Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Someren verdeeld zijn.

1. Gezellig, vriendelijk en gastvrij!

2. Theo Looymans

3. Trees

Prima eettent we komen er geregeld.
    Alles is prima: de varkenshaas, gehaktballetjes, olijven, salades, soepen, grote garnalen, mosselen, noem maar op. Maar het brood uit eigen keuken is wat minder, maar smaken verschillen.
    Peter en Wilma maken graag een praatje als ze tijd hebben en leggen alles prima uit.
    De ingrediënten zijn altijd vers, dus geen supermarkt gerei er tussen door.
    De prijs ligt wel redelijk hoog.
    Maar we zullen er blijven komen.

4. Goede buurt en betaalbaar goede spullen! Top Hennie!!

5. Dit restaurant met wat vrienden bezocht. We hebben inderdaad een prima verzorgde avond beleefd. Een jong enthousiast team, heerlijke gerechten en een goede sfeer.
    Het is een klein en knus restaurant, waar het menu van de chef wordt aangeboden (geen a-la-carte). Laat je er zeker niet door weerhouden, de aangeboden menukeuze is fantastisch.
    Restaurant zit in het betere segment qua kwaliteit/prijs etc.

6. Monique

Wat een super cafetaria/ eethuis. Heb nog nooit zo'n geweldig lekkere verse friet gegeten. Goulash fantastisch, volgens mij op grootmoeders wijze bereid. De lekkerste gepaneerde frikandellen, gehaktbal speciaal, eigenlijk alles perfecte kwaliteit en geweldig gebakken.

Veel snacks, welke bijna allemaal apart verpakt liggen, komt denk ik de smaak zeker ten goede. Kei leuk en vriendelijk personeel met een vlotte bediening.

Kom hier zeker terug, en dat voor een lage prijs. Beste cafetaria van Someren en omstreken, daarom voor mij een toptent!!!

7. vd kemenade

Afgelopen week met 4 man onbeperkt menu gepakt: allemaal kleine gerechten voor een leuke prijs.

Leuke opmaak van borden en niet te grote porties. Bediening was goed en we hoefden niet te lang te wachten op de gerechten.

Conclusie: een leuke restaurant met vriendelijke personeel. Hier komen we zeker vaker terug!

8. Yvonne

9. Trees

10. Ben hier al eens vaker wezen eten direct na werktijd. Het was niet druk dus men had alle tijd en aandacht voor ons! Dus de service was prima maar we vroegen ons wel hoe het zou zijn als het vol zou zijn... Het concept met de kleine hapjes (net als bij de sushi bar) vind ik leuk bedacht. Het leuke is dat je van alles wat kunt eten en proeven op deze manier. We hadden ook het wildmenu en persoonlijk hou ik daar dan weer wel van. De hapjes zijn goed van maat en kwaliteit, leuk bedacht en zeer smakelijk. Ik zag dat ze ook avonden hebben met muziek en eten ook heel leuk lijkt me. Kortom ik ga hier zeker vaker eten.

11. Trees

Na veel nare ervaringen hoorde we dat de kok weg was en de eigenaar de keuken zou doen. Dus we probeerde het nog eens, nu was het ontzettend goed. De salade bar was perfect, voorgerecht veel lekker, hoofdgerecht lekker vers en erg veel en het nagerecht was ook goed. Dus deze Griek is weer zoals het hoort. Vriendelijke bediening zowel de man als de vrouw..

12. We hebben heerlijk gegeten bij Ons Jongens. We zaten in de buurt bij een B&B en zochten een restaurant waar we lekker konden eten. Via Iens kwamen we terecht bij Ons Jongens en daar is dat zeker gelukt.
    De medewerkers zijn vrij jong, maar dat gaat niet ten koste van het eten of de service. Soms is het misschien iets onbeholpen, maar keurig uitgevoerd.
    Ze serveren een vast menu, maar houden hierbij goed rekening met je wensen en de opmaak ziet er goed uit. Per gang krijg je een andere smaak brood, maar bij het hoofdgerecht een 4e stukje brood is wel wat veel van het goede.
    Alle smaken en combinaties waren prima. Per gang kregen we een toelichting van wat je kreeg.

13. Voor de 6e keer geweest maar dit was helaas de laatste keer. Erg lang wachten voor je de kaart kreeg of je mandje brood. Na een dag werken hadden we namelijk honger en het was niet druk dus? Alleen maar wildgerechten op de kaart waar ik niet van hou, dus vlees heb ik niet gehad en eigenlijk niemand in mijn gezelschap. Ook vergeten ze om je bestelling op te nemen en dat geeft je geen fijn gevoel met het concept dat hun bieden, onbeperkt kleine gerechten.. maar als ze niet komen tja! We moeten toch 250 euro aftikken, niet veel maar toch geld dacht ik zo. Erg jammer, er lijkt iets verandert te zijn maar weet niet wat!? Groetjes Gerlene

14. De Golfers

Zijn met 8 personen gaan eten bij ons jongens allen voor de eerste keer en het was top, allen zeer tevreden. Komen zeker terug. De golfers.

15. Han Ermens

In één woord; Geweldig!! 't Zunneke bewijst dat goed eten helemaal niet duur hoeft te zijn. Gisteren (30 november 2013) gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu. Niet duur, vlotte bediening, alles kakelvers en zeer smakelijk. Hier gaan ze ons zeker nog een terug zien!!

16. Het eten was heerlijk en ze wisten sommige ingedriënten verrassend te verwerken maar wel met een heerlijke smaaksensatie. Het was top!

17. Een jong team dat deze kwaliteit brengt. Echt super! Zeer goede gerecht keuze met moderne bereidingen. Veel oudere chefs kunnen hier nog iets leren. Ga zo door en blijf leren dan wacht er een jullie en mooie toekomst. Wij komen zeker terug.

18. Onlangs een gezellige avond gehad bij ons jongens. Een zeer verrassend menu, prachtige opgemaakte borden en de smaak was overweldigend. Verrassende combinaties. Heel vriendelijk persoonlijk jong personeel. Koks laten zich regelmatig zien. Ze gaan ons zeer zeker vaker zien in dit knusse restaurant. De klant is hier zeker koning.
    Ga zo door!!

19. Angelique

Gisteravond met vrienden gegeten bij het Wapen. Onbeperkt a la carte.. goede formule met allemaal
    heerlijke smaakvolle gerechtjes. Het restaurant zat vol, maar toch een super vlotte en vriendelijke bediening. Gezellig zitten en waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Op zondagavond om 8 uur gereserveerd, aangekomen bij het restaurant blijkt het nagenoeg helemaal vol te zitten, dus onze reservering is niet voor niets geweest.
    Klein restaurant waarbij persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Regelmatig staat de bediening bij je aan tafel en zelfs de kok komt enkele malen aan tafel om de gerechten toe te lichten.
    Goede keuzemogelijkheden uit de wijnkaart.
    Voor de prijs / kwaliteit verhouding geef ik een 10, niet omdat deze in balans is, maar omdat je meer kwaliteit krijgt dan dat de prijs doet vermoeden.
    Over het eten kunnen we heel duidelijk zijn, prachtige smaken, super bereidingen, verrassende combinaties en vooral heel erg lekker.
    Een aanrader voor iedereen.

21. De bediening is traag en de porties van het eten zijn veel te klein. Wel betaal je er de hoofdprijs voor. Het gaat erg vaak mis met de bestellingen maar een excuus hoef je niet te verwachten. We hebben er een keer soep bestelt en deze waren ze vergeten. Pas na een uur kwam de soep eraan, zonder excuus.
    Conclusie, je betaalt te veel en krijgt te weinig. Erg jammer want het eten smaakt wel goed maar mij zien ze me hier na verschillende slechte ervaringen niet meer terug. Als het eenmalig was kan het gebeuren, maar het is consequent slecht.

3,4
  22. Zeer goed, en voor herhaling vatbaar.

23. Wat een mooi concept!! Allemaal kleine gerechten naar eigen behoefte in volgorde te bestellen. Of je er nu drie, vijf of tien bestelt het maakt niet uit. Alles keurig en smaakvol opgediend. Vele mooie kleine gerechten voor iedere smaak en dan nog een fles lekkere wijn erbij en en een spoom tussendoor en na afloop na de desserts een kopje koffie met chocolaatjes, in ons geval bij de gezellige open haard. En dat menu kost dan 65 euro voor twee personen !! In een heel mooi restaurant dat echter doordeweeks wel dicht is. Dan maar in het weekend en op tijd aan tafel.

24. Brigitte Le Blanc

Heerlijk gegeten. Grote porties. Duurste (hoofd)gerecht van de kaart: 17,50 (zeer lekkere rip eye)

25. Na de positieve berichten hierbij ook een wat mindere, waaruit men leer kan trekken.
    Vorige week hier gegeten, bij binnenkomst werd er een apperatief aangeboden hetgeen deed vermoeden dat deze gratis was, helaas op de rekening stonden twee Spumante Rosato voo 5,50 euro.
    Na dit glaasje toch maar een biertje besteld gevolgd door een flesje wijn en een karaf water.
    Voor het water werd 5 euro in rekening gebracht.
    Er was geen menukaart dus we moesten maar afwachten wat we te eten kregen, op zich helemaal niet erg maar wat het kostte moesten we maar raden.
    De geserveerde porties waren smaakvol maar erg klein.
    De serveerster vroeg of we er wat frietjes bij wide hebben, wat resulteerde in een extra van 3 euro.
    Na inzagen van de koffiekaart waarbij geen prijzen stonden twee kopjes koffie besteld met een Amaretto en een Tia Maria..
    Nu wil ik niet zitten muggeziften maar,laat duidelijk weten of het apperatief van het huis is of niet.
    Doe er standaard frietjes bij, en zorg voor een correcte menukaart.
    Verder veel succes in jullie restaurant, we komen misschien nog wel een keer.

26. Nooit lang hoeven te wachten, goede spullen, prijs / kwaliteit prima.

27. Sinds de nieuwe eigenaresse er is, is de zaak er met grote sprongen op vooruit gegaan. Wel prijzig, maar dan kun je het beste een menu nemen.

28. Wel goede kwaliteit, echter daar betaal je ook zeker voor. Jammer.

29. Kwalitatief zeer goede frites, van echte aardappelen gemaakt. Niet zoals de meeste cafetaria's waar je fabrieksfriet krijgt. Alles uit eigen keuken. Zeer leuke gastvrouw en gastheer. Leuke ambiance, 'klein maar fijn'. Aanrader!!

30. Veel te duur voor wat je krijgt. Genoeg zelfde restaurants in de regio die stukken goedkoper zijn.