed klaar gemaakt. De hoeveelheid was perfect. De prijs normaal. Hopelijk blijft hij nu ook zo. Tot snel weer.

11. Italiaans Someren

Altijd heerlijk, zeer vriendelijk personeel, top eigenaar. Overheerlijke whiskysaus. Toppie.

12. Familie martens

Super gegeten, voor een zeer nette prijs! Gezellig aangekleed zaaltje, met leuke bediening! Zeker de moeite waard!

13. Fijne friettent. Vooral qua hygiëne zit het daar goed, het is er altijd netjes!! Ook de eigengemaakte frietjes smaken heerlijk, net zoals de (eigengemaakte) snacks! Chapeau! Ik denk dat je heel lang moet zoeken wil je nog zo'n zaak zoals deze vinden! Geweldig!

14. Chinees-Indisch Someren

Zijn gisteren wezen eten, 2 volwassenen en 2 kinderen. We zaten met 6 man in het restaurant. De soep was lekker en het toetje ook. Alles er tussen in was koud en klef. Kom hier nooit meer terug, zonde van het geld.

3,2
  15. Familie Wijlaars

Hele goede prijs / kwaliteit verhouding. Met name het vlees en de vis is van uitstekende kwaliteit en perfect klaar gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk.

16. Fam. van Heugten

Het eten was super goed, heel lekker. De service/bediening was leuk, vriendelijk en goed. De sfeer prima. De inrichting is goed gekozen, toepasselijk, erg mooi. Je voelde jezelf echt voor een paar uurtjes op vakantie in Italië. Met 4 pers zijn we er geweest.

Con i migliori saluti,
    Fam. van Heugten

17. Van der Hout

Voor de eerste keer hier gegeten, een lunch voor 6 personen. Op de website oogde de accomodatie sfeervol en stijlvol en de kaart sloot aan bij wat we zochten. Dus geboekt, misschien met een heel klein beetje twijfel, gezien sommige minder goede recensies hieronder. Maar we zijn zeker niet teleurgesteld: erg lekker gegeten, zeer prettige bediening en een gezellige ambiance. Iedereen heeft dat gewaardeerd, het was bijzonder geslaagd en we hebben werkelijk geen enkele aanleiding om iets negatiefs te zeggen. Over de prijs mag eenieder zijn mening hebben, maar wij voelden ons echt niet bekocht na afloop. Hoe dan ook, wat ons betreft een goed gevoel en graag tot een volgende keer.

18. Fam van der Vorst

Vandaag voor de zoveelste keer hier wezen eten. Iedere keer weer een hartelijk welkom als je binnenkomt. De menukaart is zeer uitgebreid en wat je besteld smaakt iedere keer bijzonder lekker. Bij de gemiddelde Italiaan met deze kwaliteit is de rekening na afloop dan ook duurder als bij Stella di Mare. Kortom een absolute aanrader als je van lekker eten houdt met goede service en erg vriendelijk bediening!!

19. Als vegetarïer heb je hier niets te zoeken! Alle soepen met spek, salades met kip of vis. Dan maar brood met smeersel, tja als je dan half wit stokbroodje krijgt met boter en mayonaise voor €4,50 voel je je echt niet fijn. De moderne keuken is hier nog niet aangekomen.

1,7
  20. Tigo van Hoof

Voor het derde jaar kerst gevierd bij de Hoijse hoeve. Altijd goed, leuke bediening en lekker eten. Wij komen hier erg graag.

21. Het maakt niet uit of je hier nu komt voor een pizza, salade, pasta, vis of vlees. De gerechten zijn stuk voor stuk smakelijk. De porties zijn eerder te groot dan te klein. Er wordt niet moeilijk gedaan als de kinderen een pizza willen delen, de helften worden zelfs apart belegd. Dat noem ik service. Wij hebben er graag 45 min. reistijd voor over om Stella di Mare te bezoeken. Chef Adel, zijn vrouw Mariam en het personeel zijn erg vriendelijk. Kortom we komen er graag. Ook niet onbelangrijk: Ze hebben er Hertog Jan van 't vat ;-)

22. Om met het positieve te beginnen: het vlees smaakte me goed (Mixed Gril). Ook de mosselen als voorgerecht waren smakelijk. Daarentegen vond ik de saladebar echt ondermaats en standaard. Wat me vooral enorm tegenviel is de sfeer. Kale inrichting met de uitstraling van een bingozaal uit de jaren 70. Echt té achterhaald, het is duidelijk dat daar enorm op beknibbeld wordt. Daarnaast niet comfortabel vertoeven binnen: het was er onaangenaam koud. De bediening was oke, klein beetje onhandig soms, maar het waren ook erg jonge personen. Het duurde helaas lang voordat het hoofdgerecht kwam, waardoor we alles bij elkaar veel langer binnen waren dan we wilden. Het eten geef ik wel een voldoende, maar ik ga toch liever naar een restaurant waar het ook prettig verblijven is.

5,7
  23. Zeer slechte service. Wij kwamen met de Ah bonnen. Dit voor bij de deur gemeld. Eenmaal aan tafel kregen wij hier geen uitleg over dus waren wij in de veronderstelling dat we uit alles konden kiezen. Dit hebben wij dan ook gedaan. Bij de rekening begon het personeel en vooral de chagrijnige eigenaar terug te krabbelen. Wij moesten de gehele rekening betalen en kregen geen korting ondanks de Ah bonnen. Belachelijk! Personeel maakt de fout, maar de klant krijgt hiervan de schuld. Wij komen nooit meer terug en zullen dit restaurant bij iedereen ten strengste afraden. De service is ver beneden ieder peil.

24. Voor de derde keer hier gegeten. Elke keer weer is het heerlijk. Grote porties. Super smakelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Ongelofelijk dat het hier nu niet vol zit. Hadden ze in Eindhoven gezeten dan had er een wachtrij voor de deur gestaan. Grote aanrader!

25. Ter gelegenheid van 75 jarige verjaardag wezen eten. Eten was prima. Echter bediening was uitermate slecht. We moesten meerdere keren vragen waar ons bestelde drinken bleef. Nadat we betaald hadden, werd ons zelfs geen goede avond gewenst of ons bedankt.

Om nooit meer terug te gaan.

26. Hans Geers

Super lekkere hamburgers tegen een betaalbare prijs. En super vriendelijke bediening. Toppertje.

27. Mythos is een erg leuk gemoedelijk Grieks restaurant met uiterst vriendelijk personeel! Succes verzekerd als je een avondje naar Mythos gaat! Wat ook erg leuk is, is dat ze vaak een actie hebben waardoor je altijd wel voor een leuk prijsje kunt eten! En nog belangrijker; de smaak is uitstekend!!

28. Hightea is goed verzorgd. Jammer dat ze geen verse theemelanges aanbieden. Maakt het iets exclusiever!

29. Wij hebben met 12 personen top gegeten. Wijn spijs prima in balans. Vooral de smaakpatronen waren super. Zeker dat smaak lepeltje appelmoes was zeer rijk van smaak. Ga zo door Ons Jongens.

30. Ron Martens